30-09-2021, 10:54 AM
(30-09-2021, 10:09 AM)Markos Έγραψε: γενικά με ποιά λογική αλλάζουν συνεχώς τις γραμμές;
Aνάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες. Το 2005 είχε τη φαεινή ιδέα το Πανεπιστήμιο Αθηνών, να κάνει πλατεία τις αφετηριες στην Ακαδημία. Επειδή τότε οι κυκλικές γραμμές δεν ήταν επιθυμητές, ένωσαν γραμμές ανατολικα-δυτικά. Μοναδική λογική ήταν οι συχνότητες. Είχε το 211 εικοσάλεπτο, είχε και το 054 εικοσάλεπτο, τσούπ, έτοιμο το μακαρόνι. Το ίδιο έγινε και με το 732/214 , όπως και με το 608/222. Αυτές οι ενώσεις όμως, ήθελαν πολλά οχήματα τα οποία κυκλοφορούσαν χωρίς να παράγουν αντίστοιχο έργο (πχ για να κρατήσεις ένα 732 ενωμένο, θέλεις σε ώρα αιχμής 6 οχήματα να βολοδέρνουν μεταξύ Ρηγίλλης και Λιοσίων, χωρίς να έχουν αντίστοιχη επιβατική ζήτηση.)
Όταν έσφιξαν τα οικονομικά (λεφτά δεν υπήρχαν, οδηγοί δεν υπήρχαν, λεωφορεία χαλασμένα), κόψανε από παντού. Στην αρχή κόψανε παράλληλες γραμμές, στη συνέχεια αραίωσαν συχνότητες και αφού δεν είχαν από που αλλού να μαζέψουν, κόψανε και τις συνενωμένες. Τώρα που ξαναπήρε μπροστά η μηχανή (προσλήφθηκαν οδηγοί, ήρθαν τα leasing, μπήκαν και τα ΚΤΕΛ) κοιταζουν να διορθώσουν όπου δημιουργήθηκαν προβλήματα.