Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020
(17-07-2020, 02:03 PM)MrVanHool Έγραψε: Το Β2 με το 109 δεν είναι συγκρότημα, απλά απέκτησαν μετά από πολλά χρόνια κοινό Τέρμα για λίγο. Τα έργα στο Ελληνικό θα διαρκέσουν χρόνια και δεν γνωρίζουμε τι συνθήκες θα υπάρχουν τότε για να πούμε με σιγουριά αν θα επιστρέψουν ή όχι, καθώς είναι ιδιωτικός χώρος πλέον.

Το Β2 όταν ιδρύθηκε, επεκτάθηκε στην Γλυφάδα για πολύ λίγο (αντικατέστησε το 133 του Αγίου Κοσμά) και έπειτα άρχισε να περιπλανιέται στο ΑΜ ΕΛΛ. Δεν έχει λόγο να πάει στην Γλυφάδα, έπρεπε να πάει στο Μετρό Αργυρούπολης, ώστε να κλείσει η εκκρεμότητα με τον άξονα της Λ.Αλίμου. Το δε 109 δεν χρειάζεται καν να βγει Ποσειδώνος...

To B2 πιστευώ ότι θα έχει αρκετά παραπάνω κόσμο αν επεκταθεί μέχρι Πλ. Γλυφάδας. Από τη στιγμή πλέον που κατεβαίνει "προσωρινά" για την επόμενη 5ετία μέχρι τα όρια της Γλυφάδας, ας φτάσει πλατεία να φορτώνει και κόσμο των τοπικών ΓΛΦ / ΒΒΒ.
Το 109 βγαίνει Ποσειδώνος γιατί δεν μπορούσε να κάνει τέρμα πριν βγει στην Αλίμου. Τώρα που μεταφέρθηκε το τέρμα στον Αγ. Δημήτριο δεν βρίσκω το λόγο να βγαίνει ούτε καν Αλίμου. Αναστροφή από Επτανήσου στη Βαλλιανού και πίσω προς το μετρό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Παράλληλα, δεν αναφέραμε ότι από αύριο Πέμπτη 1/10, επανέρχεται η σύνδεση Πειραιά - Νεάπολης με το "846 Νεάπολη - Στ.Νίκαιας - Πειραιάς (κυκλική)".
Να θυμίσω πως τώρα θα είναι όλα ασυντονιστα μαζί σε διέλευσεις από Νεάπολη, 28ης Οκτωβρίου και Γεμελου, ενώ η πρότασή μου ήταν να διατηρηθεί για αρχή το 846 ως είχε (από Γεμελου/Γρεβενών) με τα μισά δρομολόγια να τερματίζουν ως τοπικό 852 στον Στ.Νίκαιας. Έτσι ο άξονας της 28ης Οκτωβρίου θα έμενε μόνο στο 814 (με διέλευση ιδανικώς από τον Στ.Νίκαιας) και το Πειραιάς - Στ.Νίκαιας από το 846 (αν έκρινε η πράξη ότι ήταν απαραίτητο), 810 και 830 (χωρίς 827/8, 831 και 900)..
(30-09-2020, 04:53 PM)MrVanHool Έγραψε: Παράλληλα, δεν αναφέραμε ότι από αύριο Πέμπτη 1/10, επανέρχεται η σύνδεση Πειραιά - Νεάπολης με το "846 Νεάπολη - Στ.Νίκαιας - Πειραιάς (κυκλική)".
Να θυμίσω πως τώρα θα είναι όλα ασυντονιστα μαζί σε διέλευσεις από Νεάπολη, 28ης Οκτωβρίου και Γεμελου, ενώ η πρότασή μου ήταν να διατηρηθεί για αρχή το 846 ως είχε (από Γεμελου/Γρεβενών) με τα μισά δρομολόγια να τερματίζουν ως τοπικό 852 στον Στ.Νίκαιας. Έτσι ο άξονας της 28ης Οκτωβρίου θα έμενε μόνο στο 814 (με διέλευση ιδανικώς από τον Στ.Νίκαιας) και το Πειραιάς - Στ.Νίκαιας από το 846 (αν έκρινε η πράξη ότι ήταν απαραίτητο), 810 και 830 (χωρίς 827/8, 831 και 900)..

