16-11-2015, 12:32 PM
(16-11-2015, 12:02 PM)Citaro Έγραψε: Κατ' εξαίρεση έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται. Το Β5 με τη σημερινή δρομολόγηση έχει 13 οχήματα τις καθημερινές, 10 το Σάββατο και 5 τις Κυριακές.
Αν θέλουμε να κρατήσει το σημερινό ρυθμό δρομολόγησης (μ.ο. αιχμής 11,5' Καθ., 13' Σαβ. και 27,5' Κυρ.) θα πρέπει να του αφήσουν 10 οχήματα ΚΑΘ, 8 οχήματα ΣΑΒ και 4 οχήματα ΚΥΡ.
Άρα για το 417 προκύτπουν 3 οχήματα την καθημερινή, 2 το Σάββατο και 1 την Κυριακή.
Είναι αντιληπτό με αυτό τον αριθμό οχημάτων, η καλύτερη δρομολόγηση που θα έχει το 417 (με κύκλο 50' ΚΑΘ, 45' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ) θα είναι
17' ΚΑΘ, 22,5' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ ενώ με το Β5 έχουμε
11,5 ΚΑΘ, 13' ΣΑΒ και 27,5 ΚΥΡ.
Πόσο βλάκας πρέπει να είσαι για να τα δεχθείς ;;;;
Δηλαδή σήμερα που το Β5 μπαίνει στον Τσακό, έχει τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση; Γιατί όσες φορές έχει τύχει ή να επιβιβαστώ από τον Στ. Αμπελοκήπων ή να το πετύχω σε κάποιο σημείο της διαδρομής του, η επιβατική του κίνηση είναι μέτρια και λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αφού η πλειονότητα των επιβατών θα προτιμήσει να πάει μέχρι το Νομισματοκοπείο και να έχει και το 406 σαν εναλλακτική.
Και πέραν αυτού, τελικά θέλουμε επίγεια συγκοινωνία που να λειτουργεί όπως πρέπει, δηλαδή συμπληρωματικά των ΜΣΤ ή πασαλείμματα; Γιατί δεν έχει τίποτα παραπάνω η Αγ. Παρασκευή από τα ΝΠ που πέρυσι τέτοιο καιρό είδαν το μεγαλύτερο -μετά το 2010- σχέδιο αναδιάρθρωσης να γίνεται πράξη και πλέον το δίκτυο της ΟΣΥ λειτουργεί στο τροφοδοτικά των ΜΣΤ (αν εξαιρέσουμε κυρίως την παραφωνία του 165).
Με τη λογική των "κατ' εξαίρεση" δικαιολογημένων διαμαρτυριών, το μισό Λεκανοπέδιο θα είχε ξεμείνει ακόμη στους προ Δεκεμβρίου 2010 (όταν υλοποιήθηκε η πρώτη φάση της αναδιάρθρωσης του επίγειου δικτύου ΜΣΤ) ρυθμούς.