Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Χθες πέρασε 237 από την κεντρική στις 23:15 ενώ τα δρομολόγια είναι 22:50 και μετά 23:30, ενώ το τελευταίο δρομολόγιο είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν έγινε όταν έπρεπε...
Οκ, το καταλαβαίνω χθες υπήρχε παρά πολύ λίγος κόσμος στην αθήνα και κατ' επέκταση μικρή επιβατική κίνηση αλλά στα πρώτα και τα τελευταία δρομολόγια στηρίζεται πολύς κόσμος.. Σε περίπτωση που δεν είναι δικό μου λάθος και όντως το τελευταίο δρομολόγιο έγινε 20 λεπτά νωρίτερα, πρόκειται για μεγάλο λάθος :\
(19-08-2013, 02:07 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]1) Όλα λειτουργούν κανονικά στο Περιστέρι πλέον.
2) Μην δίνετε σημασία στο τι δημοσιεύουν μερικά άχρηστα blog του σωρού που ψοφάνε για μερικά κλικ.
3) Δεν είναι η ίδια η περίπτωση με αυτή του Γρηγορόπουλου. Τότε ήταν πιο ξεκάθαρο τι είχε γίνει από την αρχή και κάπως χειρότερο.
4) Βέβαια όντως είναι Αύγουστος τώρα. Μόλις επιστρέψουν από τη Μύκονο θα γίνει και επανάσταση. ROFL
5) Ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι για το τι έγινε. Αλλά σίγουρα το περιστατικό δεν αποτελεί άλλοθι για να μπαινοβγαίνουμε τσάμπα στα ΜΜΜ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ούτε να προκαλούμε ζημιές.

Για το 1 άποψη δεν έχω γιατί δεν ξέρω την Αθήνα

Λίγο ακραίο το βρίσκω όμως να βάζουν οδηγίες που είναι υποτίθεται του ΟΣΥ προς τους ελεγκτές αλλά από την άλλη μπορεί και να είναι παραπληροφόρηση με αυτά που γίνονται.

Για το 3 μπορεί και να πάρει τόσο μεγάλη έκταση αλλά στην Θεσσαλονίκη δεν μπορούν να μπαινοβγαίνουν τσάμπα σε όλες τις γραμμές για την Αθήνα δεν ξέρω αν μπορούν, γιατί σε μερικές γραμμές η είσοδος γίνεται από μπροστά. Αλλά καλύτερα να δούμε τι θα γίνει όταν γυρίσουν όλοι από τις διακοπές όπως λες.

Και για το 5 σωστός
(19-08-2013, 04:10 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Για το 1 άποψη δεν έχω γιατί δεν ξέρω την Αθήνα

Λίγο ακραίο το βρίσκω όμως να βάζουν οδηγίες που είναι υποτίθεται του ΟΣΥ προς τους ελεγκτές αλλά από την άλλη μπορεί και να είναι παραπληροφόρηση με αυτά που γίνονται.

Για το 3 μπορεί και να πάρει τόσο μεγάλη έκταση αλλά στην Θεσσαλονίκη δεν μπορούν να μπαινοβγαίνουν τσάμπα σε όλες τις γραμμές για την Αθήνα δεν ξέρω αν μπορούν, γιατί σε μερικές γραμμές η είσοδος γίνεται από μπροστά. Αλλά καλύτερα να δούμε τι θα γίνει όταν γυρίσουν όλοι από τις διακοπές όπως λες.

