Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
(22-11-2016, 07:40 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Ηλεκτρονικό εισητηριο πέτυχα για πρώτη φορά σε citelis σημερα (#9035, #9051)
Έχει και το #9143, το είδα εχθές στο Β12.
(22-11-2016, 09:37 PM)tomasxouliaras Έγραψε: [ -> ]Έχει και το #9143, το είδα εχθές στο Β12.
Άμα πιάσουμε ένα ένα τα αμαξοστασια όλα έχουν και λογικό αφού σε λίγο καιρό αναμένεται να μπουν σε λειτουργία.
Ανθούσα. Σίγουρα έχει σε αρκετές γκαζιερες.
Ραλλη: Ελάχιστα πρεπει να ειναι τα οχήματα που έχουν. Τα μόνα που μου ερχονται στο μυαλό είναι τα #178 και #885
Βοτανικός: Πρέπει να έχει σχεδόν σε όλα αν δεν έχει σε όλα. Δεν ξερω για τα Neoplan.
Λιοσια: Έχει αναφερθεί πως έχουν μερικά Citelis.
Πειραιάς: Σίγουρα έχουν αρκετα Agora.
Μπραχαμι: Σε οσα Ν1 εχω δει τελευταια έχουν.
Ελληνικο: Και εκεί εχω πετύχει Ν1 με ηλεκτρονικό εισητηριο, δεν ξέρω για τα GN, Solaris
Βέβαια το θέμα είναι οτι πάλι μπαίνουν μηχανήματα σε όλες τις εισόδους του λεωφορείου, πράγμα που σημαίνει οτι πάλι κανείς δε θα χτυπάει εισιτήριο αμα θέλει... Το σωστό θα ήταν να μπεί μηχάνημα μόνο στην πόρτα του οδηγού και η είσοδος να γίνεται αυστηρά μόνο από εκεί σε όλες τις γραμμές. Η έξοδος θα μπορεί να γίνεται από τη μεσαία ή την πίσω πόρτα.
(30-11-2016, 01:55 AM)MycenaeanKing Έγραψε: [ -> ]Βέβαια το θέμα είναι οτι πάλι μπαίνουν μηχανήματα σε όλες τις εισόδους του λεωφορείου, πράγμα που σημαίνει οτι πάλι κανείς δε θα χτυπάει εισιτήριο αμα θέλει... Το σωστό θα ήταν να μπεί μηχάνημα μόνο στην πόρτα του οδηγού και η είσοδος να γίνεται αυστηρά μόνο από εκεί σε όλες τις γραμμές. Η έξοδος θα μπορεί να γίνεται από τη μεσαία ή την πίσω πόρτα.

Η λειτουργία του ΑΣΣΚ δε θα σημάνει κατάργηση του σώματος των ελεγκτών. Αντίθετα, μόλις ενοποιηθούν οι υπηρεσίες και με δεδομένο ότι στο Μετρό δε θα απαιτείται ο ίδιος (αν όχι και καθόλου) αριθμός ελεγκτών και ενδεχομένως να έχουμε και προσλήψεις, θα υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό ώστε να αρχίσει να μαζεύεται το πράγμα στα λεωφορεία.

Η εφαρμογή του μέτρου εισόδου από την πρώτη πόρτα σε κεντρικές γραμμές είναι κάτι που μόνο πρόβλημα θα προκαλέσει. Μπορεί κάλλιστα να εφαρμοστεί σε τοπικές γραμμές, στις οποίες ο αριθμός των επιβατών που εισέρχονται είναι πολύ μικρότερος, άρα δε θα προκαλείται καθυστέρηση στην επιβίβαση.

ΥΓ: Η τοποθέτηση μηχανημάτων στις μεσαίες και πίσω θύρες των οχημάτων θα έχει χρησιμότητα με την εφαρμογή της ζωνικής χρέωσης, αφού ο επιβάτης θα οφείλει να ακυρώσει την κάρτα του κατά την έξοδο για να δείξει την ολοκλήρωση της διαδρομής του και να χρεωθεί αναλογικά. Άλλωστε, αν προσέξεις τα μηχανήματα αυτά είναι στραμμένα προς το εσωτερικό του λεωφορείου, δείχνοντας ότι απευθύνονται σε επιβάτη που βρίσκεται εντός του οχήματος, ενώ αντίθετα το μηχάνημα της πρώτης πόρτας είναι στραμμένο προς το εξωτερικό.
(30-11-2016, 02:41 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η λειτουργία του ΑΣΣΚ δε θα σημάνει κατάργηση του σώματος των ελεγκτών. Αντίθετα, μόλις ενοποιηθούν οι υπηρεσίες και με δεδομένο ότι στο Μετρό δε θα απαιτείται ο ίδιος (αν όχι και καθόλου) αριθμός ελεγκτών και ενδεχομένως να έχουμε και προσλήψεις, θα υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό ώστε να αρχίσει να μαζεύεται το πράγμα στα λεωφορεία.

