(30-10-2017, 09:57 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Ο Σπίρτζης φταίει όταν κάνει παράκληση στους επιβάτες από 5/10/17 για 2 πράγματα;
-Να καταθέτουν ΌΛΟΙ οι επιβατες που είχαν μηνιαία κάρτα μέσα στο 2017 τον γνωστό φάκελο με τα στοιχεία τους, για να ΜΗΝ περιμένουν στην ουρά και να τους ερχεται ο φάκελος ταχυδρομικά σπίτι τους
-Να μην αφήσουν την έκδοση της Ηλεκτρονικής κάρτας τις τελευταίες μέρες του μήνα
Όλοι αυτοί που περιμένουν στην ουρά και γκρινιάζουν δεν μπορούν να κάνουν αυτήν την διαδικασία; Μην μου πεις ότι, αυτά τα "χιλιάδες" άτομα που περιμένουν καθημερινά στις ουρές για να βγάλουν ηλεκτρονική κάρτα, δεν είχαν παλιά χάρτινη κάρτα και χρησιμοποιησούσν εισιτήριο των 0,60/1,40€. Και αν όντως λέμε τώρα όλοι αυτοί χρησιμοποιησούσαν κανονικά εισιτήρια, ποιος είναι ο λόγος που θέλουνε να βγάλουν κάρτα;; Μήπως γιατί τους αρέσει πιο πολύ η εμφάνιση της ATH.ENA.CARD σε σχέση με το ATH.ENA.TICKET; Δεν νομίζω.. Αλλά ακόμα και αν για κάποιον λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ εγώ, όλοι αυτοί που έβγαζαν χαρτινα εισιτήρια, πλέον θέλουν ηλεκτρονική κάρτα, φταίει η ηλεκτρονική κάρτα επειδή αργεί να εκδοθεί; Την ίδια ωρα δεν θα έκαναν για να εκδοθούν και τόσες χιλιάδες χάρτινες κάρτες; Και έστω ότι ξέρουν ότι κάνουν τόση ώρα να βγούνε ηλεκτρονικες κάρτες, για ποιόν λόγο δεν πήγαιναν τις πρώτες μέρες του μήνα να βγάλουν ηλεκτρονική κάρτα αφού δεν κοστίζει τίποτα αν δεν την φορτίσεις; Ο Σπιρτζης φταίει λοιπόν όταν λέει ότι σε 1 μήνα μπορούν και πρέπει να εκδοθούν 250.000 κάρτες και τις πρώτες 20 ημέρες δεν πατάει ψυχή στα εκδοτήρια ενώ τις τελευταίες 5 μέρες μαζεύονται όλοι; Να μην αναφέρω και τα οφέλη που θα χαρίσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες, γιατί θα γράψω μέχρι αύριο. Οπότε σκεφτείτε τα ερωτήματα που έθεσα στο post μου και πείτε μου τότε αν φταίει ο Υπουργός ή οι Έλληνες (και οχι μονο) που αφήνουν τα πάντα τελευταία στιγμή..
Θα σου απαντήσω το ίδιο που έγραψα και σε κάποιον που επικαλέστηκε το "ελληνικότατο DNA" για τις ουρές σε άλλο φόρουμ.
Ποιος φταίει για το ότι σε ένα απόγευμα, τις πρώτες μέρες του Οκτώβρη, σταμάτησαν ξαφνικά να εκδίδονται χάρτινες κάρτες και έγινε μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο χωρίς καμία προετοιμασία του επιβατικού κοινού;
Ποιος φταίει για το ότι κανείς Αθηναίος δεν κατάλαβε ότι έπρεπε να είχε προγραμματίσει άμεσα να βγάλει τη νέα κάρτα; Αλλά από την άλλη μπορούσε κανείς τότε να εξηγήσει σε κάποιον ότι αυτό που θα έβγαζε στα εκδοτήρια θα τον χρέωνε άμεσα (τότε ήταν υποχρεωτικό να φορτώσεις κόμιστρο), αλλά θα το ενεργοποιούσε όποτε αυτός ήθελε.
