Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015
#11
(13-01-2015, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.

Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.

Προφανώς και οι βάρδιες του 165 θα βγουν (και) από οχήματα που σήμερα δρομολογούνται στο 164. Και μετά οι ίδιοι που πανηγυρίζουν απόψε στη σελίδα του Δημάρχου Ελληνικού-Αργυρούπολης στο facebook, θα βγαίνουν να κατηγορούν τον ΟΑΣΑ γιατί έκοψε από την άλλη γραμμή και θα ψάχνουν να βρουν το λεωφορείο, όταν θα κολλάει στην κίνηση στη Βουλιαγμένης (στο τμήμα από Μακρυγιάννη μέχρι Δάφνη ή και Άγ. Δημήτριο πολλές φορές), ακόμα και Σάββατο απόγευμα.

Τώρα για το ποιος θα το χρησιμοποιεί, οι περισσότεροι από αυτούς που έγραψαν δημόσια περιορίστηκαν στα "συγχαρητήρια" στον Δημάρχο, άλλοι πάλι το χρειάζονται για να πηγαίνουν από την Αργυρούπολη στα Πολυκλαδικά (δεν ήξερα ότι όλοι οι μαθητές του γείτονος δήμου καίγονται να έρχονται στα σχολεία του συγκροτήματος!) και άλλοι να χαίρονται που οι κλειστοφοβικοί θα έχουν συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση!!! (σε τι κόσμου ζούμε, Θεέ μου?), λες και θα τους πέσει ο κωλ** αν κατέβουν στη Βουλιαγμένης με το 164 και πάρουν από εκεί Α3.

Ιστορική ηλιθιότητα (δεν υπάρχει άλλος χαρακτηρισμός), κυρίως από τον Υπουργό (και υποψήφιο στη Β' Αθήνας), ο οποίος "αδειάζει" πλήρως τον ίδιο του τον εαυτό, όταν το καλοκαίρι έκαναν εξαγγελίες για αναδιάρθρωση του δικτύου, τις υλοποίησαν και τώρα, πριν καν συμπληρωθεί 2μηνο, κι ενώ και ο τελευταίος κορμός που έχει απομείνει στη Βουλιαγμένης (Α3) παρουσιάζει εξαιρετικά χαμηλές πληρότητες, τα "γκρεμίζουν" όλα, παραμονές εκλογών!
#12
(13-01-2015, 01:49 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ιστορική ηλιθιότητα (δεν υπάρχει άλλος χαρακτηρισμός), κυρίως από τον Υπουργό (και υποψήφιο στη Β' Αθήνας), ο οποίος "αδειάζει" πλήρως τον ίδιο του τον εαυτό, όταν το καλοκαίρι έκαναν εξαγγελίες για αναδιάρθρωση του δικτύου, τις υλοποίησαν και τώρα, πριν καν συμπληρωθεί 2μηνο, κι ενώ και ο τελευταίος κορμός που έχει απομείνει στη Βουλιαγμένης (Α3) παρουσιάζει εξαιρετικά χαμηλές πληρότητες, τα "γκρεμίζουν" όλα, παραμονές εκλογών!

Υπάρχει χαρακτηρισμός, αλλά θα μας κόψει το ΕΣΡ αν τον πούμε εδώ μέσα...
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]
#13
(13-01-2015, 01:54 AM)ikarus260 Έγραψε: Υπάρχει χαρακτηρισμός, αλλά θα μας κόψει το ΕΣΡ αν τον πούμε εδώ μέσα...

Ελεύθερα, αλλά με τακτ...
#14
(13-01-2015, 02:12 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Ελεύθερα, αλλά με τακτ...

Silence is golden, γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν υπάρχει τάκτ...! Από τη μια να αναγγέλουν αλλαγές, και μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια για την ψήφο....!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]
#15
Ειναι απιστευτα γελοιο και εξοργιστικο αυτο που γινεται. Πραγματικα ειναι λες και ζουν σε αλλη πολη/χωρα.

