Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
(13-10-2017, 04:07 PM)georgio Έγραψε: Ποοοο δεν υπάρχει πιο βλακεία απο το να ξαναγίνουν κυκλικά τα 206/237... Ο ενας θα πηγαίνει σφαίρα ο άλλος με το πάσο του θα δημιουργουνται συνεχεια κενα. Επίσης ρε παιδιά η τηλεματικη σε κυκλικες απλά ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...την πατάω συνέχεια με το 154 που σε μια σταση λεει σε 20’ και εχει πέσει στο 5λεπτο στα 10-11’ και πάει λέγοντας...
Μόνο αν στην τηλεματική περάσουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια θα βελτιωθεί.

Η τηλεματική μπορεί να γίνει εξαιρετική πρόφαση για περιπτώσεις που υπήρχε πρόβλημα, αλλά ποτέ δε διευθετήθηκε. Άλλωστε δεν εμφανίστηκε κάποια απόφαση με τα 164 και το 109 που είναι επίσης τοπικές γραμμές που θα έπρεπε να γίνουν κυκλικές αν ενδιαφερόντουσαν για καλύτερη λειτουργία της τηλεματικής.

Και για να είμαστε συγκεκριμένοι, με τα 206 και 237 τα πράγματα ήταν ήδη οριακά στη Δάφνη, αφού υπάρχει θέμα και με τα λεωφορεία του 218 που έχει τέρμα στον ίδιο διάδρομο. Για να μη συζητήσουμε τι γίνονταν όταν η Δημοτική Συγκοινωνία της Ηλιούπολης είχε δρομολόγια τα απογεύματα έως το Μετρό της Δάφνης ή αν υπήρχε κανένας εξυπνάκιας που να ήθελε να παρκάρει εκεί.

Από την άλλη πλευρά, το 141 είναι μία αρκετά συχνή γραμμή, χωρίς δυνατότητα χωροθέτησης τέρματος στο Καλαμάκι (εκτός αν κάποια στιγμή αποφασίσουν να εκμεταλλευτούν σοβαρά έστω και για τη χειμερινή περίοδο τη Μαρίνα Αλίμου (αφετηρία 101). Μαζί και τα λεωφορεία του 217/229 που θα πρέπει να αναμένουν στον ίδιο διάδρομο και τα λεωφορεία του 112 που αποβιβάζουν εκεί πριν κάνουν αναστροφή. Άρα και το 131 "ανεπιθύμητο" στη Δάφνη.

Όσο για το 201, είχαμε και εκεί κατοίκους που ενοχλούνταν από τον θόρυβο στο τέρμα του στην Αργυρούπολη (https://dake-oasa-osy.blogspot.gr/2017/07/201.html), οπότε αναμενόμενη η απόφαση.
(13-10-2017, 04:07 PM)georgio Έγραψε: Ποοοο δεν υπάρχει πιο βλακεία απο το να ξαναγίνουν κυκλικά τα 206/237... Ο ενας θα πηγαίνει σφαίρα ο άλλος με το πάσο του θα δημιουργουνται συνεχεια κενα. Επίσης ρε παιδιά η τηλεματικη σε κυκλικες απλά ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...την πατάω συνέχεια με το 154 που σε μια σταση λεει σε 20’ και εχει πέσει στο 5λεπτο στα 10-11’ και πάει λέγοντας...
Μόνο αν στην τηλεματική περάσουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια θα βελτιωθεί.

Kι όμως, ενώ μέχρι πέρυσι (πριν την τηλεματική) ήταν ο,τι χειρότερο οι κυκλικές γραμμές, τώρα πλέον είναι προτιμότερες απ΄ ότι αυτές με αφετηρία/τέρμα. Τι εννοώ :

Παλιότερα η "αφετηρία" στις μεγάλες "πιάτσες" (Ακαδημία, Δάφνη, Αγ. Δημήτριος) χρησίμευε ως "φιξάρισμα" των αναχωρήσεων , ώστε ο κόσμος να έχει κάποια στοιχεία αναφοράς για τις ώρες αναχώρησης (αν και οι πίνακες πολλές φορές δεν τηρούνταν).
Τώρα πλέον, ο επιβάτης έχει την τηλεματική στο κινητό/στη στάση. Έτσι είναι προτιμότερο να ξεκινάει ένα όχημα από Ηλιούπολη και να βλέπεις στη Δάφνη ή μέσα στο μετρό "σε 22 λεπτά" , παρά να στέκεσαι εκεί και να μη βλέπεις τίποτα μέχρι να έρθει το λεωφορείο.

