Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(29-01-2016, 02:29 AM)nikos1991 Έγραψε: Στο Χ93 όντως έχουν μπει μερικές φορές, ως απόσπαση από Χ95-6 όταν είχε πρόβλημα το Ν2 του Χ93. Αν χωράει όμως νταλίκα στο 051, γιατί δεν βάζει η ΟΣΥ σε μια από τις πιο στοιβαγμένες γραμμές του δικτύου και βιτρίνα της πόλης;
Για το λόγο που δεν έβαζαν τοσα χρόνια και στο 250... Επειδή για να παρουν χαμπαρι κατι πρέπει να περάσουν χρόνια!!
Απάντηση
(29-01-2016, 02:29 AM)nikos1991 Έγραψε: Αν χωράει όμως νταλίκα στο 051, γιατί δεν βάζει η ΟΣΥ σε μια από τις πιο στοιβαγμένες γραμμές του δικτύου και βιτρίνα της πόλης;

Ε όχι και βιτρίνα της πόλης το 051!!! Tongue

Ξεκινά απ' τον πρωκτό του κέντρου, περνά απ' τη λέρα και καταλήγει στον στάβλο που λέγεται σταθμός ΚΤΕΛ! Tongue
Απάντηση
Θα ξεκινησω με κατι που ειχε αναφερθει και παλαιοτερα, χωρις να αναφερω ονοματα και που αποτελει και δικη μου αποψη.
Οι περισσοτερες συζητησεις περιστρεφονται γυρω απο 5-10 γραμμες και καποια θεματα εχουν αναλυθει χιλιαδες φορες και ειναι κατι που κουραζει σιγουρα.
Μπορουμε να γραψουμε βιβλιο σχετικα με το 206-237, με το 250 και το 235! Εχουμε διαβασει απειρες προτασεις, ειδικα για το τελευταιο, την παραμικρη λεπτομερια για το ποσους ορθιους ειχε το 250, την στιγμη που κανεις δεν εχει ασχοληθει με το 610, το 447 η τα Τοπικα Ηρακλειου!

Δεν εχει δουλεια το 051 να συγχωνευτει με καμια γραμμη, ειδικα ανομοιας δρομολογησης! Το εχουμε πει πολλες φορες! Τοπικα Δρομολογια και λοιπα με την κατασταση της εταιρειας σημερα δεν μπορουν και κυριως δεν πρεπει να εφαρμοστουν, για να "ποτιστει" ο βασιλικος της γειτονιας μας!
Το 235, ανετα μπορει να ακολουθησει το παραδειγμα των Τ.Ν.ΣΜΥ που με την αντιστοιχα μικρη αποσταση απο το κεντρο, γυρνανε στο Φιξ! Οι πιο πολλοι αλλωστε περπατανε εως την Παπαγου, ο Δημαρχος Ζωγραφου και οι ιδιοι οι Ζωγραφιωτες αρνιουνται εδω και χρονια να σεβαστουν την συγκοινωνια, ευκαιρια ισως να μπουν Midi να φανει ο πραγματικος κοσμος του 235 και να ειναι ανθρωπινη η Λεωφ.Ζωγραφου, οχι οπως τωρα που αγανακτουμε καθε φορα..
Το 608 ειναι η πιο πετυχημενη γραμμη (το λαμβανω σαν αστειο αυτο περι κοψιματος) και για το Γουδη, για το 815 εχουμε πει πολλες φορες, το δε 622 καλλιστα παραμενει ως εχει (διοτι με τα 35λεπτα εως και 70λεπτα καθημερινες φυσικο ειναι να μην εχει απομεινει κοσμος να το περιμενει) με ενσωματωση των δρομολογιων του Ταυρου (ανα 12'-15'). Ακτινικη γραμμη Αθηνα-Ανω Γαλατσι στα χναρια Γ10?
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(29-01-2016, 03:58 AM)MrVanHool Έγραψε: Θα ξεκινησω με κατι που ειχε αναφερθει και παλαιοτερα, χωρις να αναφερω ονοματα και που αποτελει και δικη μου αποψη.
Οι περισσοτερες συζητησεις περιστρεφονται γυρω απο 5-10 γραμμες και καποια θεματα εχουν αναλυθει χιλιαδες φορες και ειναι κατι που κουραζει σιγουρα.
Μπορουμε να γραψουμε βιβλιο σχετικα με το 206-237, με το 250 και το 235! Εχουμε διαβασει απειρες προτασεις, ειδικα για το τελευταιο, την παραμικρη λεπτομερια για το ποσους ορθιους ειχε το 250, την στιγμη που κανεις δεν εχει ασχοληθει με το 610, το 447 η τα Τοπικα Ηρακλειου!

