Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024
#81
(25-05-2024, 01:00 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν πρόκειται για νέα γραμμή, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος, με ποια λογική δημιουργήθηκε νέα στάση για το 735 προς Ζεφύρι, στους Αγίους Αναργύρους ελάχιστα μέτρα πιο μπροστά από το εμπορικό κέντρο των Α10/Β10/420/421/892. Η στάση υπάρχει και στην τηλεματική και στην πράξη, ωστόσο οι περισσότεροι σταματάνε κανονικά στην πίσω
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο δημιουργίας αυτής της στάσης η οποία είναι κυριολεκτικά δίπλα στην άλλη. Τώρα ο κόσμος πρέπει να τρέχει μπροστά να προλάβει το 735 , το οποίο έκανε και σκούπα στον κόσμο του ΑΒ10. Πάντως χθες ένα 735 είχε σταματήσει στη νέα του στάση και περίμενε τον κόσμο να τρέχει να το προλάβει. Το γιατί? Δεν ξέρουμε
Απάντηση
#82
Απίθανο μου φαίνεται να μην σταματάνε στην Κεφαλληνίας με δεδομένο ότι οι στάσεις πριν και μετά είναι αρκετά μακρινές και μαζεύει και τόσο κόσμο. Από. 8:30 ως 9:30 στην Πατησίων σε απόσταση 3 λεπτών μπορεί να περάσουν σερί 2 του 608, 2 του 3, 1 του 5, 1 του 11, 1 του Α8, 1 του 054 και ακόμα και στο τελευταίο έχει όρθιους. Φαντάζομαι αν δεν σταματήσει Κεφαλληνίας, είναι ικανοί να το σπάσουν.

