Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(20-11-2013, 02:09 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Πάντως τα κουτσομπολιά των οδηγών κατα συντριπτική πλειονότητα είναι... πούπες! Συνήθως είναι οι τελευταίοι που μαθαίνουν τις μεταβολές κάποιας γραμμής!

Συμφωνώ. Δεν είναι να πολυπιστεύεις αυτά που λένε οδηγοί περί τροποποιήσεων γραμμών.

(20-11-2013, 03:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μα για το ότι υπεραστικές γραμμές του ΟΑΣΑ θα περάσουν στα ΚΤΕΛ Αττικής δεν το μάθαμε ξαφνικά (τουλάχιστον όσοι παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα στις συγκοινωνίες της Αττικής) από ένα post. Τόσους μήνες το ξέρουμε και το συζητάμε. Και δεν είναι "αρβύλα" των οδηγών, αλλά πρόθεση του Υπουργείου.

To ότι υπήρχαν πολλά άρθρα γι΄αυτό το θέμα τον περασμένο Μάιο-Ιούνιο είναι γεγονός. Αλλά κατα πόσο αυτά ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα είναι άλλο θέμα. Υπενθυμίζω ότι μερικά από αυτά έλεγαν ότι άμεσα θα γίνουν αυτές οι αλλαγές.

Eπίσης, ακόμα και αν υπάρχει σκέψη να γίνει κάτι τέτοιο δεν φτάναν οι οδηγοί και τα οχήματα του ΚΤΕΛ Αττικής. Το ΚΤΕΛ Αττικής αριθμεί 140 οχήματα και 200 οδηγούς. http://www.ktelattikis.gr/company/profile.html Για να αναλάβει όλες τις γραμμές της Ο.ΣΥ. που βρίσκονται εκτός της αστικής ζώνης (Αρτέμιδα, Κορωπί, Ελευσίνα, Μάνδρα, Φυλή, Θρακομακεδόνες, Κρυονέρι κλπ.) και τα Αεροδρομιακά θα χρειαστεί σίγουρα πάνω από 150 επιπλέον οχήματα και ακόμα περισσότερους οδηγούς. Οπότε το θεωρώ σίγουρα ανέφικτη μια τέτοια κίνηση στο άμεσο μέλλον. Τα Ε22/Χ63 μπορούν να καταργηθούν άνετα οποτεδήποτε καθώς δεν πρόκειται για αντικατάσταση ΚΤΕΛ αλλά συμπληρωματικές γραμμές, αν και δεν πιστεύω ότι πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο. Τέλος, ειδικά στη περίπτωση της Λούτσας δεν συμφέρει την Ο.ΣΥ. να την εγκαταλείψει. Τα 304/305/316 τιγκάρουν 18μετρα το καλοκαίρι και το Χειμώνα έχουν αρκετή κίνηση ενώ για τα 322/323 πληρώνονται από τον Δήμο Σπατών-Αρτέμιδας συν ότι κάνουν από εισητήρια γεγονός που σημαίνει ότι αυτές οι δύο γραμμές είναι κερδοφόρες σε αντίθεση με άλλες που μπορεί να 'ναι και στο κέντρο αλλά να μπαίνουν μέσα από οικονομικής απόψεως.

(21-11-2013, 12:11 AM)antonis Έγραψε: [ -> ]Το ότι δεν υπάρχουν 18μετρα στο ΚΤΕΛ δεν ειναι πρόβλημα. Φαντάζομαι ότι αν πάρουν τη γραμμή μπορούν να τα βρουν. Προϋπόθεση βέβαια ειναι να υπάρξει σχετική συμφωνία, αλλά η λογική λέει ότι θα πρέπει να μπουν λεωφορεία αστικού/ προαστιακού τύπου και όχι υπερυψωμένα.
Πάντως σε λίγα χρόνια αν δεν γίνει αντικατάσταση των Ν1 (σε πρώτη φάση) αναγκαστικά θα πρέπει να δώσουν γραμμές σε ιδιώτες γιατί δεν θα υπάρχουν οχήματα. Κάτι μου λέμε ότι προς τα εκεί οδηγούμαστε.