Και για το 5 σωστός
Κοίτα η Θεσσαλονίκη είναι μικρότερη άρα τα πράγματα κουμαντάρονται κάπως ευκολότερα. Είναι μόνο τα λεωφορεία. Ηλεκτρικός, Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Προαστιακός δεν υπάρχουν οπότε είναι κάπως πιο εύκολα. Εδώ σε κάποιες γραμμές γίνεται εισητηριοδιαφυγή συνεχώς και είναι δύσκολο να γίνουν έλεγχοι όταν 18 μέτρα όχημα είναι πήχτρα σαν σαρδέλες το χειμώνα. Τώρα που είναι καλοκαίρι και αυξήθηκαν οι έλεγχοι και σοβάρεψαν τα πράγματα κάπως έγινε αυτό το τραγικό γεγονός. Και όποιος χρησιμοποιεί συχνά το 12 όπως εγώ ξέρει ότι γίνονται συχνά έλεγχοι. Πιο συχνά από όλες τις άλλες γραμμές του Περιστερίου.
http://www.osy.gr/ethelsite/pages/proclamations.php Προστέθηκε νέο αρχείο "Διευκρινίσεις" στο Δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό για την "Εκμίσθωση θερμικών και ηλεκτροκίνητων λεωφορείων για διαφημίσεις. Σ' αυτό το αρχείο αναφέρει ότι ο ενεργός στόλος των τρόλλεϋ είναι 292 οχήματα (52 Neoplan 6000, 112 Vanhool 7000, 77 Neoplan 8000, 51 Neoplan 9000) ενώ αρχικά ήταν 366. Το παράξενο είναι ότι στο διαγωνισμό για την ασφάλιση των περιουσικών στοιχείων της Ο.ΣΥ. αναφέρονται και τα 366 τρόλλεϋ. Δηλαδή ποιο το νόημα να ασφαλίζονται οχήματα τα οποιά δεν κυκλοφορούν?
(19-08-2013, 08:55 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Κοίτα η Θεσσαλονίκη είναι μικρότερη άρα τα πράγματα κουμαντάρονται κάπως ευκολότερα. Είναι μόνο τα λεωφορεία. Ηλεκτρικός, Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Προαστιακός δεν υπάρχουν οπότε είναι κάπως πιο εύκολα. Εδώ σε κάποιες γραμμές γίνεται εισητηριοδιαφυγή συνεχώς και είναι δύσκολο να γίνουν έλεγχοι όταν 18 μέτρα όχημα είναι πήχτρα σαν σαρδέλες το χειμώνα. Τώρα που είναι καλοκαίρι και αυξήθηκαν οι έλεγχοι και σοβάρεψαν τα πράγματα κάπως έγινε αυτό το τραγικό γεγονός. Και όποιος χρησιμοποιεί συχνά το 12 όπως εγώ ξέρει ότι γίνονται συχνά έλεγχοι. Πιο συχνά από όλες τις άλλες γραμμές του Περιστερίου.

Έχεις απόλυτο δίκιο στην Θεσσαλονίκη πιο εύκολα μπορείς να χειριστείς τέτοιες καταστάσεις από την Αθήνα. Μην νομίζεις και στην Θεσσαλονίκη γίνεται ένα μπάχαλο σε τέτοιες περιπτώσεις ή και δεν περνάν καθόλου λεωφορεία από το κέντρο. Πάντως μετά από αυτό το επεισόδιο με τον άτυχο Θανάση πολλοί θα επιχειρήσουν να μην κόψουν καθόλου εισιτήριο και μπορεί να ξανά βγουν τα κινήματα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, για το δεύτερο αν εμφανιστούν θα εμφανιστούν μετά τον Αύγουστο.
(19-08-2013, 09:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]http://www.osy.gr/ethelsite/pages/proclamations.php Προστέθηκε νέο αρχείο "Διευκρινίσεις" στο Δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό για την "Εκμίσθωση θερμικών και ηλεκτροκίνητων λεωφορείων για διαφημίσεις. Σ' αυτό το αρχείο αναφέρει ότι ο ενεργός στόλος των τρόλλεϋ είναι 292 οχήματα (52 Neoplan 6000, 112 Vanhool 7000, 77 Neoplan 8000, 51 Neoplan 9000) ενώ αρχικά ήταν 366. Το παράξενο είναι ότι στο διαγωνισμό για την ασφάλιση των περιουσικών στοιχείων της Ο.ΣΥ. αναφέρονται και τα 366 τρόλλεϋ. Δηλαδή ποιο το νόημα να ασφαλίζονται οχήματα τα οποιά δεν κυκλοφορούν?

