Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015
#1
http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...
#2
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...

Τι σου κάνει ο άνθρωπος (Χρυσοχοΐδης) για να καταφέρει να εκλεγεί! Άξιοι οι ψηφοφόροι του!
#3
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...
Ένα μπράβο στον Πασόκο Δήμαρχο Ελληνικού-Αργυρούπολης!!
Συνδιασμένη δρομολόγηση τότε με το 164, ανά 15' στο ρεύμα προς Αθήνα και η επιστροφή ό,τι να'ναι.. Άντε και το Β4 λοιπόν! Άσυλαααααααααααα!! Άλλο ένα φάντασμα για την Αθήνα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#4
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...

Στην αρχή δε το πίστευα, μέχρι που είδα την επιστολή των ΣΑ στον Δήμαρχο...

Αξίζει να σημειωθεί πως η γραμμή θα είναι δοκιμαστική και για την συνέχισή της θα ληφθούν υπόψιν οι ακυρώσεις εισιτηρίων και οι πληρότητες. Κάτι σαν το 070 δηλαδή. Είδωμεν...
#5
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...

Εν όψει εκλογών, αρχίσαμε τα "παρατράγουδα"....
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]
#6
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...

Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.

Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.
#7
(13-01-2015, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.

Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.
Μπείτε και δείτε στο προφιλ του δημάρχου στο facebook να δείτε τι γραφουν... Μάλλον εμεις δεν εχουμε μπει σε λεωφορειο όπως λένε!
Λογικά από το 164 θα πάνε τα οχήματα και θα μείνει η Κ. Ηλιούπολη με συχνότητες 20-25'..
#8
(13-01-2015, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.

Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.
Δεν θα καταφέρει και απλά θα αυξηθούν οι κομμένες βάρδιες κι άλλο! Tongue
#9
(13-01-2015, 01:26 AM)georgio Έγραψε: Λογικά από το 164 θα πάνε τα οχήματα και θα μείνει η Κ. Ηλιούπολη με συχνότητες 20-25'..

Ένα όχημα απ' το 164, ένα απ' το Α3, ένα απ' το 155 (εκει δε θα ανοιξει μύτη), ένα απ' το Β2 και voila! Έτοιμη η γραμμή! Tongue
#10
(13-01-2015, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.

Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.

Δεκτό, αλλά ο Δήμαρχος, θα πεί μετά, οτι εκείνος κίνησε τα νήματα για να υπάρξει σύνδεση με το κέντρο, άσχετα αν το λεωφορείο πηγαινοέρχεται άδειο! Γιατί να μην πληρώνει ο κάθε δήμος με τα λεφτάκια του την ιδέα του κάθε δημάρχου, έτσι ώστε να σκέφτεται παραπάνω τι πάει να κάνει, ΠΡΙΝ το κάνει??
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
[Εικόνα: ikarus2.gif]


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2025 N1Ellinikou 12 1.736 11-02-2025, 11:07 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 138 34.500 25-12-2024, 07:06 PM
Τελευταία Δημοσίευση: FerrariF2004
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 26.311 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 56.308 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 58.394 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 103.882 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 97.589 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 79.595 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 178.928 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 130.953 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)