(02-12-2019, 12:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Από την έξοδό σου από τον Σταθμό Λαρίσης από τις κλίμακες χωρίς επικύρωση έως την επανείσοδό κανονικά από τις πύλες, δεν κάνεις ΚΑΜΙΑ άλλη χρήση της κάρτας;
Αναλογως. Καποιες φορες την χτυπαω και στο λεωφορειο μετα, αλλα δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα. Βεβαια εχω μηνιαια καρτα, οποτε ισως ειναι και αυτο.
(01-12-2019, 11:36 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Την Τετάρτη πάντως στον σταθμό Λαρίσης που ΔΕΝ πέρασα την κάρτα στην έξοδο μια χαρά έκανε επανείσοδο χωρίς το παραμικρό...
(02-12-2019, 11:21 AM)TeiPir Έγραψε: [ -> ]Κατεβαινω Σταθμο Λαρισης σχεδον καθε μερα για να παω σχολη. Ποτε δεν το επικυρωνω στην εξοδο, και ποτε δεν εχω προβλημα. Νομιζω οτι η ρυθμιση που εχουν κανει ειναι να μην μπορεσεις να βγεις αμα δεν το εχεις επικυρωσει οταν εχεις μπει, και δεν φαινεται να ισχυει το αντιστροφο.
Προσυπογράφω. Σχεδόν καθημερινά κατεβαίνω στον σταθμό Πανεπιστήμιο και
δεν επικυρώνω κατά την έξοδο μιας και οι πύλες είναι ανοιχτές (μάλλον λόγω ώρας αιχμής). Ουδέποτε αντιπετώπισα πρόβλημα σε επόμενη είσοδό μου, ακόμη κι αν αυτή έγινε μέσα σε λίγο διάστημα από την έξοδο.
(02-12-2019, 03:30 PM)TeiPir Έγραψε: [ -> ]Αναλογως. Καποιες φορες την χτυπαω και στο λεωφορειο μετα, αλλα δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα. Βεβαια εχω μηνιαια καρτα, οποτε ισως ειναι και αυτο.
Όταν γίνει επικύρωση σε άλλο μέσο, καταγράφεται η μετεπιβίβαση και αυτομάτως έχει ολοκληρωθεί η προηγούμενη διαδρομή. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι πύλες δε μπορούν να ανοίξουν αν δεν έχει ολοκληρωθεί η προηγούμενη (επικύρωση στην έξοδο) ή δεν έχει ξεκινήσει η τρέχουσα διαδρομή (επικύρωση στην είσοδο), όπως μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει σε ώρες αιχμής με επιβάτες να "εγκλωβίζονται" ή να μη μπορούν να εισέλθουν στο Μετρό βλέποντας την ειδοποίηση σφάλματος και "κλήσης βοήθειας".
Ξέρει κανείς αν χρειάζεται να κάνεις κάτι ιδιαίτερο για να πάρεις τη δωρεάν ανανέωση της προσωποποιημένης κάρτας για 30 ημέρες αν έχεις αχρησιμοποίητες λόγω του κορονοϊού; Και αν γίνεται σε ταμεία και αυτόματα μηχανήματα, αν θέλει προσοχή σε κάποια διαδικασία κ.λπ.;
(02-06-2020, 06:03 PM)amoran Έγραψε: [ -> ]Ξέρει κανείς αν χρειάζεται να κάνεις κάτι ιδιαίτερο για να πάρεις τη δωρεάν ανανέωση της προσωποποιημένης κάρτας για 30 ημέρες αν έχεις αχρησιμοποίητες λόγω του κορονοϊού; Και αν γίνεται σε ταμεία και αυτόματα μηχανήματα, αν θέλει προσοχή σε κάποια διαδικασία κ.λπ.;
Είναι αρκετά απλό (προσωπικά πήγα σε αυτόματο μηχάνημα σταθμού Μετρό): πατάς την επιλογή "Επιδότηση" στο μενού επιλογών (όχι "Αγορά Κομίστρου" ή κάτι αντίστοιχο), τοποθετείς την κάρτα στην υποδοχή ανάγνωσης, και, εφόσον δικαιούσαι, θα σου βγάλει μια επιλογή "Ενιαίο, 30 ημερών covid-19". Απλά επιλέγεις αυτήν την επιλογή και επαναφορτίζει αυτόματα. Δεν (μου) χρειάστηκε κάτι άλλο. Τέλος, στην εκτυπωμένη απόδειξη θα γράφει
"Ενιαίο, 30 ημερών covid-19".
Πέρα από την προσέλευση στα αυτόματα μηχανήματα, οι χρήστες smartphones με NFC μπορούν να φορτίσουν το δωρεάν κόμιστρο στην κάρτα τους και από την εφαρμογή της Athena Card.
Εεε συγγνώμη δεν ξέρω αν πρεπει να το γράψω εδώ αλλά μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει για των 30 ημερών μειωμένο τι πρεπει να κάνω από πρωτη Ιουνίου για τι στο διάστημα της καραντίνα ς έχασα διαδρομές
Με τα γνωστά ΑΜΕΚ της Hellas Smart Ticket (ή για την ακρίβεια της Sigma SpA, που είναι η κατασκευάστρια) θα λειτουργήσει και η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά. Ήδη έχει πραγματοποιηθεί η τοποθέτησή τους στις αποβάθρες του τερματικού (Ακτή Ποσειδώνος) και των στάσεων "Αγ. Τριάδα" και "Ευαγγελίστρια".
Το ένα εξ' αυτών είναι το 328, το οποίο ήταν ανάμεσα στα τρία που είχαν μεταφερθεί στο Μετρό του Συντάγματος για να αντιμετωπίσουν την αυξημένη ζήτηση. Συνολικά 7 υφιστάμενα ΑΜΕΚ θα μετεγκατασταθούν στον Πειραιά, ενώ στις 29/6/2021 υπεγράφη σύμβαση μεταξύ ΟΑΣΑ και HST για προμήθεια ακόμη 7 για ισάριθμες στάσεις του νέου δικτύου (Μ. Ασίας, Λαμπράκη, Ευαγγελίστρια, Πλ. Ιπποδαμείας,
34ου Συντάγματος, Ανδρούτσου, Ομ. Σκυλίτση).
Να σημειωθεί ότι, αν και η AMCO το 2017 είχε ανακοινώσει ότι η ίδια θα αναλάμβανε την κατασκευή των ΑΜΕΚ της επέκτασης προς Πειραιά, φαίνεται πως δεν προχώρησε η προμήθεια αυτή. Μάλιστα στη διαγωνιστική διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη για την προμήθεια επιπλέον εξοπλισμού ΑΣΣΚ έχουν συμπεριληφθεί και 20 ΑΜΕΚ για το νέο δίκτυο του Τραμ.