Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Ετοιμαστείτε τώρα για χοντρό γέλιο, σας έχω πολύ ωραία πράγματα.

Ξεκινάμε με τα ψιλολόγια: Με νέα (τρίτη στη σειρά) ανακοίνωση ο ΟΑΣΑ μετέτρεψε την "εισήγηση" σε "απόφαση" και πλέον έχουμε παράταση για τις κάρτες απεριορίστων του Οκτωβρίου ως τις 15 Νοεμβρίου. Και έχει ο... Μαυραγάνης. Μετά πάμε για 20, 25, 30... μαθαίνεις και τα πολλαπλάσια του 5.

Πάμε τώρα στο κυρίως μενού: Έχετε την εντύπωση πως καταργήθηκαν οι χάρτινες κάρτες και τα εισιτήρια και αντικαθίστανται με τα ηλεκτρονικά; Αμ δε! Βρέθηκε το παραθυράκι και το χαρτί θα συνεχίσει μια χαρά να υπάρχει! Υπεύθυνη η TrainOSE, που δήλωσε σήμερα πως, επειδή ο ΟΑΣΑ την ξέχασε και δεν την έστειλε ηλεκτρονικά εισιτήρια και κάρτες, θα συνεχίσει να εκδίδει χάρτινα, και μάλιστα βάζει φαρδιά-πλατιά στο "μενού" της και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών!

Ιδού και η ανακοίνωση για του λόγου το αληθές:

"Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρεί στην έκδοση χάρτινων καρτών και εισιτηρίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, λόγω της αδυναμίας της ΟΑΣΑ Α.Ε. να προμηθεύσει με προϊόντα κομίστρου την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. (υπενθυμίζεται ότι μέχρι σήμερα τα εκδοτήρια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας πωλούσαν εισιτήρια και μηνιαίες κάρτες τις οποίες προμήθευε η ΟΑΣΑ Α.Ε.).

Σημειώνεται ότι δεν υπάρχουν μεταβολές στη μέχρι σήμερα ακολουθούμενη τιμολογιακή πολιτική του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Αθηνών (στην αστική ζώνη ΟΑΣΑ) και ότι οι μηνιαίες χάρτινες κάρτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και τα εισιτήριά της θα γίνονται δεκτά από την ΟΑΣΑ Α.Ε. για τις μετεπιβιβάσεις σε άλλα συγκοινωνιακά μέσα (Μετρό, Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, Λεωφορεία και Τρόλεϊ), όπως ίσχυε τα τελευταία χρόνια.


ΚΑΡΤΑ ΜΗΝΙΑΙΑ
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΚΤΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΜΕΙΩΜΕΝΗ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Ο.ΣΥ. (λεωφορεία εκτός Express Αεροδρομίου & Χ 80, τρόλεϊ) & ΣΤΑ.ΣΥ. (τραμ, ηλεκτρικός, μετρό έως το σταθμό Κορωπίου) € 30 € 15
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ & ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΜΕΙΩΜΕΝΗ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Ο.ΣΥ. (λεωφορεία, λεωφορεία Express εκτός Χ80, τρόλεϊ) & ΣΤΑ.ΣΥ. (τραμ, ηλεκτρικός, μετρό έως και το Αεροδρόμιο) € 49 € 25."

ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΦΟΡΕΒΕΡ!
Πάντως μετά το μεγάλο χαμό των προηγούμενων ημερών έχει κοπάσει πλέον το θέμα με τις ουρές. Το πρωί (γύρω στις 8) περίμεναν 10-15 στο Πανεπιστήμιο και περίπου 20 στον Πειραιά.
Παρά τις παρατάσεις που έχει δοθεί στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών Οκτωβρίου έως τις 15 Νοεμβρίου, έχουν αρχίσει ήδη να χρησιμοποιούνται ηλεκτρονικές κάρτες athena ticket. Ενδεικτικά, πριν περίπου 1 ώρα σε Ν1 στο Α3 υπήρχαν καταγεγραμμένες συνολικά 55 επικυρώσεις στα μπλε μηχανήματα, ενώ σε όχημα στο 220/221 το μεσημέρι (13:30) εμφανίζονταν στην κονσόλα του οδηγού γύρω στις 20 επικυρώσεις.

