Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
09-11-2015, 10:26 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-11-2015, 10:31 AM από Citaro.)
(09-11-2015, 05:44 AM)MrVanHool Έγραψε: Μαριε, να φανταστω πως εχουμε τις ιδιες πηγες?!
Η μεταφορα του Τερματος του 054 και η μετατροπη του 209 με αφετηρια την Σινα πια, εγινε διοτι εδω και χρονια οι κατοικοι της Πλ.Ελευθερας Κυπρου διαμαρτυρονται για τα λεωφορεια. Την μια, αυτη που εμενε εξω απο το Τερμα του 054, την αλλη ο ψιλικατζης, μετα η αλλη απεναντι που μαρσαραν τα Ν2 για να γεμισουν αερα, μεχρι στο τελος και η παρουσια της χημικης τουαλετας τους εφταιγε! Κατεφυγαν στον Δημαρχο να τους λυσει το προβλημα λοιπον! Ε, το προβλημα τους παντως λυθηκε!
Μπραβο στον ΟΑΣΑ (και ειναι μια τακτικη που δεν ειναι η πρωτη φορα που εχει ακολουθηθει, για να λεμε και τα σωστα..!) και ας κατσουν να περπατανε για το 212!!
Το 209 αδειο παει πια, ο κυκλος στο Συνταγμα θα το σωσει, να παρει οσους το δουνε πριν τα τρολευ?! Αυτο δεν ειναι η επιβατικη του κινηση.. Ας το ειχαν αξιοπρεπες απο την Αμαλιας, τωρα ειναι απλα μπαλαντερ του Παγκρατιου..
Για να καταλάβω : Το 054 πηγαίνει προς το παρόν όπως πήγαινε το 232;;
Όσο για το 209 : Υπάρχει χώρος και διαμορφωμένη αφετηρία στην Πλ. Κολοκοτρώνη (παλιά Βουλή) που έχει εγκαταλειφθεί από τότε που έγιναν τοπικά οι Σμύρνες και τα Φάληρα. Αν μπεί εκεί μια χημική τουαλέτα, δεν πιστεύω ότι υπάρχει πρόβλημα. Από εκεί, εξ άλλου, θα μπορεί το 209 να κάνει κανονικά τη διαδρομή από Πλ. Συντάγματος και να μαζεύει κόσμο προς Παγκράτι. Αφήστε που γενικά πιστεύω ότι τα τρόλλεϋ θα έπρεπε να κάνουν όλα στάση στην Πλ. Κολοκοτρώνη.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Το πρόβλημα του 209 λύνεται με τα εξής βήματα:
1. Μεταφορά της αφετηρίας του στη Ρήγα Φεραίου, σημείο όπου σήμερα αναμένουν τα Solaris κατά τα διαλείμματα. Το συγκεκριμένο σημείο είναι έτσι κι αλλιώς χώρος αναμονής για τα οχήματα των γραμμών Α2, Β2, Α3.
2. Η επιβίβαση να ξεκινάει από τη στάση "ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ" που εξυπηρετεί τα λεωφορεία του Βύρωνα (054, 203, 204). Έτσι εξασφαλίζεται η ανταπόκριση προς την Αγορά Βύρωνα.
3. Να ακολουθείται η διαδρομή των Τοπικών Ιπποκράτους, δηλ. από Ακαδημίας, δεξιά Ομήρου, αριστερά Σταδίου, Πλ. Συντάγματος, Φιλελλήνων και συνέχεια κανονικά. Έτσι θα εξυπηρετούνται κανονικά οι προϋπάρχουσες στάσεις.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Αυτή θα ήταν πραγματικά η βέλτιστη λύση για το 209, στην περίπτωση που η αφετηρία του πρέπει να οριστεί στο κέντρο αντί του Βύρωνα.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Παράταση για ένα μήνα παίρνει η τροποποιήση του Β5 και η δημιουργία του 417.
http://www.agiaparaskevi-guide.gr/2015/ε...γίας-παρα/
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
11-11-2015, 02:34 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-11-2015, 02:42 AM από marios.ilioupoli.)