Που στο διάολο βρίσκεται ρε παιδιά αυτό το ρημάδι το ενημερωτικό υλικό για το ΑΣΣΚ που έχουν βγει 50 διαφορετικές δαπάνες στη Διαύγεια για την εκτύπωσή του; Πήρε κανείς κάτι στα χέρια του να το στείλει και στους υπόλοιπους;
Για ποιο λόγο δεν έγινε σωστή εκμετάλλευση των ΜΜΕ από το Υπουργείο και τον ΟΑΣΑ; Μόλις την τελευταία εβδομάδα είδαμε Σπίρτζη και Μαυραγάνη να βγαίνουν μεν, αλλά να μη μπορούν να εξηγήσουν και ειδικά ο πρώτος αν παρακολουθήσει κανείς τη συνέντευξη στο ΣΚΑΪ και διαβάσει πέντε πράγματα από το σάιτ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα καταλάβει ότι ο Υπουργός έχει "μαύρα μεσάνυχτα". Που είναι ο ανάδοχος; Δεν έχει εκπροσώπους;
Γιατί ακόμα και σήμερα οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ δεν ξέρουν πως λειτουργεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο; Παρασκευή βράδυ στον σταθμό της Ηλιούπολης κυρία "βομβάρδιζε" με ερωτήσεις τον σταθμάρχη που ο άνθρωπος δεν ήταν σε θέση να της απαντήσει γιατί προφανώς κανείς δεν του έχει αποστείλει οδηγίες. Και μπράβο να λέμε που προθυμοποιούνται οι άνθρωποι και αφήνουν τα μόνιτορ και βγαίνουν να βοηθήσουν τον κόσμο να χρησιμοποιήσουν τα νέα μηχανήματα.
(30-10-2017, 02:22 PM)amoran Έγραψε: [ -> ]Μόνο ένας ηλίθιος που δεν έχει μετακινηθεί ποτέ στη ζωή του με ΜΜΜ θα έκανε τα πράγματα όπως ο Σπίρτζης, και βεβαίως οι σαχλαμάρες συνεχίζονται. Ας δούμε κάποια ερωτήματα με βάση τις τελευταίες ανακοινώσεις (ο Θεός να τις κάνει):
2. Έχω αφόρτιστη προσωποποιημένη κάρτα. Θέλω την 1η Νοεμβρίου να τη φορτίσω με απεριόριστες διαδρομές 30 ημερών για 30 ευρώ. Θέλω επίσης τα 30 ευρώ που θα δώσω να μετρήσουν για τις φοροαπαλλαγές του έτους 2017 (βλ. POS και πληρωμή με πιστωτική) όπως δικαιούμαι. Πού θα πάω για να κάνω τέτοια φόρτιση χωρίς να περιμένω μαζί με τους χιλιάδες που πήγαν τελευταία στιγμή για να βγάλουν κάρτα;
Μπορείς να κάνεις την αγορά μέσω το athenacard.gr Φτιάχνεις λογαριασμό με username τον αριθμό της κάρτας σου και δικό σου password (πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 8 ψηφία, μικρά και κεφαλαία γράμματα, αριθμό και σύμβολο) και από εκεί περνάς χρήματα ή κόμιστρο (μηνιαίο εισιτήριο στην περίπτωσή σου) στην κάρτα. Αφού πληρώσεις έχεις "σε αναμονή" το συγκεκριμένο κόμιστρο. Για να περαστεί στην κάρτα σου (στο μέλλον θα γίνεται με επαφή από κινητό με NFC) πας σε ένα οποιοδήποτε άσπρο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων και πατάς online κράτηση. Πλέον το κόμιστρο έχει περαστεί στην κάρτα σου και ενεργοποιείται με την πρώτη επαφή της με οποιοδήποτε ακυρωτικό.
Εναλλακτικά μπορείς να πας σε οποιοδήποτε εκδοτήριο της Ο.ΣΥ (ίσως και του προαστιακού, αλλά δεν γνωρίζω, καθώς αυτά δεν εκδίδουν κάρτες, αλλά τις φορτίζουν) και να πληρώσεις εκεί με χρεωστική κάρτα.
Σήμερα αυτές είναι οι μόνες λύσεις για να πληρώσεις με κάρτα (εκτός του εκδοτηρίου). Στο άμεσο μέλλον (τρέχει ήδη ο διαγωνισμός) θα συνδεθούν όλα τα μηχανήματα με το τραπεζικό σύστημα, οπότε θα ανανεώνεις και από εκεί, όπως επίσης θα δουλέψει και το NFC στις κάρτες για όσους είναι μακριά από εκδοτήριο.
