Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(24-10-2013, 09:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Μην ξεχνάμε υπάρχουν και τα 813/856 μέχρι Ακαδημία/Σύνταγμα αντίστοιχα και το Α16 για τοπική κίνηση της Ιεράς Οδού. Αυτά σε συνδιασμό με το Χ50 πιστεύω ότι θα μπορέσουν να σηκώσουν το φόρτο που θα υπάρξει.
Δεν ήξερα καν το 813 η αλήθεια είναι, αλλά φαίνεται χρήσιμο.. Το 856 απ' ότι βλέπω έχει πρώτο δρόμολόγιο κυριακή στις 06:05, μέχρι να φτάσει προς κεραμείκο κ10-15 πες..
Μάλλον δεν θα είναι βολικό για την πλειοψηφία των εξοδούχων..

Δυστυχώς φοβάμαι πολύ την κατάσταση κυριακή για πρώτο δρομολόγιο του Χ50 από κεραμεικό για σύνταγμα..
off: (Ευτυχώς αυτό το σάββατο δεν είχα σκοπό να πάω γκάζι.. το επόμενο όμως;! Tongue )
(24-10-2013, 08:38 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Η Χ50 θα έχει 12μετρα από Ράλλη και Βοτανικό με συχνότητα 7' στην αιχμή
(24-10-2013, 09:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Μην ξεχνάμε υπάρχουν και τα 813/856 μέχρι Ακαδημία/Σύνταγμα αντίστοιχα και το Α16 για τοπική κίνηση της Ιεράς Οδού. Αυτά σε συνδιασμό με το Χ50 πιστεύω ότι θα μπορέσουν να σηκώσουν το φόρτο που θα υπάρξει.

Συχνότητα 7' στην αιχμή; Αστειεύονται οι τύποι; Τι νομίζουν δηλαδή; Ότι είναι όπως στον Αγ. Δημήτριο, που έδωσαν 18μετρα σε Α3/Β3/Α4 και ήταν λίγο πιο χαλαρή η κατάσταση στα N1 που είχε στο Χ70.

Το σταθμό του Αιγάλεω τροφοδοτούν 750, 806, 807, 811, 820, 829, 837, 852, 866, Χ63. Οι περισσότερες από αυτές τις γραμμές εξυπηρετούν πολυπληθείς περιοχές (Νίκαια, Κορυδαλλός, Χαϊδάρι, Κερατσίνι, Αγία Βαρβάρα κλπ).

Το επιχείρημα της ύπαρξης των 813, 856 και Α16, δε δίνει άλλοθι στην 7λεπτη συχνότητα του Χ50. Το 813 έχει συχνότητα 15-20' το Σάββατο και 30' τις Κυριακές, χώρια που δε φτάνει Σύνταγμα για να εξυπηρετεί αυτούς που θέλουν "μπλε" γραμμή. Το 856 είναι μία από τα ίδια από συχνότητα και θα κληθεί να σηκώσει ένα μεγάλο μέρος του φορτίου. Όσο για το Α16, τίποτα δεν εξυπηρετεί. Άντε μόνο τους ξενύχτηδες του Γκάζι, που μένουν στα Δυτικά.

Ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ ή θα πρέπει να δώσουν ικανό αριθμό οχημάτων στη Χ50, για να βγαίνει συχνότητα περίπου 4-5' στην αιχμή. Γιατί μην ξεχνάμε ότι το ΣΚ τα Δυτικά θα μείνουν μόνο με επίγεια συγκοινωνιακή σύνδεση.
Αυτό φοβάμαι και εγώ. Ότι δεν μπορεί να σηκωθεί το βάρος. Μόνο το 806 φέρνει εκατοντάδες κόσμο. Άσε που θα γίνει μπάχαλο όλο το υπόλοιπο δίκτυο σίγουρα.

Α16 και 813 είναι ανέκδοτο. Μόνο το 856 είναι ουσιαστικό.
Πρέπει να αυξηθεί η συχνότητα δρομολογίων του 550. Εξυπηρετεί όλη την Κηφισίας από Πανόρμου μέχρι ΟΤΕ που έχει ένα σωρό εταιρείες και καθόλου Μετρό.
(25-10-2013, 02:35 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Πρέπει να αυξηθεί η συχνότητα δρομολογίων του 550. Εξυπηρετεί όλη την Κηφισίας από Πανόρμου μέχρι ΟΤΕ που έχει ένα σωρό εταιρείες και καθόλου Μετρό.

Πράγματι, εξυπηρετεί έναν άξονα που είναι αποκομμένος από τα ΜΣΤ, αλλά και είναι μια εμπορική ζώνη. Δε νομίζω όμως πως χρειάζεται ενίσχυση το 550.