Καμία αντίρρηση. Την επανέφερα την κουβέντα γιατί το ζήτημα ακόμη είναι ζωντανό διότι, απλούστατα, κανένα πρόβλημα των γραμμών αυτών δεν επιλύθηκε (πλην του 250 που βελτιώθηκε).
Έπειτα, πρόκεται για γραμμές που εξυπηρετούν μεγάλο όγκο επιβατών και όποια δυσλειτουργία τους είναι εμφανής.
Για τις γραμμές που λες ότι δεν ασχοληθήκαμε, προσωπικά αφ' ενός δεν έχω ίδια άποψη, αφού δεν κυκλοφορώ στις περιοχές αυτές και δεν ξέρω τί προβλήματα μπορεί να υπάρχουν, από την άλλη όμως πρόκειται σαφώς για αρκετά "ψώφιες" συνδέσεις και εκ των πραγμάτων έχουν λιγότερο ενδιαφέρον.

(29-01-2016, 03:58 AM)MrVanHool Έγραψε: Δεν εχει δουλεια το 051 να συγχωνευτει με καμια γραμμη, ειδικα ανομοιας δρομολογησης! Το εχουμε πει πολλες φορες! Τοπικα Δρομολογια και λοιπα με την κατασταση της εταιρειας σημερα δεν μπορουν και κυριως δεν πρεπει να εφαρμοστουν, για να "ποτιστει" ο βασιλικος της γειτονιας μας!
Το 235, ανετα μπορει να ακολουθησει το παραδειγμα των Τ.Ν.ΣΜΥ που με την αντιστοιχα μικρη αποσταση απο το κεντρο, γυρνανε στο Φιξ! Οι πιο πολλοι αλλωστε περπατανε εως την Παπαγου, ο Δημαρχος Ζωγραφου και οι ιδιοι οι Ζωγραφιωτες αρνιουνται εδω και χρονια να σεβαστουν την συγκοινωνια, ευκαιρια ισως να μπουν Midi να φανει ο πραγματικος κοσμος του 235 και να ειναι ανθρωπινη η Λεωφ.Ζωγραφου, οχι οπως τωρα που αγανακτουμε καθε φορα..
Το 608 ειναι η πιο πετυχημενη γραμμη (το λαμβανω σαν αστειο αυτο περι κοψιματος) και για το Γουδη, για το 815 εχουμε πει πολλες φορες, το δε 622 καλλιστα παραμενει ως εχει (διοτι με τα 35λεπτα εως και 70λεπτα καθημερινες φυσικο ειναι να μην εχει απομεινει κοσμος να το περιμενει) με ενσωματωση των δρομολογιων του Ταυρου (ανα 12'-15'). Ακτινικη γραμμη Αθηνα-Ανω Γαλατσι στα χναρια Γ10?

