Με μεγάλη μου χαρά, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι η πολυπόθητη επί ετών επέκταση του Α7 στους Αγ.Αναργύρους είναι πια γεγονός!! Μη γελάτε, μιλάω πολύ σοβαρά! Εδώ και κάποιους μήνες στη στάση "Νάξου" προς Ανάκασα του Γ10 έχει τοποθετηθεί αυτοκόλλητο της γραμμής Α7!!! Είναι από τις περιπτώσεις που πραγματικά λες "μακάρι να 'χε κάμερα το κινητό μου, γιατί αλλιώς κανείς δε θα με πιστέψει!!" Τώρα ποιος το έβαλε και γιατί;; Άγνωστο, αλλά φαντάζομαι κάποιος χιουμορίστας!
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016
|
(11-05-2016, 12:27 PM)pvuccino Έγραψε: Με μεγάλη μου χαρά, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι η πολυπόθητη επί ετών επέκταση του Α7 στους Αγ.Αναργύρους είναι πια γεγονός!! Μη γελάτε, μιλάω πολύ σοβαρά! Εδώ και κάποιους μήνες στη στάση "Νάξου" προς Ανάκασα του Γ10 έχει τοποθετηθεί αυτοκόλλητο της γραμμής Α7!!! Είναι από τις περιπτώσεις που πραγματικά λες "μακάρι να 'χε κάμερα το κινητό μου, γιατί αλλιώς κανείς δε θα με πιστέψει!!" Τώρα ποιος το έβαλε και γιατί;; Άγνωστο, αλλά φαντάζομαι κάποιος χιουμορίστας!Εδώ και 2 χρόνια, η 2η πιο κεντρική στάση στο Μενιδι, η "Λιοσίων" η επιβιβαση των Τ.ΑΧΑ, έχει ξεφτισει τα καινούργια αυτοκόλλητα που μπήκαν και έτσι, μαζί με το 729 και το 735, σταματάνε και τα 423 και 426!! Το Α7 σου έκανε εντύπωση εσένα?
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
12-05-2016, 06:04 AM
(12-05-2016, 02:35 AM)MrVanHool Έγραψε: Εδώ και 2 χρόνια, η 2η πιο κεντρική στάση στο Μενιδι, η "Λιοσίων" η επιβιβαση των Τ.ΑΧΑ, έχει ξεφτισει τα καινούργια αυτοκόλλητα που μπήκαν και έτσι, μαζί με το 729 και το 735, σταματάνε και τα 423 και 426!! Α ναι όντως! Το 'χω δει κι εγώ αυτό!! Αλλά δεν ξέρω γιατί, το Α7 στους Αγίους μου φαίνεται πιο αστείο! Μάλλον γιατί φαίνεται κάποιος να το έχει κολλήσει από πάνω επίτηδες κι όχι απλά ξέφτισαν τα αυτοκόλλητα και βγήκαν τα από κάτω, αφού η στάση προφανώς μεταφέρθηκε από αλλού... Όπως και το άλλο το θεϊκό πριν κάτι χρόνια, είχε κολλήσει κάποιος στο Τέρμα του Κορμού στα Άνω Λιόσια, το Ο31: Βραυρώνα-ΣΕΦ ή κάτι ανάλογο...
30-06-2016, 01:24 PM
Χρειάστηκε να περάσουν 2 χρόνια που με το που έπιανε ο Ιούνιος επέρχονταν το απόλυτο χάος τα Σ/Κ στα δρομολόγια του Ε22 αρχικά (όσο ήταν εξπρές) και του 122 στη συνέχεια (όταν αποφασίστηκε να κάνει όλες τις στάσεις), για να συνειδητοποιήσει μόλις την περασμένη Δευτέρα ο ΟΑΣΑ ότι πρέπει να ενισχύσει το τμήμα Στ. Ελληνικό - Βάρκιζα στο παραλιακό του κομμάτι.
Έτσι, από το δεύτερο Σ/Κ του Ιουλίου (9-10/7), η γραμμή 122 αποκτά ενισχυτικά δρομολόγια μέχρι Βάρκιζα, με τη δρομολόγηση της 122Θ με ονομασία "ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΑΡΚΙΖΑ". Εδώ η σχετική απόφαση: https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%92...nline=true
30-06-2016, 03:09 PM
(30-06-2016, 01:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Χρειάστηκε να περάσουν 2 χρόνια που με το που έπιανε ο Ιούνιος επέρχονταν το απόλυτο χάος τα Σ/Κ στα δρομολόγια του Ε22 αρχικά (όσο ήταν εξπρές) και του 122 στη συνέχεια (όταν αποφασίστηκε να κάνει όλες τις στάσεις), για να συνειδητοποιήσει μόλις την περασμένη Δευτέρα ο ΟΑΣΑ ότι πρέπει να ενισχύσει το τμήμα Στ. Ελληνικό - Βάρκιζα στο παραλιακό του κομμάτι. Το πρόβλημα του 122 είναι τα αραιά δρομολόγια αναλογικά με την επιβατική του κίνηση. Σε σύγκριση με τις άλλες γραμμές Παραλίας (171, 304/5, Α2) έχει αρκετά μικρότερο αριθμό δρομολογίων. Ειδικά στη περίπτωση του Α2 δεν γίνεται να έχεις ένα σωρό 10λεπτα και το 122 να έχει ακόμα και 25λεπτα κενά τις Κυριακές. Με την παραπάνω αλλαγή αναρωτιέμαι αν θα βάλουν επιπλέον οχήματα (δηλαδή αν θα κόψουν από άλλες γραμμές) ή θα αναδιανείμουν τα υπάρχοντα. Σε κάθε περίπτωση όμως στην κατεύθυνση προς Ελληνικό υπάρχει ο κίνδυνος η εξυπηρέτηση να γίνει χειρότερη αν δεν υπάρχει συντονισμός στη Βάρκιζα (που δεν υπάρχει και κάποιο σημείο για αναμονή οχήματος).