(11-11-2015, 01:16 AM)mercedes elbo Έγραψε: Παράταση για ένα μήνα παίρνει η τροποποιήση του Β5 και η δημιουργία του 417.
http://www.agiaparaskevi-guide.gr/2015/ε...γίας-παρα/
Δεν εντόπισα κάπου στο άρθρο να προσδιορίζεται ο Δεκέμβρης ως χρόνος υλοποίησης του σχεδιασμού. Υπάρχει κάποια τέτοια πληροφόρηση;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-11-2015, 02:34 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν εντόπισα κάπου στο άρθρο να προσδιορίζεται ο Δεκέμβρης ως χρόνος υλοποίησης του σχεδιασμού. Υπάρχει κάποια τέτοια πληροφόρηση;
Το άρθρο αναφέρει στην 5η παράγραφο από το τέλος:
¨Τελικά η συνάντηση έκλεισε με την κατάθεση πρότασης του ΟΑΣΑ προς την αντιπροσωπεία του Δήμου Αγίας Παρασκευής, τις παρατάξεις και τους Συλλόγους για δημιουργία της γραμμής 417 με διέλευση ανά 15 λεπτά κάτι που αμφισβητήθηκε ως προς τη συνέπεια τήρησης από τους φορείς. Ο ΟΑΣΑ έδωσε μια προθεσμία ενός μηνός στο Δήμο για να απαντήσει δεσμευόμενος ότι στο ενδιάμεσο θα διατηρήσει τη γραμμή ως έχει.¨
Κοινώς θα κρατήσουν σιγουρα το Β5 για ένα μήνα ακόμα και μετά, θεωρητικά πάντα, θα βγεί από τον Τσακό και θα μπει το 417. Σε προηγούμενο άρθρο είχε αναφερθεί χρόνος υλοποίησης μέχρι τις 15 Νοεμβρίου οπότε θεωρώ ότι πάει πλέον για 15 Δεκεμβρίου. Τώρα, αν υλοποιηθούν τελικά τότε οι σχεδιασμοί είναι ένα άλλο θέμα.
[/code][/php]Όσο για την απάντηση του δήμου σε αυτόν το ένα μήνα τι να αλλάξει; Ή θα μείνει το Β5 στον Τσακό ή θα βγεί και θα μπει άλλη γραμμή. Δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση. Και στον ΟΑΣΑ από ότι καταλαβαίνω επιμένουν να βγάλουν το Β5 από τον Τσακό.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
http://www.aparaskevi-images.gr/?p=70408
Τελικώς, από ότι φαίνεται το Β5 βγαίνει από τον Τσακό από την 1/1/2016.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(16-11-2015, 03:28 AM)mercedes elbo Έγραψε: http://www.aparaskevi-images.gr/?p=70408
Τελικώς, από ότι φαίνεται το Β5 βγαίνει από τον Τσακό από την 1/1/2016.
Κατ' εξαίρεση έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται. Το Β5 με τη σημερινή δρομολόγηση έχει 13 οχήματα τις καθημερινές, 10 το Σάββατο και 5 τις Κυριακές.
Αν θέλουμε να κρατήσει το σημερινό ρυθμό δρομολόγησης (μ.ο. αιχμής 11,5' Καθ., 13' Σαβ. και 27,5' Κυρ.) θα πρέπει να του αφήσουν 10 οχήματα ΚΑΘ, 8 οχήματα ΣΑΒ και 4 οχήματα ΚΥΡ.
Άρα για το 417 προκύτπουν 3 οχήματα την καθημερινή, 2 το Σάββατο και 1 την Κυριακή.
Είναι αντιληπτό με αυτό τον αριθμό οχημάτων, η καλύτερη δρομολόγηση που θα έχει το 417 (με κύκλο 50' ΚΑΘ, 45' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ) θα είναι
17' ΚΑΘ, 22,5' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ ενώ με το Β5 έχουμε
11,5 ΚΑΘ, 13' ΣΑΒ και 27,5 ΚΥΡ.
Πόσο βλάκας πρέπει να είσαι για να τα δεχθείς ;;;;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
16-11-2015, 12:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-11-2015, 12:32 PM από nikos1991.)
(16-11-2015, 12:02 PM)Citaro Έγραψε: Κατ' εξαίρεση έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται. Το Β5 με τη σημερινή δρομολόγηση έχει 13 οχήματα τις καθημερινές, 10 το Σάββατο και 5 τις Κυριακές.
Αν θέλουμε να κρατήσει το σημερινό ρυθμό δρομολόγησης (μ.ο. αιχμής 11,5' Καθ., 13' Σαβ. και 27,5' Κυρ.) θα πρέπει να του αφήσουν 10 οχήματα ΚΑΘ, 8 οχήματα ΣΑΒ και 4 οχήματα ΚΥΡ.
