Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Από την διαδρομή του νέου 800, φαίνεται πως συνδυάζει το παραδοσιακό Π που κάνει, με ένα μικρό κομμάτι της διαδρομής του 825 και είμαι πραγματικά περίεργος να δω πως θα ανεβαίνει την Εσπερίδων. Φυσικά, το Midi θα είναι μόνιμα πια και συνεχίζει να διέρχεται μόνο στο ρεύμα προς Στ.Νίκαια..
Επίσης, επιβεβαιώθηκε η διαδρομή του 846 από την 28ης Οκτωβρίου, ενώ το 837 χρησιμοποιεί το Π του 831 (δίπλα από την ΑΦ856) για να γυρίσει..
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Μια ερώτηση. Όπως ήμουν στο Κερατσίνι, πέρασε ένα λεωφορείο με ονομασία 871Τ. Τί διαφορά έχει με το 871?
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
Για την ιστορία, ο αριθμός 900 ήταν ο αρχικός αριθμός του Ε90.
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 2
Εγγραφή: 12-06-2016
(10-07-2020, 04:21 PM)Larioupol Έγραψε: Μια ερώτηση. Όπως ήμουν στο Κερατσίνι, πέρασε ένα λεωφορείο με ονομασία 871Τ. Τί διαφορά έχει με το 871?
Από ότι γνωρίζω κάνει την διαδρομή του 871 μέχρι το Σχιστό για να εξυπηρετήσει το hotspot που βρίσκεται απέναντι από το νεκροταφείο. Και λογικά κάνει την διαδρομή του παλιού 872 Πειραιάς - Σχιστό
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(10-07-2020, 08:03 PM)gregory Έγραψε: Από ότι γνωρίζω κάνει την διαδρομή του 871 μέχρι το Σχιστό για να εξυπηρετήσει το hotspot που βρίσκεται απέναντι από το νεκροταφείο. Και λογικά κάνει την διαδρομή του παλιού 872 Πειραιάς - Σχιστό
Μέχρι την Ελευσίνα πάει πια (εξ'ου και η ομώνυμη εναλλαγή στην προμετωπίδα)..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 285
Θέματα: 4
Εγγραφή: 17-02-2016
Η τηλεματική λέει ότι από αύριο, το Β2 θα ξεκινάει από μετρο Συγγρου παρά Αγ. Κοσμα.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(15-07-2020, 04:13 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Η τηλεματική λέει ότι από αύριο, το Β2 θα ξεκινάει από μετρο Συγγρου παρά Αγ. Κοσμα.
Αντίστοιχα και το 109 γίνεται κυκλικό, με ΑΦ το μετρό "Άγ. Δημήτριος". Επομένως, η απομάκρυνση των αφετηριών από τον χώρο που πρώην δυτικού αεροδρομίου έχει να κάνει με τις εργασίες για την αξιοποίηση του Ελληνικού.
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 2
Εγγραφή: 12-06-2016
Εμφανίστηκαν οι νέες διαδρομές των 109 και Β2. Προσωπικά διαφωνώ με την επέκταση του 109 μέχρι την 2η Ελληνικου. Δεν έχει λόγο να φτάνει μέχρι εκει. Ας έφτανε μέχρι το παλιό τέρμα και ας έστριβε στη Λ.Αλιμου για να πάει πίσω...
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(16-07-2020, 12:06 PM)gregory Έγραψε: Εμφανίστηκαν οι νέες διαδρομές των 109 και Β2. Προσωπικά διαφωνώ με την επέκταση του 109 μέχρι την 2η Ελληνικου. Δεν έχει λόγο να φτάνει μέχρι εκει. Ας έφτανε μέχρι το παλιό τέρμα και ας έστριβε στη Λ.Αλιμου για να πάει πίσω...
Η επέκταση αυτή υπάρχει μόνο για την διάρκεια των έργων στο Ελληνικό. Επομένως, απλά έκαναν μετατόπιση του τέρματος και του Β2 και του 109, ως ενιαίο συγκρότημα. Βέβαια, από την στιγμή που η επέκταση έγινε σε τόσο μεγάλο βαθμό, καλό θα ήταν να πάνε μέχρι την πλατεία Γλυφάδας, στο τέρμα του 140, όπου θα μπορούσε να γίνει τερματικός σταθμός για αυτήν την περίοδο. Κι αν δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος για να συμβεί στο 109, το Β2 πρέπει να πάει Γλυφάδα οπωσδήποτε
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(17-07-2020, 11:30 AM)Larioupol Έγραψε: Η επέκταση αυτή υπάρχει μόνο για την διάρκεια των έργων στο Ελληνικό. Επομένως, απλά έκαναν μετατόπιση του τέρματος και του Β2 και του 109, ως ενιαίο συγκρότημα. Βέβαια, από την στιγμή που η επέκταση έγινε σε τόσο μεγάλο βαθμό, καλό θα ήταν να πάνε μέχρι την πλατεία Γλυφάδας, στο τέρμα του 140, όπου θα μπορούσε να γίνει τερματικός σταθμός για αυτήν την περίοδο. Κι αν δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος για να συμβεί στο 109, το Β2 πρέπει να πάει Γλυφάδα οπωσδήποτε
Το Β2 με το 109 δεν είναι συγκρότημα, απλά απέκτησαν μετά από πολλά χρόνια κοινό Τέρμα για λίγο. Τα έργα στο Ελληνικό θα διαρκέσουν χρόνια και δεν γνωρίζουμε τι συνθήκες θα υπάρχουν τότε για να πούμε με σιγουριά αν θα επιστρέψουν ή όχι, καθώς είναι ιδιωτικός χώρος πλέον.
Το Β2 όταν ιδρύθηκε, επεκτάθηκε στην Γλυφάδα για πολύ λίγο (αντικατέστησε το 133 του Αγίου Κοσμά) και έπειτα άρχισε να περιπλανιέται στο ΑΜ ΕΛΛ. Δεν έχει λόγο να πάει στην Γλυφάδα, έπρεπε να πάει στο Μετρό Αργυρούπολης, ώστε να κλείσει η εκκρεμότητα με τον άξονα της Λ.Αλίμου. Το δε 109 δεν χρειάζεται καν να βγει Ποσειδώνος...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''