30-06-2016, 04:54 PM
Επίσης δεν μου αρέσει ο αριθμός γραμμής. Στο παρελθόν οι γραμμές που είχαν Θ στο τέλος ήταν τριψήφιες (Ε1Θ, Ε2Θ, Ε5Θ). Εάν θέλουν να δείξουν ότι λειτουργεί μόνο το καλοκαίρι ας την έλεγαν Θ22.
01-07-2016, 11:01 AM
(30-06-2016, 04:54 PM)abc Έγραψε: Επίσης δεν μου αρέσει ο αριθμός γραμμής. Στο παρελθόν οι γραμμές που είχαν Θ στο τέλος ήταν τριψήφιες (Ε1Θ, Ε2Θ, Ε5Θ). Εάν θέλουν να δείξουν ότι λειτουργεί μόνο το καλοκαίρι ας την έλεγαν Θ22. Αυτό δεν 'εχει να κάνει... Ήταν τριψήφιες οι γραμμές, γιατί ήταν οι θερινές γραμμές των Ε1, Ε2, Ε5 που ήταν φυσικά διψήφιες. Τώρα που είναι θερινή τοπικής, λογικό το 122Θ. Άλλωστε έχει υπάρξει και στο παρελθόν προηγούμενο, όπως τα 451Α/451Β και τώρα φυσικά τα 301Β/871Τ. Αλήθεια με το 871Τ έχει καταλάβει κανείς τι παίζει; Έχω πολύ καιρό να το δω, μήπως το κόψανε;
04-07-2016, 07:39 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-07-2016, 12:33 AM από N1Ellinikou.)
Εγώ θέλω να πω μια αλλαγή λεωφορειακής γραμμής που μπορεί να γίνει:
Είναι για την μεταφορά αφετηρίας και τέρματος της γραμμής 829. Δείτε το αρχείο εδώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/62%CE%A8%CE%...nline=true [edit mod] Διόρθωση συνδέσμου (link).
05-07-2016, 12:35 AM
(04-07-2016, 07:39 PM)TheTransporter Έγραψε: Εγώ θέλω να πω μια αλλαγή λεωφορειακής γραμμής που μπορεί να γίνει: Εφόσον η απόφαση έχει ανέβει στη "Διάυγεια" θα γίνει. Ουσιαστικά το 829 αποκτά νέα αφετηρία-τέρμα στις εγκαταστάσεις του ΤΕΙ Πειραιά, ενώ πλέον θα διέρχεται, χωρίς να σταθμεύει, από το ΤΕΙ Αθήνας.
07-07-2016, 05:07 PM
Σύμφωνα με έγγραφο απόφασης του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Δραπετσώνας:
- Καταργείται η λεωφορειακή γραμμή 875 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΝΕΟΣ ΜΩΛΟΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ). - Οι λεωφορειακές γραμμές 832 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΥΓΕΝΕΙΑ - ΧΑΡΑΥΓΗ) και 833 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΡΑΥΓΗ - ΕΥΓΕΝΕΙΑ) μετονομάζονται σε "ΕΥΓΕΝΕΙΑ - ΧΑΡΑΥΓΗ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ Α" και "ΕΥΓΕΝΕΙΑ - ΧΑΡΑΥΓΗ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ Β" αντίστοιχα. - Η νέα αφετηρία των γραμμών 832 και 833 χωροθετείται στο Κερατσίνι, επί της οδού 25ης Μαρτίου, μεταξύ των έναντι οδών Γ. Αβέρωφ και Χρ. Σμύρνης (παραπλεύρως μάντρας πρώην νεκροταφείου Αναστάσεως). - Επεκτείνεται η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 859 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ) και μετονομάζεται σε "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ - ΝΕΟΣ ΜΩΛΟΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ. ΥΓ: Πρέπει να είναι από τις λίγες φορές που ένα όργανο λήψης αποφάσεων σε Δήμο του Λεκανοπεδίου συνηγορεί στο να υλοποιηθεί μία προτεινόμενη από τον ΟΑΣΑ ρύθμιση, χωρίς να επιβάλει δικούς του όρους και κανόνες. |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)