Τώρα στους Αγίους στην Πλατεία πολύ καιρό όντως δεν σταματάει το Α10/Β10 αλλά έχει μια λογική καθώς η στάση είναι δίπλα με το εμπορικό κέντρο που κάνει ανταπόκριση με 421. Αλλά το 735 γιατί να μην σταματάει ούτε εκεί, αλλά 5 μέτρα κυριολεκτικά πιο κάτω
Απάντηση
#83
(25-05-2024, 01:00 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν πρόκειται για νέα γραμμή, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος, με ποια λογική δημιουργήθηκε νέα στάση για το 735 προς Ζεφύρι, στους Αγίους Αναργύρους ελάχιστα μέτρα πιο μπροστά από το εμπορικό κέντρο των Α10/Β10/420/421/892. Η στάση υπάρχει και στην τηλεματική και στην πράξη, ωστόσο οι περισσότεροι σταματάνε κανονικά στην πίσω
Πρόκειται για αίτημα του Δήμου Αγ.Αναργύρων-Καματερού, έπειτα από παράπονα κατοίκων για τους χρήστες που περιμένουν και δημιουργούν προβλήματα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#84
Σήμερα επίσης εμφανίστηκε και το Χ80 πάλι για τη τουριστική του σεζόν. Δύο φορές που το πέτυχα στο Δημ. Θέατρο και στο Πασαλιμάνι σήμερα ήταν άδειο (0 επιβάτες)
Απάντηση
#85
(25-05-2024, 06:40 PM)kostas720 Έγραψε: Σήμερα επίσης εμφανίστηκε και το Χ80 πάλι για τη τουριστική του σεζόν. Δύο φορές που το πέτυχα στο Δημ. Θέατρο και στο Πασαλιμάνι σήμερα ήταν άδειο (0 επιβάτες)
Πραγματικά ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να διαχειριστεί κάπως καλύτερα αυτή τη γραμμή ώστε να μην καταλήγει τόσο άσκοπη, ιδίως όταν δεσμεύει 2 οχήματα με τους οδηγούς τους καθημερινά.  Μια διεύρυνση του επιβατικού κοινού που μπορεί να την χρησιμοποιεί θα έδινε ταυτόχρονα μια ανάσα και στα υπόλοιπα μέσα πλησίον της γραμμής. Για παράδειγμα τα 4 προϊόντα μεγάλης χρονικής διάρκειας με απεριόριστες διαδρομές από/προς το αεροδρόμιο της AthenaCard έχουν μοναδικό περιορισμό την γραμμή Χ80. Το αντίστοιχο θα μπρούσε να γίνει και για τα αντίστοιχα προϊόντα που δεν προσφέρουν πρόσβαση στο αεροδρόμιο (ίσως με εξαίρεση αυτό των 30 ημερών που είναι το πιο σύνηθες).
Απάντηση
#86
(25-05-2024, 06:06 PM)MrVanHool Έγραψε: Πρόκειται για αίτημα του Δήμου Αγ.Αναργύρων-Καματερού, έπειτα από παράπονα κατοίκων για τους χρήστες που περιμένουν και δημιουργούν προβλήματα..
Στην πράξη όμως υπάρχει περίπτωση να εφαρμόζεται; Γιατί τις περισσότερες φορές ο κόσμος του κάνει στάση στο εμπορικό κέντρο και σταματάει. Επίσης, δυστυχώς το 735 είναι μεγάλο πρόβλημα αλλά όχι και το μοναδικό. Και τα Α10/Β10 μαζεύουν τέτοιο κόσμο απλά είναι γεμάτα, οπότε αναλογικά είναι λιγότερο ποσοστό
Απάντηση
#87
(25-05-2024, 07:22 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Στην πράξη όμως υπάρχει περίπτωση να εφαρμόζεται; Γιατί τις περισσότερες φορές ο κόσμος του κάνει στάση στο εμπορικό κέντρο και σταματάει. Επίσης, δυστυχώς το 735 είναι μεγάλο πρόβλημα αλλά όχι και το μοναδικό. Και τα Α10/Β10 μαζεύουν τέτοιο κόσμο απλά είναι γεμάτα, οπότε αναλογικά είναι λιγότερο ποσοστό
Φαντάζομαι ότι η διαφορά είναι ότι οι κορμοί γεμίζουν πρεζακια και στον σταθμό Λαρίσης ενώ το 735 γεμίζει μόνο εκεί
Απάντηση
#88
(25-05-2024, 07:53 PM)Leon377 Έγραψε: Φαντάζομαι ότι η διαφορά είναι ότι οι κορμοί γεμίζουν πρεζακια και στον σταθμό Λαρίσης ενώ το 735 γεμίζει μόνο εκεί
Και όμως το 735 γεμίζει και στα Κάτω Πατήσια από τέτοιους ανθρώπους. Γενικά το συγκεκριμένο θέμα χρειάζεται πολύ μεγάλη συζήτηση και μέτρα από πλευράς του κράτους. Όλες οι γραμμές Αχαρνών Ασπροπύργου και γενικά Δυτικής Αττικής είναι απλησίαστες χρόνια τώρα.
Απάντηση
#89
(18-05-2024, 06:41 PM)MrVanHool Έγραψε: Η μετονομασία του 209 και του 211 με την προσθήκη του "Υμηττός" στην αρχή.

Επίσης, θα γίνει και η μόνιμη τροποποίηση του 878/9 εκτός Λίμνης όλη την ημέρα.
Έγιναν και τα 4, οπότε πλέον έχουμε:

209 ΥΜΗΤΤΟΣ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
211 ΥΜΗΤΤΟΣ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)


και από Δευτέρα 27.05.2024 οι γραμμές 878 και 879 όλη την ημέρα εκτός Λίμνης μέσω των οδών Κυκλάδων, Σουλίου και Ανεξαρτησίας.
Απάντηση
#90
(25-05-2024, 06:40 PM)kostas720 Έγραψε: Σήμερα επίσης εμφανίστηκε και το Χ80 πάλι για τη τουριστική του σεζόν. Δύο φορές που το πέτυχα στο Δημ. Θέατρο και στο Πασαλιμάνι σήμερα ήταν άδειο (0 επιβάτες)

Ίσως θα έπρεπε να καταργηθεί τελείως το Χ80 ή να αφήσουν και ντόπιους να μπαίνουν με κανονικό εισιτήριο, όποιος θέλει να πάει Σύνταγμα ή Συγγρού με εξπρές. Καλύτερα με εισιτήρια του 1,20€, παρά να κυκλοφορεί άδειο ή με 2-3 τουρίστες.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.989 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.450 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.935 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.990 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.600 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.393 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.331 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.196 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.832 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.868 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)