Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(28-11-2013, 02:37 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Breaking news! Οι τροποποιήσεις, ενόψει εγκαινίων νέας επέκτασης Μετρό, είναι γεγονός:
- 837: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-53%CE%A8).
- 866: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A5%CE%A7).
- Β16: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ, με νέο αριθμό 876 (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A12%CE%91).
- Χ63: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ) - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%99%CE%94).
Έκπληξη καμία. Αλλαγές (πάνω κάτω) αναμενόμενες...
Ετοιμαστείτε για ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ γιατί όπως κάθε φορά, ο ΟΑΣΑ σέβεται τον εαυτό του και ένανε λάθη στα pdf
. Συγκεκριμένα στις αποφάσεις για τα 876, Χ63 και 866 αναφέρουν πως από τις στάσεις 2η Αγ. Μαρίνας και Αφετηρία 830 περνάει και το 837, κάτι που ΔΕΝ ισχύει
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
28-11-2013, 10:04 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-11-2013, 10:14 PM από pvuccino.)
Bρε παιδιά όλα καλά, αλλά το Β16 που τους ήρθε να το πάνε Αγ.Μαρίνα;; Το μόνο που εξυπηρετεί έτσι είναι η πρόσβαση στο σταθμό από το κέντρο του Χαϊδαρίου (που θα μπορούσε να "βολευτει" ωραιότατα με μια απλή τροποποίηση του 811) και σύνδεση της Λ.Καβάλας από Δαφνί μέχρι Παλατάκι με το μετρό! (πόσος κόσμος θέλει πια να πάει απο 'κει στο μετρό;; Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το 845 που περνάει πολύ κοντά στο Στ.Αιγάλεω!) Για μένα θα 'ταν προτιμότερο να κρατήσουν το Β16 ως σύνδεση της Αθήνας με την Ελευσίνα (που ΚΑΙ πιο γρήγορα σε πάει από το Α16 ΚΑΙ βοηθάει και στην Καβάλας που δεν έχει ούτε μετρό ούτε τίποτα) και να τοπικοποιήσουν το Α16 στο Στ.Αγ.Μαρίνα που περνάει έτσι κι αλλιώς! Βέβαια έτσι θα αποκοβόταν η οδική σύνδεση Ιεράς Οδού-κέντρου Αιγάλεω, αλλά δεν ξέρω αν θα είναι χρήσιμη τώρα πια! (είδαμε άλλωστε ότι και στο Περιστέρι ο κόσμος από τα 731/748 κατεβαίνει Ανθούπολη, έστω για να πάει 1-2 σταθμούς πιο πέρα. Και στην Ιερά Οδό από Πλατ.Δαβάκη και κάτω υπάρχουν και τα 803/811/829 για το κέντρο του Αιγάλεω) Όσο για την οδική σύνδεση Αθήνας-Αιγάλεω, νομίζω τα 813/856 είναι υπεραρκετά. Βέβαια και το να κόψεις εντελώς το Α16 δεν είναι και ό,τι καλύτερο αλλά... Πάντως δεν το βλέπω να ζει για πολύ το 876!!
Επίσης (τώρα που το θυμήθηκα) ίσως θα ήταν σκόπιμο να καταργηθεί το 837 και τα οχήματα όλα να πάνε στο 830 που περνάει από Αγ.Μαρίνα έτσι κι αλλιώς! Αφού μέσα στην Αγ.Βαρβάρα από τα ίδια περίπου μέρη περνάνε! (αλλά αντίστροφα) Καλύτερα να έχεις μια υπερδαιδαλώδη γραμμή παρά δύο! (πραγματικά δηλαδή ΛΥΠΑΜΑΙ τον περιστασιακό επισκέπτη που θα έρθει στην Αγ.Βαρβάρα και θα προσπαθήσει να βγάλει άκρη ΤΙ ΠΑΕΙ ΠΟΥ!!
Εδώ ΕΜΕΝΑ και μου πήρε κανένα εξάμηνο!)
