05-01-2016, 12:41 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-01-2016, 12:43 AM από mercedes elbo.)
(04-01-2016, 09:44 PM)georgio Έγραψε: Μια χαρα στριβουν όπως διαπίστωσα σήμερα επίσης η προεκταση του πεζοδρομιου "βοηθαει" στο να μην εχει παρκαρισμενα στην αριστερη πλευρα οπως στριβει το λεωφορειο, πραγμα που μου χει τυχει πανω απο 5-6 φορές και έχει κολλησει.
Τωρα το πανω τμημα που λες δυσκολα να καταργηθει γιατι παντα εχει 1-2 ατομα που κατεβαινουν. Βεβαια ζοριζονται τα Ν1 και ειδικα οι νταλικες.
Όσο για τον χωρο πανω απο 3 12μ δεν σταθμευουν ποτέ στο Τερμα, νταλικες δεν παιρνει σχεδον ποτέ άρα δεν υπαρχει πρόβλημα. Το πολυ-πολυ να σταθμευσει και ενα μπροστα απο το Τερμα αν ποτέ μπει νταλικα.
Όσο για τον λόγο κάπου γράφτηκε ότι είναι αποφαση του ΟΑΣΑ λόγω της κλισης του δρομου
Προσωπικά όσες φορές έχει τύχει να είμαι μέσα είδα ότι δυσκολεύεται να στρίψει. Για τυχόν παρκαρισμένα θα αρκούσε να μπουν πλαστικοί οριοδείκτες για να μην παρκάρουν.
Για το "πάνω" τμήμα, το οποίο έχει και 5-6 επιβάτες σε κάποια δρομολόγια, το είπα για την περίπτωση που ο ΟΑΣΑ αποφάσισε την αλλαγή (δεν βρίσκω άλλο λόγο να αποφασίσει να μεταφέρει το Τέρμα αν δεν είναι να τροποποιήσει και την διαδρομή). Βέβαια, μπορεί να ζητήθηκε η αλλαγή από την Δημοτική Αρχή (το πιο πιθανό).
Όσο για το ότι ζορίζονται το αναφέρεις για τις στροφές ή για την ανηφόρα (2ας Μεραρχίας); Γιατί ως προς τις στροφές δεν έχω διαπιστώσει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ως προς την ανηφόρα η πλειοψηφία Ν1 μόλις βάλουν 2α (γύρω στα 20 χλμ χωρίς/25 χλμ με το kickdown ενεργό) δεν μπορούν να την κρατήσουν και βάζουν πάλι πρώτη, μάλιστα μερικά π.χ. #175 δεν μπορούν καν να "γεμίσουν" την 1η. Αντίθετα οι περισσότερες GN με τέρμα γκάζι "γεμίζουν" την 2α, δηλαδή ανεβαίνουν ακόμα και με 40χλμ.
Τρία 12μετρα αμφιβάλλω ότι τα χωράει και αν χωράνε θα είναι κολλητά (χωρίς ενδιάμεσες αποστάσεις) και δεν θα μπορεί να φύγει το μεσαίο (μπορεί να συμβεί στα διαλείμματα). Για όχημα μπροστά από το "διαμορφωμένο χώρο" άμα έχει παρκαρισμένο από αριστερά πιθανόν και να κλείνει όλο τον δρόμο. Επίσης, νταλίκα κανονικά χρειάζεται.
Όσο για τις κλίσεις πολλά Τέρματα/Αφετηρίες είναι σε ανηφοροκατηφόρες. Ενδεικτικά αναφέρω: ΑΦ025/6/7, ΤΕ164/165/Β1, ΑΦ203, ΤΕ206/212, ΤΕ224, ΤΕ227, ΤΕ230, ΤΕ460, ΤΕ530, ΤΕ608, ΑΦ813, ΑΦ843, ΑΦΑ8/Β12. Άλλωστε τι μπορεί να πάθει ένα όχημα που σταθμεύει σε δρόμο με κλίση αν έχει δεμένο το χειρόφρενο;