18-02-2021, 02:00 AM
Είδαν όφελος οι διακεντρικές που έσπασαν; Επιβαρύνθηκαν και σε ποιο βαθμό οι εναπομείνασες του κέντρου που σηκώνουν τα τμήματα που δεν καλύπτουν οι πρώην διακεντρικές; Κατέβαιναν Ζωγραφιώτες στο Πεδίο του Άρεως και την Πατησίων συγκεκριμένα και τώρα δεν πάνε; Να σπάσει μια γραμμή επειδή έχει πολλούς μετανάστες/πρόσφυγες στον ένα κλάδο της (προς Πατησίων);
Δεν γνωρίζω τις απαντήσεις, δεν έχω hard data, αλλά έχω περιέργεια αν κάποιος γνωρίζει σχετικά.
Το ζήτημα με τις πορείες του κέντρου είναι γνωστό και δεν υπάρχει στρατηγική εκτροπής των οχημάτων, δεν αφορά μόνο το 608, αλλά έχεις δίκιο πως η Αλεξάνδρας δεν βολεύει τους περισσότερους ζωγραφιώτες. Το Πεδίο έχει και αρκετό "κανονικό" κόσμο που το επισκέπτεται καθημερινά. Δεν κατάλαβα τη νοηματική σύνδεση "απροσπέλαστο κέντρο - 608". Κέντρο είναι και η Πανεπιστημίου/Ακαδημίας. Είναι και εκεί απροσπέλαστα - να μην φτάνει το (νέο) 222; Θα πρέπει/χρειάζεται να ξανασυντονιστεί με το 235;
Δεν γνωρίζω τις απαντήσεις, δεν έχω hard data, αλλά έχω περιέργεια αν κάποιος γνωρίζει σχετικά.
Το ζήτημα με τις πορείες του κέντρου είναι γνωστό και δεν υπάρχει στρατηγική εκτροπής των οχημάτων, δεν αφορά μόνο το 608, αλλά έχεις δίκιο πως η Αλεξάνδρας δεν βολεύει τους περισσότερους ζωγραφιώτες. Το Πεδίο έχει και αρκετό "κανονικό" κόσμο που το επισκέπτεται καθημερινά. Δεν κατάλαβα τη νοηματική σύνδεση "απροσπέλαστο κέντρο - 608". Κέντρο είναι και η Πανεπιστημίου/Ακαδημίας. Είναι και εκεί απροσπέλαστα - να μην φτάνει το (νέο) 222; Θα πρέπει/χρειάζεται να ξανασυντονιστεί με το 235;