Στο παρελθόν (όταν η δρομολόγηση και οι συχνότητες ήταν όμοιες) είχα προτείνει συνένωση του 051 με Ζωγράφου (235), αναλύοντας τα οφέλη μιας διακεντρικής σύνδεσης του σταθμού λεωφορείων. Θα γνωρίζεις άλλωστε ότι τέτοιο σχέδιο συζητήθηκε το 2005 (με τον οργασμό των συνενώσεων γραμμών) και επίσημα στον ΟΑΣΑ αλλά απορρίφθηκε. Δεν επαναφέρω την πρόταση πλέον γιατί έχουν αλλάξει τα δεδομένα από τότε.
Ψάχνομαι όμως να δώ πώς μπορεί να γίνει ένα ανακάτεμα της τράπουλας, ώστε με τα οχήματα και τους οδηγούς που διαθέτουμε σήμερα να πετύχουμε κάτι καλύτερο.
Σίγουρα δεν είναι ο,τι καλύτερο να σπαταλώνται 11 οχήματα στο 622/815 και να μην υπάρχει της προκοπής σύνδεση σε κανένα από τα τρία άκρα των γραμμών, όπως επίσης δεν είναι λύση να κρατάς ακτινική γραμμή Ζωγράφου με 3 οχήματα και δρομολόγηση - παρωδία. Ή να δεσμεύεις όχημα στο 204 όλη τη μέρα που δεν προσφέρει τίποτα.
Ούτε όμως χρειάζεται και ένα 622 στο Άνω Γαλάτσι με συχνότητες 12-15. Παλιά που δεν υπήρχε το 036 να πηγαίνει τον κόσμο σε 12' στην Πανόρμου, είχε λόγο το 622 να δουλεύει έτσι. Από τη στιγμή όμως που το 036 είχε τέτοια επιτυχία και έγινε η βασική γραμμή Άνω Γαλατσίου/Ψυχικού/Γηροκομείου, το σκηνικό άλλαξε.
Γι αυτό είμαστε εδώ, να συνεισφέρουμε ιδέες και να δούμε τί μπορεί να γίνει.
Απάντηση
(29-01-2016, 12:42 PM)Citaro Έγραψε: Καμία αντίρρηση. Την επανέφερα την κουβέντα γιατί το ζήτημα ακόμη είναι ζωντανό διότι, απλούστατα, κανένα πρόβλημα των γραμμών αυτών δεν επιλύθηκε (πλην του 250 που βελτιώθηκε).
Έπειτα, πρόκεται για γραμμές που εξυπηρετούν μεγάλο όγκο επιβατών και όποια δυσλειτουργία τους είναι εμφανής.
Για τις γραμμές που λες ότι δεν ασχοληθήκαμε, προσωπικά αφ' ενός δεν έχω ίδια άποψη, αφού δεν κυκλοφορώ στις περιοχές αυτές και δεν ξέρω τί προβλήματα μπορεί να υπάρχουν, από την άλλη όμως πρόκειται σαφώς για αρκετά "ψώφιες" συνδέσεις και εκ των πραγμάτων έχουν λιγότερο ενδιαφέρον.


Στο παρελθόν (όταν η δρομολόγηση και οι συχνότητες ήταν όμοιες) είχα προτείνει συνένωση του 051 με Ζωγράφου (235), αναλύοντας τα οφέλη μιας διακεντρικής σύνδεσης του σταθμού λεωφορείων. Θα γνωρίζεις άλλωστε ότι τέτοιο σχέδιο συζητήθηκε το 2005 (με τον οργασμό των συνενώσεων γραμμών) και επίσημα στον ΟΑΣΑ αλλά απορρίφθηκε. Δεν επαναφέρω την πρόταση πλέον γιατί έχουν αλλάξει τα δεδομένα από τότε.
Ψάχνομαι όμως να δώ πώς μπορεί να γίνει ένα ανακάτεμα της τράπουλας, ώστε με τα οχήματα και τους οδηγούς που διαθέτουμε σήμερα να πετύχουμε κάτι καλύτερο.
Σίγουρα δεν είναι ο,τι καλύτερο να σπαταλώνται 11 οχήματα στο 622/815 και να μην υπάρχει της προκοπής σύνδεση σε κανένα από τα τρία άκρα των γραμμών, όπως επίσης δεν είναι λύση να κρατάς ακτινική γραμμή Ζωγράφου με 3 οχήματα και δρομολόγηση - παρωδία. Ή να δεσμεύεις όχημα στο 204 όλη τη μέρα που δεν προσφέρει τίποτα.
Ούτε όμως χρειάζεται και ένα 622 στο Άνω Γαλάτσι με συχνότητες 12-15. Παλιά που δεν υπήρχε το 036 να πηγαίνει τον κόσμο σε 12' στην Πανόρμου, είχε λόγο το 622 να δουλεύει έτσι. Από τη στιγμή όμως που το 036 είχε τέτοια επιτυχία και έγινε η βασική γραμμή Άνω Γαλατσίου/Ψυχικού/Γηροκομείου, το σκηνικό άλλαξε.
Γι αυτό είμαστε εδώ, να συνεισφέρουμε ιδέες και να δούμε τί μπορεί να γίνει.
Και το οτι το Γ12 κατεβαινει ακομα στην Αθηνα προβλημα ειναι, η οτι τα Τ.ΛΙΟ δεν κατεβαινουν στον Προαστιακο ειναι προβλημα! Μπορω να σου λεω μεχρι αυριο προβληματα που υπαρχουν και δεν εχουν λυθει! Και η Αφετηρια και η διαδρομη των Τοπικων Ηρακλειου ειναι προβλημα και η Αφετηρια στην Πλατεια Δουρου του 447 μια που τα ανεφερα..

