Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(29-09-2021, 08:22 AM)MrVanHool Έγραψε: Από 1/10, η γραμμή 054 επεκτείνεται μέχρι την Ομόνοια και η νέα της ονομασία είναι "054 Περισσός - Λαμπρινή - Ομόνοια (κυκλική).
H αλήθεια είναι ότι το "κόψιμο" των γραμμών σε σημεία επικίνδυνα και σκοτεινά, δεν ήταν σωστή επιλογή. Όμως, το 054 στην Ομόνοια είναι λάθος. Το επιβατικό του κοινό το μάζευε από Ακαδημία (Πανεπιστημίου και κάτω), όπου ελάφρυνε και τα υπόλοιπα διερχόμενα (608, 622, τρόλλεϋ Πατησίων).
Συνεπώς θα πρέπει να ανεβεί μέχρι Ακαδημία. Το ίδιο και το 732.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(29-09-2021, 11:33 AM)Citaro Έγραψε: H αλήθεια είναι ότι το "κόψιμο" των γραμμών σε σημεία επικίνδυνα και σκοτεινά, δεν ήταν σωστή επιλογή. Όμως, το 054 στην Ομόνοια είναι λάθος. Το επιβατικό του κοινό το μάζευε από Ακαδημία (Πανεπιστημίου και κάτω), όπου ελάφρυνε και τα υπόλοιπα διερχόμενα (608, 622, τρόλλεϋ Πατησίων).
Συνεπώς θα πρέπει να ανεβεί μέχρι Ακαδημία. Το ίδιο και το 732. Μήπως να ξαναενωθουν με 211, 214 αν υπάρχει πλεον διαθεσιμότητα οδηγών και οχημάτων;;
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(29-09-2021, 10:40 AM)Markos Έγραψε: ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 732 ΚΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ... Ναι, εγώ το είχα γράψει παραπάνω.
Η επέκταση του 732 αφορά και τα 2 άκρα της γραμμής και θα ισχύσει από 10/10. Λίγες μέρες πριν, θα το γράψω.
Και υπάρχουν και άλλες αλλαγές από 1/11...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 149
Θέματα: 0
Εγγραφή: 30-12-2010
Και για το 755 από 10/10?
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 17-01-2020
(29-09-2021, 02:05 PM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, εγώ το είχα γράψει παραπάνω.
Η επέκταση του 732 αφορά και τα 2 άκρα της γραμμής και θα ισχύσει από 10/10. Λίγες μέρες πριν, θα το γράψω.
Και υπάρχουν και άλλες αλλαγές από 1/11... Τι αλλαγές σε ποιες περιοχές ξέρουμε;
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(29-09-2021, 11:42 AM)georgio Έγραψε: Μήπως να ξαναενωθουν με 211, 214 αν υπάρχει πλεον διαθεσιμότητα οδηγών και οχημάτων;;
Δεν είναι καλή ιδέα και το λέω εγώ που ήμουν επί χρόνια υπέρμαχος των συνενώσεων. Βασικός λόγος είναι ο αποσυντονισμός των δρομολογίων σε τόσο μεγάλες και δύσκολες διαδρομές. Ξεκινούσε το 732 από Ίλιον, έβρισκε ένα σωρό προβλήματα στην κίνηση (ποτάμι, Σεπόλια, διάβαση τρένου στην Κων/πόλεως) και μετά έμπλεκε στο κέντρο (Ακαδημίας, Βασ. Σοφίας) με συνέπεια να πηγαίνουν τα οχήματα δύο-δυο, αφήνοντας κενά μισάωρα.
Από πέρυσι που "έσπασαν" οι γραμμές αυτές, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία στα δρομολόγια. Το 214, για παράδειγμα, που βλέπω στην Ακαδημίας, είναι συχνότατο και δεν γεμίζει πλέον ασφυκτικά, ούτε πάνε "τρενάκι" τα οχήματα. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο 732, που τερματίζει σε "'ακυρο" σημείο στη Χαλκοκονδύλη, αφήνοντας τη Λιοσίων χωρίς σύνδεση με το κυρίως κέντρο της Αθήνας (Ακαδημία, Σϋνταγμα). Αν φέρουν το 732 προς την Ακαδημία και γίνει κυκλικό εκεί, πιστεύω ότι θα λυθεί και αυτό το θέμα.
