12-11-2016, 01:26 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-11-2016, 01:27 AM από GeorgIrisbus.)
Ελπίζω τουλάχιστον να μην έχουμε και σε συχνότητες-ωράριο/ημέρες λειτουργίας το παλιό 324. Ξέρουμε από πότε θα γίνουν οι αλλαγές?
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016
|
12-11-2016, 01:26 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-11-2016, 01:27 AM από GeorgIrisbus.)
Ελπίζω τουλάχιστον να μην έχουμε και σε συχνότητες-ωράριο/ημέρες λειτουργίας το παλιό 324. Ξέρουμε από πότε θα γίνουν οι αλλαγές?
14-11-2016, 01:42 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-11-2016, 01:44 AM από andreas122.)
(06-11-2016, 06:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κι επειδή έχουμε φτάσει στα τραγικά αυτά λάθη, θα πρέπει να την επεκτείνουμε μέχρι όπου έχει θάλασσα η Αττική; Γιατί δεν είναι αστική ζώνη δεν το καταλαβαίνω;; η πόλη μεγαλώνει και επεκτείνετε, γίνονται έργα, χτίζονται σπίτια, δεν πάνε 30 χρόνια που η γλυφάδα και η Κηφισιά ήταν μία ερημιά, και τώρα είναι ένα μέρος με την υπόλοιπη πόλη!
14-11-2016, 02:07 AM
(14-11-2016, 01:42 AM)andreas122 Έγραψε: Γιατί δεν είναι αστική ζώνη δεν το καταλαβαίνω;; η πόλη μεγαλώνει και επεκτείνετε, γίνονται έργα, χτίζονται σπίτια, δεν πάνε 30 χρόνια που η γλυφάδα και η Κηφισιά ήταν μία ερημιά, και τώρα είναι ένα μέρος με την υπόλοιπη πόλη! Η πόλη. Γι' αυτό και η αστική συγκοινωνία καλύπτει την Παλλήνη, τον Γέρακα, την Ανθούσα, την Παιανία, τα Γλυκά Νερά, το Κορωπί και τα Σπάτα στα ανατολικά, τον Ασπρόπυργο, την Ελευσίνα, τη Μαγούλα και τη Μάνδρα στα δυτικά, τον Διόνυσο, τη Ροδόπολη, τη Δροσιά, τη Σταμάτα, την Άνοιξη, τον Άγιο Στέφανο και το Κρυονέρι στα βόρεια. Αυτές οι περιοχές είναι η επέκταση της πόλης. Η Ανάβυσσος δεν έχει καμία σχέση με το Λεκανοπέδιο. Είναι ένα "χωριό", στο οποίο μάλιστα ακόμα και φοιτητής που μπορεί να διαμένει σε ενοίκιο και να σπουδάζει σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ της Αθήνας και του Πειραιά, είναι δικαιούχος στεγαστικού επιδόματος! Και αυτός ο φοιτητής με 15€/μήνα μπορεί να φτάνει από την Ανάβυσσο στην ΑΣΠΑΙΤΕ, για παράδειγμα, που οδικώς απέχει σχεδόν 50 χλμ (!!!), γιατί κάποιοι βολεύονται σε εύκολες λύσεις.
15-11-2016, 11:51 AM
(14-11-2016, 02:07 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η πόλη. Γι' αυτό και η αστική συγκοινωνία καλύπτει την Παλλήνη, τον Γέρακα, την Ανθούσα, την Παιανία, τα Γλυκά Νερά, το Κορωπί και τα Σπάτα στα ανατολικά, τον Ασπρόπυργο, την Ελευσίνα, τη Μαγούλα και τη Μάνδρα στα δυτικά, τον Διόνυσο, τη Ροδόπολη, τη Δροσιά, τη Σταμάτα, την Άνοιξη, τον Άγιο Στέφανο και το Κρυονέρι στα βόρεια. Αυτές οι περιοχές είναι η επέκταση της πόλης. εύκολη λύση είναι να πάρει λεωφορείο και μετά λεωφορείο για μεγάλη απόσταση (1ω) και μετά μετρό και μετά ηλεκτρικό; ποιο εύκολο είναι να πάρει κτελ μέχρι Βικτώρια και να πάει κατευθείαν, έχει και μίση έκπτωση! εξάλλου όλοι οι φοιτητές έχουν 50% μείον όταν πάνε προς τη σχολή ή σπίτι! γιατί να μην είναι δικαιούχος στεγαστικού επιδόματος εφόσον μένει τόσο μακριά;