Θεωρω πως στην φαση που βρισκεται η ΟΣΥ και συνολικα ο ομιλος ΟΑΣΑ αυτη την στιγμη πρεπει να προτεινουμε εφαρμοσιμες λυσεις. Σκεψου δρομολογηση απο Κηφισο εναλλαξ Τοπικο/Ζωγραφου και να σου λειπει βαρδια Ζωγραφου. Ασε δε την ασυντονιστη επιστροφη και μην πιασω πορειες κτλ, οπου η ρεμιζα στον Κηφισο δεν μπορει να στηριξει τετοια Αφετηρια..

Το καλυτερο για το 235 ειναι να γινει τοπικο. Το 204 προφανως και επρεπε να εχει ηδη καταργηθει (η προσελευση στο Στρ.Σακετα ειναι στις 0600 και το 204 ξεκιναει 0615 απο Ακαδ) εκτος του οτι υπαρχει η Δημοτικη Συγκοινωνια Βυρωνα...
Να εισαι Αθηνα, να ανεβεις Πανορμου, να περιμενεις το 036 (αυτο και αν εχει φαει απαξιωση, με τις τοσες βαρδιες που κοβουν) για να κατεβεις στο Ανω Γαλατσι? Δεν ειμαι τελειως υπερ ουτε για το Γαλατσι, ουτε για την Λαμπρινη. Απλα θεωρω πως προεχουν πααααρα πολλες αλλες αλλαγες και σε δευτερη φαση μπορουν να επανεξεταστουν.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(29-01-2016, 03:58 AM)MrVanHool Έγραψε: Θα ξεκινησω με κατι που ειχε αναφερθει και παλαιοτερα, χωρις να αναφερω ονοματα και που αποτελει και δικη μου αποψη.
Οι περισσοτερες συζητησεις περιστρεφονται γυρω απο 5-10 γραμμες και καποια θεματα εχουν αναλυθει χιλιαδες φορες και ειναι κατι που κουραζει σιγουρα.
Μπορουμε να γραψουμε βιβλιο σχετικα με το 206-237, με το 250 και το 235! Εχουμε διαβασει απειρες προτασεις, ειδικα για το τελευταιο, την παραμικρη λεπτομερια για το ποσους ορθιους ειχε το 250, την στιγμη που κανεις δεν εχει ασχοληθει με το 610, το 447 η τα Τοπικα Ηρακλειου!

Όπως προαναφέρθηκε οι συγκεκριμένες γραμμές έχουν ένα παραπάνω ενδιαφέρον, κυρίως λόγω επιβατικής κίνησης, γι' αυτό και υπάρχει ιδιαίτερη αναφορά σε αυτές. Πιο συγκεκριμένα στο 206 θα μπορούσε άνετα να μειωθεί ο χρόνος διαδρομής σχεδόν όλες τις ημέρες και ώρες (π.χ. ΚΑΘ στην αιχμή δίνει 50'-55' ενώ ο πραγματικός κύκλος είναι το πολύ 40'), στο 237 Καθημερινές θα αρκούσε να δρομολογούταν με GN και θα λυνόταν το πρόβλημα (και θα μπορούσε να κοπεί τελείως το 6ο όχημα που βγαίνει 1-2 φορές την εβδομάδα και αν...), στο 235 πρέπει αρχικά να τηρούνται τα δρομολόγια (ασχέτως αν αυτά μειωθούν ή καταλήξει η γραμμή στον Ευαγγελισμό) και στο 250 πλέον που δουλεύει μόνο με GN είναι προφανής η βελτίωση στο επίπεδο εξυπηρέτησης της γραμμής. Το 610 εκτός από το να αναστρέφει στην Πανόρμου αντί για Αμπελόκηπους για να γλιτώσει χρόνο διαδρομής δεν βλέπω κάτι άλλο που μπορεί να γίνει, η ΑΦ447 θέλει καλύτερη αστυνόμευση και για τα 602/642 το μεν 602 θεωρώ ότι καλώς είναι ως έχει το δε 642 πρέπει να συνδεθεί με Στ. ΗΣΑΠ Ηρακλείου έστω και αν χρειαστεί να κάνει κύκλους για να τον προσεγγίσει. Βέβαια και οι 3 προαναφερθείσες περιπτώσεις αφορούν γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση οπότε και εκ των πραγμάτων έχουν λιγότερη χρησιμότητα/ενδιαφέρον.