τα Ν1 και να φύγουν όπως και άλλοι τύποι οχήματων δεν πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα καθώς ήδη ο στόλος είναι τεράστιος σε σχέση με τα οχήματα που δρομολογούνται στην αιχμή. Ο στόλος είναι γύρω στα 2100 οχήματα ενώ η δρομολόγηση στην αιχμή τις Καθημερινές είναι 1150-1200 οχήματα και με συνεχή μείωση αυτού του αριθμού λόγω συνταξιοδοτήσεων οδηγών.

(21-11-2013, 04:43 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]+1000.
Αν ήταν έτσι, έπρεπε σήμερα να πάμε στο Λονδίνο και να καταγγείλουμε τη δημοτική αρχή για κατασπατάληση χρημάτων.Πόσες δεκάδες λεωφορειακές γραμμές τρέχουν επίγεια σε διαδρομές παράλληλες με το tube?

Θεωρώ ότι το ξεσκαρτάρισμα που έπρεπε να γίνει, έστω και καθυστερημένα έγινε. Άντε να "πουλήσουμε" και το Α4, όπως επίσης στον άξονα της Ιεράς Οδού να κόβαμε και το Α16. Παραπέρα όμως δεν παίρνει πλέον.
Για να μην πώ ότι τις περισσότερες ώρες της ημέρας η επίγεια μετακίνηση point to point είναι συμφερότερη από άποψη χρόνου - εδώ και δύο χρόνια έχω αντικαταστήσει (λόγω κόστους κάρτας) το "Ζωγράφου - Μέγαρο - Πανόρμου (608/235 + Μετρό)" με το "Ζωγράφου-Ιπποκράτειο-Ερυθρός" (608/235 + περπάτημα Άλεξ>Βασ. Σοφίας + 3/10/13/550). Καμία διαφορά.

Υπάρχουν ακόμα πράγματα που μπορούν να τοπικοποιηθούν π.χ. Β8/Γ9 στα Άνω Πατήσια, 024/719/Γ10/Α11/Β11/Γ12 στην Αττική, Α13 Ανθούπολη κ.α. Εξυπακούεται όμως ότι δεν γίνεται να μείνουν κεντρικές οδικές αρτηρίες χωρίς καμιά οδική σύνδεση επειδή υπάρχει ταυτόχρονα και μετρό.
(21-11-2013, 05:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Υπάρχουν ακόμα πράγματα που μπορούν να τοπικοποιηθούν π.χ. Β8/Γ9 στα Άνω Πατήσια, 024/719/Γ10/Α11/Β11/Γ12 στην Αττική, Α13 Ανθούπολη κ.α. Εξυπακούεται όμως ότι δεν γίνεται να μείνουν κεντρικές οδικές αρτηρίες χωρίς καμιά οδική σύνδεση επειδή υπάρχει ταυτόχρονα και μετρό.

- Το Β8 πρέπει να ενωθεί με το 605 και να γίνει ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΣΤ. ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ. Ίδιες συχνότητες έχουν.
- Το Γ9, αν κοπεί, πρέπει να πάει στα Κάτω Πατήσια. Όμως έχει κόσμο από το κέντρο και - κυρίως - το ΜΣΤ(ΗΣΑΠ) που καλείται να το στηρίξει, με την παρούσα λειτουργία του ανά 6' είναι απλώς υπερκορεσμένο και απαράδεκτο.
- Τα λεωφορεία της Πλ. Αττικής θεωρώ ότι τα πάνε στην Πλ. Βάθη, διότι κάπου πρέπει να κάνουν τέρμα. Κυκλικές γραμμές της μιάμισης ώρας είναι παντελώς αναξιόπιστες.
- Το Α13 βεβαίως και πρέπει να κοπεί στο Περιστέρι, με ενίσχυση του 12.