Θα μου πείτε, η τηλεματική θα μπορούσε να αναφέρει στατικά την επόμενη ώρα αναχώρησης (πανεύκολο ακόμη και με τροποποιημένα δρομολόγια, η data υπάρχει σε κάθε λεωφορείο) αλλά, όσο αυτό δεν εφαρμόζεται, είναι καλύτερο το κυκλικό στις μεγάλες αφετηρίες.
Τροποποιήθηκε η διαδρομή της γραμμής 910 η οποία πλέον επιστρέφει στο Φιξ μέσω Δημητρακοπούλου και Ζίννη, πρόταση που είχε υποβληθεί στον ΟΑΣΑ μέσω του Συνδικάτου μετά από αίτημα εκπροσώπου της ΔΑΚΕ: https://dake-oasa-osy.blogspot.gr/2017/06/910.html

ΥΓ: Τελικά δεν καταλήγουν όλες οι προτάσεις που φτάνουν στα χέρια του ΟΑΣΑ στον κάδο ανακύκλωσης.
Στη Διαυγεια ιδρυση 204Β, τροποποιηση 728,891, αναστολη Χ80
Νέα διαδρομή για τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής Πηγάδια Ανθούσας του Δήμου Παλλήνης


Νέα διαδρομή, η οποία θα καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης των κατοίκων της περιοχής Πηγάδια Ανθούσας, πρόκειται να λειτουργήσει ο ΟΑΣΑ.
Η διαδρομή της γραμμής 301 τροποποιήθηκε από την οδό Αιγίου στην περιοχή Πηγάδια Ανθούσας, μετά από τροχαίο συμβάν με λεωφορείο και ύστερα από σχετικές αναφορές των εποπτών κίνησης και των οδηγών του αμαξοστασίου Ανθούσας για προβλήματα επικινδυνότητας στη διέλευση των λεωφορείων, με προφανείς επιπτώσεις στην ασφάλεια των μεταφερόμενων επιβατών.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκαν κοινές αυτοψίες στην περιοχή, με εκπροσώπους του ΟΑΣΑ, του Δήμου Παλλήνης, κατοίκων και οδηγών.
Ακολούθησε σύσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΑ, παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού, εκπροσώπων του δημου Παλλήνης , εκπροσώπων συλλόγων και υπηρεσιακών παραγόντων.
Μετά από αυτά, διερευνήθηκαν από τον ΟΑΣΑ όλες οι εναλλακτικές λύσεις και προσδιορίστηκε νέα διαδρομή για τα λεωφορεία, με την οποία συμφωνεί ο Δήμος Παλλήνης.

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk1525

Σήμερα από πληροφορίες και επαφές που είχαμε με τον ΟΑΣΑ , είμαστε σε θέση να γράψουμε ότι ο αποκλεισμός των κατοίκων σε λίγες μέρες θα είναι παρελθόν αφού η Λ.Γραμμή 324 θα διέρχεται από τα πηγάδια κατά την κάθοδο και άνοδο, ακολουθώντας τη διαδρομή: ΑΦΕΤΗΡΙΑ :Καλισσίων-Ιάσονος –Θήρας – Τυρνάβου- Μεσσήνης- Κερκύρας –Ιάσονος – Ανθέων- Λ. Ανθούσας κ.ο.κ , κατά την άνοδο Λ.Ανθούσας – Ανθέων-Ιάσονος - Θήρας – Τυρνάβου- Μεσσήνης- Κερκύρας- Ιάσονος μέχρι αφετηρία Καλισσίων. Εξετάζεται και η περίπτωση κάλυψης και της περιοχής ΛΑΚΚΑ σε άνοδο και κάθοδο ,γιατί μέχρι σήμερα, από 20ετίας, εξυπηρετείται από τη Λ. γραμμή 301 μόνο στην κάθοδο.

http://anthousiotis.blogspot.gr/2017/11/...3.html?m=1

Αναμένουμε και την απόφαση στην διαύγεια για να δούμε τι και πως θα ισχύσει.
(10-11-2017, 06:45 PM)aliance Έγραψε: Στη Διαυγεια ιδρυση 204Β, τροποποιηση 728,891, αναστολη Χ80

Πότε θα γίνουν αυτές οι αλλαγές;
(29-11-2017, 01:31 PM)gregory Έγραψε: Πότε θα γίνουν αυτές οι αλλαγές;

Για το 204Β, 891 από 1/12 γράφει στην εφαρμογή της τηλεματικής. Επίσης εδώ η απόφαση για το 324.

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6ΨΩΙ46ΨΧΕ3-7ΓΩ
Aπό περιέργεια,μπορεί κάποιος να μου πει γιατί μετακίνησαν την αφετηρία της 420 από τον Άγιο Διονύσιο στην ακτή Βασιλιάδη ως τις 20.00 ?
(30-11-2017, 09:46 PM)panahs Έγραψε: Aπό περιέργεια,μπορεί κάποιος να μου πει γιατί μετακίνησαν την αφετηρία της 420 από τον Άγιο Διονύσιο στην ακτή Βασιλιάδη ως τις 20.00 ?

Βύσμα του υπουργείου που μετά την κατάργηση του 218 από την Ακτή Βασιλειάδη γκρινιάζουν ότι δεν έχουν λεωφορείο να τους εξυπηρετεί (τα λεωφορεία του ΟΛΠ μάλλον δεν τους κάνουν). Στην ίδια λογική είναι και ο ηλίθιος κύκλος που κάνει το 859.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Αλλαγές σε 832/833 μετατροπή σε κυκλικές στον Πειραιά, κατάργηση 875 & επέκταση στο νέο μώλο του 859.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 27 4.554 18-03-2024, 03:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 17.209 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 43.601 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 47.488 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 87.539 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 81.990 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 67.244 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 115.727 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.477 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 143.675 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)