Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
#51
Η αλήθεια είναι ότι αν πήγαινε πιο κοντά στο συντριβάνι θα ήταν ιδανικό αφού είναι κεντρικότατο σημείο με συνεχή κίνηση κόσμου. Το σημείο που διάλεξαν σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο.
#52
Οι αλλαγές αυτές (735, 024, Γ9, 25, Τοπικά Αχαρνών) πότε αναμένεται να εφαρμοστούν; Λογικά την Πρωτη Απριλίου ε;
#53
Πάντως τώρα που το πήγαν Κάτω Πατήσια, το 024 έχασε κάθε λόγο ύπαρξης! Πριν που σε πήγαινε Αττική, έπαιρνε κάποιο κόσμο από το Γ10 οοοοταν και οπότε περνούσε! Τώρα στα Κάτω Πατήσια κανείς δε θα το παίρνει, μιας και η πλειονότητα του κόσμου κατευθύνεται στη γραμμή 2 και όχι στην 1 και το Γ10 σε πάει απευθείας, χωρίς μετεπιβίβαση. Καλύτερα να το καταργήσουν εντελώς και να πάει το κομμάτι Βικέλα-Κουρτιδου στο 755 και τα οχήματα να πάνε στο Γ10.
#54
Την τελευταία φορά που είχα κάτσει για καφέ έξω από το σταθμό Αττικής χαζεύοντας την κίνηση το 024 είχε ένα μόνο όχημα το οποίο πηγαινοερχόταν σχεδόν άδειο. Κρίμα αλλά συμφωνώ ότι με την αλλαγή το πιθανότερο είναι να χάσει και τους τελευταίους επιβάτες που είχε.
#55
(20-03-2017, 06:38 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως τώρα που το πήγαν Κάτω Πατήσια, το 024 έχασε κάθε λόγο ύπαρξης! Πριν που σε πήγαινε Αττική, έπαιρνε κάποιο κόσμο από το Γ10 οοοοταν και οπότε περνούσε! Τώρα στα Κάτω Πατήσια κανείς δε θα το παίρνει, μιας και η πλειονότητα του κόσμου κατευθύνεται στη γραμμή 2 και όχι στην 1 και το Γ10 σε πάει απευθείας, χωρίς μετεπιβίβαση. Καλύτερα να το καταργήσουν εντελώς και να πάει το κομμάτι Βικέλα-Κουρτιδου στο 755 και τα οχήματα να πάνε στο Γ10.
Μα δεν είχε κανένα νόημα να κάνει το ίδιο πράγμα με το Γ10!!
Το έστειλαν στα Πατήσια, για να κάνει ότι έκανε το 720. Σαφώς αν η συχνότητα είναι ανθρώπινη, θα το προτιμανε, σίγουρα στην μετάβαση για το κέντρο, αφού τα Πατήσια είναι δίπλα, αλλά κάποιοι και για την επιστροφή.
Το κομματι της Κουρτιδου μπορεί να το αναλάβει το 755 για επιστροφή, αλλά δεν είναι το θέμα αυτό. Μπορεί να μην περνάει και τίποτα από εκεί στην τελική.
Το θέμα είναι να πάει όλη η Λιοσίων, πλην του Α10 και του Β12 στα Πατήσια και όχι μισά εδώ, μισά στην Αττική και μισά στην Ανθουπολη!

(20-03-2017, 09:48 PM)ecoj Έγραψε: Την τελευταία φορά που είχα κάτσει για καφέ έξω από το σταθμό Αττικής χαζεύοντας την κίνηση το 024 είχε ένα μόνο όχημα το οποίο πηγαινοερχόταν σχεδόν άδειο. Κρίμα αλλά συμφωνώ ότι με την αλλαγή το πιθανότερο είναι να χάσει και τους τελευταίους επιβάτες που είχε.
Δεν είχε κανέναν επιβάτη το 024 για να χάσει. Το πιθανότερο είναι, να εξυπηρετεί πιο σωστά την Ανάκασα από το Γ10 και να πετύχει κάτι καλύτερο από το περνούν απλά γιατί πέρασε πρώτο..
