(18-03-2018, 11:13 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μάλλον κάποιοι το στοχοποίησαν για να του κλέψουν τα κέρματα, όπως συνέβαινε με τα παλιού τύπου αυτόματα μηχανήματα του Τραμ.
ΥΓ: Useless information... Έχουν συμπληρώσει πάνω από 1 χρόνο από την εγκατάσταση και πολύ περισσότερους από 4 μήνες λειτουργίας τα νέα ΑΜΕΚ.
ΥΓ2: Μήπως θα έπρεπε να ενημερωθεί άμεσα ο ΟΑΣΑ για το περιστατικό για να ενεργήσει κατάλληλα; Ειδικά για τα συγκεκριμένα ζητήματα, δεν υπάρχει λόγος να αναφέρονται εδώ μέσα πρώτα αν δεν έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιοι.
Tα μηχανήματα του τραμ ήταν προβληματικά και δεν έφταιγαν (παρά σε λίγες περιπτώσεις) βάνδαλοι. Δεν υπήρχε μέρα που να μην είναι χαλασμένοι οι κερματοδέκτες σε 5-10 στάσεις σε όλο το μήκος του δικτύου.
Δεν ξέρω αν στο μηχάνημα που λέω έχουν επέμβει τρίτοι. Το έχω βάλει όμως στο μάτι και περιμένω να δώ πότε θα ...συγκινηθεί να περάσει κανένα συνεργείο για τακτική συντήρηση ή - έστω - για συλλογή των χρημάτων που έχει μέσα. Για το λόγο αυτό δεν το αναφέρω σε κανέναν ΟΑΣΑ. Κι απόψε που το τσέκαρα, ακόμη χαλασμένο είναι. Θα σας πώ πότε θα το φτιάξουν - ήδη μετράω 4 μέρες.
-ασχετο με αυτο που λετε-
Πολυ χρησιμη η εφαρμογη ath.ena για android. Ειχα περασει κομιστρο (μηνιαια καρτα) μεσω του site και το ενεργοποιησα μεσω της εφαρμογης με χρηση NFC ,διχως να χρειαστει να παω σε μηχανημα ! (Εχω προσωποιημενη που ουτως ή αλλιως μονο με αυτη συνεργαζεται)
Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί συζητάτε θέματα που έχουν λυθεί από το 2014...
Εκτός αν πιστεύει κανείς πως οι πολιτικοί μας λένε ψέματα... δεν νομίζω να υποστηρίζει κανείς κακοήθης τέτοιο πράγμα, να πλύνει το στόμα του παρακαλώ πολύ.
https://www.athenstransport.com/2013/11/chrisohoidis-2/
Το πρόβλημα με όλες αυτές τις βλακείες είναι ότι ο κάθε υπουργός θέλει να δείξει έργο χωρίς φυσικά να τον ενδιαφέρει αν θα συντηρηθεί έστω και μία φορά (αν είναι από τα τυχερά έργα που θα υλοποιηθεί).
Αλήθεια τι απέγιναν οι πρότυπες γραμμές για τις οποίες ο ΟΑΣΑ δεν προλάβαινε να παραλαμβάνει βραβεία???
Μετά από παλινωδίες και ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων με χρονοδιαγράμματα που ποτέ δεν τηρήθηκαν, η ελεγχόμενη πρόσβαση και το πλήρες κλείσιμο των πυλών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό. Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα έκλεισαν όλες οι πύλες (και οι ΑΜΕΑ) σε Περιστέρι, Ηλιούπολη, Άλιμο και Χολαργό, ενώ σήμερα ακολούθησαν η Αγία Παρασκευή, το Νομισματοκοπείο και η Αργυρούπολη. Εκκρεμεί πλέον το κλείσιμο των πυλών μόνο σε Ομόνοια, Μοναστηράκι και Πανεπιστήμιο.
Για τη διευκόλυνση των επιβατών στην έκδοση-επαναφόρτιση εισιτηρίων έχουν μετεγκατασταθεί προσωρινά αυτόματα μηχανήματα (ΑΜΕΚ) από στάσεις του Τραμ σε σταθμούς των γραμμών 2 και 3 που είτε είχαν ένα και μοναδικό ΑΜΕΚ (Ανθούπολη, Περιστέρι, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή - από αρχές του χρόνου και στην Αγ. Μαρίνα) είτε είχαν δύο (Αττική, Στ. Λαρίσης, Ν. Κόσμος, Ελληνικό, Μεγ. Μουσικής, Χαλάνδρι) και αυξήθηκαν και στις δύο περιπτώσεις σε τρία. Επίσης προσωρινή μετακίνηση ΑΜΕΚ έχουμε και στον σταθμό του Ευαγγελισμού που αυξήθηκαν τα τρία μηχανήματα σε τέσσερα.