Όσο για τα 709/49, Γ10, Γ12 που αναφέρεις πιο κάτω συμφωνώ απόλυτα. Τα συγκεκριμένα έχουν αναφερθεί πολλές φορές στο φόρουμ και μάλιστα όταν κάποτε εφαρμοστούν οι εναπομείναντες αλλαγές του ΟΑΣΑ θα διορθωθούν.

(29-01-2016, 02:37 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Ε όχι και βιτρίνα της πόλης το 051!!! Tongue

Ξεκινά απ' τον πρωκτό του κέντρου, περνά απ' τη λέρα και καταλήγει στον στάβλο που λέγεται σταθμός ΚΤΕΛ! Tongue

Χαχαχαχαχαχαχαχα. TongueTongue

Έτσι ακριβώς είναι. Tongue
Απάντηση
Κατ΄αρχάς συμφωνώ κ΄επαυξάνω με τη δημιουργία ακτινικού από Ακαδημία προς Γουδή, καθώς η σημερινή κατάσταση και οχήματα καταναλώνει και δεν προσφέρει τίποτα. Το άκρο του 622 προς Άνω Γαλάτσι δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να καλυφθεί καθώς πρώτον ο κόσμος του συνήθως καταλήγει Πατησίων, δεύτερον η Άνω Κυψέλη έχει συχνότατα τρόλει και τρίτον το 036 (με τήρηση των βαρδιών του) είναι υπέρ ικανοποιητικό. Για σκεφτείτε πόση ώρα θέλει κάποιος για να πάει απ΄το Σύνταγμα στην Πρωτοπαππαδάκη και αντίστροφα σε ώρα αιχμής με το 622 (μαζί με αναμονή) και πόση αν πάρει το μετρό για Πανόρμου και μετά το 036. Το 815 δε, μπορεί κάλλιστα είτε να καλυφθεί με τροποποίηση του 838 (από Ειρήνης μπορεί να βγαίνει Αγ. Άννης χωρίς να περνάει από Π. Ράλλη) είτε με μικρή επέκταση του 035, η οποία μάλιστα θα συνδέει και τον Ταύρο με τον τοπικό σταθμό ΗΣΑΠ (επιτέλους). Με την εξοικονόμηση των οχημάτων μπορεί να τροφοδοτηθεί το 235, το οποίο για τους λόγους που αναφέρθηκαν πρέπει να μείνει ως κέντρο. Όσο για τη διχοτόμηση του 608, πέρα απ΄το ότι είναι δρομολογιακά και κυκλοφοριακά δύσκολη ως ανέφικτη δεν θα πρέπει καν να συζητείται πρωτίστως λόγω της δυναμικής που έχει (και μπορεί ακόμη περισσότερο να) δημιουργήσει μεταξύ Πανεπιστημιούπολης και Πατησίων/Γαλατσίου στον τομέα της φοιτητικής κατοικίας. Η Πατησίων λόγω της κεντρικότητάς της και της διαθεσιμότητας πολλών και φτηνών σπιτιών μπορεί εύκολα να προσελκύει φοιτητές και άρα να πάψει σ΄ένα βαθμό να κινδυνεύει να γκετοποιηθεί. Το 608, ως τακτική, απευθείας και αξιόπιστη συγκοινωνία έχει βοηθήσει πολύ σε αυτό και θα πρέπει να διατηρηθεί ως έχει.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Απάντηση
(05-01-2010, 12:03 PM)panos81 Έγραψε: Θα πρότεινα σχετικά με την γραμμή 732, να μην κανει τον κύκλο στην περιοχή της Ζωοδόχου Πηγής αλλά αντίθετα να τερματίζει απευθείας στην Νέα Ελβετία, ενώ παράλληλα να δημιουργηθεί μια τοπική γραμμή 214 Ζωοδόχος Πηγή - Σταθμός Ευαγγελισμού (κυκλική) που θα καλύψει αυτό το κενό, και θα ενισχύσει την λεωφορειακή εξυπηρέτηση της Φορμίωνος. Ο λόγος είναι ότι το 732 είναι μια διακεντρική γραμμή με μεγάλο μήκος, που σημαίνει ότι είναι και αρκετά επιρεπής σε καθυστερήσεις, αρκετές φορές η αναμονή αρκετά κοντά στην αφετηρία μπορεί να φτάσει και τα 30 λεπτά ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που ένα λεωφορείο καθυστερεί τόσο που το επόμενο το προλαβαίνει και πάνε το ένα πίσω από το άλλο θυμίζοντας αρθρωτό!