Αυτά που προτείνεις είναι σε κάθε περίπτωση υγιείς επεμβάσεις στο δίκτυο, διότι διατηρείς μια γραμμή επίγεια (στην Αχαρνών το 6 και το Β9, στη Λιοσίων το 732, στην Πατησίων μια αράδα τρόλλεϋ), όχι όμως να κάνουμε σλάλομ τη Βουλιαγμένης ή τη Μεσογείων για να πάμε δυό στάσεις παραπέρα.
Διαφωνώ εντελώς με τα λεγόμενα του ns_ αλλά δεν χρειάζεται να σκοτωνόμαστε.
Οι αποστάσεις μεταξύ των σταθμών Αγ. Ιωάννης - Ελληνικό είναι:
Αγ. Ιωάννης - Δάφνη: 850μ
Δάφνη - Αγ. Δημήτριος: 1.000μ
Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη: 1.400μ
Ηλιούπολη - Άλιμος: 1.300μ
Άλιμος - Αργυρούπολη: 1.700μ
Αργυρούπολη - Ελληνικό: 1.200μ
Αυτό πρακτικά σημαίνει για μένα που είμαι 22 χρονών 10'-15' περπάτημα point to point, κοινώς τίποτα, θα γκρινιάξω που δεν υπάρχει λεωφορείο αλλά θα το κάνω. Ένας 35-40ρης απλά θα πάρει το αμάξι του και θα κατέβει κέντρο, αφού θα είναι χαμένος κόπος και χρόνος να πάει ποδαράτο μέχρι το μετρό και ένας παππούς θα καταριέται τον ΟΑΣΑ που του έκοψαν το Α3.
Έπισης είναι χάσιμο χρόνου η μετακίνηση για ένα σταθμό του μετρό, πχ Άλιμος - Ηλιούπολη, καθώς χρειάζεσαι περίπου 4' να κατέβεις στο σταθμό, να αγοράσεις και να επικυρώσεις το εισιτήριό σου και να φτάσεις μέχρι την αποβάθρα. Αν είναι ώρα αιχμής θα έρθει σε 2' το τραίνο, θα επιβιβαστείς και θα κάνει άλλα 2' μέχρι τον επόμενο σταθμό. Αποβίβαση και ανέβασμα μέχρι το επίπεδο του δρόμου είναι άλλα 3', σύνολο 11'. Η ίδια διαδρομή με λεωφορείο: Τα Α3/Β3 περνάνε ανά 10', άρα να δεν είσαι άτυχος θα περιμένεις γύρω στα 5' (υπάρχει και 154, 155 για την ίδια διαδρομη). Οι 3 στάσεις καλύπτονται περίπου σε 4', οπότε σύνολο 9', 2 λιγότερα από το μετρό.
Με την ίδια λογική, κόβω τα λεωφορεία που επικαλύπτουν το μετρό, δεν χρειάζονται και λεωφορεία (τοπικά) για τις περιοχές γύρω από το μετρό. Πιο μάγκας είναι πχ ο ΑνωΔαφνιώτης που μένει στην Ελευθερίας και απέχει 450μ από τον Αγ. Ιωάννη από τον Ηλιουπολίτη που δουλεύει πάνω στη Βουλιαγμένης και πρέπει να περπατήσει 800μ μέχρι τον σταθμό Άλιμος;
(21-11-2013, 05:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]τα Ν1 και να φύγουν όπως και άλλοι τύποι οχήματων δεν πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα καθώς ήδη ο στόλος είναι τεράστιος σε σχέση με τα οχήματα που δρομολογούνται στην αιχμή. Ο στόλος είναι γύρω στα 2100 οχήματα ενώ η δρομολόγηση στην αιχμή τις Καθημερινές είναι 1150-1200 οχήματα και με συνεχή μείωση αυτού του αριθμού λόγω συνταξιοδοτήσεων οδηγών.