Δεν είναι δύσκολο, μετά το ψήφισμα/νομοσχέδιο περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων, όσα οχήματα δεν κατέθεσαν πινακίδες είτε κινούνται είτε δεν κινούνται είναι υποχρεωμένα να είναι ασφαλίσμενα.
(19-08-2013, 09:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]http://www.osy.gr/ethelsite/pages/proclamations.php Προστέθηκε νέο αρχείο "Διευκρινίσεις" στο Δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό για την "Εκμίσθωση θερμικών και ηλεκτροκίνητων λεωφορείων για διαφημίσεις. Σ' αυτό το αρχείο αναφέρει ότι ο ενεργός στόλος των τρόλλεϋ είναι 292 οχήματα (52 Neoplan 6000, 112 Vanhool 7000, 77 Neoplan 8000, 51 Neoplan 9000) ενώ αρχικά ήταν 366. Το παράξενο είναι ότι στο διαγωνισμό για την ασφάλιση των περιουσικών στοιχείων της Ο.ΣΥ. αναφέρονται και τα 366 τρόλλεϋ. Δηλαδή ποιο το νόημα να ασφαλίζονται οχήματα τα οποιά δεν κυκλοφορούν?

(20-08-2013, 12:59 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: [ -> ]Δεν είναι δύσκολο, μετά το ψήφισμα/νομοσχέδιο περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων, όσα οχήματα δεν κατέθεσαν πινακίδες είτε κινούνται είτε δεν κινούνται είναι υποχρεωμένα να είναι ασφαλίσμενα.

Αφορά τις διαφημιστικές επιφάνειες, τα οχήματα δηλαδή που βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση. Όταν κάποιος διαφημιζόμενος πληρώνει διαφήμιση για π.χ. 10 οχήματα τα θέλει να βρίσκονται σε διαρκή κυκλοφορία, δεν τον ενδιαφέρει αν παρουσίασε κάποια βλάβη. Πρέπει να είναι στο δρόμο για να τα βλέπουν οι δυνάμει πελάτες του. Επομένως στο διαγωνισμό αυτό φαίνεται η διαρκώς ενεργή δύναμη (που παρόλα αυτά νομίζω πως είναι μικρότερη).

Solaris, τα τρόλεϊ ΔΕΝ έχουν πινακίδες. Ασφαλίζεται το σύνολο των οχημάτων που θεωρούνται ενεργά και με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν απώλειες αφορά και τα 366 της δύναμης.
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=7645&pid=22843#pid22843

(14-08-2013, 08:13 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Κατά τον έλεγχο και να πατήσεις το κουμπί ενώ δεν έχεις το εισιτήριο δίνει ο ελεγκτής εντολή να μην ανοίξει τις πόρτες αλλά αυτό δεν είναι νόμιμο ονομάζεται παρακράτηση
Δεν πάτησε το κουμπί για τη στάση αλλά το emergency.

(18-08-2013, 08:35 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Ο Ο.ΣΥ έβγαλε οδηγίες στο τι πρέπει να κάνουν οι ελεγκτές από εδώ και πέρα δείτε εδώ

(19-08-2013, 01:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πρώτον, οι οδηγίες αυτές το θεωρώ αδιανόητο να δίνονται. Ούτε στα ΜΑΤ δε δίνονται τέτοιες οδηγίες. Βρήκε ευκαιρία το κάθε blog να γράψει τη βλακεία του.

Πρόκειται για εσωτερικό έγγραφο της ΟΣΥ. Υφίσταται και βέβαια είναι απόδειξη της μη εκπαίδευσης του προσωπικού ελέγχου. "Πάρε ένα μπλοκ και τράβα γράψε" μου δείχνει να είναι η διαδικασία, οπότε σου δίνει και αυτό για να ξέρεις τι να κάνεις στις αντιδράσεις των επιβατών.

(19-08-2013, 01:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Το συμβάν είναι μεμονωμένο και ως τέτοιο πρέπει να παραμείνει. Μην ξεχνάμε ότι κάτι αντίστοιχο είχαμε και με τον αστυνομικό Ε.Κ. το 2008, που δολοφόνησε (ή -κατά την δικηγοράρα του- εξωστρακίστηκε η σφαίρα!!) τον άτυχο Αλέξανδρο, και το τι επακολούθησε, το ζήσαμε όλοι. Ένας μήνας κόλασης!