Ουσιαστικά επαναφέρεται το 846 όπως ήταν πριν το άνοιγμα των σταθμών του μετρό (ορθώς) και κόβεται το κομμάτι της 28ης Οκτωβρίου. Λύση του στυλ τα μισά τοπικά τα άλλα μισά Πειραιά στην πράξη δεν θα δούλευε καθώς θα ήταν αδύνατος ο συντονισμός στην επιστροφή. Άλλωστε το 846 αποτελεί την πιο ευθεία σύνδεση Νίκαιας με Πειραιά και εφόσον το μετρό δεν έχει φτάσει Πειραιά είναι λάθος να κόβονται από τώρα τα ακτινικά και να υποχρεώνεται ο κόσμος σε μετεπιβίβαση σε λεωφορεία με συχνότητες της πλάκας, που ισχύει και για το 809.

Για τα υπόλοιπα 827/8, 800 και 900 θέλουν κόψιμο και τα αμάξια τους να ενισχύσουν τα 814, 846, 909.
(30-09-2020, 05:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ουσιαστικά επαναφέρεται το 846 όπως ήταν πριν το άνοιγμα των σταθμών του μετρό (ορθώς) και κόβεται το κομμάτι της 28ης Οκτωβρίου. Λύση του στυλ τα μισά τοπικά τα άλλα μισά Πειραιά στην πράξη δεν θα δούλευε καθώς θα ήταν αδύνατος ο συντονισμός στην επιστροφή. Άλλωστε το 846 αποτελεί την πιο ευθεία σύνδεση Νίκαιας με Πειραιά και εφόσον το μετρό δεν έχει φτάσει Πειραιά είναι λάθος να κόβονται από τώρα τα ακτινικά και να υποχρεώνεται ο κόσμος σε μετεπιβίβαση σε λεωφορεία με συχνότητες της πλάκας, που ισχύει και για το 809.

Για τα υπόλοιπα 827/8, 800 και 900 θέλουν κόψιμο και τα αμάξια τους να ενισχύσουν τα 814, 846, 909.
Επανέρχεται ως είχε (Γεμελου/Γρεβενών) ή συνεχίζει από 28ης Οκτωβρίου για Στ.Νικαιας και Πειραιά; Γιατί τότε, γιατί να υπάρχει 800, 852 και 846 μαζί; 

Εγώ νομίζω πως επειδή δεν νοιάζονται και ιδιαίτερα, θα παραμείνει ως έχει (από 28ης Οκτωβρίου) έως Πειραιά, πράγμα λάθος.

Τέλος, στην πράξη το 846 πήγαινε άδειο και δεν υπάρχει ανάγκη για απευθείας σύνδεση. Όμως μέχρι να φανούν οι ροές του κόσμου, για κάποιους μήνες δοκιμαστικά, η καλύτερη λύση θα ήταν η μεικτή δρομολόγηση με ενδιάμεσο τοπικό. Έπειτα, θα φαινόταν η ανάγκη ή όχι κατάργησης του 846 και διατήρησης του 852 για το Γεμελου/Γρεβενών - Στ.Νικαιας και των 810 και 830 για Πειραιά (μαζί με το υπάρχον 909), τα οποία πρέπει να είναι τρένα.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
(30-09-2020, 05:55 PM)MrVanHool Έγραψε: Επανέρχεται ως είχε (Γεμελου/Γρεβενών) ή συνεχίζει από 28ης Οκτωβρίου για Στ.Νικαιας και Πειραιά; Γιατί τότε, γιατί να υπάρχει 800, 852 και 846 μαζί; 

Εγώ νομίζω πως επειδή δεν νοιάζονται και ιδιαίτερα, θα παραμείνει ως έχει (από 28ης Οκτωβρίου) έως Πειραιά, πράγμα λάθος.

Τέλος, στην πράξη το 846 πήγαινε άδειο και δεν υπάρχει ανάγκη για απευθείας σύνδεση. Όμως μέχρι να φανούν οι ροές του κόσμου, για κάποιους μήνες δοκιμαστικά, η καλύτερη λύση θα ήταν η μεικτή δρομολόγηση με ενδιάμεσο τοπικό. Έπειτα, θα φαινόταν η ανάγκη ή όχι κατάργησης του 846 και διατήρησης του 852 για το Γεμελου/Γρεβενών - Στ.Νικαιας και των 810 και 830 για Πειραιά (μαζί με το υπάρχον 909), τα οποία πρέπει να είναι τρένα.

Σύμφωνα με το site του ΟΑΣΑ επανέρχεται όπως παλιά από Γεμελου/Γρεβενων. Πρακτικά το 800 πλέον θα είναι το τοπικό του 846 μέχρι Νίκαια.