Ο στόλος θεωρητικά και μόνο ανέρχεται σε 2100 οχήματα, αφού όπως όλοι γνωρίζουμε, πολλά από αυτά έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας επισήμως ή ανεπισήμως.
Αν η απουσία των Ν1 δεν είναι σημαντική τότε γιατί τα κρατούν, ενώ αποσύρουν και νεώτερα οχήματα; Η απάντηση είναι ότι είναι πολλά και πιο αξιόπιστα από τα υπόλοιπα. Άρα όλο και κάποιο πρόβλημα θα δημιουργήσει η έλλειψή τους.
Άλλωστε το πρόβλημα δεν είναι μόνο η κακή κατάσταση του στόλου, αλλά, όπως και εσύ γράφεις, επιπροσθέτως και η έλλειψη οδηγών. Οπότε οδηγούμαστε στο ίδιο αποτέλεσμα: αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων που χρόνο με το χρόνο θα επιδεινώνεται. Επομένως, αν δεν βρεθεί κάποια μαγική λύση κάποια στιγμή μέρος του έργου θα πάει σε ιδιώτες.
(21-11-2013, 10:02 PM)antonis Έγραψε: [ -> ]Ο στόλος θεωρητικά και μόνο ανέρχεται σε 2100 οχήματα, αφού όπως όλοι γνωρίζουμε, πολλά από αυτά έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας επισήμως ή ανεπισήμως.
Αν η απουσία των Ν1 δεν είναι σημαντική τότε γιατί τα κρατούν, ενώ αποσύρουν και νεώτερα οχήματα; Η απάντηση είναι ότι είναι πολλά και πιο αξιόπιστα από τα υπόλοιπα. Άρα όλο και κάποιο πρόβλημα θα δημιουργήσει η έλλειψή τους.
Άλλωστε το πρόβλημα δεν είναι μόνο η κακή κατάσταση του στόλου, αλλά, όπως και εσύ γράφεις, επιπροσθέτως και η έλλειψη οδηγών. Οπότε οδηγούμαστε στο ίδιο αποτέλεσμα: αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων που χρόνο με το χρόνο θα επιδεινώνεται. Επομένως, αν δεν βρεθεί κάποια μαγική λύση κάποια στιγμή μέρος του έργου θα πάει σε ιδιώτες.

Όντως από τα 2100 οχήματα υπάρχουν σίγουρα ανεπίσημα οχήματα εκτός δύναμης. Αλλά και πάλι υπάρχουν οχήματα και κάθονται στα αμαξοστάσια ασχέτως αν έχουν βλάβες ή όχι. Και το λέω αυτό γιατί παρακαλουθώντας φέτος τις αποφάσεις ΚΤΕΟ μέχρι στιγμής βλέπω ότι περνάνε σχεδόν τα περισσότερα οχήματα κάθε τύπου π.χ. GN 163/216, Ν1 Ελληνικού 101/110, Ιrisbus CNG Ανθούσας 83/120, Ν2 Βοτανικού 87/107 που σημαίνει ότι για να περνάνε ΚΤΕΟ είναι σε κατάσταση κυκλοφορίας και μην ξεχνάμε ότι η χρονιά δεν έχει τελειώσει ακόμα.

Όσον αφορά την κατάσταση του στόλου αυτή θα μπορούσε να βελτιωθεί αν μειωνόταν ο στόλος ώστε να μειωθούν και τα έξοδα (τέλη, ασφάλειες κλπ.) αλλά και να βρεθούν έσοδα μέσω της πώλησης τους ή ακόμα και της εκποιήσης για οχήματα που έχουν γίνει δότες οργάνων.

Επιπλέον, επειδή τα Ν1 είναι πιο παλιά δεν σημαίνει ότι αυτά πρέπει να αποσυρθούν απαραίτητα πρώτα. Τα Ν1 σε σχέση με όσα Ν2 δεν έχουν συμμαζευτεί είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Επίσης, είναι πιο γρήγορα και πιο ευρύχωρα σε σχέση με τα Iris/Renault βλ. 220/1 οπότε καλώς μένουν. Απλά δεν χρειάζονται πλέον τόσα πολλά.

Τέλος, αν είναι να πάει σε ιδιώτες έργο καλύτερα να προκυρηχθούν διαγωνισμοί με πακέτα γραμμών που θα μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος ο οποίος τηρεί τις προϋποθεσεις να συμμετάσχει.
Γύρω στις 14:40, στη στάση "ΠΛΑΤΩΝΟΣ" του Α4 προς Τερψιθέα, εμφανίζεται 18μετρο της εν λόγω γραμμής. Ως εδώ όλα καλά. Περπατώντας, λοιπόν, προς το σταθμό, μέσω του παραδρόμου, έρχεται η έκπληξη...

