(01-12-2016, 11:01 PM)meganium Έγραψε: Παρατηρήσεις που είχα σήμερα πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου / παλιού 324 είναι ότι έχουν δώσει (όπως πάντα βέβαια για το 324) υπερβολικό χρόνο διαδρομής με αποτέλεσμα να κάθονται τα οχήματα μέχρι και 40 λεπτά παρατήρησα στην αφετηρία. Επίσης είδα ότι κόπηκε (αυθαίρετα ίσως) το τμήμα του Αγίου Νικολάου Κάντζας, κάτι το οποίο δεν ανακοινώθηκε ποτέ επίσημα με αυτή την διαδρομή. Εκτελείται από δύο οχήματα και εκτελεστηκαν όλα τα δρομολόγια κανονικά (να δούμε μέχρι πότε).
Ερωτήσεις: 1) Άραγε θα το πάρουν χαμπάρι στον ΟΑΣΑ να αλλάξουν τα δρομολόγια και να μην κάθονται τόση πολύ ώρα τα λεωφορεία στην μέση του πουθενά. 2) Με ποια λογική και ποιος αποφάσισε να καταργήσει αυθαίρετα τον Αγιο Νικόλαο χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι στην διαύγεια. 3) Αυτός που σκέφτηκε ότι θα εξυπηρετηθει καλύτερα το επιβατικό κοινό με την επαναφορά του 324 που το είδε από τη στιγμή που έχει πιο αραιά δρομολόγια από το παλιό 306, λειτουργεί λιγότερες ώρες από το παλιό 306 και συνδέει το τίποτα με το τίποτα;
Στην ουσία η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για χειροτερευση της υπηρεσίας και όχι βελτίωση όπως θεωρούσαν.
Επειδή το θέμα της συγκοινωνίας της Καντζας είναι μεγάλη αμαρτία, κατά πως φαίνεται, έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις :
1. Έχουν εκτιμηθεί ποτέ σωστά οι ανάγκες μετακίνησης της περιοχής αυτής; Ειδικότερα : τα χαρακτηριστικά των υποψήφιων επιβατών (μαθητές, εργαζόμενοι, νοικοκυρές, συνταξιούχοι; ) και το κέντρο βάρους των μετακινήσεών τους (πού είναι τα σχολεία, τα καταστήματα, τα φροντιστήρια, το ΙΚΑ κλπ)
2. Χωρίς να γνωρίζω καθόλου την περιοχή παρά μόνο στο χάρτη, εικάζω ότι η Κάντζα συνδέεται εμπορικά και διοικητικά με την Παλλήνη. Επίσης, έχουν σχεδόν δίπλα τους έναν ωραιότατο σταθμό μετρό/προαστιακού.
Συμπέρασμα : αυτό που χρειάζεται η περιοχή είναι μια τοπική σύνδεση Κάντζα - Στ. Προαστιακού - Παλλήνη. Η σύνδεση αυτή επιτυγχάνεται πράγματι καλύτερα με τη σημερινή γραμμή 324 παρά με το προηγούμενο έκτρωμα που λεγόταν 306 και έκανε το γύρο των Μεσογείων. Με το σημερινό 324 βγαίνεις από Κάντζα προς Γλ. Νερά, προς Παλλήνη, προς Μαραθώνος και προς τον Προαστιακό. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
Αυτό όμως που είναι λάθος, και δεν καταλαβαίνω γιατί επαναλαμβάνεται και με το 324, είναι η συνέχιση της γραμμής μέσα στην Ανθούσα. Θα έπρεπε να οριστεί αφετηρία/τέρμα είτε ο παλιός χώρος αναστροφής ακριβώς στον κόμβο Ανθούσας, είτε το πολύ το Α/Σ Ανθούσας και ούτε βήμα παραπέρα.
Βλέπω όμως διαχρονικά να "χώνει τη μούρη του" ο Δημος Παλλήνης και να ανακατεύει τις γραμμές, ανάλογα με ποιός σκαρφίστηκε μια προεκλογική κοτσάνα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Προφανώς θεώρησαν αναγκαίο για τη συνοχή του δήμου να συνδέσουν την Ανθούσα με την Παλλήνη. Ίσως να μην είναι τελείως εσφαλμένη η λογική, αλλά επιτυγχάνεται άριστα με μια γραμμή 301 της προκοπής, η οποία θα δίνει ανταπόκριση στη Μαραθώνος με τις γραμμές που περνάνε μέσα από Παλλήνη (και είναι αρκετές). Επειδή όμως θέλουμε να ικανοποιήσουμε τους πέντε - δέκα παππούδες ψηφοφόρους, διαλύουμε τη συγκοινωνία ολόκληρων συνοικιών.
Η δημιουργία ενδοδημοτικής συγκοινωνίας που δεν αλληλοσυμπληρώνει τον ιστό της κεντρικής αστικής συγκοινωνίας , δεν είναι δουλειά του ΟΑΣΑ αλλά του δήμου. Ας βάλει δημοτικό λεωφορείο να συνδέσει ό,τι θέλει. Αλλά βλέπετε, το δημοτικό λεωφορείο στοιχίζει, γι' αυτό και οι δημοτικές συγκοινωνίες που απέμειναν, είναι εν πολλοίς της πλάκας (ένα δρομολόγιο την ώρα μόνο τις εργάσιμες) και έτσι η εύκολη λύση είναι ο ΟΑΣΑ. Και τσάμπα και κάθε μέρα από πρωί μέχρι αργά το βράδυ.
Οι Αρβανίτες έχουν τους τρόπους τους να τα πετυχαίνουν αυτά ... (βλέπε Ανάβυσο, βλέπε Φυλή, βλέπε Μάνδρα Οικισμό Τιτάν, βλέπε διασταύρωση Ραφήνας που θέλουν να στείλουν το 314) και με τους Αρβανίτες δεν τολμάει να τα βάλει κανείς. Θα κοψουν από αλλού και στείλουν εκεί.