Όπως είπε και ο Νίκος, η κατάσταση έχει αρχίσει να γίνεται εμφανώς καλύτερη, όμως ακόμα έχουμε μέλλον. Το θετικό είναι ότι ήδη στον Ευαγγελισμό λειτουργεί και δεύτερο ΤΕΚ, με αποτέλεσμα η ουρά σήμερα να είναι η μισή σε σχέση με χθες. Η ζημιά έγινε και για άλλη μια φορά όλα τα πάντα χρεώθηκαν οπουδήποτε αλλού ("παρανόησαν οι επιβάτες", "απαγόρευσε η Αρχή" κλπ) εκτός από αυτούς που δημιούργησαν τη μεγαλύτερο ΦΙΑΣΚΟ των τελευταίων ετών.
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ απρόσωπης κάρτας και πολλαπλού εισιτηρίου;
(03-11-2017, 11:17 PM)antonis Έγραψε: [ -> ]Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ απρόσωπης κάρτας και πολλαπλού εισιτηρίου;

1) Τα αυτόματα μηχανήματα εκδίδουν μόνο πολλαπλό εισιτήριο (athena ticket) και για ανώνυμη κάρτα θα πρέπει να πας στο εκδοτήριο.
2) Στην ανώνυμη κάρτα μετά την έκδοση-πρώτη φόρτιση μπορεί να περαστεί από τώρα μεμονωμένο εισιτήριο 1,40€ κάτι που δεν είναι ακόμα εφικτό με το πολλαπλό εισιτήριο. Αυτό βέβαια αλλάζει από τη Δευτέρα, σύμφωνα πάντα με τον ΟΑΣΑ.
3) Στην ανώνυμη κάρτα μπορεί να αποθηκευτεί χρηματική αξία έως 50€, κάτι που δεν επιτρέπει το πολλαπλό εισιτήριο.
4) Ομαδικά εισιτήρια Αεροδρομίου φορτίζονται μόνο στο πολλαπλό εισιτήριο.
(04-11-2017, 12:27 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]1) Τα αυτόματα μηχανήματα εκδίδουν μόνο πολλαπλό εισιτήριο (athena ticket) και για ανώνυμη κάρτα θα πρέπει να πας στο εκδοτήριο.
2) Στην ανώνυμη κάρτα μετά την έκδοση-πρώτη φόρτιση μπορεί να περαστεί από τώρα μεμονωμένο εισιτήριο 1,40€ κάτι που δεν είναι ακόμα εφικτό με το πολλαπλό εισιτήριο. Αυτό βέβαια αλλάζει από τη Δευτέρα, σύμφωνα πάντα με τον ΟΑΣΑ.
3) Στην ανώνυμη κάρτα μπορεί να αποθηκευτεί χρηματική αξία έως 50€, κάτι που δεν επιτρέπει το πολλαπλό εισιτήριο.
4) Ομαδικά εισιτήρια Αεροδρομίου φορτίζονται μόνο στο πολλαπλό εισιτήριο.
Έχουν κάποιο νόημα αυτές οι διαφορές; Απο τη στιγμή που ο μέσος επιβάτης ενδιαφέρεται να αγοράσει μεμονωμένο ή το πολύ 5-10 εισιτήρια, δεν είναι το ίδιο πράγμα;
Και κάτι ακόμη: δεν είδα πουθενά να λένε τι θα γίνει για τα πολύ μικρά παιδιά που δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση. Θα περνούν από τις μπάρες αγκαλιά ή πρέπει να βγάλουν κι αυτά κάρτα;
(04-11-2017, 12:43 AM)antonis Έγραψε: [ -> ]Έχουν κάποιο νόημα αυτές οι διαφορές; Απο τη στιγμή που ο μέσος επιβάτης ενδιαφέρεται να αγοράσει μεμονωμένο ή το πολύ 5-10 εισιτήρια, δεν είναι το ίδιο πράγμα;
Και κάτι ακόμη: δεν είδα πουθενά να λένε τι θα γίνει για τα πολύ μικρά παιδιά που δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση. Θα περνούν από τις μπάρες αγκαλιά ή πρέπει να βγάλουν κι αυτά κάρτα;

Η ανώνυμη κάρτα αν θυμάμαι σωστά δεν ήταν στα αρχικά σχέδια και εισήχθη μόλις η ΑΠΔΠΧ έβαλε "βέτο" στην πρώτη αποτυχημένη απόπειρα του ΟΑΣΑ να πάρει το "οκ" για το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Είναι μία εναλλακτική σε όποιον δεν επιθυμεί να δώσει στοιχεία για να βγάλει προσωποποιημένη κάρτα.

