Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
Εδώ έχουν κάνει ολόκληρο Χ97 κυκλικό, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση η διαδρομή του 122. Πάντως σίγουρα υπάρχει αλλη λύση καλύτερη
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(04-03-2022, 04:15 AM)georgio Έγραψε: Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
Το νέο σημείο είναι οκ, έχει μάλιστα άνετο χώρο ώστε να σταθμεύουν πάνω απο 2 νταλίκες. Η διαδρομή αυτή επιλέχθηκε μιας και είναι η μόνη νόμιμη για ένα αρθρωτό λεωφορείο, μιας και απαγορεύεται η αναστροφή στα φανάρια της Βουλιαγμένης. Θα μπορούσε εναλλακτικά να είχε επιλεγεί η διαδρομή παράδρομος Βουλιαγμένης, αριστερά Τιτάνων, δεξιά Ιπποκράτους, δεξιά Φιλελλήνων, δεξιά παράδρομος προς Γλυφάδα, ωστόσο ένα αρθρωτό λεωφορείο θα ζοριστεί στα στενά του Ελληνικού...
(04-03-2022, 04:59 AM)Alex37 Έγραψε: Όντως, μου φαίνεται και εμένα περίεργο. Εναλλακτικά δεν θα μπορούσαν για παράδειγμα να μεταφέρουν την αφετηρία του 142 επί της Τήνου ή της Θουκυδίδου;
Δυστυχώς στους δρόμους που προανέφερες γίνεται πανικός από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Και η Πολιτεία δεν ενδιαφέρεται να δεσμεύσει χώρο από τα ΙΧ για να τον αποδώσει στα ΜΜΜ.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(06-03-2022, 03:06 AM)N1Ellinikou Έγραψε: […]Και η Πολιτεία δεν ενδιαφέρεται να δεσμεύσει χώρο από τα ΙΧ για να τον αποδώσει στα ΜΜΜ.
Αυτό κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξει επιτελους. Είναι αποδεδειγμένο πολλάκις ότι τα ΜΜΜ πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα σε μια πόλη!
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Εγώ απορώ γιατί δεν κάνουν το 171 κυκλικό στο Ελληνικό στο φανάρι του Experience park όπως το Χ97.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(06-03-2022, 01:44 PM)oasagr123 Έγραψε: Εγώ απορώ γιατί δεν κάνουν το 171 κυκλικό στο Ελληνικό στο φανάρι του Experience park όπως το Χ97.
Αν δεν κάνω μεγάλο λάθος αυτό που λες ειναι εν ισχύ. Δηλαδή το 171 κυκλικό ειναι…
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Νόμιζα πως θα είχε γραφτεί και εδώ, αφού έχει διαρρεύσει στον Τύπο..
Από την 1η Απριλίου (και δεν είναι πρωταπριλιατικο αστείο!) επεκτείνονται τα μισά δρομολόγια της γραμμής 861 έως τις Ερυθρές, με διέλευση από τα Βίλια. Είναι η μεγαλύτερη επέκταση δικτύου του ΟΑΣΑ, καθώς οι Ερυθρές είναι γύρω στα 40 χιλιόμετρα από την Ελευσίνα και γύρω στα 10 χιλιόμετρα πριν από την Θήβα.
Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τον Καλλικράτη (καθώς η Μάνδρα είναι το κέντρο του Δήμου Μάνδρας - Ειδύλλιας) και χωρίς Αμαξοστάσιο πλησίον της Ελευσίνας, καθώς η απόσταση είναι τεράστια και η διαδρομή η πιο απαιτητική όλου του δικτύου ΟΑΣΑ!