Ο Κορκονέας ΔΕΝ πυροβόλησε στο ψαχνό αλλά όντως εξοστρακίστηκε η σφαίρα σύμφωνα με τη βαλλιστική. Αυτό βέβαια δεν είναι δικαιολογία και δεν τον κάνει λιγότερο δολοφόνο (δεν τραβάς όπλο απέναντι σε άοπλους πολίτες όπου και να πυροβολήσεις - καλείς ενισχύσεις που στα Εξάρχεια είναι κάπου παραδίπλα). Εκείνος έκανε τον Clint Eastwood, εδώ ο ελεκτής έκανε τη δουλεία του - ίσως με υπερβάλλοντα ζήλο. Στην πρώτη περίπτωση μόνο που τράβηξε το όπλο (ακόμη κι αν δεν έριχνε) προκάλεσε, εδώ τι ήταν το προκλητικό, το καρτελάκι του ελέγχου;

(19-08-2013, 08:55 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Κοίτα η Θεσσαλονίκη είναι μικρότερη άρα τα πράγματα κουμαντάρονται κάπως ευκολότερα. Είναι μόνο τα λεωφορεία. Ηλεκτρικός, Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Προαστιακός δεν υπάρχουν οπότε είναι κάπως πιο εύκολα. Εδώ σε κάποιες γραμμές γίνεται εισητηριοδιαφυγή συνεχώς και είναι δύσκολο να γίνουν έλεγχοι όταν 18 μέτρα όχημα είναι πήχτρα σαν σαρδέλες το χειμώνα. Τώρα που είναι καλοκαίρι και αυξήθηκαν οι έλεγχοι και σοβάρεψαν τα πράγματα κάπως έγινε αυτό το τραγικό γεγονός. Και όποιος χρησιμοποιεί συχνά το 12 όπως εγώ ξέρει ότι γίνονται συχνά έλεγχοι. Πιο συχνά από όλες τις άλλες γραμμές του Περιστερίου.
Μια χαρά έλεγχος γίνεται. Και εδώ και στην Αθήνα. Στα σταθερής τροχιάς μέσα γίνεται αποτελεσματικότατα πριν καν φτάσει ο επιβάτης στην αποβάθρα, στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ ας αποφασίσουν να κάνουν ΣΩΣΤΟΥΣ ελέγχους, ήτοι: Μικτό κλικάκιο ελεκτών, σεκιουριτάδων και αστυνομικών στης ΔΙ.ΑΣ. Ακινητοποιείται το όχημα στο πουθενά με τα αλάρμ αναμμένα κλείνουν τα ακυρωτικά (και τα εκδοτικά στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης) και ελέγχονται ΟΛΟΙ. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος τότε μόνο ξεκινάει το λεωφορείο. Αν διαμαρτυρηθούν κάποιοι για την καθυστέρηση ας νουθετήσουν εκείνοι τον τζαμπατζή διότι εξαιτίας του καθυστερεί το όχημα. Καθαρίσαμε με τις κεντρικές γραμμές λοιπόν. Στις περιφερειακές και αυτές με περιορισμένη κίνηση επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα και μόνο. Θες και κάτι ακόμη; Συνεργασία με τους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους και επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου σε επιλεγμένα καταστήματα ως έκπτωση ή/και κλήρωση κάποιων επάθλων. Αυτόματα κινείται περισσότερος κόσμος στα μαγαζιά, τα λεωφορεία γεμίζουν με κόσμο ΜΕ εισιτήριο και οι επιβάτες ταξιδεύουν δωρεάν. Δε θέλει κόπο τρόπο θέλει. Στην περίπτωση του Θανάση αν με το εισιτήριο έπινε ένα καφέ την επόμενη μέρα με έκπτωση 1,20€ θα το σκεφτόταν; Ή αν συμμετείχε με αυτό σε μια κλήρωση για ένα ταξίδι με την κοπέλα του;
(20-08-2013, 04:26 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Αφορά τις διαφημιστικές επιφάνειες, τα οχήματα δηλαδή που βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση. Όταν κάποιος διαφημιζόμενος πληρώνει διαφήμιση για π.χ. 10 οχήματα τα θέλει να βρίσκονται σε διαρκή κυκλοφορία, δεν τον ενδιαφέρει αν παρουσίασε κάποια βλάβη. Πρέπει να είναι στο δρόμο για να τα βλέπουν οι δυνάμει πελάτες του. Επομένως στο διαγωνισμό αυτό φαίνεται η διαρκώς ενεργή δύναμη (που παρόλα αυτά νομίζω πως είναι μικρότερη).

Solaris, τα τρόλεϊ ΔΕΝ έχουν πινακίδες. Ασφαλίζεται το σύνολο των οχημάτων που θεωρούνται ενεργά και με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν απώλειες αφορά και τα 366 της δύναμης.

Όχι, λέει για τον ενεργό στόλο που σύμφωνα με την απάντηση της Ο.ΣΥ. είναι 292. Τα τρόλλεϋ που κινούνται συνεχώς είναι τα 180 που αναφέρει προς διαφημιστική εκμετάλλευση. Άρα για να ανφέρουν μόνο 292ως ενεργό στόλο ίσως σημαίνει ότι τα υπόλοιπα 74 είναι εκτός δύναμης οριστικά. Αυτό εξηγεί και το γεγονός ότι τα Neoplan 6000 έχουν περιοριστεί στις γραμμές του Πειραιά (16, 17 και 20) καθώς 60 6000αρα πιθανόν είναι εκτός δύναμης.

(20-08-2013, 05:36 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Μια χαρά έλεγχος γίνεται. Και εδώ και στην Αθήνα. Στα σταθερής τροχιάς μέσα γίνεται αποτελεσματικότατα πριν καν φτάσει ο επιβάτης στην αποβάθρα, στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ ας αποφασίσουν να κάνουν ΣΩΣΤΟΥΣ ελέγχους, ήτοι: Μικτό κλικάκιο ελεκτών, σεκιουριτάδων και αστυνομικών στης ΔΙ.ΑΣ. Ακινητοποιείται το όχημα στο πουθενά με τα αλάρμ αναμμένα κλείνουν τα ακυρωτικά (και τα εκδοτικά στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης) και ελέγχονται ΟΛΟΙ. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος τότε μόνο ξεκινάει το λεωφορείο. Αν διαμαρτυρηθούν κάποιοι για την καθυστέρηση ας νουθετήσουν εκείνοι τον τζαμπατζή διότι εξαιτίας του καθυστερεί το όχημα. Καθαρίσαμε με τις κεντρικές γραμμές λοιπόν. Στις περιφερειακές και αυτές με περιορισμένη κίνηση επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα και μόνο. Θες και κάτι ακόμη; Συνεργασία με τους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους και επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου σε επιλεγμένα καταστήματα ως έκπτωση ή/και κλήρωση κάποιων επάθλων. Αυτόματα κινείται περισσότερος κόσμος στα μαγαζιά, τα λεωφορεία γεμίζουν με κόσμο ΜΕ εισιτήριο και οι επιβάτες ταξιδεύουν δωρεάν. Δε θέλει κόπο τρόπο θέλει. Στην περίπτωση του Θανάση αν με το εισιτήριο έπινε ένα καφέ την επόμενη μέρα με έκπτωση 1,20€ θα το σκεφτόταν; Ή αν συμμετείχε με αυτό σε μια κλήρωση για ένα ταξίδι με την κοπέλα του;

Συμφωνώ απόλυτα στα λεγόμενά σου περί των ελέγχων και κάποια πράγματα ήδη έχουν γίνει απλά δεν πολυεφαρμόζονται (είσοδος απ' την πρώτη πόρτα) ή υπάρχουν αναφορές για εφαρμογή στο μέλλον (έκπτωση στην αγορά εμπορεύματων με την χρήση παλαιών εισητηρίων). Ειδικότερα όμως στην είσοδο απ' την πρώτη πόρτα υπάρχουν αρκετές γραμμές που θα μπορούσε να εφαρμοστεί εκτός απ' αυτές ήδη έχουν εξαγγελθεί π.χ. 115, τοπικά Λιοσίων/Αχαρνών/Ασπροπύργου, 818, 819 κ.α. αλλά ίσως σε κάποιες πειρπτώσει να θεωρείται ανέφικτο με γραμμές όπως είναι τα τοπικά Λιοσίων/Αχαρνών/Ασπροπύργου λόγω αυξημένης εγκληματικότητας.
Όπως έγραψα και στο θέμα της ΤPG, για να γίνει σωστός έλεγχος στα λεωφορεία και τρόλλευ θέλει κλιμάκιο απο 5-10 ελεγκτές σε κάθε όχημα, αστυνομία απ'εξω (να γουστάρουμε κιόλας) και έλεγχος, όποιος αρχίσει τα μα-μου και τις ψευτομαγκιές να επεμβαίνει η αστυνομία να στρώνει και χαρακτήρα!