17-06-2013, 12:18 PM
Απ' ότι φαίνεται 29/6 μπαίνει το Θερινό Ι και 27/7 το Θερινό ΙΙ. Επίσης, λογικά σύντομα πρέπει να ανακοινωθούν και οι γραμμές που θα υπάρχει είσοδος απ' την μπροστινή πόρτα.
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
|
17-06-2013, 12:18 PM
Απ' ότι φαίνεται 29/6 μπαίνει το Θερινό Ι και 27/7 το Θερινό ΙΙ. Επίσης, λογικά σύντομα πρέπει να ανακοινωθούν και οι γραμμές που θα υπάρχει είσοδος απ' την μπροστινή πόρτα.
17-06-2013, 12:29 PM
17-06-2013, 12:34 PM
17-06-2013, 12:55 PM
(17-06-2013, 12:29 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κράτα μικρό καλάθι. Αν πάμε σε εκλογές, μήπως το ξεχάσουν κι αυτό το μέτρο, εν είδει ψηφοθηρίας... Πάντως, υπάρχει απόφαση για την πώληση εισητηρίων απ' τους οδηγούς και κανονικά θα 'πρεπε αυτά τα μέτρα να 'ναι ανεξάρτητα απ' τις αλλαγές κυβερνήσεων αν και εγώ δεν νομίζω να πάμε σε εκλογές τώρα. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...%9F%CE%A11 (17-06-2013, 12:34 PM)abc Έγραψε: Γιατί όχι και οι 451 και 461; Παράξενο. Καλή η κίνηση με τα 450/460 αλλά έπρεπε να γίνει το ίδιο και με τα 451/461 ώστε να υπάρχει καλύτερος συντονισμός.
17-06-2013, 10:27 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-06-2013, 10:36 PM από marios.ilioupoli.)
Το ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου δίνει ειδήσεις και ανατρέπει τα όσα γνωρίζαμε.
Καταρχάς, προαναγγέλλει την έναρξη λειτουργίας των 4 νέων σταθμών (ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ) έως τα τέλη του μήνα. Δεδομένου, όμως, ότι και το τελευταίο ΣΚ του Ιουνίου είναι προγραμματισμένο να είναι κλειστός ο σταθμός Αγίου Δημητρίου, λόγω τεχνικών εργασιών, μάλλον τα εγκαίνια πάνε για τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου και μαζί και η αναδιάρθρωση -εν μέσω θέρους- στο δίκτυο των λεωφορειακών γραμμών (114, 124, 171, 210, Ε22, Χ97). Και στο τελευταίο θα αρχίσουν τα δύσκολα αν δεν υπάρξει κατάλληλη προετοιμασία, ειδεμή φανταστείτε το μπάχαλο που θα γίνει με το 171 και το Ε22 καλοκαιριάτικα... Κατά δεύτερον, φαίνεται ότι πολλά που ξέραμε έως σήμερα ανατρέπονται και πολλές γραμμές του δικτύου γίνονται τροφοδοτικές σε ΜΣΤ. Βέβαια, πως γίνεται αυτό, όταν ο ΟΑΣΑ δε σχεδιάζει ούτε το πιο απλό στον άξονα της Βουλιαγμένης, δηλαδή τη συνένωση Α3/Β3 και την τοπικοποίηση του Α4, ενώ δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα σε μεγάλο μέρος του δικτύου των ΝΠ, ένας θεός το ξέρει... Αυτό ίσως με δίνει και μία απάντηση στο γιατί δρομολογήθηκε solaris με φωτοκύτταρα για καταμετρητή στο Α13... Περισσότερα εδώ: http://etheldrivers.blogspot.com/2013/06..._9444.html (17-06-2013, 12:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως, υπάρχει απόφαση για την πώληση εισητηρίων απ' τους οδηγούς και κανονικά θα 'πρεπε αυτά τα μέτρα να 'ναι ανεξάρτητα απ' τις αλλαγές κυβερνήσεων αν και εγώ δεν νομίζω να πάμε σε εκλογές τώρα. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...%9F%CE%A11 Το ότι υπάρχει μία απόφαση στη Διαύγεια, δε σημαίνει ότι θα εφαρμοστεί κιόλας. Εκκρεμεί άλλωστε και η έκδοση μιας ΚΥΑ για να ορίζει την τιμή του εισιτηρίου. Και να θυμίσω πως και για την πώληση εισιτηρίων στα supermarket υπάρχει απόφαση εδώ και πολλούς μήνες, αλλά μπορείτε να μου πείτε που ακριβώς πωλούνται;
17-06-2013, 10:52 PM
(17-06-2013, 10:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου δίνει ειδήσεις και ανατρέπει τα όσα γνωρίζαμε. Για τα Νότια δεν γνωρίζουμε τις αλλαγές που θα γίνουν στους υπόλοιπους σταθμούς της επέκτασης παρά μόνο για το Στ. Ελληνικού π.χ. εκεί δεν αναφέρει τίποτα για την νέα κυκλική Αλίμου. Οπότε το θεωρώ πιθανό να τοπικοποιηθεί το Α4. Επίσης, το άρθρο δεν αναφέρεται σε κόψιμο όλων των αστικών γραμμών της περιφέρειας, όπως αναφέραν άλλα άρθρα το προηγούμενο διάστημα, αλλά μόνο για τοπικοποίηση των γραμμών του ΚΤΕΛ.