Αν παρουν οχηματα απο κανενα Β2 θα παρω το δικαννο! Η μαλλον, θελω το 106/126 να ξαναφτασει Πλ. Κολοκοτρωνη και να παρει 18μετρα, να επανασυσταθει το 110 με 10λεπτη αιχμη, το 550 να επεκταθει προς Γλυφαδα και Αγιο Στεφανο εκατερωθεν και το Α2 να φτασει στη Μεταμορφωση!
#16
(13-01-2015, 04:08 AM)panos1 Έγραψε: Ειναι απιστευτα γελοιο και εξοργιστικο αυτο που γινεται. Πραγματικα ειναι λες και ζουν σε αλλη πολη/χωρα.

Αν παρουν οχηματα απο κανενα Β2 θα παρω το δικαννο! Η μαλλον, θελω το 106/126 να ξαναφτασει Πλ. Κολοκοτρωνη και να παρει 18μετρα, να επανασυσταθει το 110 με 10λεπτη αιχμη, το 550 να επεκταθει προς Γλυφαδα και Αγιο Στεφανο εκατερωθεν και το Α2 να φτασει στη Μεταμορφωση!

Γιατί οχι?? Το 122 που να το φτάσουμε? Λαύριο και Ελευσίνα?? ;-) Τώρα με τις εκλογές, όλα θα γίνουν!!
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]
#17
Η αλήθεια, σε όλα τα πράγματα, βρίσκεται πάντα, κάπου στην μέση.
Έτσι, σαφώς εκνευρισμένος με την απόφαση του ΟΑΣΑ και την πρόταση του Δημάρχου, που θα διαλύσει την (συνδιασμένη) δρομολόγηση από ΑΓ.ΔΗΜ για Τερψ και θα χρειαστεί άλλα 4 οχήματα (8 βάρδιες) τουλάχιστον, σκέφτομαι και την άλλη πλευρά.

Όντας, κολλημένος με τα λεωφορεία, σπανίως χρησιμοποιώ το Μετρό. Το Α4 είχε σαφώς περισσότερη επιβατική κίνηση για Αθήνα από το Α3, απλά είναι καθαρά γραμμή για τοπική. Άδειο δεν κατέβαινε ΠΟΤΕ στην Αθήνα (μην υπερβάλουμε), μέχρι και με όρθιους ξεκινάγαν οι νταλίκες από το Σύνταγμα (και τουλάχιστον οι μισοί κατέβαιναν μετά τον Αγ.Δημήτριο), σε σχέση με το ΑΒ3 που αν είχε σκουπίσει το Α4 μπροστά, μπορεί να είχαν μείνει μέσα, μέρα-μεσημέρι και 5 άτομα!
Το σημαντικό είναι να αναρωτηθούμε, εμείς που νοιαζόμαστε για την συγκοινωνία :
-Γιατί αυτοί οι κάτοικοι διαμαρτύρονται και ζήτησαν αυτή την αλλαγή?
-Γιατί είναι άσυλα! (ναι, είναι μια σωστή άποψη και αυτή). Αλλά όλοι?!

