(20-03-2017, 06:38 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως τώρα που το πήγαν Κάτω Πατήσια, το 024 έχασε κάθε λόγο ύπαρξης! Πριν που σε πήγαινε Αττική, έπαιρνε κάποιο κόσμο από το Γ10 οοοοταν και οπότε περνούσε! Τώρα στα Κάτω Πατήσια κανείς δε θα το παίρνει, μιας και η πλειονότητα του κόσμου κατευθύνεται στη γραμμή 2 και όχι στην 1 και το Γ10 σε πάει απευθείας, χωρίς μετεπιβίβαση. Καλύτερα να το καταργήσουν εντελώς και να πάει το κομμάτι Βικέλα-Κουρτιδου στο 755 και τα οχήματα να πάνε στο Γ10.Μα δεν είχε κανένα νόημα να κάνει το ίδιο πράγμα με το Γ10!!
Το έστειλαν στα Πατήσια, για να κάνει ότι έκανε το 720. Σαφώς αν η συχνότητα είναι ανθρώπινη, θα το προτιμανε, σίγουρα στην μετάβαση για το κέντρο, αφού τα Πατήσια είναι δίπλα, αλλά κάποιοι και για την επιστροφή.
Το κομματι της Κουρτιδου μπορεί να το αναλάβει το 755 για επιστροφή, αλλά δεν είναι το θέμα αυτό. Μπορεί να μην περνάει και τίποτα από εκεί στην τελική.
Το θέμα είναι να πάει όλη η Λιοσίων, πλην του Α10 και του Β12 στα Πατήσια και όχι μισά εδώ, μισά στην Αττική και μισά στην Ανθουπολη!
(20-03-2017, 09:48 PM)ecoj Έγραψε: Την τελευταία φορά που είχα κάτσει για καφέ έξω από το σταθμό Αττικής χαζεύοντας την κίνηση το 024 είχε ένα μόνο όχημα το οποίο πηγαινοερχόταν σχεδόν άδειο. Κρίμα αλλά συμφωνώ ότι με την αλλαγή το πιθανότερο είναι να χάσει και τους τελευταίους επιβάτες που είχε.Δεν είχε κανέναν επιβάτη το 024 για να χάσει. Το πιθανότερο είναι, να εξυπηρετεί πιο σωστά την Ανάκασα από το Γ10 και να πετύχει κάτι καλύτερο από το περνούν απλά γιατί πέρασε πρώτο..
Το όλο θέμα είναι η επιστροφή, στην μετάβαση σίγουρα θα το προτιμανε!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''