Στο φανάρι της Βουλιαγμένης (ρεύμα προς Γλυφάδα), περιμένουν να στρίψουν και να μπουν στον παράδρομο, άλλα δύο λεωφορεία! Όχι, δεν ήταν εκτός υπηρεσίας. Ήταν 1 N1 και άλλη μία GN της Α4, που βέβαια είχαν μέσα ελάχιστους επιβάτες.

Τώρα, πως πέτυχαν αυτή την εικόνα, άγνωστο! Πιθανόν να συνέβαλε σε αυτό η συγκέντρωση στα Προπύλαια, αλλά 3 οχήματα να εμφανιστούν -σχεδόν- μαζί, σε μία γραμμή που δρομολογείται ανά 15' εκείνη την ώρα, θέλει κόπο.
(22-11-2013, 03:22 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Γύρω στις 14:40, στη στάση "ΠΛΑΤΩΝΟΣ" του Α4 προς Τερψιθέα, εμφανίζεται 18μετρο της εν λόγω γραμμής. Ως εδώ όλα καλά. Περπατώντας, λοιπόν, προς το σταθμό, μέσω του παραδρόμου, έρχεται η έκπληξη...

Στο φανάρι της Βουλιαγμένης (ρεύμα προς Γλυφάδα), περιμένουν να στρίψουν και να μπουν στον παράδρομο, άλλα δύο λεωφορεία! Όχι, δεν ήταν εκτός υπηρεσίας. Ήταν 1 N1 και άλλη μία GN της Α4, που βέβαια είχαν μέσα ελάχιστους επιβάτες.

Τώρα, πως πέτυχαν αυτή την εικόνα, άγνωστο! Πιθανόν να συνέβαλε σε αυτό η συγκέντρωση στα Προπύλαια, αλλά 3 οχήματα να εμφανιστούν -σχεδόν- μαζί, σε μία γραμμή που δρομολογείται ανά 15' εκείνη την ώρα, θέλει κόπο.
Όταν έχει πορεία όλα μπορούν να συμβούν, υπο νορμαλ συνθήκες έχω πετύχει αρκετες φορές το μεσημέρι Α4 στις Στήλες του Ολυμπίου Διος και το επόμενο να είναι στη Σινα και να περιμένει στο φανάρι για να βγει Πανεπιστημίου. Στην περίπτωση που αναφέρεις έπρεπε και τα 2 να πάνε εκτος υπηρεσίας τερψιθεα ή το ένα ενδιάμεσα γιατί σίγουρα κάπου αλλού ο κοσμάκης θα περίμενε.
(22-11-2013, 04:07 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Όταν έχει πορεία όλα μπορούν να συμβούν, υπο νορμαλ συνθήκες έχω πετύχει αρκετες φορές το μεσημέρι Α4 στις Στήλες του Ολυμπίου Διος και το επόμενο να είναι στη Σινα και να περιμένει στο φανάρι για να βγει Πανεπιστημίου. Στην περίπτωση που αναφέρεις έπρεπε και τα 2 να πάνε εκτος υπηρεσίας τερψιθεα ή το ένα ενδιάμεσα γιατί σίγουρα κάπου αλλού ο κοσμάκης θα περίμενε.