Όταν μένω στην Κ.Ηλιούπολη, ή ακόμα και στην Κύπρου, τι άμεση συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση είχα και τι έχω?! (διότι, πολύ σωστή η παρατήρηση για τα οχήματα που πήζουν στο κέντρο, αλλά ο επιβάτης που το χρησιμοποιεί σε κομμάτι μη συμφόρησης, δεν το νοιώθει, οπότε απλά βλέπει ότι το λεωφορείο έχει να περάσει 20 λεπτά και κατηγορεί τον ΟΑΣΑ)
-> Δρομολόγια 164 σε σχέση με το Α4 : Στον απλό επιβάτη, δεν υπάρχει καμία διαφορά. Πάντα αργούσε και θα αργεί την ώρα που βιαζόμαστε! (δεν μεταβλήθηκε τρομερά, άλλωστε η συχνότητά του).
-> Εικόνα προς τον επιβάτη : Του καταργείς την γραμμή. Το να περικόπτεις, ακόμα και αν είναι για καλό, σίγουρα δεν είναι αρεστό να ακούγεται. Πόσο μάλλον όταν δεν υπάρχει κάποια αξιοσημείωτη αλλαγή που να αντισταθμίζει αυτή την αίσθηση της παρακμής, του ότι κόβουν γραμμές! Χωρίς να έχω προσωπική επαφή ακόμα (!), και στο Λονδίνο που υπάρχουν 20βαλε γραμμές μετρό, στους δρόμους από πάνω, κυκλοφορούν στους περισσότερους δρόμους πάνω από 6 γραμμές που αλληλοκαλύπονται. Και εδώ, κόβουμε το Α4 και μένει για την Βουλιαγμένης ένα Α3!!
-> Συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση μετά την αποβίβαση από το τοπικό : Το καλοκαίρι, πηγαίνοντας με το 140, συνειδητοποίησα κάτι. Ο επιβάτης, επιλέγει την διαδρομή που του επιτρέπει όσο λιγότερες μετεπιβιβάσεις (πόσο μάλλον λεωφορείων). Όταν ξέρει, ότι βγαίνοντας από το μετρό (που το έχει περιμένει και έχει γίνει σαρδέλα), θα περιμένει 15-20 το λεωφορείο, γιατί να μην δυσανασχετήσει όταν το είχε να έρχεται στην ίδια ώρα, να κάθεται και να τον πηγαίνει στην Αθήνα?!
-> Συχνότητες δρομολογίων συνολικά : Δεν θα αναφερθώ στα Σ/Κ, όπου και εγώ αν ήμουν, θα προτιμούσα να κατεβαίνει Αθήνα (αν είναι να περιμένω άλλα 15' για το μετρό, αφού έχω περιμένει 20-30 λεπτά και έχοντας υιοθετήσει το αίσθημα του ''Σ/Κ = ατελείωτες ώρες αναμονής στις στάσεις'') .. Αλλά εδώ και Καθημερινές, οι μισοί συρμοί του Μετρό είναι μέχρι τον Αγ.Δημήτριο και από Ελληνικό έχει κάθε 15' (οπότε οι της Κύπρου, που είναι δίπλα στον Άλιμο, τραβιούνται μέχρι τον Άγ.Δημήτριο με την αλλαγή και του 154..)
Σίγουρα, η αίσθηση του χρόνου για τον επιβάτη δεν είναι ίδια, όταν περιμένει στο κρύο και την βροχή, με την ζεστασία και την θέση στο λεωφορείο)
-> Ενδιάμεσοι προορισμοί : Άλλο ένα σημείο που ξεχνάμε να αναφέρουμε.. Δεν πάνε όλοι από την Ηλιούπολη στην Αθήνα ή στα Ιλίσια, πάνε και στην Δάφνη (που αποτελεί και ένας τοπικός πόλος έλξης των περιοχών τριγύρω). Ποιος κατεβαίνει στον Άγ.Δημήτριο και περιμένει το Μετρό ΓΙΑ ΜΙΑ στάση, ενώ θα μπορούσε να πάει κατευθείαν (γιατί την ώρα που περιμένεις, δεν σκέφτεσαι την ενδεχόμενη κίνηση, αλλά το γαμώτο.) Και σε άλλες ενδιάμεσες φυσικά.

Δεν έχω πρόθεση να υπερασπιστώ αυτή την απόφαση. Αλλά από την πλευρά του απλού επιβάτη, κάποια πράγματα δεν είναι τόσο αγνά. Και επειδή, η ΟΣΥ είναι μια εταιρεία και όπως κάθε εταιρεία, την νοιάζει να έχει μια καλή εικόνα στον κόσμο, μεταξύ άλλων, σε κάποια πράγμα πρέπει να αφουγκράζεται τις ανάγκες του επιβατικού κοινού. Στην εν λόγω περίπτωση, ίσως να έπρεπε να γίνει πιο συχνό, ώστε να τονωθεί η αξιοπιστία της γραμμής (φυσικά, όχι όντας μακαρόνι, όπως τώρα...) Και πολλά άλλα θα μπορούσαν να γίνουν. Λύσεις υπάρχουν πολλές διαφορετικές και μεταξύ σωστών δύσκολα κρίνεται πια είναι η αποδοτικότερη πρακτικά.

