(17-02-2021, 02:47 PM)MrVanHool Έγραψε: Ανεστάλη, καθώς την επόμενη μέρα ανακοινώθηκαν τα νέα μέτρα.
Λογικά θα εφαρμοστεί με την λήξη των μέτρων αυτών, αφού στην Πατησίων εντοπίζεται αυξημένη επιβατική κίνηση.
Mήπως, λέω μήπως να τελειώνει σιγά σιγά αυτό το πράγμα με το 608; Και να ξαναγίνουμε από δυο χωριά χωριάτες εμείς οι Ζωγραφιώτες; 608Α, 608 νυχτερινό, τοπικά από κέντρο, τοπικά μέχρι κέντρο. Κολλάει το λεωφορείο στην Παπάγου, δεν έχει συγκοινωνία το Γαλάτσι. Έχει ποδοσφαιρο στο ΟΑΚΑ, δεν έχει λεωφορεία στου Ζωγράφου. Έχει πορεία στο κέντρο, τα πάνε από Αλεξάνδρας που δεν τα βρίσκει κανένας, ενώ όλα τα άλλα κάνουν τοπικά στον Ευαγγελισμό.
Για να μην παρεξηγηθώ :
Όταν το 2005 ενώθηκε το 222 με το 608, ήταν μεγάλη ανακούφιση για τον Ζωγράφο, διότι το 608 ήρθε με πολυ καλύτερες συχνότητες και έδινε διέξοδο προς κέντρο και Πατησίων. Από τότε όμως, άλλαξαν πολλά. Το κέντρο και η Πατησίων είναι απροσπέλαστες για τον μέσο πολίτη, οι συνθήκες υγιεινής απαράδεκτες, ενώ και η σύνδεση Βασ. Σοφίας - Πατησίων, δεν παρουσιάζει κανένα ενδιαφέρον πλέον (εκτός για τους πρόσφυγες).
Το χειρότερο απ' όλα βέβαια είναι όταν κόβεται το κέντρο λόγω πορείας. Ενώ όλες οι άλλες γραμμές γυρίζουν Ευαγγελισμό και εξασφαλίζουν συγκοινωνία, το 608 το στέλνουν περιπορεία από Αλεξάνδρας και Μιχαλακοπούλου, με συνέπεια να μην εξυπηρετείται ο Ζωγράφος καθόλου επί ώρες. Δε συζητάμε τη σπατάλη οχηματοχιλιομέτρων.
Ήμουν μεγάλος υπέρμαχος της συνένωσης γραμμών μέχρι το 2010. Μετά, με την έλλειψη οχημάτων και την κατάληψη αυτών από μετανάστες και πρόσφυγες στα "δύσκολα" σημεία, άλλαξαν τα δεδομένα. Διοικητικές υπηρεσίες δεν υπάρχουν πλέον στο κέντρο. Η αγορά στην Πατησίων πέθανε. Βόλτα στο Πεδίο Άρεως δεν μπορεί να πάει κανείς. Από Ομόνοια μέχρι Γκράβα η περιοχή είναι αφημένη στο έλεος του Θεού. Λυπάμαι για την κατάντια, αλλα τώρα πλέον, εν έτει 2021, το ζητούμενο είναι να προσαρομοστεί η συγκοινωνία στα δεδεομένα. Όλες οι γραμμές του 2005 ξαναχωρίστηκαν : 054/211, 732/214 (και μάλιστα χωρίς να επικαλύπτεται το κενό στη σύνδεση Λιοσίων-Κέντρο, που είχε και νόημα λόγω του Δήμου Αθηναίων στη Λιοσίων 22). Το 608, που θα έχει κοινό σημείο συνάντησης με το 222 (Πανεπιστημίου-Ακαδημίας) γιατί το κρατάμε;
Άλλη συχνότητα θέλει το Γαλάτσι, άλλη του Ζωγράφου. Από τον Οκτώβρη που θα ξανανοίξουν οι σχολες (και θα έχουμε πλέον επάρκεια οχημάτων, κατά πως φαίνεται) , δυο ξεχωριστές γραμμές θα είναι καλύτερες απ΄ότι το "μακαρόνι" με τρεις παραλλαγές.