Σίγουρα αν τα 810/830 είχαν σοβαρές συχνότητες θα μιλάγαμε σε άλλη βάση. Στο παρόν όμως με συχνότητες ανά 25'-30' και βάλε σε αιχμή μόνες τους δεν αρκούν.
Μετά την "μετατροπή" των γραμμών 122 και 171 σε κυκλικές στο Ελληνικό κατά τον ΟΑΣΑ - στην πράξη έχουν κανονικές αναχωρήσεις - και το 123 έπαψε να είναι κυκλικό με αναχωρήσεις από την Π.Φώκαια. Εδώ, ή για λόγους τυπικότητας έγινε αυτό ή γιατί δεν ξέρουν να διαβάσουν το Giro του ΟΑΣΑ...

Όπως και να'χει, γύρω στα 40 άτομα είχε το 123 στο δρομολόγιο των 1200 (ώρα που δεν θεωρείται αιχμή) και συνεχίζουν να το διατηρούν ως φάντασμα, αντί να ανέβει στο Κορωπί (δεν αναφέρομαι καν στις γραφικότητες περί κατάργησής του που ακούστηκαν...)
(10-10-2020, 12:15 AM)MrVanHool Έγραψε: Μετά την "μετατροπή" των γραμμών 122 και 171 σε κυκλικές στο Ελληνικό κατά τον ΟΑΣΑ - στην πράξη έχουν κανονικές αναχωρήσεις - και το 123 έπαψε να είναι κυκλικό με αναχωρήσεις από την Π.Φώκαια. Εδώ, ή για λόγους τυπικότητας έγινε αυτό ή γιατί δεν ξέρουν να διαβάσουν το Giro του ΟΑΣΑ...

Όπως και να'χει, γύρω στα 40 άτομα είχε το 123 στο δρομολόγιο των 1200 (ώρα που δεν θεωρείται αιχμή) και συνεχίζουν να το διατηρούν ως φάντασμα, αντί να ανέβει στο Κορωπί (δεν αναφέρομαι καν στις γραφικότητες περί κατάργησής του που ακούστηκαν...)

Το σωστό θα ήταν να αποκτήσει και δεύτερο όχημα η γραμμή, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση τα ΚΤΕΛ να αφήσουν να ''χαθεί'' το μερίδιο των πελατών τους από Ανάβυσσο και Π.Φώκαια, τα τελευταία τους προπύργια πριν το Σούνιο. Και με την δρομολόγηση της γραμμής μέσω ΚΤΕΛ, το ΚΤΕΛ δεν έχει τόσο μεγάλο κέρδος όσο αν τους ''ανάγκαζε'' όλους να πάρουν τα ''πουλμαν'', τα οποία είναι και ακριβότερα
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απο Τετάρτη 11/11 το 051 επιστρέφει Ομόνοια...γιατί άραγε;
(10-11-2020, 01:01 AM)georgio Έγραψε: Απο Τετάρτη 11/11 το 051 επιστρέφει Ομόνοια...γιατί άραγε;

Το ίδιο αναρωτιέμαι κι εγώ... Αυτό που έκαναν τον περασμένο Χειμώνα, που το πήγαν σταθμό Λαρίσης, ήταν απολύτως λογικό. Τώρα γιατί γυρίζει πάλι στο γκέτο; 

Κι αυτό συνέβη, λίγους μήνες αφότου τους είχα ζητήσει (σαν επιβάτης) τη δημιουργία της γραμμής 052, για να υπάρξει άμεση διασύνδεση της γραμμής μετρό 3 με το ΚΤΕΛ Κηφισού, αλλά και γιατί είχαν ολόκληρο σταθμό μετρό 5 λεπτά από τα ΚΤΕΛ και ήταν αναξιοποίητος.
(10-11-2020, 01:01 AM)georgio Έγραψε: Απο Τετάρτη 11/11 το 051 επιστρέφει Ομόνοια...γιατί άραγε;

Υπήρχαν αντιδράσεις, ήδη από τον περασμένο Μάρτιο, από τους κατοίκους της Ακαδημίας Πλάτωνος επειδή η αλλαγή τους ανάγκαζε σε μετεπιβίβαση και χανόταν η απευθείας πρόσβαση σε Ομόνοια. Κακά τα ψέματα η αλλαγή είχε γίνει τότε γιατί είχε γονατίσει το 051 δρομολογιακά μετά την περικοπή λεωφορείου για τη δημιουργία του 052, αφού δούλευε βάσει προγράμματος με 15λεπτα αιχμή και έκοβαν και συχνά αμάξι οπότε βάραγε 20'-25' και με την αλλαγή αφετηρίας γλίτωναν κάποια λεπτά.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.538 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.909 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.308 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.823 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.421 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.260 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.115 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.035 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.682 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)