Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(06-01-2016, 02:13 AM)georgio Έγραψε: Ναι ηθελα κ γω να το ανεβασω! 2 επιλογες υπαρχουν: ή συνεχιζει απο Πατρ. Δαμασκηνου δεξια 2ας Μεραρχιας δεξια Κεφαλληνίας ή κάνει κατευθειαν αναστροφή στην Κεφαλληνιας που δεν ξερω κατα πόσο χωράει βεβαια
Στην πρώτη περίπτωση πραγματικά δεν καταλαβαίνω το νόημα της αλλαγής. Δηλαδή άλλαξε το Τέρμα απλά για να πηγαίνει από τον δίπλα δρόμο; Η δεύτερη έχει λογική από την άποψη να κοπεί το "πάνω" τμήμα αλλά και πάλι το θεωρώ λάθος γιατί έχει επιβατική κίνηση. Στην Κεφαλληνίας μπορεί να αναστρέψει άνετα αρκεί να μην είναι γεμάτη παρκαρισμένα (που συνήθως είναι).
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
07-01-2016, 01:36 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-01-2016, 01:39 AM από mercedes elbo.)
Ανέβηκε
έγγραφο σε ομάδα εργαζομένων στο fb που αποδεικνύει ότι ο Δήμος Ηλιούπολης ζήτησε την μεταφορά του Τέρματος του 237 στην Κεφαλληνίας. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό στάλθηκε στις 7 Οκτωβρίου του 2014!
Επίσης, διορθώνοντας προηγούμενα γραφόμενά μου ξανακοίταξα πως παίρνουν τα οχήματα την στροφή Έβερτ-Κεφαλληνίας και όντως δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά μάλλον στην αρχή οι οδηγοί φοβόταν μην βρούν στην νέα προέκταση και ανοιγόταν περισσότερο στην στροφή δίνοντας την εντύπωση ότι υπήρχε δυσκολία να στρίψει. Ακόμα, παρατήρησα ότι ήδη δημιουργήθηκε νέο πρόβλημα καθώς πλεόν άρχισαν και παρκάρουν αυτοκίνητα και από την δεξιά πλευρά του δρόμου, μετά το "εξόγκωμα" του πεζοδρομίου!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(07-01-2016, 01:36 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ανέβηκε έγγραφο σε ομάδα εργαζομένων στο fb που αποδεικνύει ότι ο Δήμος Ηλιούπολης ζήτησε την μεταφορά του Τέρματος του 237 στην Κεφαλληνίας. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό στάλθηκε στις 7 Οκτωβρίου του 2014!
Επίσης, διορθώνοντας προηγούμενα γραφόμενά μου ξανακοίταξα πως παίρνουν τα οχήματα την στροφή Έβερτ-Κεφαλληνίας και όντως δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά μάλλον στην αρχή οι οδηγοί φοβόταν μην βρούν στην νέα προέκταση και ανοιγόταν περισσότερο στην στροφή δίνοντας την εντύπωση ότι υπήρχε δυσκολία να στρίψει. Ακόμα, παρατήρησα ότι ήδη δημιουργήθηκε νέο πρόβλημα καθώς πλεόν άρχισαν και παρκάρουν αυτοκίνητα και από την δεξιά πλευρά του δρόμου, μετά το "εξόγκωμα" του πεζοδρομίου!
Ξεκάθαρα είναι αίτημα του Ομιλου Αντισφαιρισης! Θέλουν να εκμεταλευτουν το χώρο για παρκινγκ, όταν μάλιστα είχαν αγώνες πολλες φορες τα λεωφορεια ειχαν κλειστεί στη στροφή Αρχιμ. Δαμασκηνου-Εβερτ και Εβερτ- Κεφαλληνιας μάλιστα πολλες φορες πάρκαραν και στο χώρο των λεωφορειων.
Η νεα διαδρομή αναφέερεται πουθενά;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(07-01-2016, 04:38 AM)georgio Έγραψε: Ξεκάθαρα είναι αίτημα του Ομιλου Αντισφαιρισης! Θέλουν να εκμεταλευτουν το χώρο για παρκινγκ, όταν μάλιστα είχαν αγώνες πολλες φορες τα λεωφορεια ειχαν κλειστεί στη στροφή Αρχιμ. Δαμασκηνου-Εβερτ και Εβερτ- Κεφαλληνιας μάλιστα πολλες φορες πάρκαραν και στο χώρο των λεωφορειων.
Η νεα διαδρομή αναφέερεται πουθενά;
Αυτό μόνο το έγγραφο εντόπισα και το ανέβασα εδώ. Τώρα από τον Οκτώβριο του 2014 μέχρι σήμερα δεν γνωρίζω ποια ήταν η αλληλογραφία Δήμου Ηλιούπολης-ΟΑΣΑ.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Στην Πλατεία Ελευθέρας Κύπρου επανήλθε η αφετηρία του 209 και μαζί και η κανονική διαδρομή.