(30-10-2017, 09:57 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Ο Σπίρτζης φταίει όταν κάνει παράκληση στους επιβάτες από 5/10/17 για 2 πράγματα;
-Να καταθέτουν ΌΛΟΙ οι επιβατες που είχαν μηνιαία κάρτα μέσα στο 2017 τον γνωστό φάκελο με τα στοιχεία τους, για να ΜΗΝ περιμένουν στην ουρά και να τους ερχεται ο φάκελος ταχυδρομικά σπίτι τους
-Να μην αφήσουν την έκδοση της Ηλεκτρονικής κάρτας τις τελευταίες μέρες του μήνα
Όλοι αυτοί που περιμένουν στην ουρά και γκρινιάζουν δεν μπορούν να κάνουν αυτήν την διαδικασία; Μην μου πεις ότι, αυτά τα "χιλιάδες" άτομα που περιμένουν καθημερινά στις ουρές για να βγάλουν ηλεκτρονική κάρτα, δεν είχαν παλιά χάρτινη κάρτα και χρησιμοποιησούσν εισιτήριο των 0,60/1,40€. Και αν όντως λέμε τώρα όλοι αυτοί χρησιμοποιησούσαν κανονικά εισιτήρια, ποιος είναι ο λόγος που θέλουνε να βγάλουν κάρτα;; Μήπως γιατί τους αρέσει πιο πολύ η εμφάνιση της ATH.ENA.CARD σε σχέση με το ATH.ENA.TICKET; Δεν νομίζω.. Αλλά ακόμα και αν για κάποιον λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ εγώ, όλοι αυτοί που έβγαζαν χαρτινα εισιτήρια, πλέον θέλουν ηλεκτρονική κάρτα, φταίει η ηλεκτρονική κάρτα επειδή αργεί να εκδοθεί; Την ίδια ωρα δεν θα έκαναν για να εκδοθούν και τόσες χιλιάδες χάρτινες κάρτες; Και έστω ότι ξέρουν ότι κάνουν τόση ώρα να βγούνε ηλεκτρονικες κάρτες, για ποιόν λόγο δεν πήγαιναν τις πρώτες μέρες του μήνα να βγάλουν ηλεκτρονική κάρτα αφού δεν κοστίζει τίποτα αν δεν την φορτίσεις; Ο Σπιρτζης φταίει λοιπόν όταν λέει ότι σε 1 μήνα μπορούν και πρέπει να εκδοθούν 250.000 κάρτες και τις πρώτες 20 ημέρες δεν πατάει ψυχή στα εκδοτήρια ενώ τις τελευταίες 5 μέρες μαζεύονται όλοι; Να μην αναφέρω και τα οφέλη που θα χαρίσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες, γιατί θα γράψω μέχρι αύριο. Οπότε σκεφτείτε τα ερωτήματα που έθεσα στο post μου και πείτε μου τότε αν φταίει ο Υπουργός ή οι Έλληνες (και οχι μονο) που αφήνουν τα πάντα τελευταία στιγμή..
5/10 δεν έκανε καμία παράκληση για το φάκελο γιατί η διαδικασία δεν υπήρχε. Ανακοινώθηκε
κατά τις 10 του μήνα οτι εξετάζονταν λύσεις για να μειωθούν οι ουρές. Η διαδικασία με τους φακέλους άρχισε στις 16/10.
Επίσης, για να έγινε σύσκεψη από τις 10/10 για να μειωθεί η αναμονή, πάει να πει οτι υπήρχε προσέλευση. ΤΕΚ δεν υπήρχαν.
Επιπλέον για τους φάκελους, οι πρώτοι που κατατέθηκαν στις 16 ταχυδρομήθηκαν στις 26. Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος σκεφτόταν να καταθέσει μετά τις 20 του μήνα θα θεωρούσε την ουρά μονόδρομο αφού με το την αναμονή μπορεί να έχανε την αλλαγή του μήνα. Η όποια παράταση θα έπρεπε να είχε ανακοινωθεί ΑΠΟ ΤΟΤΕ, αλλά περιμέναμε τις 27/10 όταν ήδη γινόταν το αδιαχώρητο.
