30-06-2016, 03:09 PM
(30-06-2016, 01:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Χρειάστηκε να περάσουν 2 χρόνια που με το που έπιανε ο Ιούνιος επέρχονταν το απόλυτο χάος τα Σ/Κ στα δρομολόγια του Ε22 αρχικά (όσο ήταν εξπρές) και του 122 στη συνέχεια (όταν αποφασίστηκε να κάνει όλες τις στάσεις), για να συνειδητοποιήσει μόλις την περασμένη Δευτέρα ο ΟΑΣΑ ότι πρέπει να ενισχύσει το τμήμα Στ. Ελληνικό - Βάρκιζα στο παραλιακό του κομμάτι.
Έτσι, από το δεύτερο Σ/Κ του Ιουλίου (9-10/7), η γραμμή 122 αποκτά ενισχυτικά δρομολόγια μέχρι Βάρκιζα, με τη δρομολόγηση της 122Θ με ονομασία "ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΑΡΚΙΖΑ".
Εδώ η σχετική απόφαση: https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%92...nline=true
Το πρόβλημα του 122 είναι τα αραιά δρομολόγια αναλογικά με την επιβατική του κίνηση. Σε σύγκριση με τις άλλες γραμμές Παραλίας (171, 304/5, Α2) έχει αρκετά μικρότερο αριθμό δρομολογίων. Ειδικά στη περίπτωση του Α2 δεν γίνεται να έχεις ένα σωρό 10λεπτα και το 122 να έχει ακόμα και 25λεπτα κενά τις Κυριακές.
Με την παραπάνω αλλαγή αναρωτιέμαι αν θα βάλουν επιπλέον οχήματα (δηλαδή αν θα κόψουν από άλλες γραμμές) ή θα αναδιανείμουν τα υπάρχοντα. Σε κάθε περίπτωση όμως στην κατεύθυνση προς Ελληνικό υπάρχει ο κίνδυνος η εξυπηρέτηση να γίνει χειρότερη αν δεν υπάρχει συντονισμός στη Βάρκιζα (που δεν υπάρχει και κάποιο σημείο για αναμονή οχήματος).