16-11-2015, 01:04 PM
(16-11-2015, 12:02 PM)Citaro Έγραψε: Κατ' εξαίρεση έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται. Το Β5 με τη σημερινή δρομολόγηση έχει 13 οχήματα τις καθημερινές, 10 το Σάββατο και 5 τις Κυριακές.
Αν θέλουμε να κρατήσει το σημερινό ρυθμό δρομολόγησης (μ.ο. αιχμής 11,5' Καθ., 13' Σαβ. και 27,5' Κυρ.) θα πρέπει να του αφήσουν 10 οχήματα ΚΑΘ, 8 οχήματα ΣΑΒ και 4 οχήματα ΚΥΡ.
Άρα για το 417 προκύτπουν 3 οχήματα την καθημερινή, 2 το Σάββατο και 1 την Κυριακή.
Είναι αντιληπτό με αυτό τον αριθμό οχημάτων, η καλύτερη δρομολόγηση που θα έχει το 417 (με κύκλο 50' ΚΑΘ, 45' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ) θα είναι
17' ΚΑΘ, 22,5' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ ενώ με το Β5 έχουμε
11,5 ΚΑΘ, 13' ΣΑΒ και 27,5 ΚΥΡ.
Πόσο βλάκας πρέπει να είσαι για να τα δεχθείς ;;;;
Για τα οχήματα του Β5 δεν θυμάμαι πόσα ακριβώς είναι κάθε μέρα. Έτσι όπως το βλέπω εγώ θα κόψουν τουλάχιστον 2 οχήματα από το Β5 τα οποία θα πανε στο 417 συν 1 ακόμα από τη σμίκρυνση της διαδρομής του 406. Ο χρόνος διαδρομής τις Καθημερινές μάλλον θα είναι 45', δεν νομίζω πως χρειάζεται παραπάνω.
Όσο για το 417 σε σχέση με το Β5 η αλήθεια είναι ότι παρουσιάζει κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα όπως την σύνδεση με το Στ. Αγίας Παρασκευής που ειδικά για όσους έρχονται από την Αγίου Ιωάννου φτάνουν σαφώς πιο γρήγορα στο μετρό από το να πάνε Νομισματοκοπείο, στο Νομισματοκοπείο θα υπάρχει Αφετηρία με στάνταρ ώρες αναχώρησης (αρκεί αυτές να τηρούνται) με συνέπεια ο επιβάτης να γνωρίζει επακριβώς τι ώρα ξεκινάει το λεωφορέιο συν ότι δεν θα κάθεται στην στάση στην Μεσογείων αλλά είτε στον διαμορφωμένο χώρο του Νομισματοκοπέιου προστατευμένος από τις εκάστοτε καιρικές συνθήκες ή μέσα στο όχημα, θα υπάρχει ομαλότερη εξυπηρέτηση αφού τα δρομολόγια θα ξεκινάνε από το Νομισματοκοπείο και θα υπάρχει ακρίβεια στις χρονοαποποστάσεις (σήμερα το Β5 ακόμα και τις ώρες με 10λεπτη συχνότητα εύκολα μπορεί να δημιουργηθεί 20λεπτο κενό στην κατεύθυνση προς Τσακό μόνο και μόνο λόγω μεγάλης διαδρομής και διαφορετικού τρόπου οδήγησης).
Από την άλλη οι απώλειες θα είναι στο ωράριο προς Τσακό αφού το 417 θα έχει στην καλύτερη τελευταίο από Νομισματοκοπείο προς Τσακό στις 24:00. Εκτός και αν το τελευτάιο κάνει ολόκληρο το δρομολόγιο και έχει ουσιαστικά και ένα 24:20 από Στ. Αγίας Παρασκευής οπότε δεν θα υπάρξει υποβάθμιση σε αυτόν τον τομέα.
Πάντως, δεδομένου ότι το Β5 απεμπλέκεται από τον Τσακό ίσως θα έπρεπε να ξαναδούμε την διαδρομή του. Σήμερα γενικά στο κομμάτι της Μεσογείων η επιβατική του κίνηση είναι πεσμένη και ίσως θα ήταν χρησιμότερο να περιοριστεί π.χ. μέχρι την Κατεχάκη ώστε να πυκνώσει και να έχει καλύτερες συχνότητες η Αλεξάνδρας που τις έχει ανάγκη. Επίσης, με αυτή την τροποποιήση θα μπορούσε να απελευθερωθεί κάποιο όχημα ακόμα ώστε να δωθεί στο 417 και να μην γκρινίαζουν οι κάτοικοι.