15-11-2016, 01:27 PM
(15-11-2016, 11:51 AM)andreas122 Έγραψε: εύκολη λύση είναι να πάρει λεωφορείο και μετά λεωφορείο για μεγάλη απόσταση (1ω) και μετά μετρό και μετά ηλεκτρικό; ποιο εύκολο είναι να πάρει κτελ μέχρι Βικτώρια και να πάει κατευθείαν, έχει και μίση έκπτωση! εξάλλου όλοι οι φοιτητές έχουν 50% μείον όταν πάνε προς τη σχολή ή σπίτι! γιατί να μην είναι δικαιούχος στεγαστικού επιδόματος εφόσον μένει τόσο μακριά; Άρα το λες και μόνος σου. Δε μπορεί να αναλάβει ο ΟΑΣΑ την κάλυψη της συγκεκριμένης περιοχής, αφού απέχει αρκετά από την Αθήνα, ή αν το κάνει σίγουρα δε μπορεί να εξασφαλίσει απευθείας μετάβαση σε ΜΣΤ, αλλά με μετεπιβίβαση. Και το τελευταίο μη σου φαίνεται κάτι στραβό, γιατί ακόμα και η περιοχές της Μαγούλας και της Μάνδρας, που είναι εγγύτερα στην Αθήνα, δεν έχουν γραμμή που να τους προσφέρει απευθείας μετάβαση στον σταθμό του Μετρό "Αγ. Μαρίνα", αλλά πρέπει να πάρουν τοπικές γραμμές οι οποίες τροφοδοτούν τις Α16 (κορμός για Αθήνα), 845 (κορμός για Πειραιά), 876 (τροφοδοτική Μετρό). ΥΓ: Δεν είπα κάτι εναντίον του να δικαιούται στεγαστικό επίδομα ένας φοιτητής που μένει σε ενοίκιο στην Ανάβυσσο. Εσύ φάσκεις και αντιφάσκεις σχετικά με το πόσο κοντά στην Αθήνα είναι η περιοχή αυτή.
15-11-2016, 02:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-11-2016, 02:41 PM από andreas122.)
(15-11-2016, 01:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άρα το λες και μόνος σου. Δε μπορεί να αναλάβει ο ΟΑΣΑ την κάλυψη της συγκεκριμένης περιοχής, αφού απέχει αρκετά από την Αθήνα, ή αν το κάνει σίγουρα δε μπορεί να εξασφαλίσει απευθείας μετάβαση σε ΜΣΤ, αλλά με μετεπιβίβαση. Και το τελευταίο μη σου φαίνεται κάτι στραβό, γιατί ακόμα και η περιοχές της Μαγούλας και της Μάνδρας, που είναι εγγύτερα στην Αθήνα, δεν έχουν γραμμή που να τους προσφέρει απευθείας μετάβαση στον σταθμό του Μετρό "Αγ. Μαρίνα", αλλά πρέπει να πάρουν τοπικές γραμμές οι οποίες τροφοδοτούν τις Α16 (κορμός για Αθήνα), 845 (κορμός για Πειραιά), 876 (τροφοδοτική Μετρό). Δεν αντιφάσκω απλά προσπαθώ να καταλάβω γιατί είσαι εναντίων του να υπάρχει αστική συγκοινωνία σε μακρινές περιοχές εφόσον αυτές δεν αντικαθιστούν το κτελ (δλδ δεν κάνουν μετάβαση σε ΜΤΣ ούτε πάνε κατευθείαν κέντρο... και απλά τις συνδέουν μεταξύ τους... και απλά προσπαθούσα να σου δείξω την γνώμη μου στο ότι η μακρινές περιοχές δικαιούνται να έχουν αστική αλλά τοπική συγκοινωνία. τη στιγμή μάλιστα που οι διοίκηση των δήμων όπως ξέρουμε δεν θα μπορούσαν ποτέ να φτιάξουν σοβαρή συγκοινωνία λόγο έλλειψης χρημάτων και λόγο μη κατάλληλης διοίκησης κ.τ.λ.)