Το όλο θέμα είναι η επιστροφή, στην μετάβαση σίγουρα θα το προτιμανε!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#56
Εγώ πάντως που μένω στη σχετική περιοχή και τα παίρνω και τα 2, έχω να σας πω ότι στις ώρες αιχμής το 024 γεμίζει, αν περάσει πριν το Γ10. Μου έχει τύχει μάλιστα να το πάρω από Αγ.Ελευθέριο προς Αγ.Αναργύρους και να πάω όρθιος! (καθημερινή απόγευμα) Απλά είναι θέμα τύχης το πότε θα περάσει γιατί τα δρομολόγια είναι ό,τι να 'ναι. Κι εγώ προσωπικά αν κατευθύνομαι προς κέντρο (Πανεπιστήμιο/Σύνταγμα) θα πάρω Γ10/024 και ή θα κατέβω Λιοσίων για να πάρω το 732 ή θα κατέβω Αττική και θα πάρω Μετρό. Σε καμία περίπτωση δε θα πάρω το 024 όταν θα πάει Κάτω Πατήσια (όπως δεν έπαιρνα και το 720 όταν υπήρχε), γιατί έτσι έχω μία παραπάνω μετεπιβίβαση. Κι αφού δε θα το κάνω εγώ, δε θα το κάνουν πολλοί. Υπάρχουν βέβαια και οι βιαστικοι, αλλά νομίζω ότι και χρονικά πάνω κάτω τα ίδια θα είναι με την κίνηση στην Αχαρνών και τα Κάτω Πατήσια. Τώρα το ότι γενικά χρειάζεται τουλάχιστον άλλη μία γραμμή από τους Αγίους για Κάτω Πατήσια, αυτό είναι αλήθεια, αλλά μόνο για την τοπική κίνηση και για τις όποιες μετεπιβασεις στη γραμμή 1. Αλλά κακά τα ψέματα, η κυρίως μετακίνηση είναι προς/από Αττική/Αθήνα. Τώρα το να πας όλες τις γραμμές της Λιοσίων Κάτω Πατήσια είναι μάλλον ανέφικτο. Κατ' αρχάς η Λιοσίων έχει τόσο κόσμο, που οι εναπομείνασες γραμμές (Α10/Β12 στο δικό σου παράδειγμα) θα πρέπει να πυκνώσουν στο 5λεπτο τουλάχιστον κι αυτό δε γίνεται με τα οχήματα σήμερα. Από την άλλη, έστω και ΜΙΑ γραμμή να παραμείνει στη Λιοσίων, θα παίρνουν όοοοοολοι αυτή για να γλυτώσουν τη διπλή μετεπιβίβαση, αφού η πλειονότητα κατευθύνεται στη γραμμή 2.
#57
(21-03-2017, 03:13 AM)pvuccino Έγραψε: Εγώ πάντως που μένω στη σχετική περιοχή και τα παίρνω και τα 2, έχω να σας πω ότι στις ώρες αιχμής το 024 γεμίζει, αν περάσει πριν το Γ10. Μου έχει τύχει μάλιστα να το πάρω από Αγ.Ελευθέριο προς Αγ.Αναργύρους και να πάω όρθιος! (καθημερινή απόγευμα) Απλά είναι θέμα τύχης το πότε θα περάσει γιατί τα δρομολόγια είναι ό,τι να 'ναι. Κι εγώ προσωπικά αν κατευθύνομαι προς κέντρο (Πανεπιστήμιο/Σύνταγμα) θα πάρω Γ10/024 και ή θα κατέβω Λιοσίων για να πάρω το 732 ή θα κατέβω Αττική και θα πάρω Μετρό. Σε καμία περίπτωση δε θα πάρω το 024 όταν θα πάει Κάτω Πατήσια (όπως δεν έπαιρνα και το 720 όταν υπήρχε), γιατί έτσι έχω μία παραπάνω μετεπιβίβαση. Κι αφού δε θα το κάνω εγώ, δε θα το κάνουν πολλοί. Υπάρχουν βέβαια και οι βιαστικοι, αλλά νομίζω ότι και χρονικά πάνω κάτω τα ίδια θα είναι με την κίνηση στην Αχαρνών και τα Κάτω Πατήσια. Τώρα το ότι γενικά χρειάζεται τουλάχιστον άλλη μία γραμμή από τους Αγίους για Κάτω Πατήσια, αυτό είναι αλήθεια, αλλά μόνο για την τοπική κίνηση και για τις όποιες μετεπιβασεις στη γραμμή 1. Αλλά κακά τα ψέματα, η κυρίως μετακίνηση είναι προς/από Αττική/Αθήνα. Τώρα το να πας όλες τις γραμμές της Λιοσίων Κάτω Πατήσια είναι μάλλον ανέφικτο. Κατ' αρχάς η Λιοσίων έχει τόσο κόσμο, που οι εναπομείνασες γραμμές (Α10/Β12 στο δικό σου παράδειγμα) θα πρέπει να πυκνώσουν στο 5λεπτο τουλάχιστον κι αυτό δε γίνεται με τα οχήματα σήμερα. Από την άλλη, έστω και ΜΙΑ γραμμή να παραμείνει στη Λιοσίων, θα παίρνουν όοοοοολοι αυτή για να γλυτώσουν τη διπλή μετεπιβίβαση, αφού η πλειονότητα κατευθύνεται στη γραμμή 2.
