21-10-2016, 11:18 AM
(20-10-2016, 11:01 PM)mercedes1988 Έγραψε: Κανονικά αντί να δημιουργούνταν το τοπικό 123,θα μπορούσε να επεκταθεί το ίδιο το 122 έως την Ανάβυσσο διότι απ΄το Σύνταγμα μέχρι την Ανάβυσσο θα θέλεις 2 αλλαγές
Α2 εως τη Γλυφάδα,122,123 ή
Μετρό,122,123
ενώ η 1 αλλαγή θα γινόταν μόνο στο Μετρό του Ελληνικού ή την πλ.Γλυφάδας.Για το 314 εννοείται ότι συμφωνώ να επεκταθεί μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας.
Ελπίζω να τα γράφετε ως αστεία τα παραπάνω, γιατί μόνο ως τέτοια μπορώ να τα εκλάβω. Η αστική συγκοινωνία ονομάζεται αστική, γιατί εξυπηρετεί την πόλη και όχι τα χωριά που βρίσκονται πέριξ αυτής. Η Σαρωνίδα, κακώς είναι εντός αστικής συγκοινωνίας, όπως και η Λούτσα και ο Οικ. Τιτάν, αλλά αντί να διορθώσουμε αυτά τα λάθη τα μεγεθύνουμε στέλνοντας Ν1 στην Ανάβυσσο και προτείνοντας να πάει το 314 στη Ραφήνα. Εκτός αυτού, προσωπικά δεν δέχομαι να πληρώνει μόνο 1,40€ αυτός που μετακινείται από την Ανάβυσσο στο Σύνταγμα, πληρώνοντας ακριβώς το ίδιο με αυτόν που χρησιμοποιεί το 021 για να πάει από το Γκύζη στο κέντρο. Όλοι αυτοί που παραπονιούνται ότι δεν έχουν αστική συγκοινωνία το κάνουν γιατί θέλουν το τζάμπα (ο ΟΑΣΑ έχει ξεχάσει τον όρο του ελέγχου) και όχι να πληρώνουν το ΚΤΕΛ που παρέχει αξιοπρεπές έργο, αλλά απαιτεί και εισιτήριο γι' αυτό.
Επόμενη γραμμή του ΟΑΣΑ η 900 Κόρινθος - Πειραιάς (κυκλική) για να εξυπηρετούμε όλα τα παραλιακά χωριά της Δυτικής Αττικής μέχρι την Κόρινθο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608