Λετε επίσης πως ο ίδιος χρόνος θα χρειαζόταν για τις χάρτινες κάρτες, παραγνωρίζοντας ότι:
- Για τις χάρτινες λειτουργούσαν περίπου 80 σημεία έκδοσης, αντί 31-32 για τις ηλεκτρονικές. Επίσης, στα σημεία έκδοσης του χάρτινου, αν χρειαζόταν βάζανε 2ο υπάλληλο. Στο ηλεκτρονικό λόγω ελλειψης μηχανημάτων εξυπηρετούσε ένας. Στις 27/10 μόλις μπήκαν πιο πολλά μηχανήματα. 4 μέρες πριν την αρχική προθεσμία. Οπότε 2.5x χρόνος μια και έχουμε λιγότερο από το 40% της δυναμικότητας.
- Η έκδοση του κουπονιού θέλει μισό λεπτό. Η έκδοση πλαστικης αν δεν έχει φέρει QR ο επιβάτης, πάνω από δίλεπτο (5x χρόνος) και νομίζω είμαι και αισιόδοξος με την εκτίμηση.
- Χάρτινη κάρτα βγάζανε όσοι είχαν απεριορίστων. Πλέον πλαστική χρειάζονται ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ και ανήλικοι, ηλικιωμένοι, φοιτητές κλπ που δικαιούνται μισό. Ας πούμε χοντρικά 2x ενδιαφερόμενοι.
2μιση επί 5 επί 2 = 25 φορές πιο πολύς χρόνος από όσος χρειαζότανε τα αλλαχθούν οι χάρτινες κάρτες του μήνα, εξ ου και το μπάχαλο.
Προσθέστε και το τραγελαφικό οπου από όταν στις 13/10 καταργήθηκε η υποχρεωτική αγορά μηνιαίας με την έκδοση athena card, προτάθηκε στα ΜΜΕ η προσωποποιημένη κάρτα ως τρόπος να προσπεράστει το "πλαφόν" της αγοράς 5 εισητηρίων και δέσαμε.
Οπότε, το υπουργείο και ο ΟΑΣΑ έβαλαν ένα ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα, ΔΕΝ ήταν έτοιμοι για την αλλαγή (5/10 ανακοίνωση, 16/10 φάκελος, 27/10 προσθήκη ΤΕΚ), και ως μη όφειλαν αποφάσισαν ταυτόχρονα να περάσουν από χαρτί σε ηλεκτρονικό και τα εισητήρια και οι κάρτες απεριορίστων με την ίδια καταληκτική ημερομηνία.
Κατά τα άλλα φταίει ο κόσμος επειδή οι ουρές δεν είχανε φτάσει τις 4 ώρες από τις 5 του μήνα.
Όσοι έχετε δει την ταινία "Ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος", ίσως ενδιαφέρεστε για το σίκουελ.
Αν ο Σπίρτζης δικαιούται τον πρώτο τίτλο, ο Μαυραγάνης παίρνει τον πρώτο και τον δεύτερο μαζί. Βλέποντας το βίντεο στη σελίδα
http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=296448 πραγματικά αναρωτιέσαι πού έψαξαν για να τους βρουν. Ξεκινάει λέγοντας "δέκα φορές έχω πει πως υπάρχει παράταση για τις κάρτες μέχρι 15 Νοεμβρίου", λίγο μετά "ο ΟΑΣΑ βγάζει κάθε μέρα ανακοινώσεις" και το αμίμητο "φέρει ευθύνη και ο πολίτης που δεν ενημερώθηκε".
Βλαμμένε, οι περίφημες ανακοινώσεις του ΟΑΣΑ που υπάρχουν στη σελίδα
http://www.oasa.gr/ για το θέμα της παράτασης των καρτών είναι δύο: Μία από 27.10 που λέγεται "Ισχύς καρτών Οκτωβρίου 2017" και ανακοινώνει παράταση ως τις 5 Νοεμβρίου ή τις 10 Νοεμβρίου αν έχεις δώσεις φάκελο, και μία από 31.10 με τίτλο "Παράταση ισχύος καρτών Οκτωβρίου 2017 μέχρι τις 10 Νοεμβρίου 2017" που γράφει το εκπληκτικό "Ο ΟΑΣΑ εξετάζοντας την πορεία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών και λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες που δημιουργούνται για το επιβατικό κοινό και προκειμένου αυτές να εξομαλυνθούν εισηγήθηκε προς το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενιαία παράταση ισχύος των καρτών Οκτωβρίου μέχρι τις 10 Νοεμβρίου 2017". Ούτε καν δηλαδή πάρθηκε απόφαση, εισήγηση υπάρχει.
