04-07-2020, 03:27 PM
(04-07-2020, 01:50 PM)mercedes elbo Έγραψε: Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο λάθος το κόψιμο από το κέντρο του Γ18. Ήδη σήμερα με δρομολόγια χειμερινού συνήθως στο μισαωρο αναγκαστικά ο κόσμος ψάχνει και εναλλακτικές όπου υπάρχουν (806,/7 ίσως και άλλα διερχόμενα με μετεπιβιβάσεις σε μετρό ή Β18/21), ΣΚ ακόμα χειρότερα σήμερα π.χ. έχει αρκετά κενά 55'-60'. Από την Τρίτη στην Πλ. Ελευθερίας θα έχει σταθμό μετρό οπότε όσοι είναι εκεί γύρω θα πηγαίνουν με τα πόδια, άλλοι θα έχουν και 800/846 για Νίκαια, στην κατεύθυνση προς σταθμό κάποιοι θα παρίνουν και 860 με περπάτημα μετά και θα υπάρχει και το 842 που τουλάχιστον στην αρχή λογικά θα έχει καλύτερες πραγματικές συχνότητες. Και στην Νίκαια θεωρώ σχεδόν όλοι από Πέραμα θα κατευθύνονται εκεί (αποφορτίζοντας ίσως και το 843 από όσους ήθελαν να κατευθυνθούν πρός κέντρο), όλοι όσοι είναι στη γύρω περιοχή θα πηγαίνουν με τα πόδια στο σταθμό, παραπάνω στην Π. Ράλλη θα περνάνε 809/10, 830, 831 προς Κορυδαλλό συν το 842 οπότε πιστεύω κουτσά στραβά όταν μάθει ο κόσμος τις αλλαγές δεν θα υπάρχει ιδιαίτερο θέμα με την τοπικοποιήση του κορμού Περάματος.Μα το μεγάλο θέμα είναι η Π.Ράλλη που δεν μπορεί να μείνει μόνο με το 21. Ομοίως με το 12 και το Α13 ή 6 - Β9. Αν καλύπτει μέχρι το Γ'Νεκροταφείο κάτι γίνεται για τον Κορυδαλλό, όμως θα μπλέκει με διπλή διέλευση από το Μετρό..
Δεν αναφέρεται γιατί το αφήνουν ως έχει και δεν θα εξυπηρετεί κανέναν από τους σταθμούς της επέκτασης.. Άλλο μεγάλο λάθος είναι ότι αφήνουν απείραχτο και το 860 και δεν το βάζουν να κάνει μια παράκαμψη ώστε να προσεγγίζει το Στ. Κορυδαλλού.
Για το 814 έχεις δίκιο. Φαίνεται στην απόφαση του 820 με την αλληλουχία των στάσεων ότι παραμένει. Φαίνεται πόσο ξεκάθαρη προχειροδουλεια έχει γίνει με τις γραμμές!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''