Για να μην πώ ότι προτιμώ να δώ "σπάσιμο" του 608 σε ΓΑΛΑΤΣΙ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (όπως παλιά) και 222 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΖΩΓΡΑΦΟΥ. Ειναι χαοτική γραμμή και παρά το γεγονός ότι έχει πολύ κόσμο που το χρησιμοποιεί για τις διαδρομές Βασ.Σοφίας προς Πατησίων, εν τούτοις χάνεται στην κίνηση και δημιουργεί πρόβλημα στα δύο βασικά σημεία εξυπηρέτησης (Γαλάτσι και Ζωγράφου)
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 17-01-2020
(30-09-2021, 09:57 AM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι καλή ιδέα και το λέω εγώ που ήμουν επί χρόνια υπέρμαχος των συνενώσεων. Βασικός λόγος είναι ο αποσυντονισμός των δρομολογίων σε τόσο μεγάλες και δύσκολες διαδρομές. Ξεκινούσε το 732 από Ίλιον, έβρισκε ένα σωρό προβλήματα στην κίνηση (ποτάμι, Σεπόλια, διάβαση τρένου στην Κων/πόλεως) και μετά έμπλεκε στο κέντρο (Ακαδημίας, Βασ. Σοφίας) με συνέπεια να πηγαίνουν τα οχήματα δύο-δυο, αφήνοντας κενά μισάωρα.
Από πέρυσι που "έσπασαν" οι γραμμές αυτές, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία στα δρομολόγια. Το 214, για παράδειγμα, που βλέπω στην Ακαδημίας, είναι συχνότατο και δεν γεμίζει πλέον ασφυκτικά, ούτε πάνε "τρενάκι" τα οχήματα. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο 732, που τερματίζει σε "'ακυρο" σημείο στη Χαλκοκονδύλη, αφήνοντας τη Λιοσίων χωρίς σύνδεση με το κυρίως κέντρο της Αθήνας (Ακαδημία, Σϋνταγμα). Αν φέρουν το 732 προς την Ακαδημία και γίνει κυκλικό εκεί, πιστεύω ότι θα λυθεί και αυτό το θέμα.
Για να μην πώ ότι προτιμώ να δώ "σπάσιμο" του 608 σε ΓΑΛΑΤΣΙ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (όπως παλιά) και 222 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΖΩΓΡΑΦΟΥ. Ειναι χαοτική γραμμή και παρά το γεγονός ότι έχει πολύ κόσμο που το χρησιμοποιεί για τις διαδρομές Βασ.Σοφίας προς Πατησίων, εν τούτοις χάνεται στην κίνηση και δημιουργεί πρόβλημα στα δύο βασικά σημεία εξυπηρέτησης (Γαλάτσι και Ζωγράφου γενικά με ποιά λογική αλλάζουν συνεχώς τις γραμμές;
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(30-09-2021, 10:09 AM)Markos Έγραψε: γενικά με ποιά λογική αλλάζουν συνεχώς τις γραμμές;
Aνάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες. Το 2005 είχε τη φαεινή ιδέα το Πανεπιστήμιο Αθηνών, να κάνει πλατεία τις αφετηριες στην Ακαδημία. Επειδή τότε οι κυκλικές γραμμές δεν ήταν επιθυμητές, ένωσαν γραμμές ανατολικα-δυτικά. Μοναδική λογική ήταν οι συχνότητες. Είχε το 211 εικοσάλεπτο, είχε και το 054 εικοσάλεπτο, τσούπ, έτοιμο το μακαρόνι. Το ίδιο έγινε και με το 732/214 , όπως και με το 608/222. Αυτές οι ενώσεις όμως, ήθελαν πολλά οχήματα τα οποία κυκλοφορούσαν χωρίς να παράγουν αντίστοιχο έργο (πχ για να κρατήσεις ένα 732 ενωμένο, θέλεις σε ώρα αιχμής 6 οχήματα να βολοδέρνουν μεταξύ Ρηγίλλης και Λιοσίων, χωρίς να έχουν αντίστοιχη επιβατική ζήτηση.)
