13-10-2017, 04:31 PM
(13-10-2017, 04:07 PM)georgio Έγραψε: Ποοοο δεν υπάρχει πιο βλακεία απο το να ξαναγίνουν κυκλικά τα 206/237... Ο ενας θα πηγαίνει σφαίρα ο άλλος με το πάσο του θα δημιουργουνται συνεχεια κενα. Επίσης ρε παιδιά η τηλεματικη σε κυκλικες απλά ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...την πατάω συνέχεια με το 154 που σε μια σταση λεει σε 20’ και εχει πέσει στο 5λεπτο στα 10-11’ και πάει λέγοντας...
Μόνο αν στην τηλεματική περάσουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια θα βελτιωθεί.
Η τηλεματική μπορεί να γίνει εξαιρετική πρόφαση για περιπτώσεις που υπήρχε πρόβλημα, αλλά ποτέ δε διευθετήθηκε. Άλλωστε δεν εμφανίστηκε κάποια απόφαση με τα 164 και το 109 που είναι επίσης τοπικές γραμμές που θα έπρεπε να γίνουν κυκλικές αν ενδιαφερόντουσαν για καλύτερη λειτουργία της τηλεματικής.
Και για να είμαστε συγκεκριμένοι, με τα 206 και 237 τα πράγματα ήταν ήδη οριακά στη Δάφνη, αφού υπάρχει θέμα και με τα λεωφορεία του 218 που έχει τέρμα στον ίδιο διάδρομο. Για να μη συζητήσουμε τι γίνονταν όταν η Δημοτική Συγκοινωνία της Ηλιούπολης είχε δρομολόγια τα απογεύματα έως το Μετρό της Δάφνης ή αν υπήρχε κανένας εξυπνάκιας που να ήθελε να παρκάρει εκεί.
Από την άλλη πλευρά, το 141 είναι μία αρκετά συχνή γραμμή, χωρίς δυνατότητα χωροθέτησης τέρματος στο Καλαμάκι (εκτός αν κάποια στιγμή αποφασίσουν να εκμεταλλευτούν σοβαρά έστω και για τη χειμερινή περίοδο τη Μαρίνα Αλίμου (αφετηρία 101). Μαζί και τα λεωφορεία του 217/229 που θα πρέπει να αναμένουν στον ίδιο διάδρομο και τα λεωφορεία του 112 που αποβιβάζουν εκεί πριν κάνουν αναστροφή. Άρα και το 131 "ανεπιθύμητο" στη Δάφνη.
Όσο για το 201, είχαμε και εκεί κατοίκους που ενοχλούνταν από τον θόρυβο στο τέρμα του στην Αργυρούπολη (https://dake-oasa-osy.blogspot.gr/2017/07/201.html), οπότε αναμενόμενη η απόφαση.