15-11-2016, 02:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-11-2016, 02:41 PM από andreas122.)
(15-11-2016, 01:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άρα το λες και μόνος σου. Δε μπορεί να αναλάβει ο ΟΑΣΑ την κάλυψη της συγκεκριμένης περιοχής, αφού απέχει αρκετά από την Αθήνα, ή αν το κάνει σίγουρα δε μπορεί να εξασφαλίσει απευθείας μετάβαση σε ΜΣΤ, αλλά με μετεπιβίβαση. Και το τελευταίο μη σου φαίνεται κάτι στραβό, γιατί ακόμα και η περιοχές της Μαγούλας και της Μάνδρας, που είναι εγγύτερα στην Αθήνα, δεν έχουν γραμμή που να τους προσφέρει απευθείας μετάβαση στον σταθμό του Μετρό "Αγ. Μαρίνα", αλλά πρέπει να πάρουν τοπικές γραμμές οι οποίες τροφοδοτούν τις Α16 (κορμός για Αθήνα), 845 (κορμός για Πειραιά), 876 (τροφοδοτική Μετρό).
ΥΓ: Δεν είπα κάτι εναντίον του να δικαιούται στεγαστικό επίδομα ένας φοιτητής που μένει σε ενοίκιο στην Ανάβυσσο. Εσύ φάσκεις και αντιφάσκεις σχετικά με το πόσο κοντά στην Αθήνα είναι η περιοχή αυτή.
Δεν αντιφάσκω απλά προσπαθώ να καταλάβω γιατί είσαι εναντίων του να υπάρχει αστική συγκοινωνία σε μακρινές περιοχές εφόσον αυτές δεν αντικαθιστούν το κτελ (δλδ δεν κάνουν μετάβαση σε ΜΤΣ ούτε πάνε κατευθείαν κέντρο... και απλά τις συνδέουν μεταξύ τους... και απλά προσπαθούσα να σου δείξω την γνώμη μου στο ότι η μακρινές περιοχές δικαιούνται να έχουν αστική αλλά τοπική συγκοινωνία. τη στιγμή μάλιστα που οι διοίκηση των δήμων όπως ξέρουμε δεν θα μπορούσαν ποτέ να φτιάξουν σοβαρή συγκοινωνία λόγο έλλειψης χρημάτων και λόγο μη κατάλληλης διοίκησης κ.τ.λ.)