Αν είναι έτσι, κακώς κοψανε και τις Σμύρνες στο Φιξ και (στην υπερβολή) τα Τοπικά Αιγάλεω στον Εσταυρωμενο, που αναγκάζονται να περνούν και την γραμμή 3 και όχι απευθείας στην Ομόνοια για να μην αλλάζουν 2 γραμμές μετρό!!
Το Β12 και το Α10 σαν οι μόνες γραμμές κορμοι της Λιοσίων πρέπει να έχουν ανά 7'. Και ο κόσμος σηκώνεται άνετα με τις νταλίκες και η Λιοσίων θα ανασανει που τώρα βράζει έως τις 3 Γεφυρες..
Με τα οχήματα που γλιτώνεις από την περικοπή του κομματιού Τρεις Γέφυρες - Αττική/Αθήνα μπορείς να τα πυκνωσεις, μαζί με πολλές αλλαγές γενικότερα στα Λιόσια - Μενίδι που περισσεύουν οχήματα..
Το θέμα είναι να βγαίνεις στα Πατήσια και να τα βρίσκεις όλα. 701, 704, 705 (Α11), 716 (Γ12), 719, 720 (Γ10), 735, 747. Σε 3'-5' είσαι Αγίους άλλωστε..

Ρώτα απλά όσους μένουν Ανάκασα, αν προτιμούσαν για να πάνε κέντρο το Γ10 η το 720.. Προφανώς, όταν όμως η συχνότητα το καθιστά φάντασμα, θα γίνεται απλά μπαλαντέρ. Και δεν υπάρχουν τα περιθώρια στην ΟΣΥ του 2017 για φαντάσματα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#58
(22-03-2017, 12:45 PM)MrVanHool Έγραψε: Αν είναι έτσι, κακώς κοψανε και τις Σμύρνες στο Φιξ και (στην υπερβολή) τα Τοπικά Αιγάλεω στον Εσταυρωμενο, που αναγκάζονται να περνούν και την γραμμή 3 και όχι απευθείας στην Ομόνοια για να μην αλλάζουν 2 γραμμές μετρό!!
Το Β12 και το Α10 σαν οι μόνες γραμμές κορμοι της Λιοσίων πρέπει να έχουν ανά 7'. Και ο κόσμος σηκώνεται άνετα με τις νταλίκες και η Λιοσίων θα ανασανει που τώρα βράζει έως τις 3 Γεφυρες..
Με τα οχήματα που γλιτώνεις από την περικοπή του κομματιού Τρεις Γέφυρες - Αττική/Αθήνα μπορείς να τα πυκνωσεις, μαζί με πολλές αλλαγές γενικότερα στα Λιόσια - Μενίδι που περισσεύουν οχήματα..
Το θέμα είναι να βγαίνεις στα Πατήσια και να τα βρίσκεις όλα. 701, 704, 705 (Α11), 716 (Γ12), 719, 720 (Γ10), 735, 747. Σε 3'-5' είσαι Αγίους άλλωστε..