Μα και να κόλλησαν, ένα από τα 3 δε μπορούσε να κάνει αναστροφή κάπου; Ή στο Σύνταγμα, ή στις Στήλες του Ολυμπίου Διός, ή στην Ηλία Ηλιού. Και ποιο ήταν το κέρδος; Εμφανίστηκαν 3 οχήματα μαζί, προφανώς έχοντας δημιουργήσει ένα μπάχαλο στο πρόγραμμα δρομολογίων. Κι αυτό γιατί δεν υπάρχει 1 υπεύθυνο άτομο να δώσει εντολή σε ένα όχημα να αλλάξει το δρομολόγιο, όταν βλέπει ότι είναι αδύνατον να το καλύψει στο χρόνο που απαιτείται.
(22-11-2013, 01:11 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Όντως από τα 2100 οχήματα υπάρχουν σίγουρα ανεπίσημα οχήματα εκτός δύναμης. Αλλά και πάλι υπάρχουν οχήματα και κάθονται στα αμαξοστάσια ασχέτως αν έχουν βλάβες ή όχι. Και το λέω αυτό γιατί παρακαλουθώντας φέτος τις αποφάσεις ΚΤΕΟ μέχρι στιγμής βλέπω ότι περνάνε σχεδόν τα περισσότερα οχήματα κάθε τύπου π.χ. GN 163/216, Ν1 Ελληνικού 101/110, Ιrisbus CNG Ανθούσας 83/120, Ν2 Βοτανικού 87/107 που σημαίνει ότι για να περνάνε ΚΤΕΟ είναι σε κατάσταση κυκλοφορίας και μην ξεχνάμε ότι η χρονιά δεν έχει τελειώσει ακόμα.

Όσον αφορά την κατάσταση του στόλου αυτή θα μπορούσε να βελτιωθεί αν μειωνόταν ο στόλος ώστε να μειωθούν και τα έξοδα (τέλη, ασφάλειες κλπ.) αλλά και να βρεθούν έσοδα μέσω της πώλησης τους ή ακόμα και της εκποιήσης για οχήματα που έχουν γίνει δότες οργάνων.

Επιπλέον, επειδή τα Ν1 είναι πιο παλιά δεν σημαίνει ότι αυτά πρέπει να αποσυρθούν απαραίτητα πρώτα. Τα Ν1 σε σχέση με όσα Ν2 δεν έχουν συμμαζευτεί είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Επίσης, είναι πιο γρήγορα και πιο ευρύχωρα σε σχέση με τα Iris/Renault βλ. 220/1 οπότε καλώς μένουν. Απλά δεν χρειάζονται πλέον τόσα πολλά.

Τέλος, αν είναι να πάει σε ιδιώτες έργο καλύτερα να προκυρηχθούν διαγωνισμοί με πακέτα γραμμών που θα μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος ο οποίος τηρεί τις προϋποθεσεις να συμμετάσχει.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, είναι μάλλον πρόωρο να το συζητάμε με λεπτομέρειες, απλά το βλέπω να έρχεται σαν λύση ανάγκης..... Φοβάμαι ότι όταν έρθει εκείνη η ώρα θα πάει το φιλέτο σε κάποιους. Γενικά είναι μεγάλη ιστορία που σηκώνει πολύ συζήτηση γιατί δεν ξέρω ποιος σοβαρός ιδιώτης θα έρθει να πάρει συγκοινωνιακό έργο τη στιγμή που το κράτος αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, δηλαδή να καταβάλει τις σχετικές επιδοτήσεις εισιτηρίου.
Αυτό που γράφεις για τον εξορθολογισμό του στόλου είναι το πλέον λογικό, αλλά βρισκόμαστε στην Ελλάδα.
Όσο για τα Ν1 αναφέρθηκα σε αυτά γιατί μπαίνουν στα 20 έτη και η διαδικασία αγοράς νέων λεωφορείων είναι αρκετά χρονοβόρα ακόμη κι αν ξεκινήσει αύριο, μέχρι να βρεθεί χρηματοδότηση, να γίνει διαγωνισμός, να υπάρξει το σχετικό μαγείρεμα, να υποβληθούν προσφυγές κλπ, οπότε θα περάσουν κάμποσα χρόνια. Το γεγονός ότι άλλα νεώτερα λεωφορεία είναι σε χειρότερη κατάσταση απλώς επιδεινώνει τα πράγματα γιατί θα απαιτηθεί η ταυτόχρονη αντικατάσταση περισσότερων οχημάτων.
Απαράδεκτο να φέρεσαι έτσι σε παιδιά που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για να πάνε στο σχολείο
http://sfygmosthsilioypolis.blogspot.gr/...5.html?m=1