29-11-2013, 12:08 AM
(28-11-2013, 09:18 PM)nikos1991 Έγραψε: Ετοιμαστείτε για ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ γιατί όπως κάθε φορά, ο ΟΑΣΑ σέβεται τον εαυτό του και ένανε λάθη στα pdf . Συγκεκριμένα στις αποφάσεις για τα 876, Χ63 και 866 αναφέρουν πως από τις στάσεις 2η Αγ. Μαρίνας και Αφετηρία 830 περνάει και το 837, κάτι που ΔΕΝ ισχύει
Και όμως σωστά τα λέει. Η διαδρομή του 837 θα είναι: Ιερά Οδός, δεξιά Αγίας Μαρίνας, δεξιά Αγίας Βαρβάρας, δεξιά Βύρωνος, αριστερά 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου. Δηλαδή δεν θα ξαναβγαίνει Ιερά Οδό.
(28-11-2013, 11:38 PM)pvuccino Έγραψε: Δύσκολο πάντως να κόψουν εντελώς την οδική σύνδεση της Αθήνας με την Ελευσίνα και τον Ασπρόπυργο, λόγω των τοπικών από τα οποία τροφοδοτούνται. (τα 'χουμε ξαναπεί 100 φορές...) Μην κοιτάτε που με το Α10/Β10 τη "γλυτώσανε" και το πήγανε Σταθ.Λαρίσης που στο κάτω κάτω της γραφής Δήμος Αθηναίων είναι! Για φανταστείτε να λέγανε πχ θα το πάμε Νερατζιώτισσα!! Χαμός θα γινότανε! Ενώ τώρα είναι 2-3 λεπτά με το μετρό από το κέντρο. (άσε που έτσι κι αλλιώς κι απ'την Πλατ.Βάθη ήθελε μετεπιβίβαση για κέντρο) Ενώ αν ο επιβάτης από το τοπικό της Ελευσίνας πάρει το λεωφορείο για Αγ.Μαρίνα κι απο 'κει κανα 12λεπτο για Σύνταγμα συν το ανέβα-κατέβα συν τη μετπιβίβαση αν θέλει να πάει Ομόνοια ή Πανεπιστήμιο, νομίζω θα 'ναι τεράστια ταλαιπωρία! Αν τερμάτιζε το Α16 πχ Κεραμεικό ή Θησείο (ξέρω ξέρω δεν έχει χώρο, σαν παράδειγμα το έφερα) πιθανώς να ήταν και πιο εξυπηρετικό από σήμερα που πάει Κουμουνδούρου. Εκτός κι αν βρουν τρόπο (και κυρίως ΧΩΡΟ) να φέρουν όλα τα τοπικά Ελευσίνας-Ασπρόπυργου στην Αγ.Μαρίνα.
Συμφωνώ απόλυτα. Τα Α10/Β10 πήγαν Σταθμό Λαρίσης για να γλιτώσουν από τους ναρκομανείς της Πλ. Βάθης. Το Α16 πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κοπεί γιατί έχει να τροφοδοτεί όλα τα τοπικά Ελευσίνας και πλέον και τα 837/866/Χ63. Το ίδιο ισχυεί και για το Γ16 που έχει τα τοπικά Ασπροπύργου.
(28-11-2013, 10:51 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το πιστεύω κι εγώ. Όμως, ας το έκαναν εξαρχής. Γιατί τα Α16/876 και Γ16/866 θα θυμίζουν λίγο καταστάσεις... 103/141, 108/109, 111/112!
Εν τω μεταξύ, η απόφαση της Χ63 αναφέρει πως κάποια δρομολόγια θα έχουν αφετηρία στη Μάνδρα και όχι στον Οικισμό Τιτάν. Μήπως ετοιμάζονται να το περιορίσουν ως εκεί? Μακάρι να γίνει πάντως!
Ακριβώς και το κακό είναι ότι έτσι αποσυντονίζονται πλήρως. Καλύτερα να ήταν μόνα τους τα Α16/Γ16 αλλό από Ιερά Οδό και τα δύο ώστε να υπάρχει γρήγορη σύνδεση με το μετρό αλλά και σύνδεση με το κέντρο.