Την προηγούμενη εβδομάδα στον σταθμό της Αγίας Παρασκευής γίνονταν δοκιμές των γκρι αυτόματων μηχανημάτων της INDRA (130 στο σύνολο) τα οποία έχουν εγκατεστημένη υποδομή ανάγνωσης "έξυπνων" εισιτηρίων και καρτών. Η αναβάθμισή τους εξαγγέλλεται επανειλημμένα από το Φθινόπωρο του 2017, όμως δεν έχει ολοκληρωθεί έως σήμερα. Μάλιστα λόγω αυτών της ύπαρξης αυτών των μηχανημάτων στο δίκτυο των γραμμών 2 και 3 του Μετρό, ο αριθμός των νέων ΑΜΕΚ που που προβλέπονταν στη σύμβαση είχε περιοριστεί στα 300 για να καλύπτονταν το δίκτυο των ΗΣΑΠ και Τραμ και τα λοιπά εξωτερικά σημεία που αυτά έχουν τοποθετηθεί.
Όσο αφορά τις επεκτάσεις των ΜΣΤ που αναμένονται τους επόμενους μήνες, σίγουρα για το Τραμ προβλέπεται η προμήθεια και εγκατάσταση 15 νέων αυτόματων μηχανημάτων (ανάδοχος η AMCO). Για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά (το 2019 αναμένεται η παράδοση του μισού τμήματος της επέκτασης έως τη Νίκαια) ο διαγωνισμός της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ το 2009 για την προμήθεια των 130 μηχανημάτων της INDRA προέβλεπε ότι αυτά θα κάλυπταν και τις ανάγκες της επέκτασης προς τον Πειραιά.
Στον προαστιακο ξέρουμε τίποτα τι θα γίνει?
(05-06-2018, 01:01 PM)meganium Έγραψε: [ -> ]Στον προαστιακο ξέρουμε τίποτα τι θα γίνει?
Εκεί είναι θέμα του ΟΣΕ πότε θα κλείσει τις μπάρες και απο τη στιγμή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκδίδει ακόμα χάρτινα εισιτήρια μέσα και έξω από το τραίνο και δεν προωθεί και την RFID κάρτα της, δεν βλέπω να έχουμε σύντομα νέα.. Επιπλέον αυτή τη στιγμή μπορείς να εκδώσεις εισιτήριο από Θεσσαλονίκη προς οποιοδήποτε σταθμό του προαστιακού μέσω ιντερνετ και να το εκτυπώσεις σπίτι σου. Οπότε αν αποβιβαστείς πχ στο σταθμό Κηφισίας και πας να βγεις θα είσαι νόμιμος, αλλά δεν θα μπορείς να βγεις.
Συνοπτικές αλλαγές στη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου:
Μηχανήματα:
- Τα μηχανήματα θα δέχονται χαρτονομίσματα των 10€ για έκδοση απλού εισιτηρίου (1,40€) και χαρτονομίσματα των 50€ για μηνιαίες κάρτες των 30€. Μέχρι τώρα τα όρια ήταν στα 5€ και 20€ αντίστοιχα.
- Εγκαθίσταται τερματικό POS στα μηχανήματα του δικτύου (είναι έτοιμα τα 198 από τα 300).
Μπάρες:
- Μέχρι τώρα αν έληγε η χρονική διάρκεια του εισιτηρίου και δεν είχε βγει κάποιος από το σταθμό, έμενε μέσα και έπρεπε να καλέσει τον σταθμάρχη για να του ανοίξει. Πλέον πληρώνει ένα ακόμα εισιτήριο (των 90') και αποβιβάζεται κανονικά. Φυσικά το νέο εισιτήριο έχει διάρκεια 90', οπότε αν μετά την έξοδό του από το σταθμό, χρησιμοποιήσει κάποιο λεωφορείο, μετράει κανονικά. Αν δεν έχει αποθηκευμένο άλλο εισιτήριο, τότε πρέπει να καλέσει τον σταθμάρχη να τον "απελευθερώσει".