16-11-2016, 02:08 PM
Ενδιαφέρουσα παρατήρηση μέσω της τηλεματικής :
Λόγω του Πολυτεχνείου (προφανώς) η γραμμή 608 ακολουθεί σήμερα (16/11/2016) την εξής ενδιαφέρουσα διαδρομή, όπως μπορεί κανείς να παρακολουθήσει από την τηλεματική στο κινητό του : ΑΠΟ ΓΑΛΑΤΣΙ ΠΡΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Από Πατησίων (τελευταία στάση ΟΤΕ) τα οχήματα μπαίνουν αριστερά στην Λ. Αλεξάνδρας, στη συνέχεια στρίβουν δεξιά τη Βασ. Σοφίας προς Χίλτον, περνάνε ευθεία τον κόμβο του Χίλτον, μπαίνουν δεξιά Ριζάρη και ξανά δεξιά στη Βασ. Σοφίας πριν τη στάση του Ευαγγελισμού. Στη συνέχεια ξαναπερνάνε τον κόμβο του Χίλτο και συνεχίζουν κανονικά προς Μιχαλακοπούλου. ΑΠΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙ Από Παπαδιαμαντοπούλου στρίβουν δεξιά στη Βασ. Σοφίας, συνεχίζουν προς κόμβο Αμπελοκήπων (δηλ. Μεσογείων, αριστερά Φειδιππίδιου) και μπαίνουν στη Λ. Αλεξάνδρας, την οποία βγάζουν μέχρι Πεδίο Άρεως. Στην συνέχεια δεξια προς Πατησίων (πρώτη στάση ΟΤΕ) Στην τηλεματική, τα οχήματα έχουν στίγμα ως εξής : Από Ζωγράφου προς Γαλάτσι, φαίνονται μέχρι την Παπαδιαμαντοπούλου και επίσης φαίνεται ότι κάνουν δεξιά στροφή και μπαίνουν προς Αμερικανική Πρεσβεία. Επίσης, η ίδια κατεύθυνση πιάνει για λίγο το στίγμα των οχημάτων που έρχονται από Αλεξάνδρας και πάνε προς Ζωγράφου μέσω Ριζάρη. Ειδικότερα τα πιάνει λίγο μετά το Μέγαρο Μουσικής και τα ακολουθεί μέχρι τα φανάρια του Χίλτον. Από Γαλάτσι προς Ζωγράφου, το στίγμα δείχνει τα οχήματα να στρίβουν αριστερά Αλεξάνδρας και τα ξαναπιάνει στη Ριζάρη, λίγο πριν στρίψουν δεξιά στη Βασ. Σοφίας για Ευαγγελισμό.
21-11-2016, 08:48 AM
Καλημέρα τελικά έχει κάποιος κάνα νεότερο σχετικά με το πότε θα γίνουν οι αλλαγές στο Δήμο Παλλήνης;
21-11-2016, 04:47 PM
29-11-2016, 09:36 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2016, 09:38 AM από GeorgIrisbus.)
Μέχρι τη Διασταύρωση Ραφήνας θα φτάσει η αστική συγκοινωνία
Με απόφαση που έλαβε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο Ραφήνας – Πικερμίου, ύστερα από αίτηση που κατέθεσε προς τον Δήμο η εταιρεία ELBISCO ΑΕ, ο τερματικός σταθμός της αστικής γραμμής του ΟΑΣΑ 314 θα μεταφερθεί στη Διασταύρωση της Ραφήνας. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία ELBISCO ΑΕ έθεσε θέμα μεταφοράς του τερματικού σταθμού της αστικής γραμμής 314, που προσωρινά καταλαμβάνει τμήμα της ιδιοκτησίας της εταιρίας, λόγω δυσχερειών που δημιουργούν τα μεγάλα οχήματα στην είσοδο-έξοδο των οχημάτων στη Λ. Μαραθώνος. Κρίνεται δε απαραίτητο να υπάρξει μερική, μικρή τροποποίηση της υφιστάμενης αστικής γραμμής λεωφορείου 314, με προσθήκη στάσεων και μετατόπιση του τέρματος της γραμμής, κατά 4 – 5 χιλιόμετρα περίπου, μέχρι τη Διασταύρωση Ραφήνας. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει διαθέσιμη δημοτική έκταση στη περιοχή της Διασταύρωσης Ραφήνας που να μπορεί να καθοριστεί ως τερματικός σταθμός αστικής και δημοτικής γραμμής συγκοινωνίας και για το λόγω αυτό η δημοτική αρχή έθεσε θέμα στο δημοτικό συμβούλιο για την αναγκαιότητα αγοράς τέτοιας έκτασης. Το δημοτικό συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία την εισήγηση της δημοτικής αρχής, μειοψηφούντων των δημοτικών συμβούλων κ.κ. Δαμιανού Φαφούτη, Σωτηρίας Κατσούδας, Αμαλίας Τόκα και Ανδρέα Βασιλόπουλου. Οι κ.κ. Δ. Φαφούτης, Α. Τόκα καταψήφισαν γιατί ζήτησαν να γίνει ενοικίαση ενώ κ. Α. Βασιλόπουλος καταψήφισε γιατί ζήτησε το θέμα να τεθεί ως αγορά ή ενοικίαση. Πηγή : http://www.irafina.gr/mechri-ti-diastavr...igkinonia/ |
|