Επίσης, θα υπάρχει επέκταση της γραμμής 725, σε φάση συζήτησης είναι επέκταση στην Βαρυμπόμπη για 503-537 (που ήταν ένα βήμα πριν την υλοποίηση το 2013, αλλά ακυρώθηκε), αναμένουμε ακόμα την υλοποίηση κάποιων ζητημάτων για την μετατροπή της γραμμής 543 σε κυκλική και τέλος λύθηκε το πρόβλημα στην Αφετηρία του Καράβου για την αναχώρηση 537 και 734 (που έπρεπε να κάνουν οπισθογωνία για να φύγουν βάση σχεδιασμού)
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(17-03-2022, 01:11 PM)MrVanHool Έγραψε: […]Επίσης, θα υπάρχει επέκταση της γραμμής 725, σε φάση συζήτησης είναι επέκταση στην Βαρυμπόμπη για 503-537 (που ήταν ένα βήμα πριν την υλοποίηση το 2013, αλλά ακυρώθηκε)[…]
Με την επέκτασης του 725 θα καταργηθεί φαντάζομαι το 537; Η έστω τα δυο δρομολόγια που πάνε μέσω Θρακομακεδόνων θα γίνουν κανονικά;
Δημοσιεύσεις: 172
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(17-03-2022, 01:11 PM)MrVanHool Έγραψε: Νόμιζα πως θα είχε γραφτεί και εδώ, αφού έχει διαρρεύσει στον Τύπο..
Από την 1η Απριλίου (και δεν είναι πρωταπριλιατικο αστείο!) επεκτείνονται τα μισά δρομολόγια της γραμμής 861 έως τις Ερυθρές, με διέλευση από τα Βίλια. Είναι η μεγαλύτερη επέκταση δικτύου του ΟΑΣΑ, καθώς οι Ερυθρές είναι γύρω στα 40 χιλιόμετρα από την Ελευσίνα και γύρω στα 10 χιλιόμετρα πριν από την Θήβα.
Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τον Καλλικράτη (καθώς η Μάνδρα είναι το κέντρο του Δήμου Μάνδρας - Ειδύλλιας) και χωρίς Αμαξοστάσιο πλησίον της Ελευσίνας, καθώς η απόσταση είναι τεράστια και η διαδρομή η πιο απαιτητική όλου του δικτύου ΟΑΣΑ!
Επίσης, θα υπάρχει επέκταση της γραμμής 725, σε φάση συζήτησης είναι επέκταση στην Βαρυμπόμπη για 503-537 (που ήταν ένα βήμα πριν την υλοποίηση το 2013, αλλά ακυρώθηκε), αναμένουμε ακόμα την υλοποίηση κάποιων ζητημάτων για την μετατροπή της γραμμής 543 σε κυκλική και τέλος λύθηκε το πρόβλημα στην Αφετηρία του Καράβου για την αναχώρηση 537 και 734 (που έπρεπε να κάνουν οπισθογωνία για να φύγουν βάση σχεδιασμού)
Την κάνουν τα ΚΤΕΛ αυτήν την γραμμή ;Προφανές για να ενισχυθούν τα κέρδη των ΚΤΕΛ γίνεται η επέκταση ξαφνικά
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(17-03-2022, 02:20 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Την κάνουν τα ΚΤΕΛ αυτήν την γραμμή ;Προφανές για να ενισχυθούν τα κέρδη των ΚΤΕΛ γίνεται η επέκταση ξαφνικά
Ούτε να το σκέφτεσαι. Η δημοτική αρχή μανδρας πίεζε τον ΟΑΣΑ και το υπουργείο με το δίκιο της να γίνει επέκταση.
Τώρα αν θα γινόταν επι ΟΣΥ του 2018; Η απάντηση είναι όχι, αφού ήταν υπό διάλυση και γραμμές όπως το Α7. Τα ΚΤΕΛ έχουν διαθεσιμα οχήματα να επανδρώσουν μια τέτοια επέκταση
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(17-03-2022, 01:17 PM)panos._.photography Έγραψε: Με την επέκτασης του 725 θα καταργηθεί φαντάζομαι το 537; Η έστω τα δυο δρομολόγια που πάνε μέσω Θρακομακεδόνων θα γίνουν κανονικά;
Όχι, η επέκταση του 725 δεν θα είναι τόσο μεγάλη. Τα δρομολόγια του 537 μέσω Θρακομακεδονων εξυπηρετούν μαθητές, συνεπώς δεν επηρεάζονται.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''