Η εφαρμογή του μέτρου εισόδου από την πρώτη πόρτα σε κεντρικές γραμμές είναι κάτι που μόνο πρόβλημα θα προκαλέσει. Μπορεί κάλλιστα να εφαρμοστεί σε τοπικές γραμμές, στις οποίες ο αριθμός των επιβατών που εισέρχονται είναι πολύ μικρότερος, άρα δε θα προκαλείται καθυστέρηση στην επιβίβαση.

ΥΓ: Η τοποθέτηση μηχανημάτων στις μεσαίες και πίσω θύρες των οχημάτων θα έχει χρησιμότητα με την εφαρμογή της ζωνικής χρέωσης, αφού ο επιβάτης θα οφείλει να ακυρώσει την κάρτα του κατά την έξοδο για να δείξει την ολοκλήρωση της διαδρομής του και να χρεωθεί αναλογικά. Άλλωστε, αν προσέξεις τα μηχανήματα αυτά είναι στραμμένα προς το εσωτερικό του λεωφορείου, δείχνοντας ότι απευθύνονται σε επιβάτη που βρίσκεται εντός του οχήματος, ενώ αντίθετα το μηχάνημα της πρώτης πόρτας είναι στραμμένο προς το εξωτερικό.

Παγκόσμια πρωτοτυπία πάντως το να χτυπάς την κάρτα και στην έξοδο από το λεωφορείο... Σε όσες χώρες έχω χρησιμοποιήσει λεωφορείο, και πίστεψέ με είναι πάρα πολλές, χτυπάς την κάρτα μόνο στην είσοδο. Φυσικά το χτύπημα σε είσοδο και έξοδο γίνεται μόνο στα μετρό, όπως άλλωστε θα γίνει και εδώ.
(30-11-2016, 02:54 AM)MycenaeanKing Έγραψε: [ -> ]Παγκόσμια πρωτοτυπία πάντως το να χτυπάς την κάρτα και στην έξοδο από το λεωφορείο... Σε όσες χώρες έχω χρησιμοποιήσει λεωφορείο, και πίστεψέ με είναι πάρα πολλές, χτυπάς την κάρτα μόνο στην είσοδο. Φυσικά το χτύπημα σε είσοδο και έξοδο γίνεται μόνο στα μετρό, όπως άλλωστε θα γίνει και εδώ.
Εισαι σιγουρος; Στη Δανια που εχω μπει προσφατα σε Μέσα Μεταφορας στα λεωφορεια χτυπουσες την καρτα και στην εισοδο( Μονο απο μπροστα εννοειται) και στην έξοδο αφου υπολογιζε τη ζωνη που εισαι και τα χιλιομετρα που διενυσες για την αντιστοιχη χρεωση. Αν δεν την χτυπαγες κατα την εξοδο σε χρεωνε τη μεγιστη χιλιομετρικη αποσταση που θα μπορουσες να διανύσεις στη ζώνη κατι το οποιο θα γινεται και δω όπως έχουν πει
(30-11-2016, 10:47 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Εισαι σιγουρος; Στη Δανια που εχω μπει προσφατα σε Μέσα Μεταφορας στα λεωφορεια χτυπουσες την καρτα και στην εισοδο( Μονο απο μπροστα εννοειται) και στην έξοδο αφου υπολογιζε τη ζωνη που εισαι και τα χιλιομετρα που διενυσες για την αντιστοιχη χρεωση. Αν δεν την χτυπαγες κατα την εξοδο σε χρεωνε τη μεγιστη χιλιομετρικη αποσταση που θα μπορουσες να διανύσεις στη ζώνη κατι το οποιο θα γινεται και δω όπως έχουν πει

