13-01-2015, 01:47 AM
(13-01-2015, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.
Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.
Δεκτό, αλλά ο Δήμαρχος, θα πεί μετά, οτι εκείνος κίνησε τα νήματα για να υπάρξει σύνδεση με το κέντρο, άσχετα αν το λεωφορείο πηγαινοέρχεται άδειο! Γιατί να μην πληρώνει ο κάθε δήμος με τα λεφτάκια του την ιδέα του κάθε δημάρχου, έτσι ώστε να σκέφτεται παραπάνω τι πάει να κάνει, ΠΡΙΝ το κάνει??
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár