Δημοσιεύσεις: 149
Θέματα: 0
Εγγραφή: 30-12-2010
Το 733 παίρνει citelis μόνο Σ/Κ.
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(14-08-2013, 10:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Κάλα άμα δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες υποχρεώσεις του ο Δήμος Φυλής θα φορτωθεί και παραπάνω ή περιμένει ότι δεν θα τα πληρώνει και θα 'χει τη δημοτική συγκοινωνία (θυμίζω τα 623/624 που μόλις άρχισε να μην πληρώνει ο Δήμος κόπηκαν). Εκτός αν σκέφτονται να αυξήσουν τα δημοτικά τέλη κάτι που είναι τρελό εν μέσω τέτοιας οικονομικής συγκυρίας.
Πάντως αυτό που με προβληματίζει είναι τι θα αλλάξει. Π.χ. Μιλάει για γραμμές σε Δροσούπολη, Ζωφριά κλπ. περιοχές οι οποίες έχουν ήδη κανονικές γραμμές του ΟΑΣΑ (709, 711 κλπ.). Σ' αυτές τις περιπτώσεις θα κοπούν τα προαναφερθέντα ή θα δουλεύουν ταυτόχρονα. Γιατί αν γίνει το δεύτερο ποιος θα κάτσει να περιμενει τη δημοτική συγκοινωνία που θα τον πάει Προαστιακό ανά μία ώρα αντί π.χ. του 709 που έχει ανά 15'-20' και μετά μετεπιβίβαση σε Β12/723. Επίσης, θα χάνεται αρκετός χρόνος αν έρχονται τα οχήματα από Βοτανικό. Το Α/Σ Άνω Λιοσίων είναι δίπλα και τα 12μετρα θα 'ναι και πιο ευρύχωρα. Τέλοσπάντων, παράξενη η όλη κίνηση και αναρωτιέμαι αν όντως χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Το Μάιο του '14 έχουμε Δημοτικές Εκλογές. Συνεπώς οι Δήμαρχοι πασχίζουν να προβάλουν έργο.
Αν ο Δήμος Φυλής δε μπορεί να καλύψει τις οφειλές του προς τον ΟΑΣΑ, σημαίνει ότι θα προκύψουν και νέα χρέη. Άρα, ο εκεί Δήμαρχος θα διαφημίσει τις τοπικές γραμμές ως μεγάλο έργο, ενδεχομένως να μη συνεισφέρει το πόσο που έχει συμφωνηθεί ή μπορεί να καταβάλλει ένα μέρος αυτού και θα τραινάρει την κατάργησή τους, κάτι που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο (βλ. 623/624), εφόσον δεν καταβάλουν ότι υποχρεούνται να πληρώσουν.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
21-08-2013, 12:26 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-08-2013, 12:26 PM από marios.ilioupoli.)
Τελικά τα όσα αναμέναμε στη Φυλή, μάλλον είναι βελτιώσεις του υπάρχοντος δικτύου.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα: που έγινε την ίδια μέρα με το άλλο που αναφέρονταν σε Δημοτική Συγκοινωνία στη Φυλή, με midi του ΟΑΣΑ και επιχορήγηση από το Δήμο, σε συνάντηση που υπήρξε μεταξύ Δημοτικής Αρχής και ΟΑΣΑ, παρουσία εκπροσώπων τοπικών συλλόγων, προτάθηκαν τα εξής:
- Β12: Αφετηρία στην πλ. Κάνιγγος ή στην Ακαδημία. Είσοδος από Μόρνου (αντί 25ης Μαρτίου) για εξυπηρέτηση της περιοχής του Αγ. Ιωάννη. Επέκταση έως Πανόραμα. Ενίσχυση τις ώρες αιχμής.
- 709/749: Επέκταση έως Προαστιακό. Δρομολόγια ανά 30'.
- 711: Ενίσχυση δρομολογίων. Προσπάθεια για σταθερές διελεύσεις από πλ. Αττικής.
