21-10-2016, 02:11 AM
(20-10-2016, 11:01 PM)mercedes1988 Έγραψε: Κανονικά αντί να δημιουργούνταν το τοπικό 123,θα μπορούσε να επεκταθεί το ίδιο το 122 έως την Ανάβυσσο διότι απ΄το Σύνταγμα μέχρι την Ανάβυσσο θα θέλεις 2 αλλαγές
Α2 εως τη Γλυφάδα,122,123 ή
Μετρό,122,123
ενώ η 1 αλλαγή θα γινόταν μόνο στο Μετρό του Ελληνικού ή την πλ.Γλυφάδας.Για το 314 εννοείται ότι συμφωνώ να επεκταθεί μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας.
Κανονικά υφίστανται κάποια όρια για το που μπορεί να φτάσει η αστική συγκοινωνία ή έστω για το πως μπορεί να λειτουργήσει αρμονικά. Και για να έφτασαν στο σημείο να επικαλεστούν τη λειτουργία του ΙΕΚ Αναβύσσου για να ιδρύσουν τη γραμμή, σημαίνει ότι προφανώς και υπάρχει θέμα με την εφαρμογή της απόφασης, τη στιγμή που υφίσταται κάλυψη της διαδρομής από άλλο πάροχο.
Δήμοι και λοιποί τοπικοί φορείς, μαζί με τους κατοίκους, έχουν βολευτεί χρόνια τώρα από την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ, γι' αυτό και ζητάνε διακαώς την αστική συγκοινωνία, αντί να απαιτήσουν βελτίωση των υπηρεσιών του ΚΤΕΛ Αττικής. Μόλις θα έρθει η κοστολόγηση από το ΑΣΣΚ βάσει διανυόμενης απόστασης, τότε να δούμε πόσο ωραία θα είναι που θα "τσίμπησει" η τιμή προς τα πάνω.