16-11-2015, 02:35 PM
(16-11-2015, 12:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δηλαδή σήμερα που το Β5 μπαίνει στον Τσακό, έχει τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση; Γιατί όσες φορές έχει τύχει ή να επιβιβαστώ από τον Στ. Αμπελοκήπων ή να το πετύχω σε κάποιο σημείο της διαδρομής του, η επιβατική του κίνηση είναι μέτρια και λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αφού η πλειονότητα των επιβατών θα προτιμήσει να πάει μέχρι το Νομισματοκοπείο και να έχει και το 406 σαν εναλλακτική.
Και πέραν αυτού, τελικά θέλουμε επίγεια συγκοινωνία που να λειτουργεί όπως πρέπει, δηλαδή συμπληρωματικά των ΜΣΤ ή πασαλείμματα; Γιατί δεν έχει τίποτα παραπάνω η Αγ. Παρασκευή από τα ΝΠ που πέρυσι τέτοιο καιρό είδαν το μεγαλύτερο -μετά το 2010- σχέδιο αναδιάρθρωσης να γίνεται πράξη και πλέον το δίκτυο της ΟΣΥ λειτουργεί στο τροφοδοτικά των ΜΣΤ (αν εξαιρέσουμε κυρίως την παραφωνία του 165).
Με τη λογική των "κατ' εξαίρεση" δικαιολογημένων διαμαρτυριών, το μισό Λεκανοπέδιο θα είχε ξεμείνει ακόμη στους προ Δεκεμβρίου 2010 (όταν υλοποιήθηκε η πρώτη φάση της αναδιάρθρωσης του επίγειου δικτύου ΜΣΤ) ρυθμούς.
To θέτεις ακριβώς στη σωστή του διάσταση, Μάριε. Το ερώτημα δεν είναι αν πρέπει να βγεί το Β5 από τον Τσακό (ναι, πρέπει), αλλά το άν η γραμμή που θα το αντικαταστήσει θα προσφέρει στοιχειωδώς την ίδια εξυπηρέτηση.
Εξυπακούεται πως 9 στους 10 οι επιβάτες του Τσακού έχουν προορισμό/αφετηρία το Νομισματοκοπείο, όπου και κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρό. Εκεί τί θα βρούν από 01/01/2016; Σήμερα βρίσκουν στην Αγ. Ιωάννου ή στη Μεσογείων κάθε 12' ένα Β5 και στο 25λεπτο κάτι από 407, 406.
Με ορθό σχεδιασμό θα μπορούσε να γίνει ΑΠΟΛΥΤΟΣ συντονισμός των δρομολογίων 406/407/417 και να αρκεί να βγαίνει κάθε γραμμή ανά 25', ώστε στο σύνολο να έχουμε 8λεπτο.
Εδώ που ζούμε όμως και με τις βλακώδεις δρομολογήσεις, θα σου βάλει το 417 ανά 17' , το 406 ανά 25', το 407 ανά 25' και θα περνάνε όλα μαζί με κενά 20λεπτα.
Έπειτα, με δύο οχηματα παραπάνω στο Β5 εξυπηρετείς μια ολόκληρη γραμμή (πείτε την 417) με πολύ καλές συχνότητες. Με τα ίδια οχήματα τί μπορείς να κάνεις, αυτοτελώς δρομολογούμενα;; Τίποτα.
Να δείτε που θα συρρικνώσουν το ωράριο λειτουργίας. Αποκλείεται τοπική γραμμή να δουλεύει 05:00 - 23:30 από Αγ. Ιωάννου και 05:30 - 00:20 από Νομισματοκοπείο. Ούτε στα όνειρά μας. Και μόνο αυτό αρκεί για να είμαι αντίθετος, πλέον, σε τέτοια πειράματα.
Τέλος, το θέμα του Τσακού δεν συγκρίνεται με τα Νότια Προάστια. Εκεί κόπηκαν τμήματα γραμμών που επικαλύποντο από την επέκταση του μετρό. Εδώ πάνε να κόψουν ένα τμήμα δρομολογίου μιας γραμμής που θα συνεχίσει να διέρχεται έξω από τη γειτονιά, σε μια κορεσμένη και καλυμμένη συγκοινωνιακά Μεσογείων, με σχεδόν ίδιο αριθμό οχημάτων. Είναι σαν να θέλεις να βγάλεις τα Α1/Α2 μέσα από τη Βούλα, για να γλιτώσεις 1 όχημα και μην κάνουν βόλτες στα στενά οι νταλίκες.