Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(01-07-2016, 11:01 AM)pvuccino Έγραψε: Αλήθεια με το 871Τ έχει καταλάβει κανείς τι παίζει; Έχω πολύ καιρό να το δω, μήπως το κόψανε;
Το είδα την περασμένη Τρίτη στο λιμάνι του Πειραιά να επιστρέφει από Σκαραμαγκά. Κυκλοφορεί κανονικότατα!
(07-07-2016, 05:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σύμφωνα με έγγραφο απόφασης του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Δραπετσώνας:
- Οι λεωφορειακές γραμμές 832 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΥΓΕΝΕΙΑ - ΧΑΡΑΥΓΗ) και 833 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΡΑΥΓΗ - ΕΥΓΕΝΕΙΑ) μετονομάζονται σε "ΕΥΓΕΝΕΙΑ - ΧΑΡΑΥΓΗ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ Α" και "ΕΥΓΕΝΕΙΑ - ΧΑΡΑΥΓΗ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ Β" αντίστοιχα.
- Η νέα αφετηρία των γραμμών 832 και 833 χωροθετείται στο Κερατσίνι, επί της οδού 25ης Μαρτίου, μεταξύ των έναντι οδών Γ. Αβέρωφ και Χρ. Σμύρνης (παραπλεύρως μάντρας πρώην νεκροταφείου Αναστάσεως).
Καιρός να νοικοκυρέψουν την Χαραυγή και την Ευγένεια. Λογικά, η μελλοντική αφετηρία θα είναι αυτή.
(07-07-2016, 05:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: - Καταργείται η λεωφορειακή γραμμή 875 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΝΕΟΣ ΜΩΛΟΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ).
- Επεκτείνεται η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 859 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ) και μετονομάζεται σε "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ - ΝΕΟΣ ΜΩΛΟΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ.
Καλά, το 859 το έχουν καταντήσει γραμμή "ρακοσυλλέκτη" που μαζεύει στην πλάτη του καταργημένες διαδρομές. Επίσης, μανία έχουν στον ΟΑΣΑ με τις σύνθετες ονομασίες διαδρομών. Ένα "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - Ν. ΜΩΛΟΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ" θα ήταν αρκετό. Άλλωστε καμία σύγχυση δε θα δημιουργηθεί με το 875, καθώς σήμερα οι προμετωπίδες του αναγράφουν "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ". Βέβαια, όλα αυτά ακόμα εικασίες είναι. Μένει να δούμε τι θα γίνει τελικά στην πράξη.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Μεταβολές στη διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 892, με το τέρμα να μεταφέρεται στην οδό Μ. Βαμβακά, στην περιοχή των Εργατικών Πολυκατοικιών του Δήμου Ιλίου, ενώ στην περιοχή του Περιστερίου, και στις δύο κατευθύνσεις, θα ακολουθείται διαδρομή μέσω των οδών 25ης Μαρτίου και Παρασκευόπουλου, παρακάμπτοντας τον Σταθμό Μετρό Αγίου Αντωνίου και την οδό Κύπρου.
Εδώ ή απόφαση του ΟΑΣΑ.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(10-07-2016, 08:08 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μεταβολές στη διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 892, με το τέρμα να μεταφέρεται στην οδό Μ. Βαμβακά, στην περιοχή των Εργατικών Πολυκατοικιών του Δήμου Ιλίου, ενώ στην περιοχή του Περιστερίου, και στις δύο κατευθύνσεις, θα ακολουθείται διαδρομή μέσω των οδών 25ης Μαρτίου και Παρασκευόπουλου, παρακάμπτοντας τον Σταθμό Μετρό Αγίου Αντωνίου και την οδό Κύπρου.
Εδώ ή απόφαση του ΟΑΣΑ.
Δόξα τω Θεώ που επιτέλους το κατάλαβαν! Χρόνια το λέω ότι πρέπει να κοπεί η περιπορεία από τον Αγ.Αντώνιο, τώρα που λειτουργούν και η Ανθούπολη και το Πειρστέρι! Βέβαια μικρή σημασία έχει, γιατί η συχνότητα της γραμμής είναι πια τόσο τραγική, που μόνο που αυτοί που περιμένουν κάποια άλλη γραμμή και απλά εξυπηρετούνται και από το 892 θα την πάρουν!
Δημοσιεύσεις: 3.153
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(11-07-2016, 11:46 AM)pvuccino Έγραψε: Δόξα τω Θεώ που επιτέλους το κατάλαβαν! Χρόνια το λέω ότι πρέπει να κοπεί η περιπορεία από τον Αγ.Αντώνιο, τώρα που λειτουργούν και η Ανθούπολη και το Πειρστέρι! Βέβαια μικρή σημασία έχει, γιατί η συχνότητα της γραμμής είναι πια τόσο τραγική, που μόνο που αυτοί που περιμένουν κάποια άλλη γραμμή και απλά εξυπηρετούνται και από το 892 θα την πάρουν!
