07-08-2016, 11:27 PM
(06-08-2016, 11:33 PM)gregory Έγραψε: 2)Να επιστρέψει πάλι το 218 στην Ηλιούπολη και να γίνει 218 Πειραιάς - Στ. Δάφνης - Ηλιούπολη με ίδια διαδρομή όπως πριν καταργηθεί το τμήμα προς Ηλιούπολη.
Δεν έχει νόημα. Μπορεί όταν πήγαινε Ηλιούπολη να είχε μερικές φορές αξιόλογη επιβατική κίνηση αλλά αυτό γινόταν μόνο όταν είχε ώρα να περάσει το 237, το οποίο τότε ήταν κυκλικό και οι χρονοαποστάσεις ανάμεσα στα οχήματα ενίοτε δεν ήταν σταθερές. Τώρα πλέον με το 237 να έχει στάνταρ αναχωρήσεις από Δάφνη δεν υπάρχουν τέτοια θέματα και επαρκεί μόνο του.
(07-08-2016, 12:08 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το θέμα είναι να πάει στον Στ. Αγ. Δημητρίου, για να πάρει μία ανάσα και η Δάφνη.
Από την αρχή της 25ης Μαρτίου (διασταύρωση με Αγ. Δημητρίου) είναι 2 χλμ η σημερινή διαδρομή προς Δάφνη ενώ για Αγ. Δημήτριο είναι 2,5 χλμ, με παραπάνω φανάρια και φτάνει ένα σταθμό μακρύτερα από το Κέντρο. Οπότε, μόνο απώλεια χρόνου θα προκαλέσει μια τέτοια αλλαγή στον επιβάτη που πάει προς Κέντρο.
Επίσης, όσο και αν φαίνεται παράξενο, αφού πρόκειται για μόνο 4 κοινές στάσεις + άλλη μία που είναι αρκετά κοντά, υπάρχουν άτομα που το χρησιμοποιούν συνδιαστικά με το 112. Συνήθως, όταν κάθεται 219 στην Δάφνη και μέχρι να ξεκινήσει έρθει και το 112 βλέπεις 4-5 άτομα να αλλάζουν όχημα. Οπότε έστω για αυτά τα 5 άτομα ανά δρομολόγιο και τα άλλα 5 που είτε έχουν ως προορισμό την Πλ. Καλογήρων είτε κάνουν μετεπιβίβαση σε 206/212/237 πιστεύω ότι είναι καλύτερα να μείνει στην Δάφνη.
(07-08-2016, 04:29 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν έχουν σημασία μόνο οι στάσεις, οι οποίες όντως είναι από 6 και στις δύο κατευθύνσεις (εκτός αν μου ξεφεύγει καμία), αλλά το ότι δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο. Το να καταλήγει το 218 στην Ηλιούπολη και να υπάρχει και η εκδοχή του ως 232 για τον Βύρωνα είχαν αξία όσο δεν υπήρχε το Μετρό. Πλέον:
- Για να φτάσει κάποιος Πειραιά θα προτιμήσει αναμφίβολα το 237 μέχρι Δάφνη και στη συνέχεια χρειάζεται περίπου 10' μέχρι Ομόνοια και ένα 20' ακόμα μέχρι το Λιμάνι. Με το 218 η διαδρομή γίνεται πολύ μεγαλύτερη.
- Ομοίως και αυτός που θέλει να καταλήξει στο Μοσχάτο, έχει την επιλογή του Ηλεκτρικού, που χρειάζεται γύρω στα 12' από Ομόνοια.
- Για Καλλιθέα, σίγουρα συμφέρει καλύτερα να πάρεις λεωφορείο από τον ομώνυμο σταθμό, όπου και έχεις και την εναλλακτική του 219.
- Για Νέα Σμύρνη, δεν το συζητώ! Με το Τραμ φτάνεις στο τσακ μπαμ.
- Με την Άνω Δάφνη (το περίφημο Κατσιπόδι) δε νομίζω να έχει τόσο ανάγκη τη συγκοινωνιακή σύνδεση η περιοχή της Ηλιούπολης.
-Για Πειραιά συμφέρει αρκετά και η εναλλακτική των 217/29 που είναι σαφώς πιο άνετη και χωρίς ενδιάμεσες μετεπιβιβάσεις.
- Άμα θες να πας κάπου κοντά στον σταθμό βολεύει και ο συνδιασμός των Γραμμών 1&2 αλλά αν είναι σε σημείο εκτός εμβέλειας περπατήματος το 218 είναι καλύτερο. Μάλιστα, ακόμα και κοντά στον Σταθμό να είσαι υπάρχουν ώρες που ακόμα και με την σημερινή διαδρομή του 218 συμφέρει αυτό για να πας Δάφνη (διαδρομή περί τα 25').
-Για την Καλλιθέα δεν θα το έλεγα ότι συμφέρει ο συνδιασμός των Γραμμών 1&2, ο οποίος μαζί με τις αναμονές/μετεπιβιβάσεις είναι γύρω στα 30'. Άμα βάλεις και την αναμονή για 218 ή 219, που δεν έχουν καν κοινές στάσεις, και το χρόνο που χρειάζονται για να σε πάνε μέχρι το σημείο της Καλλιθέας που θες είναι ασύμφορο. Αντίθετα, το 218 από Δάφνη κάνει συνήθως γύρω στα 25' ενώ βραδυνές ώρες ακόμα και λιγότερο από 20'.
-Για Πλατεία Νέας Σμύρνης ίσως οριακά συμφέρει ο συνδιασμός Μετρο/Τράμ αλλά είναι ταλαιπωρία αφού έχει ανέβα-κατέβα σε σκάλες, στοίβαγμα και ενδιάμεση αναμονή. Ενώ το 218 σε πάει κατευθείαν και ατσαλάκωτα. Άμα μιλάμε όμως για Αιγαίου/Αρτάκης/Ακρίτα Διγενή βολεύει σίγουρα καλύτερα το 218 και σε κάποιες περιπτώσεις το 131!
Γενικότερα, θεωρώ ότι πρέπει να κοιταχτεί η απλούστευση της διαδρομής του 218 καθώς μπορεί να εξυπηρετήσει πολλές συνδέσεις και με καλύτερο τρόπο. Ίσως, θα μπορούσε να κοπεί το τμήμα Ακρίτα Διγενή-Πέτρας/Ευξείνου Πόντου και να πηγαίνει από Δαρδανελλίων/Αρτάκης, όπως το 137, για να γλιτώσει 5' ανά κατεύθυνση.