Αν λοιπόν εμείς έπρεπε να έχουμε καταλάβει αν η παράταση ισχύει ως τις 5 ή ως τις 10, ή να μυρίσουμε τα νύχια μας για να δούμε πως πήγε ως τις 15, και φέρουμε ευθύνη κιόλας, εσύ, βλαμμένε, για το ότι βγαίνεις στα κανάλια για να λες ό,τι σου κατέβει από θέση αρμοδίου (Παναγιά βοήθα) ποιοι φέρουν άραγε ευθύνη;
(01-11-2017, 01:17 PM)Nolyc Έγραψε: [ -> ]Κατά τα άλλα φταίει ο κόσμος επειδή οι ουρές δεν είχανε φτάσει τις 4 ώρες από τις 5 του μήνα.
Φέρει ένα μερίδιο ευθύνης, αφού το άφησε για τελευταία στιγμή. Τόσο εγώ αλλά και άλλα μέλη του φόρουμ βγάλαμε τις κάρτες μας 1η Οκτώβρη και ουρές δε βρήκαμε.
(01-11-2017, 01:20 PM)amoran Έγραψε: [ -> ]Όσοι έχετε δει την ταινία "Ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος", ίσως ενδιαφέρεστε για το σίκουελ.
Αν ο Σπίρτζης δικαιούται τον πρώτο τίτλο, ο Μαυραγάνης παίρνει τον πρώτο και τον δεύτερο μαζί. Βλέποντας το βίντεο στη σελίδα http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=296448 πραγματικά αναρωτιέσαι πού έψαξαν για να τους βρουν. Ξεκινάει λέγοντας "δέκα φορές έχω πει πως υπάρχει παράταση για τις κάρτες μέχρι 15 Νοεμβρίου", λίγο μετά "ο ΟΑΣΑ βγάζει κάθε μέρα ανακοινώσεις" και το αμίμητο "φέρει ευθύνη και ο πολίτης που δεν ενημερώθηκε".
Βλαμμένε, οι περίφημες ανακοινώσεις του ΟΑΣΑ που υπάρχουν στη σελίδα http://www.oasa.gr/ για το θέμα της παράτασης των καρτών είναι δύο: Μία από 27.10 που λέγεται "Ισχύς καρτών Οκτωβρίου 2017" και ανακοινώνει παράταση ως τις 5 Νοεμβρίου ή τις 10 Νοεμβρίου αν έχεις δώσεις φάκελο, και μία από 31.10 με τίτλο "Παράταση ισχύος καρτών Οκτωβρίου 2017 μέχρι τις 10 Νοεμβρίου 2017" που γράφει το εκπληκτικό "Ο ΟΑΣΑ εξετάζοντας την πορεία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών και λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες που δημιουργούνται για το επιβατικό κοινό και προκειμένου αυτές να εξομαλυνθούν εισηγήθηκε προς το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενιαία παράταση ισχύος των καρτών Οκτωβρίου μέχρι τις 10 Νοεμβρίου 2017". Ούτε καν δηλαδή πάρθηκε απόφαση, εισήγηση υπάρχει.
Αν λοιπόν εμείς έπρεπε να έχουμε καταλάβει αν η παράταση ισχύει ως τις 5 ή ως τις 10, ή να μυρίσουμε τα νύχια μας για να δούμε πως πήγε ως τις 15, και φέρουμε ευθύνη κιόλας, εσύ, βλαμμένε, για το ότι βγαίνεις στα κανάλια για να λες ό,τι σου κατέβει από θέση αρμοδίου (Παναγιά βοήθα) ποιοι φέρουν άραγε ευθύνη;
Παρακαλώ, προσωπικοί χαρακτηρισμοί και πολιτικοποίηση του ζητήματος δε χρειάζονται. Ας παραμείνουμε ψύχραιμοι.
