31-10-2015, 12:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-10-2015, 12:40 AM από christos126.)
(30-10-2015, 03:01 PM)Citaro Έγραψε: Οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός να έκανε τις αλλαγές αυτές, θα συμφωνούσα κι εγώ. Σύμφωνα όμως με τα άπειρα παραδείγματα του ΟΑΣΑ και της παραφυάδας του ΟΣΥ, θα έχουμε ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ το εξής αποτέλεσμα :
Status quo : Γραμμή κορμού με καλές συχνότητες και εύρος εξυπηρέτησης από 05:00 έως 00:20 (από Νομισματοκοπείο).
Νέα κατάσταση : Δημιουργείται η 417. Της δίνουμε 4 οχήματα ΚΑΘ, 3 το ΣΑΒ και 2 τις Κυριακές. Μετά από μια βδομάδα αρχίζουν οι ανεπάνδρωτες βάρδιες και έτσι θα γίνονται δρομολόγια όποτε να' ναι. Φυσικά και το τελευταίο δρομολόγιο θα είναι 23:30, άντε 24:00 και όχι 00:20 Στη συνέχεια βλέπουμε ότι τις Κυριακες δεν έχει κόσμο, κι έτσι κάνουμε τη γραμμή 07:30 - 21:30.
Μετά θα κόψουμε από τον πίνακα δρομολογίων το (κομμένο) όχημα από τις καθημερινές. Σε ένα μήνα το πολύ θα μας λείπει πάλι η βάρδια και θα βγαίνει η γραμμή με δύο οχήματα ανά 25'
Δεν τα πιστεύετε ;;;; Πάτε μια βόλτα από Στ. Δάφνης να ...καμαρώσετε την πύκνωση δρομολογίων του 237, του 206, του 112, του 141. Τα μισά δρομολόγια απ' ότι είχαμε όταν κατέβαιναν Αθήνα (και εκ των οποίων τα μισά πάλι δεν τηρούνται) και επιπλέον υποχρέωση για μετεπιβίβαση.
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο - δεν θα έπρεπε επ' ουδενί να συμβαίνει έτσι, όμως δυστυχώς αυτό αποδεικνύεται στην πράξη.
Οι ΟΣΥ / ΟΑΣΑ, δεδομένων των ελλείψεων, αλλά και της αδυναμίας εξεύρεσης λύσεων, έχουν βρει τη συνταγή της μουλωχτής απαξίωσης: σε γενικές γραμμές, αρχικά ενώνουμε δυο κεντρικές ή έναν κορμό και μια τοπική και πυκνώνουμε κάπως τα δρομολόγια. Πολύ σύντομα αυτά αρχίζουν να "ξεχαρβαλώνονται" λόγω κίνησης, έλλειψης οχημάτων-οδηγών κλπ. Τον κορμό ή τον τρώει η μαρμάγκα ή σπάμε τις γραμμές ξανά στα δύο, αλλά με εντελώς τοπικές χαράξεις και με δρομολόγια ίσα ή αραιότερα από την πρότερη κατάσταση. Δεν εξυπηρετούν ουσιαστικά. Λόγω περιορισμένης επιβατικής κίνησης τα δρομολόγια αραιώνουν ξανά, και Κυριακές 07:30-21:00 ανά 45'-65'. Ο κόσμος ξεχνάει ότι υπάρχουν. Στο τέλος καταργούνται λόγω... επικάλυψης ή αυτοψίας της υπηρεσίας...