Ρώτα απλά όσους μένουν Ανάκασα, αν προτιμούσαν για να πάνε κέντρο το Γ10 η το 720.. Προφανώς, όταν όμως η συχνότητα το καθιστά φάντασμα, θα γίνεται απλά μπαλαντέρ. Και δεν υπάρχουν τα περιθώρια στην ΟΣΥ του 2017 για φαντάσματα..
Τα τοπικά του Φιξ και του Αιγάλεω είναι άλλη περίπτωση. Εκεί ο κόσμος δεν έχει άλλη επιλογή, οπότε αναγκάζεται να πάρει το Μετρό. (ή κάποια από τις γραμμές που πάνε Κέντρο) Το ανάλογο στη συγκεκριμένη περιοχή θα ήταν να καταργηθεί εντελώς το 024 και να γίνει τοπικό το Γ10 στα Κάτω Πατήσια. Εκεί αυτό που θα γινόταν είναι ότι μια μεγάλη μερίδα κόσμου θα το έκοβε με τα πόδια μέχρι τη Δημοκρατίας και την Πλατεία Αγ.Αναργύρων για να πάρει τα Α10/Β12 ώστε να γλυτώσει τη διπλή μετεπιβίβαση, αλλά θα παρέμενε κι ένα κομμάτι κόσμου που ή δε θα μπορούσε (ηλικιωμένοι) ή που θα βαριοταν να περπατήσει έως εκεί και θα αναγκαζόταν να πάρει το τοπικό. Είναι σαν το 619. Το 619 είχε πολύ παραπάνω κίνηση ως ακτινική/κορμός απ' ό,τι σήμερα σαν τοπικό και υπάρχει λόγος. Το κομμάτι της γραμμής που είναι μόνο του (από Κομπαρσιτα​ και πάνω) είναι τόσο κοντά στις διαδρομές των 6/Β9, που ο κόσμος προτιμά να περπατήσει μέχρι εκεί ούτως ώστε να πάρει μία γραμμή που σε πάει κατευθείαν Κέντρο, παρά να περιμένει με τις ώρες το 619 και μετά να πρέπει να κάνει ΚΑΙ μετεπιβίβαση στο Μετρό. Και βλέπουμε όλοι τις πληρότητες του 619... Κάτι ανάλογο θα γίνει και στο Γ10 αν πάει Κάτω Πατήσια και στο τέλος μάλιστα θα το καταργήσουν λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης.
Όσον αφορά το να πάνε οι γραμμές της Λιοσίων στα Κάτω Πατήσια τώρα: Αν μπορείς να έχεις 7λεπτο στην αιχμή για τα Α10/Β12 (3,5λεπτο συνδυαστικά) και φουλ δρομολόγηση με νταλίκες, τότε ΟΚ. Αλλά θέλω να μου πεις που θα τις βρεις τις νταλίκες στην παρούσα φάση. Η εξοικονόμηση οχημάτων από τις υπόλοιπες γραμμές της Λιοσίων είναι ή 12μετρα ή Midi. Εκτός κι αν μεταφερθούν κάποιες νταλίκες από το Ελληνικό στη Ράλλη, αλλά πιστεύω ότι αν ηταν δυνατό κάτι τέτοιο θα είχε ήδη γίνει, γιατί η ανάγκη της Ράλλη για νταλίκες υπάρχει εδώ και χρόνια. Όσο για το 720, δε χρειάζεται να ρωτήσω κανέναν, το έβλεπα μία χαρά και δεν πάταγε άνθρωπος. Μόνο εγώ το 'παιρνα καμια φορά για να πάω για καφέ στα Κάτω Πατήσια κι αυτό μόνο αν τύχαινε να περάσει πριν το 735. Αν θυμάσαι δε, είχε Vanhoolακια. (ούτε καν Midi!!!)
#59
Η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος προτιμάει γραμμές που ξέρει ότι κάποια στιγμή θα περάσουν. Αν μια γραμμή περνάει όποτε το θυμηθεί (άσχετα που αφήνει) όπως το 619 ο κόσμος αρχίζει να αναζητά εναλλακτικές και έτσι η επιβατική κίνηση μειώνεται συνεχώς. Αυτό θα γίνει και με το νέο 755!