17-06-2013, 10:58 PM
(17-06-2013, 10:52 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για τα Νότια δεν γνωρίζουμε τις αλλαγές που θα γίνουν στους υπόλοιπους σταθμούς της επέκτασης παρά μόνο για το Στ. Ελληνικού π.χ. εκεί δεν αναφέρει τίποτα για την νέα κυκλική Αλίμου. Οπότε το θεωρώ πιθανό να τοπικοποιηθεί το Α4. Επίσης, το άρθρο δεν αναφέρεται σε κόψιμο όλων των αστικών γραμμών της περιφέρειας, όπως αναφέραν άλλα άρθρα το προηγούμενο διάστημα, αλλά μόνο για τοπικοποίηση των γραμμών του ΚΤΕΛ. Για την περίπτωση του Α4, στην περιβοήτη επιστολή της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακού Έργου του ΟΑΣΑ που διέρρευσε στο διαδίκτυο, το συμπεριελάμβανε στις γραμμές που δεν πρόκειται να μεταβληθούν. Όσο για την τύχη των υπεραστικών. Πράγματι, τα περιγράφει πιο ήπια σε σχέση με προηγούμενα άρθρα. Αλλά αναφέρει τη συνεργασία λεωφορείων και ΚΤΕΛ. Οπότε δεν έχει κλείσει το ζήτημα.
17-06-2013, 11:04 PM
Το 141 αν παει αλιμο δεν θα αφησει μερος του αγιου δημιτριου ακαλυπτο;
17-06-2013, 11:05 PM
(17-06-2013, 10:58 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για την περίπτωση του Α4, στην περιβοήτη επιστολή της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακού Έργου του ΟΑΣΑ που διέρρευσε στο διαδίκτυο, το συμπεριελάμβανε στις γραμμές που δεν πρόκειται να μεταβληθούν. Κατά 99% το Α4 θα μείνει όπως είναι να ανεβοκατεβαίνει στην Ακαδημία σαν την άδικη κατάρα. Όπως και τα Α3/Β3 να ψάχνουν να βρουν το ένα το άλλο για να γίνουν ένα άλλα ποτέ δεν θα τα καταφέρουν καταραμένα να είναι για πάντα χωριστά.
17-06-2013, 11:14 PM
(17-06-2013, 11:04 PM)georgio Έγραψε: Το 141 αν παει αλιμο δεν θα αφησει μερος του αγιου δημιτριου ακαλυπτο; Απ' ότι έχω καταλάβει θα συγχωνευθούν το 109 και το 141 σε μια γραμμή Στ. Δάφνης-Καλαμάκι-Στ.Ηλιούπολης. (17-06-2013, 10:58 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για την περίπτωση του Α4, στην περιβοήτη επιστολή της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακού Έργου του ΟΑΣΑ που διέρρευσε στο διαδίκτυο, το συμπεριελάμβανε στις γραμμές που δεν πρόκειται να μεταβληθούν. Ναι, αλλά έχω εντύπωση ότι έλεγε μόνο για τις αλλαγές ως προς το Στ. Ελληνικού καθώς δεν έλεγε τίποτα για 141, 155 που έχουν αφετηρία στο Ελληνικό. |
|