Έχεις δίκιο πιστεύω! Ενώ είναι καλή και χρήσιμη διαδημοτική γραμμή (χωρίς να μπλέκεται σε κέντρο κλπ) με τέτοια συχνότητα αποθαρρύνονται πολύ από το να την περιμένουν. Τώρα με την τηλεματική ίσως αλλάξει αυτό λίγο επειδή βλέπεις σε πόσο θα έρθει.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Από εδώ το 'φεραν, από εκεί το 'φεραν και, με τις ευλογίες της διοίκησης του ΟΑΣΑ και την επίκληση της ανάγκης κάλυψης των μετακινήσεων των σπουδαστών του ΙΕΚ Αναβύσσου, για να γλυτώσουν τυχόν εμπόδια από το ΚΤΕΛ Αττικής που έχει αναλάβει την κάλυψη μετακίνησης των κατοίκων στη συγκεκριμένη περιοχή, τελικά η επέκταση της αστικής συγκοινωνίας μέχρι την Ανάβυσσο, γίνεται πραγματικότητα!
Με απόφαση που αναρτήθηκε σήμερα στη "Διαύγεια", ο ΟΑΣΑ προχωρά στην ίδρυση της γραμμής 123 με ονομασία " ΣΑΡΩΝΙΔΑ - ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ". Η γραμμή θα έχει αφετηρία στην Πλατεία Σαρωνίδας, επί της Λ. Σαρωνίδος, και θα πραγματοποιεί κυκλικό δρομολόγιο έως τη Λάκα Αναβύσσου, μέσω της Αθηνών-Σουνίου.
Σύμφωνα με τοπικό site, η γραμμή θα έχει πρώτο δρομολόγιο στις 06:45 και τελευταίο στις 20:30.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
(20-10-2016, 06:55 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Από εδώ το 'φεραν, από εκεί το 'φεραν και, με τις ευλογίες της διοίκησης του ΟΑΣΑ και την επίκληση της ανάγκης κάλυψης των μετακινήσεων των σπουδαστών του ΙΕΚ Αναβύσσου, για να γλυτώσουν τυχόν εμπόδια από το ΚΤΕΛ Αττικής που έχει αναλάβει την κάλυψη μετακίνησης των κατοίκων στη συγκεκριμένη περιοχή, τελικά η επέκταση της αστικής συγκοινωνίας μέχρι την Ανάβυσσο, γίνεται πραγματικότητα!
Με απόφαση που αναρτήθηκε σήμερα στη "Διαύγεια", ο ΟΑΣΑ προχωρά στην ίδρυση της γραμμής 123 με ονομασία "ΣΑΡΩΝΙΔΑ - ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ". Η γραμμή θα έχει αφετηρία στην Πλατεία Σαρωνίδας, επί της Λ. Σαρωνίδος, και θα πραγματοποιεί κυκλικό δρομολόγιο έως τη Λάκα Αναβύσσου, μέσω της Αθηνών-Σουνίου.
Σύμφωνα με τοπικό site, η γραμμή θα έχει πρώτο δρομολόγιο στις 06:45 και τελευταίο στις 20:30.
Πολύ ωραία αντε και στο Σούνιο εύχομαι...
Το 314 να δούμε πότε θα πάει Ραφήνα αφού εξυπηρετεί ήδη τον μισό Δήμο Ραφήνας - Πικερμιου.
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
Κανονικά αντί να δημιουργούνταν το τοπικό 123,θα μπορούσε να επεκταθεί το ίδιο το 122 έως την Ανάβυσσο διότι απ΄το Σύνταγμα μέχρι την Ανάβυσσο θα θέλεις 2 αλλαγές
Α2 εως τη Γλυφάδα,122,123 ή
Μετρό,122,123
ενώ η 1 αλλαγή θα γινόταν μόνο στο Μετρό του Ελληνικού ή την πλ.Γλυφάδας.Για το 314 εννοείται ότι συμφωνώ να επεκταθεί μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(20-10-2016, 11:01 PM)mercedes1988 Έγραψε: Κανονικά αντί να δημιουργούνταν το τοπικό 123,θα μπορούσε να επεκταθεί το ίδιο το 122 έως την Ανάβυσσο διότι απ΄το Σύνταγμα μέχρι την Ανάβυσσο θα θέλεις 2 αλλαγές
Α2 εως τη Γλυφάδα,122,123 ή
Μετρό,122,123
ενώ η 1 αλλαγή θα γινόταν μόνο στο Μετρό του Ελληνικού ή την πλ.Γλυφάδας.Για το 314 εννοείται ότι συμφωνώ να επεκταθεί μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας.