Μιας και αναφέρθηκα στην Φορμίωνος, η οποία έχει μεγάλο πρόβλημα με τον κυκλοφοριακό της φόρτο και τα παρκαρισμένα (πολλές φορές ΔΙΠΛΟπαρκαρισμένα) αυτοκίνητα, θα πρότεινα να εφαρμοστεί ένα σύστημα που είδα στην Πάτρα, όπου κατά μήκος της διαχωριστικής γραμμής στο μέσο του οδοστρώματος, τοποθετούνται πλαστικά κολωνάκια κόκκινου φωσφορίζοντος χρώματος (στην Αθήνα τα έχω δεί μόνο σε γωνίες δρόμων) που καθιστούν μεν αδύνατο το προσπέρασμα, όμως αποθαρρύνουν τους οδηγούς να σταθμεύουν επί της οδού παρά μόνο όπου υπάρχουν θέσεις στάθμευσης. Πολλές φορές το 732 καθυστερεί πολύ στο τμήμα της Φορμίωνος από την Υμηττού μέχρι την 10η περίπου.

Αυτο που προτεινες θα επιτρεψει να κινουνται στις ωρες εχμης οχηματα GN τα οποια θα χορανε τωρα που δεν θα χριαστει να ανεβαινει Ζ Πηγη
Απάντηση
Προτείνω κάποιες αλλαγές σε ονομασίες γραμμών:
1)Το 219 να μετονομαστεί σε 219 Στ. Καλλιθέας - Αγ. Δημήτριος - Στ. Δάφνης χωρίς αλλαγές στη διαδρομή
2)Να επιστρέψει πάλι το 218 στην Ηλιούπολη και να γίνει 218 Πειραιάς - Στ. Δάφνης - Ηλιούπολη με ίδια διαδρομή όπως πριν καταργηθεί το τμήμα προς Ηλιούπολη.
3)Και το 206 να μετονομαστεί σε 206 Στ.Δάφνης - Αγ.Μαρίνα - Αγ.Μαύρα μιας και περνάει και από τις δύο περιοχές, χωρίς τροποποίηση στη διαδρομή
Απάντηση
(06-08-2016, 11:33 PM)gregory Έγραψε: 1)Το 219 να μετονομαστεί σε 219 Στ. Καλλιθέας - Αγ. Δημήτριος - Στ. Δάφνης χωρίς αλλαγές στη διαδρομή

Το θέμα είναι να πάει στον Στ. Αγ. Δημητρίου, για να πάρει μία ανάσα και η Δάφνη.

(06-08-2016, 11:33 PM)gregory Έγραψε: 2)Να επιστρέψει πάλι το 218 στην Ηλιούπολη και να γίνει 218 Πειραιάς - Στ. Δάφνης - Ηλιούπολη με ίδια διαδρομή όπως πριν καταργηθεί το τμήμα προς Ηλιούπολη.

Για ποιο λόγο; Απλά για να υπάρχει; Ο κόσμος που το χρειάζεται, θα το πάρει και από τη Δάφνη, όπου και καταλήγουν 2 βασικές τοπικές γραμμές της Ηλιούπολης (206 και 237). Χαμένα χλμ. είναι.

(06-08-2016, 11:33 PM)gregory Έγραψε: 3)Και το 206 να μετονομαστεί σε 206 Στ.Δάφνης - Αγ.Μαρίνα - Αγ.Μαύρα μιας και περνάει και από τις δύο περιοχές, χωρίς τροποποίηση στη διαδρομή

Αυτό το έχω μια ζωή απορία. Και αν πει κάποιος ότι μπορεί να είναι απομεινάρι άλλης εποχής, το 216 στην Ηλιούπολη ιδρύθηκε πολλά χρόνια αργότερα και επελέγη και εκεί η αναφορά μόνο της Αγ. Μαρίνας στην ονομασία όπως και με το 155, στο διάστημα που επεκτάθηκε στην Ηλιούπολη.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.563 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.591 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.848 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.720 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.405 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.653 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.770 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.299 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.373 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)