Αυτό το πράγμα δεν μπορεί να λειτουργήσει σε συνθήκες αθηναϊκές. Φανταστείτε ένα λεωφορείο, ας πούμε το 608, να σταματάει σε μία στάση της Λ. Παπάγου στου Ζωγράφου, κλείνοντας βέβαια όλη την κυκλοφορία (αφού είναι μια λώρίδα ανα κατεύθυνση) και να προσπαθούν να αποβιβαστούν 50 - 60 άτομα, με τον καθένα να πρέπει να περάσει την καρτα του από το μηχάνημα. Χρόνος αναμονής τουλάχιστον δύο λεπτά. Για να δούμε αν θα εκτελεστεί δρομολόγιο με χρόνο κάτω από δύο ώρες.

Πάνω - κάτω το ίδιο συνέβαινε στην Θεσσαλονίκη, όσα χρόνια είχαν εισπράκτορα οι νταλίκες στην πίσω πόρτα : Ουρές δέκα μέτρα με τον κόσμο να στριμώχνεται και να επιβιβάζεται ΕΝΑΣ- ΕΝΑΣ ώστε να καταφέρει να δείξει στον εισπράκτορα την κάρτα απεριορίστων ή να κόψει εισιτήριο. Οι χρόνοι διαδρομής ήταν τραγικοί και οι αναμονές στις στάσεις απαράδεκτες.

Και για να μη θεωρούμε ότι μόνο εδώ έχουμε πρόβλημα : Στο Αμβούργο της Γερμανίας υπάρχει η περίφημη γραμμή Metrobus 5. Κάτι σαν 608, 040 και 550 μαζί. 40.000 επιβάτες την ημέρα, χρονοαποστάσεις 4-5' και λεωφορεία διπλοφυσούνες VanHool 25μετρα. Πήγαν να εφαρμόσουν σύστημα εισόδου από την πόρτα του οδηγού. Το κατήργησαν την πρώτη μέρα εφαρμογής του, όταν είδαν ότι διαλύθηκε η συγκοινωνία.
Μέχρι και στο Λονδίνο που λειτουργεί χρόνια αυτό το σύστημα, στα λεωφορεία έχουν flat rate 2 λίρες και δεν κάνουν check out λόγω επιβατικού φόρτου.
Αυτά τα "κόλπα" με τα check-in / check-out γίνονται μόνο σε γραμμούλες με 20-30 επιβάτες. Στους κορμούς και σε βαριές γραμμές το ζητούμενο είναι να γίνεται γρήγορη και άνετη επιβίβαση/αποβίβαση από όλες τις πόρτες και στο συντομότερο χρόνο.
(30-11-2016, 02:54 AM)MycenaeanKing Έγραψε: [ -> ]Παγκόσμια πρωτοτυπία πάντως το να χτυπάς την κάρτα και στην έξοδο από το λεωφορείο... Σε όσες χώρες έχω χρησιμοποιήσει λεωφορείο, και πίστεψέ με είναι πάρα πολλές, χτυπάς την κάρτα μόνο στην είσοδο. Φυσικά το χτύπημα σε είσοδο και έξοδο γίνεται μόνο στα μετρό, όπως άλλωστε θα γίνει και εδώ.

Μάλλον δεν έχεις πάει Ολλανδία.

(30-11-2016, 11:06 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Αυτό το πράγμα δεν μπορεί να λειτουργήσει σε συνθήκες αθηναϊκές. Φανταστείτε ένα λεωφορείο, ας πούμε το 608, να σταματάει σε μία στάση της Λ. Παπάγου στου Ζωγράφου, κλείνοντας βέβαια όλη την κυκλοφορία (αφού είναι μια λώρίδα ανα κατεύθυνση) και να προσπαθούν να αποβιβαστούν 50 - 60 άτομα, με τον καθένα να πρέπει να περάσει την καρτα του από το μηχάνημα. Χρόνος αναμονής τουλάχιστον δύο λεπτά. Για να δούμε αν θα εκτελεστεί δρομολόγιο με χρόνο κάτω από δύο ώρες.