Ο κόσμος θέλει χρόνο μέχρι να μάθει τι γίνεται! Δεν κρέμονται όλοι όλη μέρα στις ειδήσεις να ακούσουν μην αλλάξει τίποτα! Η ενημέρωση ήταν ελλιπής (και η ευρύτερη οργάνωση του όλου πράγματος για κλάματα) οπότε κακώς προσπαθούμε να τα ρίξουμε στον κόσμο.
(01-11-2017, 02:59 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Παρακαλώ, προσωπικοί χαρακτηρισμοί και πολιτικοποίηση του ζητήματος δε χρειάζονται. Ας παραμείνουμε ψύχραιμοι.
Καμία κομματικοποίηση, αν εννοείς αυτό (πολιτικοποίηση δεν γίνεται να μην υπάρχει για ένα τέτοιο θέμα). Αυτοί τα έκαναν, αυτοί τα λούζονται, αδιάφορο σε ποιο κόμμα ανήκουν. Όσο για τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς έχεις απόλυτο δίκιο, κατά λάθος χρησιμοποιήθηκε η λέξη "Βλαμμένος" αντί του σωστού "Μαυραγάνης" και "Βλαμμένοι" αντί του ορθού "Σπίρτζης και Μαυραγάνης". Παρακαλούνται οι αναγνώστες να αντικαταστήσουν τις ως άνω λέξεις με τις σωστές. Βεβαίως το λάθος είναι δικό σας για την ανάγνωση, αν διαβάζατε χτες που δεν υπήρχε και το μήνυμα, όλα θα ήταν μια χαρά.
(01-11-2017, 02:59 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Φέρει ένα μερίδιο ευθύνης, αφού το άφησε για τελευταία στιγμή. Τόσο εγώ αλλά και άλλα μέλη του φόρουμ βγάλαμε τις κάρτες μας 1η Οκτώβρη και ουρές δε βρήκαμε.
Εσύ, εγώ, ο Α, ο Β, ο Γ που συμμετέχουμε εδώ, έχουμε επαφή με τα συγκοινωνιακά. Ξέρουμε να ανοίγουμε το oasa.gr ή να τσεκάρουμε το athenacard.gr. Πόσος κόσμος όμως κάνει το ίδιο; Από την οικογένεια και τους στενούς συγγενείς και φίλους μας αν δούμε μόνο, έλαχιστοι. Όταν λοιπόν τις τελευταίες μέρες του Σεπτέμβρη και τις πρώτες του Οκτώβρη χιλιάδες πήγαν στα εκδοτήρια για να ανανεώσουν την χάρτινη καρτούλα, τους είπε κανείς ότι να προγραμματίσουν ότι θα πρέπει να αποκτήσουν την ηλεκτρονική κάρτα; ΟΧΙ! ΟΧΙ! Και ξανά ΟΧΙ! Όλα έγιναν σε ένα απόγευμα για χάρη της κόντας του υπουργού με τους συνδικαλιστές οι οποίοι εν τέλει δικαιώνονται με όλο αυτο το ΦΙΑΣΚΟ. Καμία προετοιμασία, κανένας προγραμματισμός. Ακόμα και το τελευταίπ 24ωρο έχουμε τον ΟΑΣΑ να βγαίνει και να λέει "παράταση μέχρι 10 Νοέμβρη" και το Υπουργειο να δηλώνει "παράταση μέχρι 15 του μήνα" και ρίχνουμε ευθύνες στον κόσμο; Αν είναι δυνατόν!
(01-11-2017, 02:59 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Φέρει ένα μερίδιο ευθύνης, αφού το άφησε για τελευταία στιγμή. Τόσο εγώ αλλά και άλλα μέλη του φόρουμ βγάλαμε τις κάρτες μας 1η Οκτώβρη και ουρές δε βρήκαμε.
Δε βρήκαμε (βάζω και εμένα μέσα) γιατί πήγαμε πριν υπάρξει ανακοίνωση της κατάργησης, και καλά καλά πριν υπάρξει ανακοίνωση οτι το σύστημα δούλευε. Θεωρείς οτι πολλοί άνθρωποι θα πηγαίνανε ξερωγώ μέσα Σεπτέμβρη να ρωτήσουν στα εκδοτήρια τι γίνεται με την athenacard.