Περίπτερα:
- Μέχρι τώρα υπάρχουν 1300 σημεία διάθεσης πακέτων εισιτηρίων (5 ή 10+1 διαδρομών) και 400 σημεία που έχουν προμηθευτεί το ειδικό μηχάνημα επαναφόρτισης εισιτηρίων και καρτών. Όπως φαίνεται μέσα στο επόμενο διάστημα θα πάρουν όλα τα παραπάνω σημεία διάθεσης μηχανήματα επαναφόρτισης εισιτηρίων και θα πάψουν να πωλούνται πακέτα
Εκπτωτική Πολιτική:
- Από 1/10/2018 όποιος επιθυμεί να λάβει έκπτωση από τον ΟΑΣΑ θα πρέπει να το αποδείξει. Καταργείται η έκδοση και η επαναφόρτιση μειωμένων κομίστρων σε πολλαπλά εισιτήρια και γίνεται δυνατή μόνο σε προσωποποιημένες κάρτες. Δηλαδή όποιοις δικαούται έκπτωση (μαθητές - φοιτητές - άνω των 65 κ.α) θα πρέπει να προσέλθουν μια φορά στα εκδοτήρια (ή και online για τους κάτω των 18 και άνω των 65) με το αποδεικτικό της έκπτωσής τους, να εκδώσουν κάρτα και μετά μπορούν να την επαναφορτίζουν όπου και όπως θέλουν. Μέχρι σήμερα μπορούσε κανείς να αγοράσει μειωμένα εισιτήρια, χωρίς κανέναν έλεγχο (γιατί ειδικά οι περιπτεράδες δεν είχαν καμία αρμοδιότητα να τον ελέγξουν αν είναι όντως δικαιούχος έκπτωσης).
(25-09-2018, 09:12 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Έστω και εν μέρει, καιρός να τελειώνει το ανέκδοτο..
"Ανέκδοτο" είναι το να έχει ένας φορέας πραγματική εικόνα του πόσοι και ποιοι χρησιμοποιούν μειωμένα κόμιστρα; Ή μήπως θεωρούμε "κανονικότητα" την εικόνα ηλικιωμένων που κρατούν 4-5 εισιτήρια στο χέρι δοκιμάζοντας ποιο έχουν φορτισμένο; Μήπως είναι "κανονικότητα" και η εξωφρενική ποσότητα πολλαπλών εισιτηρίων που έχει φύγει μέσα στο έναν χρόνο εφαρμογής του νέου συστήματος (αρκετά από αυτά τα βλέπεις πεταμένα γύρω από τους σταθμούς ή τις στάσεις ή ακόμα και μέσα σε συρμούς και οχήματα);
Πραγματικό ανέκδοτο αποτελεί το να διαβάζουμε για "ρήξη ΟΑΣΑ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ"! Αλήθεια, πότε υπήρξε συνεργασία μεταξύ των δύο για το ΑΣΣΚ; Οι μόνοι σταθμοί που εφοδιάστηκαν με ΑΜΕΚ είναι αυτοί που είναι κοινοί με τη γραμμή 3 του Μετρό (Παλλήνη, Παιανία-Κάντζα, Κορωπί, Αεροδρόμιο) και από σπόντα και ο σταθμός της Νερατζιώτισσας λόγω ανταπόκρισης με τον ΗΣΑΠ. Ακόμα και ο κεντρικότερος σταθμός του Προαστιακού (Στ. Λαρίσης) δεν διαθέτει επικυρωτικές συσκευές και δε μπορεί να γίνει ουσιαστικά καταγραφή των μετακινήσεων με τον Προαστιακό για τους χρήστες που επιβιβάζονται ή αποβιβάζονται εκεί (η πίτα των εσόδων πως μοιράζεται???). Για να μη συζητήσουμε για την παντελή απουσία ΤΕΚ (εξοπλισμός για έκδοση προσωποποιημένης) στα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Πως λοιπόν να σταματήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φορτίζει μειωμένα κόμιστρα σε πολλαπλά εισιτήρια όταν σε κανένα σταθμό του δικτύου της -πλην Αεροδρομίου λόγω ανταπόκρισης με το Μετρό- δεν έχει εξοπλισμό για να μπορεί να εκδώσει προσωποποιημένη κάρτα;
ΥΓ: Προφανώς και ο ΟΑΣΑ θα δαπανήσει 3.200€ (πλέον ΦΠΑ) για να διαφημιστεί σε ένα σαιτ (avmag.gr) που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τις συγκοινωνίες, αλλά δε μπήκε στον κόπο να ανεβάσει ένα μήνυμα στην τηλεματική ή στις οθόνες των συρμών ή έστω να παίζει ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα για την αλλαγή στον τρόπο αγοράς μειωμένου κομίστρου!