Όσο για το δεύτερο ζήτημα, για κανέναν δικαιούχο δωρεάν μετακίνησης δεν έχει ξεκινήσει κάποια διαδικασία. Όταν ανακοινωθεί το πότε και πως θα πραγματοποιηθεί η διαδικασία, τότε θα διευκρινιστούν και αυτές οι λεπτομέρεις. Πάντως με δεδομένο πως για αυτούς που ταξιδεύουν προς/από το Αεροδρόμιο με ομαδικό εισιτήριο υπήρξε πρόνοια ώστε το σύστημα να εκδίδει ξεχωριστά εισιτήρια για το κάθε άτομο, αντίστοιχα θα πρέπει να έχουν προνοήσει και για τα βρέφη-νήπια, καθώς και για τους συνοδούς ΑΜΕΑ, με το ερώτημα στην τελευταία περίπτωση να είναι το τι θα συμβαίνει όταν αυτοί δε θα μετακινούνται μαζί με το ΑΜΕΑ (με το υπάρχων καθεστώς δε δικαιούνται στην τελευταία περίπτωση δωρεάν μετακίνηση).
(04-11-2017, 12:43 AM)antonis Έγραψε: [ -> ]Έχουν κάποιο νόημα αυτές οι διαφορές; Απο τη στιγμή που ο μέσος επιβάτης ενδιαφέρεται να αγοράσει μεμονωμένο ή το πολύ 5-10 εισιτήρια, δεν είναι το ίδιο πράγμα;
Και κάτι ακόμη: δεν είδα πουθενά να λένε τι θα γίνει για τα πολύ μικρά παιδιά που δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση. Θα περνούν από τις μπάρες αγκαλιά ή πρέπει να βγάλουν κι αυτά κάρτα;

Παραδόξως έχει νόημα η ύπαρξη της ανώνυμης κάρτας. Αν π.χ θες να ταξιδέψεις από το αεροδρόμιο στο Κερατσίνι όπου θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα εισιτήριο αεροδρομίου για το Χ96 και ένα αστικού λεωφορείου για την τοπική γραμμή, το πολλαπλό εισιτήριο δεν σε αφήνει. Θα πρέπει ή να αγοράσεις 2 εισιτήρια, ένα των 6€ και ένα των 1,4€, είτε όταν κατέβεις στον Πειραιά να βρεις μηχάνημα να επαναφορίσεις το εισιτήριό σου. Με την ανώνυμη κάρτα βάζεις 7,4€ και αυτή θα αποφασίσει να σου αφαιρέσει τα 6€ όταν μπεις στο Χ96 και τα υπόλοιπα 1,4€ στο τοπικό λεωφορείο.

Σήμερα Δευτέρα 6/11/2017 ξεκίνησε η έκδοση 1 μόνο ενιαίου εισιτηρίου αξίας 1,4€ σε ηλεκτρονική μορφή Athena Ticket. Το επόμενο βήμα είναι η κατάργηση των χάρτινων εισιτηρίων τις επόμενες μέρες.
Σε δρομολόγιο του 049 νωρίτερα απόψε το βράδυ ήταν κλειστά και τα 3 ακυρωτικά του οχήματος (κόκκινη οθόνη με την ένδειξη "δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση του εισιτηρίου" ή κάτι τέτοιο)...
Το φιάσκο συνεχίζεται! Ουρές παντού μπροστά στα λιγοστά αυτόματα μηχανήματα που φτάνουν τα 5-6/σταθμό σε Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Μοναστηράκι, Δάφνη και στους υπόλοιπους σταθμούς περιορίζονται στα 2-3 ή ακόμα και μόνο 1 μηχάνημα σε μερικούς (Περιστέρι, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Αγ. Ιωάννης).

Κατά τ' άλλα ο ΟΑΣΑ ενημέρωνε προχθές για συνολικά 300 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης-φόρτισης ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ (Μετρό, Τραμ, εξωτερικοί χώροι), όταν μόνο στις γραμμές 1, 2 και 3 του Μετρό υπήρχαν εγκατεστημένα 294 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης χάρτινου εισιτηρίου (βάσει της πιο πρόσφατης προκήρυξης τον περασμένο Μάρτιο) και εύκολα μπορεί να υπολογίσει κάποιος πόσα υπήρχαν στο Τραμ (48 στάσεις x 2 μηχανήματα = ~96 μηχανήματα) και να συνειδητοποιήσει για πόσο μεγάλη διαφορά μιλάμε και ειδικά όταν όλα τα εκδοτήρια Μετρό που δεν έχουν ΤΕΚ για να εκδίδουν προσωποποιημένες athena card έχουν κλείσει από τις 5 Οκτωβρίου και ο ΟΑΣΑ δε μπήκε καν στον κόπο να δώσει λίστα με τα 200 περίπτερα που έχουν συσκευή επαναφόρτισης καρτών.

Οι επιβάτες παραμένουν έρμαια ανεύθυνων ηγεσιών σε Υπουργείο Μεταφορών και ΟΑΣΑ και τα χειρότερα τη Δευτέρα με κλείσιμο πυλών και είσοδο όσων δεν έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο ή κάρτα από δύο πύλες/σταθμό!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23