Οπότε που καθυστέρησε ο κόσμος; Στο διάστημα τέλη Σεπτέμβρη μέχρι 5/10;
Αντιγράφω από δελτίο τύπου με ημερομηνία 5/10:
Σύναψη:Η έκδοση της προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας (προσωποποιημένη ATH.ENA Card) γίνεται ήδη σε ορισμένους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού και ειδικότερα, στους σταθμούς Σύνταγμα, Αγ. Μαρίνα, Δ. Πλακεντίας, Ελληνικό, Ανθούπολη, Πειραιάς, Κηφισιά, Ομόνοια και Αττική (οι σταθμοί εμπλουτίζονται) και σε δυο σταθμούς του τραμ (Αγ. Φωτεινή και Σύνταγμα) στο εκδοτήριο της Ο.ΣΥ. στην Όθωνος (Πλ. Συντάγματος).
12 σταθμοί (και 0 ενημέρωση) τι να σου κάνουν; Μιλάμε για το 30% και αν της σημερινής δυναμικότητας. Από τα τέλη Σεπτέμβρη τι διαφορά να είχανε κάνει; να βγάζανε 1000 κάρτες τη μέρα; Μην ξεχνάς ότι τότε δεν υπήρχε ούτε QR ούτε το athenacard.gr οπότε ο χρόνος έκδοσης θα ήταν μάλλον αργός. Θα είμασταν 10.000 κάρτες "μπροστά", όσο
μία μέρα με τους σημερινούς ρυθμούς. Πάλι δεν έβγαινε το χρονοδιάγραμμα ούτε με σφαίρες.
Χρειαζόμαστε περίπου 250.000 κάρτες για τις μηνιαίες και μάλλον άλλες τόσες για όσους θέλουν προσωποποιημένη για να κατοχυρώσουν την έκπτωση. Τον ρυθμό των 10.000 καρτών τη μέρα τον πιάσαμε με ουρές τερράστιες, σελίδα και QR code, διαδικασία με φάκελο, και επιπλέον ΤΕΚ από τον ανάδοχο. Πως περίμεναν ότι σε 26 μέρες (από 5/10 ως 31/10) θα τελειώναμε;
(01-11-2017, 05:00 PM)Nolyc Έγραψε: [ -> ]Χρειαζόμαστε περίπου 250.000 κάρτες για τις μηνιαίες και μάλλον άλλες τόσες για όσους θέλουν προσωποποιημένη για να κατοχυρώσουν την έκπτωση. Τον ρυθμό των 10.000 καρτών τη μέρα τον πιάσαμε με ουρές τερράστιες, σελίδα και QR code, διαδικασία με φάκελο, και επιπλέον ΤΕΚ από τον ανάδοχο. Πως περίμεναν ότι σε 26 μέρες (από 5/10 ως 31/10) θα τελειώναμε;
Δε διαφωνώ με τα λεγόμενά σου. Άλλωστε γι΄αυτό έγραψα παραπάνω οτι ο κόσμος φέρει ένα
μερίδιο ευθύνης.
(01-11-2017, 03:56 PM)amoran Έγραψε: [ -> ]Καμία κομματικοποίηση, αν εννοείς αυτό (πολιτικοποίηση δεν γίνεται να μην υπάρχει για ένα τέτοιο θέμα). Αυτοί τα έκαναν, αυτοί τα λούζονται, αδιάφορο σε ποιο κόμμα ανήκουν. Όσο για τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς έχεις απόλυτο δίκιο, κατά λάθος χρησιμοποιήθηκε η λέξη "Βλαμμένος" αντί του σωστού "Μαυραγάνης" και "Βλαμμένοι" αντί του ορθού "Σπίρτζης και Μαυραγάνης". Παρακαλούνται οι αναγνώστες να αντικαταστήσουν τις ως άνω λέξεις με τις σωστές. Βεβαίως το λάθος είναι δικό σας για την ανάγνωση, αν διαβάζατε χτες που δεν υπήρχε και το μήνυμα, όλα θα ήταν μια χαρά.
χαχα κι εγω βρίζω τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ άμα μου πέσει παραπάνω ζάχαρη στον καφέ, αλλά στο φόρουμ είμαι λόρδος!