Άρα για το 417 προκύτπουν 3 οχήματα την καθημερινή, 2 το Σάββατο και 1 την Κυριακή.
Είναι αντιληπτό με αυτό τον αριθμό οχημάτων, η καλύτερη δρομολόγηση που θα έχει το 417 (με κύκλο 50' ΚΑΘ, 45' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ) θα είναι
17' ΚΑΘ, 22,5' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ ενώ με το Β5 έχουμε
11,5 ΚΑΘ, 13' ΣΑΒ και 27,5 ΚΥΡ.
Πόσο βλάκας πρέπει να είσαι για να τα δεχθείς ;;;;
Μην ξεχνάμε όμως πως κόβεται το κομμάτι πλ. Αγ. Ιωάννου - στ. Νομισματοκοπείο του 406, του χαλάνε και τη συχνότητα (είχε 25' τις καθημερινές, θα το κάνουν ανά 30'), οπότε κερδίζουν ένα όχημα ακόμα τις καθημερινές, ίσως και τα ΣΚ, αν μετατρέψουν την 35' συχνότητα σε 45'.
Αν αφήσουν το 406 τα ΣΚ θα έχουμε
12,5' ΚΑΘ - 22,5 ΣΑΒ - 35' ΚΥΡ
Αν κόψουν το ένα όχημα του 406 τα ΣΚ θα πάει:
12,5' ΚΑΘ - 15' ΣΑΒ - 17,5' ΚΥΡ
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(16-11-2015, 12:02 PM)Citaro Έγραψε: Κατ' εξαίρεση έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται. Το Β5 με τη σημερινή δρομολόγηση έχει 13 οχήματα τις καθημερινές, 10 το Σάββατο και 5 τις Κυριακές.
Αν θέλουμε να κρατήσει το σημερινό ρυθμό δρομολόγησης (μ.ο. αιχμής 11,5' Καθ., 13' Σαβ. και 27,5' Κυρ.) θα πρέπει να του αφήσουν 10 οχήματα ΚΑΘ, 8 οχήματα ΣΑΒ και 4 οχήματα ΚΥΡ.
Άρα για το 417 προκύτπουν 3 οχήματα την καθημερινή, 2 το Σάββατο και 1 την Κυριακή.
Είναι αντιληπτό με αυτό τον αριθμό οχημάτων, η καλύτερη δρομολόγηση που θα έχει το 417 (με κύκλο 50' ΚΑΘ, 45' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ) θα είναι
17' ΚΑΘ, 22,5' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ ενώ με το Β5 έχουμε
11,5 ΚΑΘ, 13' ΣΑΒ και 27,5 ΚΥΡ.
Πόσο βλάκας πρέπει να είσαι για να τα δεχθείς ;;;;
Δηλαδή σήμερα που το Β5 μπαίνει στον Τσακό, έχει τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση; Γιατί όσες φορές έχει τύχει ή να επιβιβαστώ από τον Στ. Αμπελοκήπων ή να το πετύχω σε κάποιο σημείο της διαδρομής του, η επιβατική του κίνηση είναι μέτρια και λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αφού η πλειονότητα των επιβατών θα προτιμήσει να πάει μέχρι το Νομισματοκοπείο και να έχει και το 406 σαν εναλλακτική.
Και πέραν αυτού, τελικά θέλουμε επίγεια συγκοινωνία που να λειτουργεί όπως πρέπει, δηλαδή συμπληρωματικά των ΜΣΤ ή πασαλείμματα; Γιατί δεν έχει τίποτα παραπάνω η Αγ. Παρασκευή από τα ΝΠ που πέρυσι τέτοιο καιρό είδαν το μεγαλύτερο -μετά το 2010- σχέδιο αναδιάρθρωσης να γίνεται πράξη και πλέον το δίκτυο της ΟΣΥ λειτουργεί στο τροφοδοτικά των ΜΣΤ (αν εξαιρέσουμε κυρίως την παραφωνία του 165).
Με τη λογική των "κατ' εξαίρεση" δικαιολογημένων διαμαρτυριών, το μισό Λεκανοπέδιο θα είχε ξεμείνει ακόμη στους προ Δεκεμβρίου 2010 (όταν υλοποιήθηκε η πρώτη φάση της αναδιάρθρωσης του επίγειου δικτύου ΜΣΤ) ρυθμούς.
|