Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020
#71
(04-07-2020, 10:47 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Μιας και οι αποφάσεις του ΟΑΣΑ δεν δημοσιεύονται πλέον (λόγω αδιαφάνειας?), συγκεντρώνω ό,τι αλλαγές πρόκειται να γίνουν, βασιζόμενος από τις πληροφορίες που αντλήσαμε από δεξιά και αριστερά. Οι γραμμές που μεταβάλλονται είναι οι εξής:

800 ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (ΑΦ στην Άνω Νεάπολη, άγνωστη η διαδρομή. Μάλλον δεν θα διέρχεται από την 28ης Οκτωβρίου στη Νίκαια)
806 ΣΧΙΣΤΟ - ΚΑΡΑΒΑΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
809 ΣΧΙΣΤΟ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
820 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
827 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΣΠΡΑ ΧΩΜΑΤΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ
828 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - (άγνωστο) - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ
837 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ
841 ΠΕΡΑΜΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (πρώην Β18)
842 ΠΕΡΑΜΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (πρώην Γ18)
846 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (ΑΦ στην Άνω Νεάπολη, μάλλον θα διέρχεται από την 28ης Οκτωβρίου προς αντικατάσταση του 800 και 814)
900 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (νέα γραμμή, θα ακολουθεί μέρος της διαδρομής του σημερινού 800)

Δεν μεταβάλλονται: 750, 803, 807, 810, 824, 825, 826, 830, 831, 852, 860, 909
Καταργούνται: 814, 847

Στην τηλεματική πάντως έχουν δημοσιευθεί. Φαντάζομαι τον χαμό που θα γίνεται μέσα στο 21 σε περίπτωση απεργίας του μετρο. Τώρα γελάσαμε...
#72
(04-07-2020, 10:57 AM)tomasxouliaras Έγραψε: Στην τηλεματική πάντως έχουν δημοσιευθεί. 

Το έχω δει. Βέβαια, όπως θα έχεις παρατηρήσει, οι "ανακοινώσεις" της τηλεματικής είναι αρκετά γενικές και αόριστες, μιας και δεν περιγράφεται η διαδρομή κάθε νέας γραμμής, ενώ δεν έχει γίνει καμία αναφορά για το 814. Από τα συμφραζόμενα συνάγουμε ότι θα καταργηθεί...
#73
(04-07-2020, 10:47 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Μιας και οι αποφάσεις του ΟΑΣΑ δεν δημοσιεύονται πλέον (λόγω αδιαφάνειας?), συγκεντρώνω ό,τι αλλαγές πρόκειται να γίνουν, βασιζόμενος από τις πληροφορίες που αντλήσαμε από δεξιά και αριστερά. Οι γραμμές που μεταβάλλονται είναι οι εξής:

800 ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (ΑΦ στην Άνω Νεάπολη, άγνωστη η διαδρομή. Μάλλον δεν θα διέρχεται από την 28ης Οκτωβρίου στη Νίκαια)
806 ΣΧΙΣΤΟ - ΚΑΡΑΒΑΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
809 ΣΧΙΣΤΟ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
820 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
827 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΣΠΡΑ ΧΩΜΑΤΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ
828 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - (άγνωστο) - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ
837 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ
841 ΠΕΡΑΜΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (πρώην Β18)
842 ΠΕΡΑΜΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (πρώην Γ18)
846 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (ΑΦ στην Άνω Νεάπολη, μάλλον θα διέρχεται από την 28ης Οκτωβρίου προς αντικατάσταση του 800 και 814)
900 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (νέα γραμμή, θα ακολουθεί μέρος της διαδρομής του σημερινού 800)

Δεν μεταβάλλονται: 750, 803, 807, 810, 824, 825, 826, 830, 831, 852, 860, 909
Καταργούνται: 814, 847
Αυτό με το 800 και το 846 δεν έχει όμως καμία λογική να αντιστρέψουν τις διαδρομές τους. Και το "Χαλκηδόνα" είναι παραπλανητικό αν μιλάμε για το κομμάτι από την Πλατεία Χαλκηδόνας προς τον Στ.Νίκαιας (όχι ότι θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε). Χίλιες φορές, αν ισχύει αυτό, να ήταν "Άνω Νεάπολη - Στ.Νίκαια Α/Β"!

