30-09-2021, 10:09 AM
(30-09-2021, 09:57 AM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι καλή ιδέα και το λέω εγώ που ήμουν επί χρόνια υπέρμαχος των συνενώσεων. Βασικός λόγος είναι ο αποσυντονισμός των δρομολογίων σε τόσο μεγάλες και δύσκολες διαδρομές. Ξεκινούσε το 732 από Ίλιον, έβρισκε ένα σωρό προβλήματα στην κίνηση (ποτάμι, Σεπόλια, διάβαση τρένου στην Κων/πόλεως) και μετά έμπλεκε στο κέντρο (Ακαδημίας, Βασ. Σοφίας) με συνέπεια να πηγαίνουν τα οχήματα δύο-δυο, αφήνοντας κενά μισάωρα.γενικά με ποιά λογική αλλάζουν συνεχώς τις γραμμές;
Από πέρυσι που "έσπασαν" οι γραμμές αυτές, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία στα δρομολόγια. Το 214, για παράδειγμα, που βλέπω στην Ακαδημίας, είναι συχνότατο και δεν γεμίζει πλέον ασφυκτικά, ούτε πάνε "τρενάκι" τα οχήματα. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο 732, που τερματίζει σε "'ακυρο" σημείο στη Χαλκοκονδύλη, αφήνοντας τη Λιοσίων χωρίς σύνδεση με το κυρίως κέντρο της Αθήνας (Ακαδημία, Σϋνταγμα). Αν φέρουν το 732 προς την Ακαδημία και γίνει κυκλικό εκεί, πιστεύω ότι θα λυθεί και αυτό το θέμα.
Για να μην πώ ότι προτιμώ να δώ "σπάσιμο" του 608 σε ΓΑΛΑΤΣΙ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (όπως παλιά) και 222 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΖΩΓΡΑΦΟΥ. Ειναι χαοτική γραμμή και παρά το γεγονός ότι έχει πολύ κόσμο που το χρησιμοποιεί για τις διαδρομές Βασ.Σοφίας προς Πατησίων, εν τούτοις χάνεται στην κίνηση και δημιουργεί πρόβλημα στα δύο βασικά σημεία εξυπηρέτησης (Γαλάτσι και Ζωγράφου