Τώρα το 024 με την αλλαγή δεν ξέρω τη συχνότητα θα έχει αλλά δεν νομίζω τα αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων να στέλνει πάνω από ένα όχημα. Άρα θα περνάει όποτε το θυμηθεί και έτσι δεν έχει καμία πιθανότητα επιτυχίας. Βέβαια δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με την αλλαγή διότι και το υπάρχον 024 ένα όχημα στη πράξη έχει και τραγική συχνότητα οπότε κανένας νοήμων άνθρωπος δεν κάθεται να το περιμένει. Οι λιγοστοί επιβάτες του είναι μάλλον άτομα που το παίρνουν πάνω στη Λιοσίων.

Για τις γραμμές που πρέπει να πάνε στο Στ. Κάτω Πατησίων δεν διαφωνώ γενικά αλλά το Α11/Β11 δεν θα έπρεπε να πάει. Πρέπει να πάνε οι δευτερεύουσες γραμμές (πχ 711, 719) αλλά όχι οι πολύ βασικές που σηκώνουν τον κύριο όγκο κόσμου στη Λιοσίων που είναι αρκετά μεγάλος. Γιατί δεν πρόκειται να βρεθούν νταλίκες για να βγει όλο το Β12 το οποίο έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να ξαναπάει στη Ράλλη. Και το Α10/Β10 που έχει ήδη νταλίκες ειδικά από το απόγευμα και μετά οι περισσότεροι επιβάτες δεν θέλουν να πάνε από τη μέση της φισούνας και πίσω. Επίσης αν το Α11/Β11 φτάνει μέχρι Στ. Κάτω Πατήσια τότε όγκος κόσμου του θα κατευθυνθεί προς το 700 που πάει έτσι κι αλλιώς στην κόκκινη γραμμή που θέλει ο περισσότερος κόσμος να φτάσει. Και το 700 δεν μπορεί να υποστηρίξει με την υπάρχον συχνότητα άλλο κόσμο.

Φαντάσματα η ΟΣΥ έχει αρκετά ακόμα και σήμερα και κάποια από αυτά δεν βλέπω να έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης (πχ 057).
Όπως επίσης υπάρχουν και γραμμές που έχουν ικανοποιητικό κόσμο μόνο σε συγκεκριμένα κομμάτια και στην υπόλοιπη διαδρομή τους πάνε άδεια. Παράδειγμα τα 025/026/027 που έχουν κόσμο από Ιπποκράτους μέχρι Σύνταγμα και μετά συνεχίζουν άδεια σε μόνιμη βάση.
#60
(22-03-2017, 02:29 PM)pvuccino Έγραψε: Τα τοπικά του Φιξ και του Αιγάλεω είναι άλλη περίπτωση. Εκεί ο κόσμος δεν έχει άλλη επιλογή, οπότε αναγκάζεται να πάρει το Μετρό. (ή κάποια από τις γραμμές που πάνε Κέντρο) Το ανάλογο στη συγκεκριμένη περιοχή θα ήταν να καταργηθεί εντελώς το 024 και να γίνει τοπικό το Γ10 στα Κάτω Πατήσια. Εκεί αυτό που θα γινόταν είναι ότι μια μεγάλη μερίδα κόσμου θα το έκοβε με τα πόδια μέχρι τη Δημοκρατίας και την Πλατεία Αγ.Αναργύρων για να πάρει τα Α10/Β12 ώστε να γλυτώσει τη διπλή μετεπιβίβαση, αλλά θα παρέμενε κι ένα κομμάτι κόσμου που ή δε θα μπορούσε (ηλικιωμένοι) ή που θα βαριοταν να περπατήσει έως εκεί και θα αναγκαζόταν να πάρει το τοπικό. Είναι σαν το 619. Το 619 είχε πολύ παραπάνω κίνηση ως ακτινική/κορμός απ' ό,τι σήμερα σαν τοπικό και υπάρχει λόγος. Το κομμάτι της γραμμής που είναι μόνο του (από Κομπαρσιτα​ και πάνω) είναι τόσο κοντά στις διαδρομές των 6/Β9, που ο κόσμος προτιμά να περπατήσει μέχρι εκεί ούτως ώστε να πάρει μία γραμμή που σε πάει κατευθείαν Κέντρο, παρά να περιμένει με τις ώρες το 619 και μετά να πρέπει να κάνει ΚΑΙ μετεπιβίβαση στο Μετρό. Και βλέπουμε όλοι τις πληρότητες του 619... Κάτι ανάλογο θα γίνει και στο Γ10 αν πάει Κάτω Πατήσια και στο τέλος μάλιστα θα το καταργήσουν λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης.