Η Κηφισίας εξυπηρετείται και από το 10, την Α7 και την Ε14. Ένας συντονισμός των γραμμών χρειάζεται. Τα 550/10 με συντονισμό μπορούν να δρομολογούνται εναλλάξ ανά 5' στην αιχμή.
(25-10-2013, 02:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πράγματι, εξυπηρετεί έναν άξονα που είναι αποκομμένος από τα ΜΣΤ, αλλά και είναι μια εμπορική ζώνη. Δε νομίζω όμως πως χρειάζεται ενίσχυση το 550.

Η Κηφισίας εξυπηρετείται και από το 10, την Α7 και την Ε14. Ένας συντονισμός των γραμμών χρειάζεται. Τα 550/10 με συντονισμό μπορούν να δρομολογούνται εναλλάξ ανά 5' στην αιχμή.

Εκτός από συντονισμό, θέλει και πολιτισμό από εμάς τους επιβάτες. Βλέπουμε 550 και 10 να έρχονται μαζί και παρόλο που θα κατέβει κάποιος στο Φάρο π.χ, μπαίνει μπροστά στο 550. Γιατί;; Μπες στο 10 και εσύ θα πας πιο άνετα και ο άλλος που πάει προς Μαρούσι - Κηφισιά. Είναι πάρα πολλές οι φορές που βλέπω να περνούν από τα Ιλίσια και τα 2 μαζί και το 10 να είναι μισοάδειο, ενώ το 550 πίτα... Δεν γίνεται όλοι να πηγαίνουν μετά το Χαλάνδρι και κανένας μέχρι εκεί...
Πολιτισμό από τους επιβάτες; ROFL Καλό
Εδώ βλέπουν δύο τρόλεϊ της ίδιας γραμμής (συμβαίνει συχνά στη 3) το πρώτο 12μετρο και το δεύτερο 18μετρο και όμως πάνε όλοι στο μπροστά που γίνεται της μουρλής μέσα.
(25-10-2013, 03:12 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Πολιτισμό από τους επιβάτες; ROFL Καλό
Εδώ βλέπουν δύο τρόλεϊ της ίδιας γραμμής (συμβαίνει συχνά στη 3) το πρώτο 12μετρο και το δεύτερο 18μετρο και όμως πάνε όλοι στο μπροστά που γίνεται της μουρλής μέσα.

Το ανέκδοτο της ημέρας είχε γίνει πριν κανα μήνα στου Ζωγράφου... Έχουν μαζευτεί τρία 608, ένα 230 και μια δημοτική και όλα μαζί πάνε προς Νεκροταφείο Ζωγράφου. Εγώ ήμουν αρακτός στο 1ο 608 (κλασικά γεμάτο και τα πίσω άδεια) και έρχεται τώρα μια γιαγιά να μου ζητήσει να σηκωθώ να κάτσει... με τουλάχιστον 100 καθίσματα στα πίσω λεωφορεία.. ROFLROFL Τι της λες τώρα;;;Angel
(25-10-2013, 03:18 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Το ανέκδοτο της ημέρας είχε γίνει πριν κανα μήνα στου Ζωγράφου... Έχουν μαζευτεί τρία 608, ένα 230 και μια δημοτική και όλα μαζί πάνε προς Νεκροταφείο Ζωγράφου. Εγώ ήμουν αρακτός στο 1ο 608 (κλασικά γεμάτο και τα πίσω άδεια) και έρχεται τώρα μια γιαγιά να μου ζητήσει να σηκωθώ να κάτσει... με τουλάχιστον 100 καθίσματα στα πίσω λεωφορεία.. ROFLROFL Τι της λες τώρα;;;Angel

Να της πεις; Μάλλον μπορεί και να τα ακούσεις που δεν σηκώθηκες μόνος σου να κάτσει. RTFM!Big Grin
(25-10-2013, 03:18 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Το ανέκδοτο της ημέρας είχε γίνει πριν κανα μήνα στου Ζωγράφου... Έχουν μαζευτεί τρία 608, ένα 230 και μια δημοτική και όλα μαζί πάνε προς Νεκροταφείο Ζωγράφου. Εγώ ήμουν αρακτός στο 1ο 608 (κλασικά γεμάτο και τα πίσω άδεια) και έρχεται τώρα μια γιαγιά να μου ζητήσει να σηκωθώ να κάτσει... με τουλάχιστον 100 καθίσματα στα πίσω λεωφορεία.. ROFLROFL Τι της λες τώρα;;;Angel
το δημοτικο θα εκανε κανα 10λεπτο παραπανω να ανεβει την κουσιδου