- 723: Ενίσχυση δρομολογίων.
- 735: Διαδρομή Προαστιακός - Ζεφύρι - Πλ. Αττικής (κυκλική). Δρομολόγια έως 24:00.
- 746: (Επανέρχεται;) Διαδρομή Προαστιακός - Αγ. Νικόλαος - ΒΙΟΠΑ - Νεκροταφείο.
Και κάπως έτσι προκύπτει η "Δημοτική Συγκοινωνία" της Φυλής. Και με τον ΟΑΣΑ να εκφράζει θετική γνώμη.
Αναλυτικά: http://www.doxthi.gr/topika/fylh/4610-20...9-10-00-02
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(21-08-2013, 12:26 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τελικά τα όσα αναμέναμε στη Φυλή, μάλλον είναι βελτιώσεις του υπάρχοντος δικτύου.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα: που έγινε την ίδια μέρα με το άλλο που αναφέρονταν σε Δημοτική Συγκοινωνία στη Φυλή, με midi του ΟΑΣΑ και επιχορήγηση από το Δήμο, σε συνάντηση που υπήρξε μεταξύ Δημοτικής Αρχής και ΟΑΣΑ, παρουσία εκπροσώπων τοπικών συλλόγων, προτάθηκαν τα εξής:
- Β12: Αφετηρία στην πλ. Κάνιγγος ή στην Ακαδημία. Είσοδος από Μόρνου (αντί 25ης Μαρτίου) για εξυπηρέτηση της περιοχής του Αγ. Ιωάννη. Επέκταση έως Πανόραμα. Ενίσχυση τις ώρες αιχμής.
- 709/749: Επέκταση έως Προαστιακό. Δρομολόγια ανά 30'.
- 711: Ενίσχυση δρομολογίων. Προσπάθεια για σταθερές διελεύσεις από πλ. Αττικής.
- 723: Ενίσχυση δρομολογίων.
- 735: Διαδρομή Προαστιακός - Ζεφύρι - Πλ. Αττικής (κυκλική). Δρομολόγια έως 24:00.
- 746: (Επανέρχεται Διαδρομή Προαστιακός - Αγ. Νικόλαος - ΒΙΟΠΑ - Νεκροταφείο.
Και κάπως έτσι προκύπτει η "Δημοτική Συγκοινωνία" της Φυλής. Και με τον ΟΑΣΑ να εκφράζει θετική γνώμη.
Αναλυτικά: http://www.doxthi.gr/topika/fylh/4610-20...9-10-00-02
Με τις προτάσεις για το Β12 στην ουσία πιάνει κέντρο πλέον και θα 'ναι μαζί με το 732 στο κομμάτι Αττική-Κάνιγγος/Ακαδημία. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το μπλέκουν έτσι με το Πανόραμα αντί να το συγχωνεύσουν με το 723 που περνάει δίπλα απ' το Πανόραμα και έτσι γλιτώνουν και την αύξηση δρομολογίων στο 723. Επίσης, για το 711 αν δεν έχει Αφετηρία ή Τέρμα δεν γίνεται να υπάρχει ακρίβεια στις διελεύσεις. Κατά τ' άλλα οι κινήσεις για 709/749 και 735 είναι καλές γιατί θα συνδεθούν με Προαστιακό αλλά όλες αυτές οι αλλαγές είναι πιθανόν να στοιχίσουν οχήματα από άλλες γραμμές. Τέλος, δεν κατάλαβα ποιες γραμμές θα πάρουν midi. Τα 709/749 είναι ήδη Βοτανικό με midi. Λέτε να δώσουν και τα 711, 723, 735, 746 στο Βοτανικό με midi?
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(21-08-2013, 01:54 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τέλος, δεν κατάλαβα ποιες γραμμές θα πάρουν midi. Τα 709/749 είναι ήδη Βοτανικό με midi. Λέτε να δώσουν και τα 711, 723, 735, 746 στο Βοτανικό με midi?