Όσον αφορά το να πάνε οι γραμμές της Λιοσίων στα Κάτω Πατήσια τώρα: Αν μπορείς να έχεις 7λεπτο στην αιχμή για τα Α10/Β12 (3,5λεπτο συνδυαστικά) και φουλ δρομολόγηση με νταλίκες, τότε ΟΚ. Αλλά θέλω να μου πεις που θα τις βρεις τις νταλίκες στην παρούσα φάση. Η εξοικονόμηση οχημάτων από τις υπόλοιπες γραμμές της Λιοσίων είναι ή 12μετρα ή Midi. Εκτός κι αν μεταφερθούν κάποιες νταλίκες από το Ελληνικό στη Ράλλη, αλλά πιστεύω ότι αν ηταν δυνατό κάτι τέτοιο θα είχε ήδη γίνει, γιατί η ανάγκη της Ράλλη για νταλίκες υπάρχει εδώ και χρόνια. Όσο για το 720, δε χρειάζεται να ρωτήσω κανέναν, το έβλεπα μία χαρά και δεν πάταγε άνθρωπος. Μόνο εγώ το 'παιρνα καμια φορά για να πάω για καφέ στα Κάτω Πατήσια κι αυτό μόνο αν τύχαινε να περάσει πριν το 735. Αν θυμάσαι δε, είχε Vanhoolακια. (ούτε καν Midi!!!)
Στο παράδειγμα που αναφέρεις, τρανταχτα παραδείγματα είναι το 719, το 747 και κυρίως το 605! Και μάντεψε όμως, είναι όλα τοπικά. Για την πληρότητα της επιβατικης κίνησης ευθύνονται αποκλειστικά τα δρομολογια φάντασμα (όταν το 719 επί Βάθης είχε 12λεπτά το 2009 και τώρα έχει μισάωρα) και όχι ο επανασχεδιασμος των συνδέσεων με στόχο την ταχύτερη μετάβαση σε ΜΣΤ!
Για τις νταλίκες τώρα, βρίσκονται.. Ας συνεργαστεί η ΕΛΑΣ με τον ΟΑΣΑ στην ανάγκη και θα μπορούν να υπάρχουν και μικρά!
Εγώ που έχω γνωστούς στην Ανάκασα, όλοι προτιμούσαν το 720 ααααααν πέρναγε. Κανείς δεν πήγαινε στην επιστροφή φυσικά να περιμένει ένα φάντασμα!

(22-03-2017, 04:15 PM)ecoj Έγραψε: Η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος προτιμάει γραμμές που ξέρει ότι κάποια στιγμή θα περάσουν. Αν μια γραμμή περνάει όποτε το θυμηθεί (άσχετα που αφήνει) όπως το 619 ο κόσμος αρχίζει να αναζητά εναλλακτικές και έτσι η επιβατική κίνηση μειώνεται συνεχώς. Αυτό θα γίνει και με το νέο 755!

Τώρα το 024 με την αλλαγή δεν ξέρω τη συχνότητα θα έχει αλλά δεν νομίζω τα αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων να στέλνει πάνω από ένα όχημα. Άρα θα περνάει όποτε το θυμηθεί και έτσι δεν έχει καμία πιθανότητα επιτυχίας. Βέβαια δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με την αλλαγή διότι και το υπάρχον 024 ένα όχημα στη πράξη έχει και τραγική συχνότητα οπότε κανένας νοήμων άνθρωπος δεν κάθεται να το περιμένει. Οι λιγοστοί επιβάτες του είναι μάλλον άτομα που το παίρνουν πάνω στη Λιοσίων.