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(28-11-2013, 10:04 PM)pvuccino Έγραψε: Bρε παιδιά όλα καλά, αλλά το Β16 που τους ήρθε να το πάνε Αγ.Μαρίνα;; Το μόνο που εξυπηρετεί έτσι είναι η πρόσβαση στο σταθμό από το κέντρο του Χαϊδαρίου (που θα μπορούσε να "βολευτει" ωραιότατα με μια απλή τροποποίηση του 811) και σύνδεση της Λ.Καβάλας από Δαφνί μέχρι Παλατάκι με το μετρό! (πόσος κόσμος θέλει πια να πάει απο 'κει στο μετρό;; Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το 845 που περνάει πολύ κοντά στο Στ.Αιγάλεω!) Για μένα θα 'ταν προτιμότερο να κρατήσουν το Β16 ως σύνδεση της Αθήνας με την Ελευσίνα (που ΚΑΙ πιο γρήγορα σε πάει από το Α16 ΚΑΙ βοηθάει και στην Καβάλας που δεν έχει ούτε μετρό ούτε τίποτα) και να τοπικοποιήσουν το Α16 στο Στ.Αγ.Μαρίνα που περνάει έτσι κι αλλιώς! Βέβαια έτσι θα αποκοβόταν η οδική σύνδεση Ιεράς Οδού-κέντρου Αιγάλεω, αλλά δεν ξέρω αν θα είναι χρήσιμη τώρα πια! (είδαμε άλλωστε ότι και στο Περιστέρι ο κόσμος από τα 731/748 κατεβαίνει Ανθούπολη, έστω για να πάει 1-2 σταθμούς πιο πέρα. Και στην Ιερά Οδό από Πλατ.Δαβάκη και κάτω υπάρχουν και τα 803/811/829 για το κέντρο του Αιγάλεω) Όσο για την οδική σύνδεση Αθήνας-Αιγάλεω, νομίζω τα 813/856 είναι υπεραρκετά. Βέβαια και το να κόψεις εντελώς το Α16 δεν είναι και ό,τι καλύτερο αλλά... Πάντως δεν το βλέπω να ζει για πολύ το 876!!
Κάτσε να εμφανιστεί πρώτα. Γιατί εδώ μέσα προδικάζαμε τη βέβαιη κατάργηση της 070 μετά το πέρας της δοκιμαστικής λειτουργίας, αλλά έγινε μόνιμη η γραμμή.
Ίσως το 876 να είναι προθάλαμος κατάργησης και της Α16 (ή περιορισμού της στα στενά όρια του Λεκανοπεδίου).
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Οι αλλαγές πάνω-κάτω αναμενόμενες. Καλώς που το Β16 κόβεται μέχρι Αγ. Μαρίνα και βαφτίζεται 876. Απορώ όμως πώς και δεν έκοψαν το Γ16 και να ενισχυθεί παράλληλα το 866...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(28-11-2013, 10:33 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Οι αλλαγές πάνω-κάτω αναμενόμενες. Καλώς που το Β16 κόβεται μέχρι Αγ. Μαρίνα και βαφτίζεται 876. Απορώ όμως πώς και δεν έκοψαν το Γ16 και να ενισχυθεί παράλληλα το 866...
Πιθανόν σιγά σιγά προς τα εκεί να οδεύουν. Να θέλουν να δουν πως θα τα πάει και το 876 και ύστερα να μας αποχαιρετήσει το Γ16 και να περιοριστεί το Α16.
Ενδεχομένως και ο κύκλος των τροποποιήσεων στα Δυτικά να μην έκλεισε σήμερα. Άλλωστε τουλάχιστον για τις επόμενες 2 εβδομάδες, το Μετρό στην Αγ. Μαρίνα δεν πρόκειται να παραδοθεί. Απαιτούνται δοκιμές.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
28-11-2013, 10:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-11-2013, 10:54 PM από N1Ellinikou.)
(28-11-2013, 10:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πιθανόν σιγά σιγά προς τα εκεί να οδεύουν. Να θέλουν να δουν πως θα τα πάει και το 876 και ύστερα να μας αποχαιρετήσει το Γ16 και να περιοριστεί το Α16.
Το πιστεύω κι εγώ. Όμως, ας το έκαναν εξαρχής. Γιατί τα Α16/876 και Γ16/866 θα θυμίζουν λίγο καταστάσεις... 103/141, 108/109, 111/112!
Εν τω μεταξύ, η απόφαση της
Χ63 αναφέρει πως κάποια δρομολόγια θα έχουν αφετηρία στη Μάνδρα και όχι στον Οικισμό Τιτάν. Μήπως ετοιμάζονται να το περιορίσουν ως εκεί? Μακάρι να γίνει πάντως!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(28-11-2013, 10:51 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το πιστεύω κι εγώ. Όμως, ας το έκαναν εξαρχής. Γιατί τα Α16/876 και Γ16/866 θα θυμίζουν λίγο καταστάσεις... 103/141, 108/109, 111/112!
Λίγο; Το ίδιο ακριβώς θα είναι.
