Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015
(16-11-2015, 12:02 PM)Citaro Έγραψε: Κατ' εξαίρεση έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται. Το Β5 με τη σημερινή δρομολόγηση έχει 13 οχήματα τις καθημερινές, 10 το Σάββατο και 5 τις Κυριακές.
Αν θέλουμε να κρατήσει το σημερινό ρυθμό δρομολόγησης (μ.ο. αιχμής 11,5' Καθ., 13' Σαβ. και 27,5' Κυρ.) θα πρέπει να του αφήσουν 10 οχήματα ΚΑΘ, 8 οχήματα ΣΑΒ και 4 οχήματα ΚΥΡ.
Άρα για το 417 προκύτπουν 3 οχήματα την καθημερινή, 2 το Σάββατο και 1 την Κυριακή.
Είναι αντιληπτό με αυτό τον αριθμό οχημάτων, η καλύτερη δρομολόγηση που θα έχει το 417 (με κύκλο 50' ΚΑΘ, 45' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ) θα είναι
17' ΚΑΘ, 22,5' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ ενώ με το Β5 έχουμε
11,5 ΚΑΘ, 13' ΣΑΒ και 27,5 ΚΥΡ.

Πόσο βλάκας πρέπει να είσαι για να τα δεχθείς ;;;;

Δηλαδή σήμερα που το Β5 μπαίνει στον Τσακό, έχει τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση; Γιατί όσες φορές έχει τύχει ή να επιβιβαστώ από τον Στ. Αμπελοκήπων ή να το πετύχω σε κάποιο σημείο της διαδρομής του, η επιβατική του κίνηση είναι μέτρια και λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αφού η πλειονότητα των επιβατών θα προτιμήσει να πάει μέχρι το Νομισματοκοπείο και να έχει και το 406 σαν εναλλακτική.

Και πέραν αυτού, τελικά θέλουμε επίγεια συγκοινωνία που να λειτουργεί όπως πρέπει, δηλαδή συμπληρωματικά των ΜΣΤ ή πασαλείμματα; Γιατί δεν έχει τίποτα παραπάνω η Αγ. Παρασκευή από τα ΝΠ που πέρυσι τέτοιο καιρό είδαν το μεγαλύτερο -μετά το 2010- σχέδιο αναδιάρθρωσης να γίνεται πράξη και πλέον το δίκτυο της ΟΣΥ λειτουργεί στο τροφοδοτικά των ΜΣΤ (αν εξαιρέσουμε κυρίως την παραφωνία του 165).

Με τη λογική των "κατ' εξαίρεση" δικαιολογημένων διαμαρτυριών, το μισό Λεκανοπέδιο θα είχε ξεμείνει ακόμη στους προ Δεκεμβρίου 2010 (όταν υλοποιήθηκε η πρώτη φάση της αναδιάρθρωσης του επίγειου δικτύου ΜΣΤ) ρυθμούς.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 - από marios.ilioupoli - 16-11-2015, 12:32 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.478 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.874 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.247 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.797 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.770 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.410 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.258 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.026 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.017 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.828 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)