Όταν λοιπόν, η αξιοπιστία των ΜΜΜ είναι δεδομένη, μπορούμε να τους κράζουμε άνετα, γιατί είναι άσυλα! (όπως και για το Β5, για το Α12 κ.ά) Αλλά τώρα, πρωτίστως την ευθύνη την φέρει ο ΟΑΣΑ και η Πολιτεία για την διάλυση της συγκοινωνίας.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#18
Και επίσημα πλέον, το μεγαλύτερο ρουσφέτι της χρονιάς (για να μη πω της δεκαετίας), βρίσκεται στη Διάυγεια. Θαυμάστε:

At https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%97...nline=true
#19
(14-01-2015, 05:02 AM)MrVanHool Έγραψε: Όταν μένω στην Κ.Ηλιούπολη, ή ακόμα και στην Κύπρου, τι άμεση συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση είχα και τι έχω?! (διότι, πολύ σωστή η παρατήρηση για τα οχήματα που πήζουν στο κέντρο, αλλά ο επιβάτης που το χρησιμοποιεί σε κομμάτι μη συμφόρησης, δεν το νοιώθει, οπότε απλά βλέπει ότι το λεωφορείο έχει να περάσει 20 λεπτά και κατηγορεί τον ΟΑΣΑ)

Πριν είχα ένα Α4 που με πήγαινε Αγ. Δημήτριο ή Αθήνα, αφου με ξεναγούσε στην Κ. Ηλιούπολη, που αργούσε να περάσει ή δεν με πήγαινε κέντρο λόγω πορείας. Είχα ένα 154 το οποίο περναγε απλά τυχαία, δεν το περίμενα ποτέ (αντε τραβα υπολόγισε πόσο θέλει να φτάσει Αργυρούπολη από την αφετηρία στην Αιξωνή. Απλά δεν υπολογίζεται...).

Σήμερα, αν μένω πάνω-πάνω στη Κύπρου έχω ένα 164 που δε διαφέρει απ' το Α4 (με αφήνει μετρό κανονικότατα), ενώ εαν μένω στην Κύπρου κοντά στην λ. Βουλιαγμένης έχω σταθμό μετρό στα 10 λεπτά απ' το σπίτι (άντε 15-20 στη χειρότερη), το οποίο δεν αργεί και με πάει κέντρο, αλλά και σε άλλα σημεία ενδιαφέροντος (Δάφνη, Φιξ, Στ. Λαρίσης κλπ).

Επίσης, χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το 109. Όταν το μετρό έφτανε μέχρι τον Αγ. Δημήτριο, είχε συχνότητες ανα 10' και γέμιζε. Σήμερα, όπου ο σταθμός ''Ηλιούπολη'' είναι σε απόσταση περπατήματος από το κέντρο του Άνω Καλαμακίου, η γραμμή έχει καταντήσει να περνά ανα 20' και πηγαινοέρχεται με 5-10 άτομα μέσα.

(14-01-2015, 05:02 AM)MrVanHool Έγραψε: Ο επιβάτης, επιλέγει την διαδρομή που του επιτρέπει όσο λιγότερες μετεπιβιβάσεις (πόσο μάλλον λεωφορείων). Όταν ξέρει, ότι βγαίνοντας από το μετρό (που το έχει περιμένει και έχει γίνει σαρδέλα), θα περιμένει 15-20 το λεωφορείο, γιατί να μην δυσανασχετήσει όταν το είχε να έρχεται στην ίδια ώρα, να κάθεται και να τον πηγαίνει στην Αθήνα?!

Στην περίπτωση του 164, το οποίο πλέον έχει ώρες αναχώρησης από τον Αγ. Δημήτριο, ο επιβάτης είναι σε θέση πλέον να ξέρει πόσο θα περιμένει το λεωφορείο. Και στον Άγιο Δημήτριο υπάρχει πλέον το 201, το οποίο έχει αυξήσει την πληρότητά του ικανοποιητικά. Βέβαια θα μου πέις πως ο μέσος Αθηναίος επιβάτης δε κάθεται να τα σκεφτεί αυτα. Θέλει απλά λεωφορείο τώρα! Ε, ευκαιρία να αλλάξει νοοτροπία λοιπόν.

(14-01-2015, 05:02 AM)MrVanHool Έγραψε: Αλλά εδώ και Καθημερινές, οι μισοί συρμοί του Μετρό είναι μέχρι τον Αγ.Δημήτριο και από Ελληνικό έχει κάθε 15' (οπότε οι της Κύπρου, που είναι δίπλα στον Άλιμο, τραβιούνται μέχρι τον Άγ.Δημήτριο με την αλλαγή και του 154..)