Αν εξαιρέσουμε τα 820, 828 και Β18, όλα τα άλλα είναι αλλαγές ή και μη, που δεν έχουν αντίκρισμα στην πραγματικότητα.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#74
(04-07-2020, 10:12 AM)Citaro Έγραψε: Εντάξει το Β18, καλυτεται απο το τρόλλευ 21. Η διαδρομή του Γ18 όμως, κατα μηκος της Λαμπράκη, τί θα γίνει;  Πώς θα εξυπηρετηθεί από πλευράς Αθήνας;
Προς Αθήνα δεν θα μείνει τίποτα, όπως ομοίως δεν έχει και η Ιερά Οδός από ψηλά.
Κάτω από τον Κορυδαλλό θα υπάρχει το 827 μέχρι το Γήπεδο της Προοδευτικής και μετά είναι το Γ'Νεκροταφείο.

Προφανώς λοιπόν, η δημιουργία του 900, η διατήρηση των 830 και 831 κτλ, δεν συνάδουν με την κατάργηση του Γ18...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#75
(04-07-2020, 11:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Προς Αθήνα δεν θα μείνει τίποτα, όπως ομοίως δεν έχει και η Ιερά Οδός από ψηλά.
Κάτω από τον Κορυδαλλό θα υπάρχει το 827 μέχρι το Γήπεδο της Προοδευτικής και μετά είναι το Γ'Νεκροταφείο.

Προφανώς λοιπόν, η δημιουργία του 900, η διατήρηση των 830 και 831 κτλ, δεν συνάδουν με την κατάργηση του Γ18...

Δυστυχώς έτσι είναι... Ο περαματιώτης δεν παίρνει το Γ18 να πάει Αθήνα... Θα πάρει 843 κατά κύριο λόγο και θα κατέβει Πειραιά να πάρει τη γραμμή 1. Για Αθήνα το παίρνουν οι νικαιώτες και οι κορυδαλλιώτες. Ο κύριος ρόλος του Γ18 είναι ιδίως οι τοπικές μετακινήσεις επί της Λαμπράκη, πχ από Νερό μέχρι φυλακές, από γήπεδο Νεάπολης μέχρι Θηβών (Γ' Νεκρ., Village, Jumbo), από Αμφιάλη μέχρι γήπεδο Προοδευτικής κλπ. Από Τρίτη, πλέον με τα πόδια, μιας και σιγά μη κάτσει κανείς να περιμένει το ένα μίντι του 827 για να κάνει μετεπιβίβαση...
#76
(04-07-2020, 11:29 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δυστυχώς έτσι είναι... Ο περαματιώτης δεν παίρνει το Γ18 να πάει Αθήνα... Θα πάρει 843 κατά κύριο λόγο και θα κατέβει Πειραιά να πάρει τη γραμμή 1. Για Αθήνα το παίρνουν οι νικαιώτες και οι κορυδαλλιώτες. Ο κύριος ρόλος του Γ18 είναι ιδίως οι τοπικές μετακινήσεις επί της Λαμπράκη, πχ από Νερό μέχρι φυλακές, από γήπεδο Νεάπολης μέχρι Θηβών (Γ' Νεκρ., Village, Jumbo), από Αμφιάλη μέχρι γήπεδο Προοδευτικής κλπ. Από Τρίτη, πλέον με τα πόδια, μιας και σιγά μη κάτσει κανείς να περιμένει το ένα μίντι του 827 για να κάνει μετεπιβίβαση...
Η εκτίμηση μου είναι ότι θα υπάρξουν κι άλλες αλλαγές με την πάροδο του καιρού (σε 830, 831). 
Έτσι και το Γ18 τουλάχιστον, θεωρώ αρκετά πιθανό πως θα επανέλθει. Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που το χρησιμοποιεί για το Αθήνα - Πέραμα, αρκετοί για τα Village, οι οδηγοί του ΑΜ ΡΑΛ από το κέντρο και όλη η Π.Ράλλη που δεν μπορεί να σηκωθεί μόνο από το 21 που ήδη είναι γεμάτο. 