Όταν έσφιξαν τα οικονομικά (λεφτά δεν υπήρχαν, οδηγοί δεν υπήρχαν, λεωφορεία χαλασμένα), κόψανε από παντού. Στην αρχή κόψανε παράλληλες γραμμές, στη συνέχεια αραίωσαν συχνότητες και αφού δεν είχαν από που αλλού να μαζέψουν, κόψανε και τις συνενωμένες. Τώρα που ξαναπήρε μπροστά η μηχανή (προσλήφθηκαν οδηγοί, ήρθαν τα leasing, μπήκαν και τα ΚΤΕΛ) κοιταζουν να διορθώσουν όπου δημιουργήθηκαν προβλήματα.
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 17-01-2020
(30-09-2021, 10:54 AM)Citaro Έγραψε: Aνάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες. Το 2005 είχε τη φαεινή ιδέα το Πανεπιστήμιο Αθηνών, να κάνει πλατεία τις αφετηριες στην Ακαδημία. Επειδή τότε οι κυκλικές γραμμές δεν ήταν επιθυμητές, ένωσαν γραμμές ανατολικα-δυτικά. Μοναδική λογική ήταν οι συχνότητες. Είχε το 211 εικοσάλεπτο, είχε και το 054 εικοσάλεπτο, τσούπ, έτοιμο το μακαρόνι. Το ίδιο έγινε και με το 732/214 , όπως και με το 608/222. Αυτές οι ενώσεις όμως, ήθελαν πολλά οχήματα τα οποία κυκλοφορούσαν χωρίς να παράγουν αντίστοιχο έργο (πχ για να κρατήσεις ένα 732 ενωμένο, θέλεις σε ώρα αιχμής 6 οχήματα να βολοδέρνουν μεταξύ Ρηγίλλης και Λιοσίων, χωρίς να έχουν αντίστοιχη επιβατική ζήτηση.)
Όταν έσφιξαν τα οικονομικά (λεφτά δεν υπήρχαν, οδηγοί δεν υπήρχαν, λεωφορεία χαλασμένα), κόψανε από παντού. Στην αρχή κόψανε παράλληλες γραμμές, στη συνέχεια αραίωσαν συχνότητες και αφού δεν είχαν από που αλλού να μαζέψουν, κόψανε και τις συνενωμένες. Τώρα που ξαναπήρε μπροστά η μηχανή (προσλήφθηκαν οδηγοί, ήρθαν τα leasing, μπήκαν και τα ΚΤΕΛ) κοιταζουν να διορθώσουν όπου δημιουργήθηκαν προβλήματα. μάλιστα κατάλαβα, κι εδώ κορυδαλλό υπαρχουν θεματα κυριως με τα λεωφορεια του πειραια 810,830,831 περνανε ολα μαζι ταυτοχρονα γεμιζει το πρωτο φουλ και τα αλλα ειναι αδεια.
τα εχουν κανει οπως να ναι τα δρομολογια. Λογικα του χρονου με την επεκταση της γραμμης 3 πιστευω θα καταργηθουν αν οχι ολα, σιγουρα 830 & 831.
Δημοσιεύσεις: 12
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-04-2018
Προσωπικά πάντως, χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια το 054. Από όταν το έκοψαν είναι τέλειο. Δεν αργεί, ούτε τρώνε δρομολόγια, δεν μαζεύει φρικτό κόσμο, συνήθως βρίσκεις να κάτσεις. Δεν θεωρώ καλή ιδέα να ξαναγίνει συνένωση με το 211.
|