Από τα αξιοσημείωτα είναι και το ότι δεν αναφέρεται συχνότητα δρομολογίων στα PDF. Δεν την έχουν αποφασίσει ή το θεώρησαν περιττό, αφού αποφάσεις, Hastus και πραγματικότητα αποκλίνουν μίλια το ένα από το άλλο.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
28-11-2013, 11:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-11-2013, 11:38 PM από ecoj.)
Έπρεπε να κοπεί και το Γ16 ώστε να αποκτηθεί σωστή σύνδεση του Ασπρόπυργου με το μετρό με το 866. Το Β16 καλά έκαναν και το έκοψαν αφού άδειο πηγαινοέρχεται αλλά και το νέο 876 δεν το βλέπω να μαζεύει τίποτα. Θα δείξει.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Δύσκολο πάντως να κόψουν εντελώς την οδική σύνδεση της Αθήνας με την Ελευσίνα και τον Ασπρόπυργο, λόγω των τοπικών από τα οποία τροφοδοτούνται. (τα 'χουμε ξαναπεί 100 φορές...) Μην κοιτάτε που με το Α10/Β10 τη "γλυτώσανε" και το πήγανε Σταθ.Λαρίσης που στο κάτω κάτω της γραφής Δήμος Αθηναίων είναι! Για φανταστείτε να λέγανε πχ θα το πάμε Νερατζιώτισσα!! Χαμός θα γινότανε! Ενώ τώρα είναι 2-3 λεπτά με το μετρό από το κέντρο. (άσε που έτσι κι αλλιώς κι απ'την Πλατ.Βάθη ήθελε μετεπιβίβαση για κέντρο) Ενώ αν ο επιβάτης από το τοπικό της Ελευσίνας πάρει το λεωφορείο για Αγ.Μαρίνα κι απο 'κει κανα 12λεπτο για Σύνταγμα συν το ανέβα-κατέβα συν τη μετπιβίβαση αν θέλει να πάει Ομόνοια ή Πανεπιστήμιο, νομίζω θα 'ναι τεράστια ταλαιπωρία! Αν τερμάτιζε το Α16 πχ Κεραμεικό ή Θησείο (ξέρω ξέρω δεν έχει χώρο, σαν παράδειγμα το έφερα) πιθανώς να ήταν και πιο εξυπηρετικό από σήμερα που πάει Κουμουνδούρου. Εκτός κι αν βρουν τρόπο (και κυρίως ΧΩΡΟ) να φέρουν όλα τα τοπικά Ελευσίνας-Ασπρόπυργου στην Αγ.Μαρίνα.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(28-11-2013, 11:38 PM)pvuccino Έγραψε: Δύσκολο πάντως να κόψουν εντελώς την οδική σύνδεση της Αθήνας με την Ελευσίνα και τον Ασπρόπυργο, λόγω των τοπικών από τα οποία τροφοδοτούνται. (τα 'χουμε ξαναπεί 100 φορές...) Μην κοιτάτε που με το Α10/Β10 τη "γλυτώσανε" και το πήγανε Σταθ.Λαρίσης που στο κάτω κάτω της γραφής Δήμος Αθηναίων είναι! Για φανταστείτε να λέγανε πχ θα το πάμε Νερατζιώτισσα!! Χαμός θα γινότανε! Ενώ τώρα είναι 2-3 λεπτά με το μετρό από το κέντρο. (άσε που έτσι κι αλλιώς κι απ'την Πλατ.Βάθη ήθελε μετεπιβίβαση για κέντρο) Ενώ αν ο επιβάτης από το τοπικό της Ελευσίνας πάρει το λεωφορείο για Αγ.Μαρίνα κι απο 'κει κανα 12λεπτο για Σύνταγμα συν το ανέβα-κατέβα συν τη μετπιβίβαση αν θέλει να πάει Ομόνοια ή Πανεπιστήμιο, νομίζω θα 'ναι τεράστια ταλαιπωρία! Αν τερμάτιζε το Α16 πχ Κεραμεικό ή Θησείο (ξέρω ξέρω δεν έχει χώρο, σαν παράδειγμα το έφερα) πιθανώς να ήταν και πιο εξυπηρετικό από σήμερα που πάει Κουμουνδούρου. Εκτός κι αν βρουν τρόπο (και κυρίως ΧΩΡΟ) να φέρουν όλα τα τοπικά Ελευσίνας-Ασπρόπυργου στην Αγ.Μαρίνα.
Το τελευταίο θα ήταν ιδανικό αλλά δεν υπάρχουν οχήματα, οδηγοί και διάθεση για κάτι τέτοιο. Αυτό που λες για το
Γ16 ίσως είναι και ο λόγος που δεν θα κοπεί ούτε το
Α16 ακόμα και αν πρακτικά είναι άχρηστο.