Ε όχι και ανα 15' τις καθημερινές! Ανα 8' περνά από Ελληνικό. Άντε στη χειρότερη ανα 10'!

(14-01-2015, 05:02 AM)MrVanHool Έγραψε: -> Ενδιάμεσοι προορισμοί : Άλλο ένα σημείο που ξεχνάμε να αναφέρουμε.. Δεν πάνε όλοι από την Ηλιούπολη στην Αθήνα ή στα Ιλίσια, πάνε και στην Δάφνη (που αποτελεί και ένας τοπικός πόλος έλξης των περιοχών τριγύρω). Ποιος κατεβαίνει στον Άγ.Δημήτριο και περιμένει το Μετρό ΓΙΑ ΜΙΑ στάση, ενώ θα μπορούσε να πάει κατευθείαν (γιατί την ώρα που περιμένεις, δεν σκέφτεσαι την ενδεχόμενη κίνηση, αλλά το γαμώτο.) Και σε άλλες ενδιάμεσες φυσικά.

Σαν τακτικός χρήστης μετρό πλέον, μπορώ να πω πως ο κόσμος που παίρνει το μετρό δεν έχει ως τελικό προορισμό την Αθήνα. Αρκετοί κατεβαίνουν Δάφνη, Νεο Κόσμο, και Φιξ! Τώρα, αν πάρεις πχ 164 έχεις 2 τινά: ή θα κατέβεις Στ. Ηλιούπολη και θα πάρεις μετρό που περνά ανα 8' για Δάφνη, ή θα κατέβεις Αγ. Δημήτριο όπου το μετρό περνά ανά 4' για Δάφνη. Δε θα περιμένεις και πάρα πολύ.

Αυτά στα λέω μιας και για χρόνια χρησιμοποιούσα καθημερινά τα λεωφορεία (155 και ολίγον τι απο 247). Πλέον, με την έλευση του μετρό, το οποίο βρίσκεται 15' απο το σπίτι μου, έχω απαρνηθεί το 155 και δε το μετανιώνω. Και ακόμα και μέχρι Ομόνοια να ξαναπήγαινε, πάλι δε θα το 'παιρνα. Προτιμώ έστω και για μια στάση να πάρω το μετρό, παρά να περιμένω το λεωφορείο, γιατί ξέρω πως θα φτάσω στον προορισμό μου την ώρα που θέλω εγώ. και πάνω κάτω, αυτή τη σκέψη έχει και ο μέσος νοτιοπροαστιώτης που έχει το μετρό σχετικά κοντά του (άσχετα αν στο fb επικρατεί ντελίριο από το ''επιβατικό κοινό'' του 165, το οποίο θα πάθει και θα μάθει).

(14-01-2015, 05:02 AM)MrVanHool Έγραψε: Αλλά τώρα, πρωτίστως την ευθύνη την φέρει ο ΟΑΣΑ και η Πολιτεία για την διάλυση της συγκοινωνίας.

Η ''διάλυση της συγκοινωνίας'' είναι καθαρά θέμα Made In Greece. Παγκοσμίως, είμαστε από τα πιο συγκεντρωτικά κράτη όσον αφορά την θέσπιση συστημάτων συγκοινωνιών. Η Κεντρική Διοίκηση σκόπιμα έχει κρατήσει την αρμοδιότητα των συγκοινωνιών υπό τον έλεγχό της, όταν αλλοδαπές πολιτείες έχουν αποκεντρώσει αυτήν την αρμοδιότητα εδω και πάρα πολλά χρόνια. Διότι η συγκοινωνία ήταν, είναι και θα είναι πάντα ζήτημα τοπικό και όχι κρατικό. Στην Ελλάδα, για τη συγκοινωνία της Αθήνας, την κύρια αρμοδιότητα έχει το Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ (Κεντρική Διοίκηση). Έξω, η εξουσία αυτή ασκείται καθαρά και μόνο από την Αυτοδιοίκηση, δηλαδή τις Περιφέρειες και τους Δήμους. Άρα, όταν η εξουσία αυτή ασκείται συγκεντρωτικά, αναμενόμενο είναι πως δεν θα υπάρχει και το βέλτιστο αποτέλεσμα. Επίσης, ένα μεγάλο ταμπού στις συγκοινωνίες της χώρας μας είναι η συμμετοχή των ιδιωτών. Βέβαια, αυτό σηκώνει αρκετά μεγάλη κουβέντα, οπότε δε θα το αναπτύξω επί της παρούσης.