Τώρα να ρωτήσω εγώ γιατί δεν εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για να μετατρέψουν τη γραμμή σε διπλής κατεύθυνσης για να ξαναέχει στάνταρ ώρες αναχώρησης και από το Κέντρο;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Με τη δρομολόγηση της
859 μέσω της Ακτής Βασιλειάδη για 4 πρωινά (07:10, 07:25, 07:45, 08:00) και 5 μεσημεριανά δρομολόγια (13:25, 13:50, 14:15, 14:40, 15:05) καλύπτει ο ΟΑΣΑ το "κενό" που δημιουργήθηκε στην εξυπηρέτηση των εργαζομένων του ΥΕΝ, μετά τη μεταφορά της αφετηρίας της
218 στην Πλ. Καραίσκάκη, όπως προκύπτει από εσωτερικό σημείωμα του Υπουργείου προς το προσωπικό:
http://limeniko-news.blogspot.gr/2016/01/218.html
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(10-01-2016, 08:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στην Πλατεία Ελευθέρας Κύπρου επανήλθε η αφετηρία του 209 και μαζί και η κανονική διαδρομή.
Τώρα να ρωτήσω εγώ γιατί δεν εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για να μετατρέψουν τη γραμμή σε διπλής κατεύθυνσης για να ξαναέχει στάνταρ ώρες αναχώρησης και από το Κέντρο;
γυρισε και το 054;
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 237 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ
Μετά από διάλογο και αξιολόγηση των επιχειρημάτων των κατοίκων, η Δημοτική Αρχή αποφάσισε να αναστείλει τη μεταφορά της στάσης του 237 από την οδό Έβερτ στην οδό Κεφαλληνίας.
Θεωρεί εύλογα τα επιχειρήματα που διατυπώθηκαν από κατοίκους και Δημοτικούς Συμβούλους της περιοχής για την οδική ασφάλεια των μαθητών και αποφασίστηκε η συνέχιση του διαλόγου με τους περιοίκους ώστε από κοινού να καταρτιστεί ένα σχέδιο ανάπλασης της οδού Κεφαλληνίας με σκοπό την βελτίωση των συνθηκών για τους πεζούς.
Για μας προέχει η ασφάλεια των παιδιών –κατά κύριο λόγο- αλλά και των πεζών συνολικά και γι’ αυτό θα επανεξετάσουμε κάθε σχέδιό μας που αφορούσε τη συγκεκριμένη στάση του 237 με τη συνεργασία των κατοίκων, του ΟΑΣΑ, την Τροχαίας και της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ηλιούπολης.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(12-01-2016, 11:58 PM)georgio Έγραψε: ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 237 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ
Μετά από διάλογο και αξιολόγηση των επιχειρημάτων των κατοίκων, η Δημοτική Αρχή αποφάσισε να αναστείλει τη μεταφορά της στάσης του 237 από την οδό Έβερτ στην οδό Κεφαλληνίας.
Θεωρεί εύλογα τα επιχειρήματα που διατυπώθηκαν από κατοίκους και Δημοτικούς Συμβούλους της περιοχής για την οδική ασφάλεια των μαθητών και αποφασίστηκε η συνέχιση του διαλόγου με τους περιοίκους ώστε από κοινού να καταρτιστεί ένα σχέδιο ανάπλασης της οδού Κεφαλληνίας με σκοπό την βελτίωση των συνθηκών για τους πεζούς.
Για μας προέχει η ασφάλεια των παιδιών –κατά κύριο λόγο- αλλά και των πεζών συνολικά και γι’ αυτό θα επανεξετάσουμε κάθε σχέδιό μας που αφορούσε τη συγκεκριμένη στάση του 237 με τη συνεργασία των κατοίκων, του ΟΑΣΑ, την Τροχαίας και της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ηλιούπολης.
Πρώτα παρανόμησαν, προσπαθώντας να κάνουν το χατίρι ορισμένων και τώρα βγάζουν ανακοίνωση που αναγνωρίζουν ότι πήγαν να κάνουν μαλ**ία. Άλλη μία απόδειξη του πόσο άχρηστη είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση στο να διαχειριστεί ακόμα και αυτές τις μικρές λεπτομέρειες για την ομαλή εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ακυρώνεται οριστικά οποιοσδήποτε σχεδιασμός για μεταφορά της αφετηρίας της
237 στην οδό Κεφαλληνίας, με τον Δήμο να επικαλείται -κατόπιν εορτής- ότι η εφαρμογή της ρύθμισης αυτής θα είχε ως συνέπεια να μην υπάρχει διαθέσιμο πεζοδρόμιο για την ασφαλή κίνηση των πεζών (και ιδιαίτερα των μαθητών της περιοχής).
Ωστόσο, συνεχίζεται η διαβούλευση με τον ΟΑΣΑ και την Τροχαία, για να εξασφαλιστεί χώρος για διαμόρφωση νέας αφετηρίας της γραμμής, ενώ, όπως ανέφερε ο τέως αντιδήμαρχος, υπήρξε σκέψη και για μεταφορά των αφετηριών-τερμάτων της Πλ. Παραθύρα (
206,
212), μετά και το ατύχημα με το N1 που λύθηκε το χειρόφρενό του και κατέληξε σε καφετέρια, λίγο πιο κάτω από την πλατεία, όμως το οδικό δίκτυο της περιοχής της Αγίας Μαύρας δεν επιτρέπει οποιαδήποτε αλλαγή.
Δείτε στο 47:15 το σχετικό απόσμασμα από τη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιούπολης, κατά τη συνεδρίαση της 21ης Ιανουαρίου:
https://www.youtube.com/watch?v=gZHvvl9jbcg