Δηλαδή, εδώ έμεινε το Α13, το Γ18 όχι;
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#77
Από τον πίνακα που δόθηκε στη δημοσιότητα από τον ΟΑΣΑ (ο οποίος έχει και λάθη) εγώ κατάλαβα ότι το 842 θα συνεχίζει μετά τον Κορυδαλλό στη Λαμπράκη μέχρι Θηβών και από εκεί Π. Ράλλη και άνοδο πάλι για Στ. Κορυδαλλού (λογικά από Αθηνάς). Επίσης, το 814 που διαβάζω παραπάνω δεν έχει γραφτεί πουθενά ότι καταργείται.


Κατά τα υπόλοιπα, η ενημέρωση που υπάρχει είναι αισχρή. Εφαρμόζονται ένα σωρό αλλαγές σε 3 μέρες και δεν υπάρχουν ξεκάθαρα πουθενά, πράγμα που δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία. Και άμα δυσκολευόμαστε εδώ με τόσες γνώσεις οι περισσότεροι να καταλάβουμε από που θα πηγαίνει το καθένα φανταστείτε ο απλός πολίτης που είναι βέβαιο ότι δεν θα ξέρει πώς να πάει στη δουλειά του το πρωί της Τρίτης...
#78
(04-07-2020, 01:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: Από τον πίνακα που δόθηκε στη δημοσιότητα από τον ΟΑΣΑ (ο οποίος έχει και λάθη) εγώ κατάλαβα ότι το 842 θα συνεχίζει μετά τον Κορυδαλλό στη Λαμπράκη μέχρι Θηβών και από εκεί Π. Ράλλη και άνοδο πάλι για Στ. Κορυδαλλού (λογικά από Αθηνάς). Επίσης, το 814 που διαβάζω παραπάνω δεν έχει γραφτεί πουθενά ότι καταργείται.


Κατά τα υπόλοιπα, η ενημέρωση που υπάρχει είναι αισχρή. Εφαρμόζονται ένα σωρό αλλαγές σε 3 μέρες και δεν υπάρχουν ξεκάθαρα πουθενά, πράγμα που δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία. Και άμα δυσκολευόμαστε εδώ με τόσες γνώσεις οι περισσότεροι να καταλάβουμε από που θα πηγαίνει το καθένα φανταστείτε ο απλός πολίτης που είναι βέβαιο ότι δεν θα ξέρει πώς να πάει στη δουλειά του το πρωί της Τρίτης...
Σωστή η παρατήρηση, αλλά τότε η ονομασία "Πέραμα - Στ.Κορυδαλλού" που έχουν περάσει στις στάσεις, δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα. Σίγουρα είναι μια λάθος κίνηση το Γ18 και θα φανεί.

Για το 814 έχουμε συμπεράνει ότι θα καταργηθεί γιατί δεν υπάρχει στους πίνακες εξυπηρέτησης Δήμων (εν αντιθέσει με τα 830, 831) και επικαλυπτεται από τα 806, 846 (; ) και 900. Κι αυτή είναι επίσης μια λάθος κίνηση..
#79
(04-07-2020, 01:14 PM)MrVanHool Έγραψε: Σωστή η παρατήρηση, αλλά τότε η ονομασία "Πέραμα - Στ.Κορυδαλλού" που έχουν περάσει στις στάσεις, δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα. Σίγουρα είναι μια λάθος κίνηση το Γ18 και θα φανεί.

Για το 814 έχουμε συμπεράνει ότι θα καταργηθεί γιατί δεν υπάρχει στους πίνακες εξυπηρέτησης Δήμων (εν αντιθέσει με τα 830, 831) και επικαλυπτεται από τα 806, 846 (; ) και 900. Κι αυτή είναι επίσης μια λάθος κίνηση..

Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο λάθος το κόψιμο από το κέντρο του Γ18. Ήδη σήμερα με δρομολόγια χειμερινού συνήθως στο μισαωρο αναγκαστικά ο κόσμος ψάχνει και εναλλακτικές όπου υπάρχουν (806,/7 ίσως και άλλα διερχόμενα με μετεπιβιβάσεις σε μετρό ή Β18/21), ΣΚ ακόμα χειρότερα σήμερα π.χ. έχει αρκετά κενά 55'-60'. Από την Τρίτη στην Πλ. Ελευθερίας θα έχει σταθμό μετρό οπότε όσοι είναι εκεί γύρω θα πηγαίνουν με τα πόδια, άλλοι θα έχουν και 800/846 για Νίκαια, στην κατεύθυνση προς σταθμό κάποιοι θα παρίνουν και 860 με περπάτημα μετά και θα υπάρχει και το 842 που τουλάχιστον στην αρχή λογικά θα έχει καλύτερες πραγματικές συχνότητες. Και στην Νίκαια θεωρώ σχεδόν όλοι από Πέραμα θα κατευθύνονται εκεί (αποφορτίζοντας ίσως και το 843 από όσους ήθελαν να κατευθυνθούν πρός κέντρο), όλοι όσοι είναι στη γύρω περιοχή θα πηγαίνουν με τα πόδια στο σταθμό, παραπάνω στην Π. Ράλλη θα περνάνε 809/10, 830, 831 προς Κορυδαλλό συν το 842 οπότε πιστεύω κουτσά στραβά όταν μάθει ο κόσμος τις αλλαγές δεν θα υπάρχει ιδιαίτερο θέμα με την τοπικοποιήση του κορμού Περάματος.

Δεν αναφέρεται γιατί το αφήνουν ως έχει και δεν θα εξυπηρετεί κανέναν από τους σταθμούς της επέκτασης.. Άλλο μεγάλο λάθος είναι ότι αφήνουν απείραχτο και το 860 και δεν το βάζουν να κάνει μια παράκαμψη ώστε να προσεγγίζει το Στ. Κορυδαλλού.
#80
(04-07-2020, 01:50 PM)mercedes elbo Έγραψε: Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο λάθος το κόψιμο από το κέντρο του Γ18. Ήδη σήμερα με δρομολόγια χειμερινού συνήθως στο μισαωρο αναγκαστικά ο κόσμος ψάχνει και εναλλακτικές όπου υπάρχουν (806,/7 ίσως και άλλα διερχόμενα με μετεπιβιβάσεις σε μετρό ή Β18/21), ΣΚ ακόμα χειρότερα σήμερα π.χ. έχει αρκετά κενά 55'-60'. Από την Τρίτη στην Πλ. Ελευθερίας θα έχει σταθμό μετρό οπότε όσοι είναι εκεί γύρω θα πηγαίνουν με τα πόδια, άλλοι θα έχουν και 800/846 για Νίκαια, στην κατεύθυνση προς σταθμό κάποιοι θα παρίνουν και 860 με περπάτημα μετά και θα υπάρχει και το 842 που τουλάχιστον στην αρχή λογικά θα έχει καλύτερες πραγματικές συχνότητες. Και στην Νίκαια θεωρώ σχεδόν όλοι από Πέραμα θα κατευθύνονται εκεί (αποφορτίζοντας ίσως και το 843 από όσους ήθελαν να κατευθυνθούν πρός κέντρο), όλοι όσοι είναι στη γύρω περιοχή θα πηγαίνουν με τα πόδια στο σταθμό, παραπάνω στην Π. Ράλλη θα περνάνε 809/10, 830, 831 προς Κορυδαλλό συν το 842 οπότε πιστεύω κουτσά στραβά όταν μάθει ο κόσμος τις αλλαγές δεν θα υπάρχει ιδιαίτερο θέμα με την τοπικοποιήση του κορμού Περάματος.

Δεν αναφέρεται γιατί το αφήνουν ως έχει και δεν θα εξυπηρετεί κανέναν από τους σταθμούς της επέκτασης.. Άλλο μεγάλο λάθος είναι ότι αφήνουν απείραχτο και το 860 και δεν το βάζουν να κάνει μια παράκαμψη ώστε να προσεγγίζει το Στ. Κορυδαλλού.
Μα το μεγάλο θέμα είναι η Π.Ράλλη που δεν μπορεί να μείνει μόνο με το 21. Ομοίως με το 12 και το Α13 ή 6 - Β9. Αν καλύπτει μέχρι το Γ'Νεκροταφείο κάτι γίνεται για τον Κορυδαλλό, όμως θα μπλέκει με διπλή διέλευση από το Μετρό..

Για το 814 έχεις δίκιο. Φαίνεται στην απόφαση του 820 με την αλληλουχία των στάσεων ότι παραμένει. Φαίνεται πόσο ξεκάθαρη προχειροδουλεια έχει γίνει με τις γραμμές!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 122 28.301 23-11-2024, 01:32 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.024 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.492 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.957 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.635 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.404 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.382 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.219 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.835 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.894 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)