Smile
#20
Εγώ, πάντως, θα επιμείνω στην πολύ ορθή φρασεολογία που χρησιμοποιήθηκε πιό πάνω : ΡΟΥΣΦΕΤΙ. Τίποτα λιγότερο. Όπως επίσης η απόλυτη επικράτηση του NIMBY (not in my backyard). Ειδικότερα :

1. Ο δήμαρχος Αργυρούπολης το μόνο που θέλει είναι να έχει το "λεωφορείο του" για Αθήνα. Έκατσε κανείς όμως από τον ΟΑΣΑ να του αναλύσει ότι, το "λεωφορείο του για Αθήνα" αναγκαστικά θα στερήσει συγκοινωνία από αλλού;;

2. Έστω ότι εξηγήθηκε στον Δήμαρχο Αργυρούπολης ότι αυτά που ζητάει έχουν κόστος και δεν έχουν όφελος. Έστω ότι αρνήθηκε και πήρε τηλέφωνο στο Υπουργείο να ...βάλουν μυαλό στον ΟΑΣΑ. Το Υπουργείο ΔΕΝ έχει την πυγμή να τον "κόψει" με απλά επιχειρήματα; (καλά τα λές αλλά λεφτά δεν έχουμεWink

3. Από την άλλη, ο ΟΑΣΑ αντί του παλιού Α4 και του 154 τί πρόσφερε στην Αργυρούπολη; Πρόσφερε ένα 164 που ξεκινάει από το πουθενά - και πολύ σωστά λένε οι προηγούμενοι ότι η Πλ. Καλογήρων είναι το σημείο αναφοράς της περιοχής - περνάει μέσα από την Ηλιούπολη και φτάνει καταϊδρωμένο στην Αργυρούπολη και μάλιστα από την 3η στάση Κύπρου και πάνω. Και καλά η χάραξη του δρομολογίου, από συχνότητες;
Αν δεν κοβόταν το 154, η τουλάχιστον αν γινόταν πιό συχνό το 164 σε σχέση με το Α4 και ο κόσμος δεν θα είχε παράπονο. Γιατί η αλήθεια είναι ότι σε απόλυτους χρόνους η διαδρομή προς Αθήνα επιμηκύνθηκε. Αν εξαιρέσεις τις ώρες αιχμής, ο συνδυασμός αναμονή 164 + μετεπιβίβαση και αναμονή Μετρό είναι χειρότερος σε χρόνο απ' ότι η απευθείας σύνδεση του νέου 165. Στη δε επιστροφή, ο επιβάτης παλιότερα είχε την επιλογή του 154 και του Α4 (ο,τι πέρναγε). Σήμερα τίποτα. Κάθε 15' το 164 και καμία πρόσβαση προς Αργυρούπολη από τη μισή Βουλιαγμένης.

4. Συμπερασματικά, αν είχε φερθεί έξυπνα ο ΟΑΣΑ θα είχαμε αποφύγει τα πισωγυρίσματα. Έπρεπε να κρατήσει ζωντανό το 154 και, με ένα όχημα παραπάνω, θα ήταν ευχαριστημένοι όλοι. Τώρα που άφησε την περιοχή με ...κάτι 12μετρα μία στο τέταρτο και μέσω ... Λαμίας, ήρθαν και διεκδίκησαν α λά ελληνικά. Εύχομαι πάντως να αποτύχει η γραμμή (τεχνηέντως εκεί το πάνε, κάνοντάς την κυκλική στο ...Σύνταγμα), να γίνουν τελείως μπάχαλο τα δρομολόγια, να γίνουν οι αναμονές στον Αγ. Δημήτριο μισάωρες και μετά να τους ξαναδώ.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.594 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.956 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.377 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.875 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.948 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.506 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.312 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.238 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.099 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)