Κανονικά υφίστανται κάποια όρια για το που μπορεί να φτάσει η αστική συγκοινωνία ή έστω για το πως μπορεί να λειτουργήσει αρμονικά. Και για να έφτασαν στο σημείο να επικαλεστούν τη λειτουργία του ΙΕΚ Αναβύσσου για να ιδρύσουν τη γραμμή, σημαίνει ότι προφανώς και υπάρχει θέμα με την εφαρμογή της απόφασης, τη στιγμή που υφίσταται κάλυψη της διαδρομής από άλλο πάροχο.
Δήμοι και λοιποί τοπικοί φορείς, μαζί με τους κατοίκους, έχουν βολευτεί χρόνια τώρα από την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ, γι' αυτό και ζητάνε διακαώς την αστική συγκοινωνία, αντί να απαιτήσουν βελτίωση των υπηρεσιών του ΚΤΕΛ Αττικής. Μόλις θα έρθει η κοστολόγηση από το ΑΣΣΚ βάσει διανυόμενης απόστασης, τότε να δούμε πόσο ωραία θα είναι που θα "τσίμπησει" η τιμή προς τα πάνω.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(20-10-2016, 11:01 PM)mercedes1988 Έγραψε: Κανονικά αντί να δημιουργούνταν το τοπικό 123,θα μπορούσε να επεκταθεί το ίδιο το 122 έως την Ανάβυσσο διότι απ΄το Σύνταγμα μέχρι την Ανάβυσσο θα θέλεις 2 αλλαγές
Α2 εως τη Γλυφάδα,122,123 ή
Μετρό,122,123
ενώ η 1 αλλαγή θα γινόταν μόνο στο Μετρό του Ελληνικού ή την πλ.Γλυφάδας.Για το 314 εννοείται ότι συμφωνώ να επεκταθεί μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας.
Ελπίζω να τα γράφετε ως αστεία τα παραπάνω, γιατί μόνο ως τέτοια μπορώ να τα εκλάβω. Η αστική συγκοινωνία ονομάζεται αστική, γιατί εξυπηρετεί την πόλη και όχι τα χωριά που βρίσκονται πέριξ αυτής. Η Σαρωνίδα, κακώς είναι εντός αστικής συγκοινωνίας, όπως και η Λούτσα και ο Οικ. Τιτάν, αλλά αντί να διορθώσουμε αυτά τα λάθη τα μεγεθύνουμε στέλνοντας Ν1 στην Ανάβυσσο και προτείνοντας να πάει το 314 στη Ραφήνα. Εκτός αυτού, προσωπικά δεν δέχομαι να πληρώνει μόνο 1,40€ αυτός που μετακινείται από την Ανάβυσσο στο Σύνταγμα, πληρώνοντας ακριβώς το ίδιο με αυτόν που χρησιμοποιεί το 021 για να πάει από το Γκύζη στο κέντρο. Όλοι αυτοί που παραπονιούνται ότι δεν έχουν αστική συγκοινωνία το κάνουν γιατί θέλουν το τζάμπα (ο ΟΑΣΑ έχει ξεχάσει τον όρο του ελέγχου) και όχι να πληρώνουν το ΚΤΕΛ που παρέχει αξιοπρεπές έργο, αλλά απαιτεί και εισιτήριο γι' αυτό.
Επόμενη γραμμή του ΟΑΣΑ η 900 Κόρινθος - Πειραιάς (κυκλική) για να εξυπηρετούμε όλα τα παραλιακά χωριά της Δυτικής Αττικής μέχρι την Κόρινθο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(21-10-2016, 11:18 AM)nikos1991 Έγραψε: Επόμενη γραμμή του ΟΑΣΑ η 900 Κόρινθος - Πειραιάς (κυκλική) για να εξυπηρετούμε όλα τα παραλιακά χωριά της Δυτικής Αττικής μέχρι την Κόρινθο.
Μη τους βάζεις ιδέες!
Επόμενο βήμα είναι η επέκταση του 861 στα Βίλια για να εξυπηρετηθεί και η Ακαδημία της Πυροσβεστικής!
Για να μιλήσουμε σοβαρά τώρα, η κίνηση αυτή σημαίνει πως γυρίζουμε πολλά χρόνια πίσω, όπου ο ΟΑΣΑ κατασπαταλά και πάλι δημόσιο χρήμα από τον κρατικό κορβανά. Για να μη θυμηθώ το 165, το "λεωφορείο των αστέγων", τα τζάμπα εισιτήρια των α(ν)εργων, τα υπηρεσιακά ταξίδια στη ΔΕΘ, την αγορά τάμπλετ και την Μποφίλιου και τον Μαχαιρίτσα που θα παίζει σε λίγο στα λεωφορεία και στο μετρό...
|