Για τις γραμμές που πρέπει να πάνε στο Στ. Κάτω Πατησίων δεν διαφωνώ γενικά αλλά το Α11/Β11 δεν θα έπρεπε να πάει. Πρέπει να πάνε οι δευτερεύουσες γραμμές (πχ 711, 719) αλλά όχι οι πολύ βασικές που σηκώνουν τον κύριο όγκο κόσμου στη Λιοσίων που είναι αρκετά μεγάλος. Γιατί δεν πρόκειται να βρεθούν νταλίκες για να βγει όλο το Β12 το οποίο έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να ξαναπάει στη Ράλλη. Και το Α10/Β10 που έχει ήδη νταλίκες ειδικά από το απόγευμα και μετά οι περισσότεροι επιβάτες δεν θέλουν να πάνε από τη μέση της φισούνας και πίσω. Επίσης αν το Α11/Β11 φτάνει μέχρι Στ. Κάτω Πατήσια τότε όγκος κόσμου του θα κατευθυνθεί προς το 700 που πάει έτσι κι αλλιώς στην κόκκινη γραμμή που θέλει ο περισσότερος κόσμος να φτάσει. Και το 700 δεν μπορεί να υποστηρίξει με την υπάρχον συχνότητα άλλο κόσμο.

Φαντάσματα η ΟΣΥ έχει αρκετά ακόμα και σήμερα και κάποια από αυτά δεν βλέπω να έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης (πχ 057).
Όπως επίσης υπάρχουν και γραμμές που έχουν ικανοποιητικό κόσμο μόνο σε συγκεκριμένα κομμάτια και στην υπόλοιπη διαδρομή τους πάνε άδεια. Παράδειγμα τα 025/026/027 που έχουν κόσμο από Ιπποκράτους μέχρι Σύνταγμα και μετά συνεχίζουν άδεια σε μόνιμη βάση.
Σωστά, με μόνη διαφορά πως το 755 είναι μόνο του σε όλη την Φιλαδέλφειας (άρα δεν υπάρχει εναλλακτική) και ότι είναι σε μια περιοχή με μεγάλη ανάγκη της συγκοινωνίας, απ'οτι η Μεταμόρφωση (από βιοτικο επίπεδο κατοίκων/εργαζομένων). Δύσκολα θα χάσει μεγάλο μέρος του κόσμου του το 755 πιστεύω..

Οποίο Α/Σ και να το έχει (στον Βοτανικό θα καταλήξει σίγουρα πάντως) θα βγάζει ένα όχημα με 40'-50' τον κύκλο! Και η κατάληξη μοιραία..

Το Α11 (μόνο του, έως την Αγία Τριάδα) είναι μια πυκνή τοπική γραμμή. Δεν έχει καμία δουλειά να κατεβαίνει στην Πλατεία Βάθη. Είναι ακριβώς το ίδιο με το Α14, το Α17 και το απομειναρι Α13!
Δεν έχει τόσο κόσμο η Λιοσίων στο κομμάτι Αττική - Τρεις Γέφυρες (5 στάσεις) που να μην σηκώνεται με 2 κορμούς! Το Α11 χάνεται και πρέπει να γίνει τοπικό γι να γίνει Νέα Ζωή Νο2, όταν ήδη με τα 10λεπτα κάτι απογεύματα δεν μπαίνεις καν..
Το 711 δεν έχει λόγο ύπαρξης, όταν το νέο 878 θα έχει 15'-20' σε συνδυασμό με τον κορμό Β12 και τα νέα (Wink δρομολόγια του Προαστιακου. Κι αν έμενε, θα έπρεπε να αναλάβει το κομμάτι του 735 στο Καματερό και το τελευταίο να περιοριστεί στο επικίνδυνο κομμάτι. Αλλά αφού βρέθηκε αυτή η λύση για το Ζεφυρι, το 711 είναι εντελώς περιττό!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 27 4.554 18-03-2024, 03:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 17.209 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 43.601 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 47.488 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 87.539 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 81.990 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 67.244 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 115.727 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.477 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 143.675 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)