Άγνωστο! Το άλλο δημοσίευμα έκανε λόγο για mini bus. Τώρα αν στη Φυλή συμπεριλαμβάνουν στα mini bus και 12μετρα, κανείς δεν ξέρει...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(21-08-2013, 02:02 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άγνωστο! Το άλλο δημοσίευμα έκανε λόγο για mini bus. Τώρα αν στη Φυλή συμπεριλαμβάνουν στα mini bus και 12μετρα, κανείς δεν ξέρει...
Όντως δεν το διευκρίνιζε παίζει να το 'παν μόνο λόγω των 709/749. Πάντως θα 'ναι τέρμα ηλίθιο να φύγουν απ' τα Άνω Λιόσια που είναι δίπλα και να πάνε Βοτανικό.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Λογικά το νέο Β12 δεν θα ξαναπάρει αρθρωτά και λογικά θα περάσει Άνω Λιόσια και ίσως κάποια τοπικά φύγουν και πάνε Βοτανικό.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
30-08-2013, 10:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-08-2013, 03:11 AM από mercedes elbo.)
Πλέον το Β2 θα 'χει δρομολόγια από/προς Α/Σ Ελληνικού κάθε μέρα. http://www.oasa.gr/xmap.php?id=pb2
Edit: Επίσης, το 543 πλέον έχει τελευταίο δρομολόγιο τις Καθημερινές 22:50/23:05 από Στ. Κηφισιάς/Νοσοκομείο Αγίων Αναργύρων αντίστοιχα.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Απαντάω εδώ για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος.
(31-08-2013, 07:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οι γραμμές αυτές έχουν επιβατική κίνηση ή θα τις κλαίμε οσονούπω;
Αν κρίνω απ' τα midi αντί για 12μετρα παλιότερα γενικά δεν πρέπει να 'χουν και ιδιαίτερη κίνηση. Μια φορά που είχα χρησιμοποιήσει το 827 από Θηβών προς Πειραιά είχε περίπου 25 άτομα αλλά η Θηβών από μόνη της έχει πολύ κίνηση. Αν παρατηρήσετε τις διαδρομές τους εκτός απ' 2-3 στάσεις κοντά στην Γ. Λαμπράκη έχουν επικάλυψη από 703, 803, 809/810, 830, 831, 845 και 909 και αν βάλουμε και τις συχνότητές τους (Καθημερινές ανά 30' έκαστο) δεν νομίζω πως και να κοπούν θα υπάρξει πρόβλημα.
(31-08-2013, 08:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ποτέ δεν ξέρεις. Ο ΟΑΣΑ φαίνεται πως επιστρέφει με "άγριες" διαθέσεις. Από χθες τέλος οι 7 και 8 και χωρίς Διαυγή απόφαση. Αναμένουμε τροποποίηση του 604 (στις 9/9 θα εφαρμοστεί) και ενοποίηση 306/324 (ή 9/9 ή 1/10).
Και προφανώς θα έχουμε και άλλες αλλαγές μέσα στο Χειμώνα και ειδικά όταν (και αν) παραδοθεί ο σταθμός ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ.
Όντως αλλά και οι τρεις πιστεύω είναι καλές κινήσεις. Τα 7/8 πάνε άδεια, το νέο 306/324 θα δώσει στην Κάτζα σοβαρή συγκοινωνία και την τροποποίηση του 604 την ζήτησε ο δήμος οπότε εικάζω ότι εξυπηρετεί καλύτερα έτσι.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Αναρτήθηκε στη Διαύγεια η απόφαση για την επαναλειτουργία της γραμμής 070 (ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ - ΑΡ. ΠΑΓΟΣ - ΔΙΚΑΣΤ. ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ).
Ουσιαστικά η γραμμή καθίσταται πλέον μόνιμη, αφού δεν αναφέρεται κάποια ημερομηνία παύσης λειτουργίας.
|