Πάνω - κάτω το ίδιο συνέβαινε στην Θεσσαλονίκη, όσα χρόνια είχαν εισπράκτορα οι νταλίκες στην πίσω πόρτα : Ουρές δέκα μέτρα με τον κόσμο να στριμώχνεται και να επιβιβάζεται ΕΝΑΣ- ΕΝΑΣ ώστε να καταφέρει να δείξει στον εισπράκτορα την κάρτα απεριορίστων ή να κόψει εισιτήριο. Οι χρόνοι διαδρομής ήταν τραγικοί και οι αναμονές στις στάσεις απαράδεκτες.

Και για να μη θεωρούμε ότι μόνο εδώ έχουμε πρόβλημα : Στο Αμβούργο της Γερμανίας υπάρχει η περίφημη γραμμή Metrobus 5. Κάτι σαν 608, 040 και 550 μαζί. 40.000 επιβάτες την ημέρα, χρονοαποστάσεις 4-5' και λεωφορεία διπλοφυσούνες VanHool 25μετρα. Πήγαν να εφαρμόσουν σύστημα εισόδου από την πόρτα του οδηγού. Το κατήργησαν την πρώτη μέρα εφαρμογής του, όταν είδαν ότι διαλύθηκε η συγκοινωνία.
Μέχρι και στο Λονδίνο που λειτουργεί χρόνια αυτό το σύστημα, στα λεωφορεία έχουν flat rate 2 λίρες και δεν κάνουν check out λόγω επιβατικού φόρτου.
Αυτά τα "κόλπα" με τα check-in / check-out γίνονται μόνο σε γραμμούλες με 20-30 επιβάτες. Στους κορμούς και σε βαριές γραμμές το ζητούμενο είναι να γίνεται γρήγορη και άνετη επιβίβαση/αποβίβαση από όλες τις πόρτες και στο συντομότερο χρόνο.

Το πρόβλημα δεν είναι το Check Out ούτε η είσοδος από την πρώτη πόρτα. Το θέμα είναι ότι πάμε να εφαρμόσουμε αυτά τα μέτρα που εφαρμόζει η "πολιτισμένη" Ευρώπη σε συγκοινωνίες επιπέδου Ινδίας. Για να γίνω πιο κατανοητός: Οι περισσότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες εφαρμόζουν δρομολόγηση τέτοια ώστε να μην υπάρχουν όρθιοι επιβάτες ακόμα και σε αστικά λεωφορεία, κοινώς βλέπεις γραμμές με 50-60 επιβάτες στην αιχμή να παίρνουν αρθρωτό όχημα, ενώ στην Ελλάδα μπορεί να τους έβαζες και midi (βλ. 230), άρα δεν υπάρχει σε καμία των περιπτώσεων πρόβλημα να γίνει επιβίβαση από την πρώτη πόρτα και να ελέγξει ο οδηγός ότι έκανες check in και αντίστοιχα ακόμα και να κατέβουν όλοι αυτοί οι επιβάτες σε μία στάση, έχεις 2 μηχανήματα * 3 πόρτες = 6, άρα θα πάρει το πολύ 20-25" για να κάνουν check out και να κατέβουν. Το flat rate είναι κατ' εμέ ένα δείγμα ότι απέτυχε το μέτρο, καθώς αν είναι να φτιάχνεις ηλεκτρονικό εισιτήριο για να εφαρμόζεις τις τακτικές με τα χάρτινα εισιτήρια, τότε μιλάμε για πεταμένα λεφτά... Ένα ακόμα λάθος για μένα είναι το 1 μηχάνημα ανά πόρτα. Θα έπρεπε να υπάρχουν 2, δηλαδή όσοι είναι και οι επιβάτες που μπορούν να απο/επιβιβάζονται παράλληλα από κάθε πόρτα.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν έχει εγκατασταθεί ακόμα σε όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν;
Ρωτάω γιατί το Citelis #9038 που είναι δρομολογημενο σήμερα στο 619 δεν έχει εγκατεστημένο κανένα από 4 νεα μηχανήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (στο ταμπλό του οδηγού, στην μπροστά, στην μεσαία και στην πίσω πόρτα). Αντιθέτως στην πίσω πόρτα έχει ακόμα το παλιό μηχάνημα και έτσι δεν χρειάζεται να πας στην μέση για να επικυρωσεις το χάρτινο εισιτήριο σου.
Απίστευτο, και όμως αληθινό, η Volvo #167 που σήμερα ήταν δρομολογημενη στο Β9, δεν έχει εγκατεστημένο κανένα μηχανικά για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23