Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(09-10-2013, 10:48 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αφού δεν μαζεύουν κόσμο ρε παιδιά τι να κάνουμε! Το 748 δεν μαζεύει τίποτα ιδαιέτερο για να δικαιολογεί συχνότητα στα 10 λεπτά (άσχετα με το που καταλήγει). Ούτε το 212 έχει τίποτα από κόσμο ούτε είχε ποτέ. Λίγος κόσμος στη γραμμή άρα μέτρια συχνότητα. Έτσι πάει. Το 203 γιατί υπάρχει είπαμε; Δεν εξυπηρετεί τον Καρέα;

Δηλαδή το 748 θα μπορούσε να πάρει και midi?
(10-10-2013, 12:35 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Δηλαδή το 748 θα μπορούσε να πάρει και midi?

Σίγουρα στέκεται και με midi η γραμμή ειδικά με τη συχνότητα πριν το τράβηγμα στο Περιστέρι.
Και επίσημα η ΟΣΥ ενημερώνει για την αναμόρφωση των στύλων των στάσεων, συνδυάζοντας τα χρώματα των δύο συγχωνευμένων εταιριών που την απαρτίζουν (ΕΘΕΛ & ΗΛΠΑΠ).
http://www.osy.gr/ethelsite/pages/stiloi.php
Μιας και λέγαμε τις προάλλες για το 856 εχώ να πω πως λείπουν καθημερινά τουλαχιστον 2 λεωφορεια και το πρόγραμμα γίνεται άνω κάτω. Προχθές Κυριακή το δρομολόγιο των 16:55 από Χαραυγή δεν έγινε ποτε, πέρασε λεωφορειο στις 17:10 των 17:25 δεν έγινε και μετά έγινε των 17:55. Αναμονή στη σταση εως και 40 λεπτά...
Αμετακίνητοι είναι οι στύλοι των καταργημένων στάσεων της 101 στις οδούς Ηρ. Μάτση και Αρχ. Θεάτρου. Έχει καλυφθεί απλά η ετικέτα της γραμμής, και παραμένουν στη θέση τους. Και βεβαίως δεν είναι η μόνη περίπτωση, αφού το ίδιο συμβαίνει και με στάσεις της κατηργημένης 202.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι, αν και (επιτέλους!!) ανανεώθηκαν τα στοιχεία στο Google Transit, με την προσθήκη των νέων γραμμών, ούτε από εκεί έχουν αφαιρεθεί οι εν λόγω στάσεις! (βέβαια δεν έχουν προστεθεί και οι καινούριες...)

Πάμε τώρα στις πιθανές αιτίες:
1) Να μη μερίμνησε η ΟΣΥ για την απομάκρυνση των στύλων: Όχι και απίθανό, αλλά από τη στιγμή που οι στύλοι (τουλάχιστον απ' όσο τους είδα εγώ) φαίνονται σε σχετικά καλή κατάσταση, ποιος ο λόγος να τους αφήνει;
2) Να αναμένουν τη διέλευση κάποιας άλλης γραμμής από εκεί: Διόλου απίθανο και αυτό το σενάριο, από τη στιγμή που και από τον ΟΑΣΑ συμμερίζονται τη δυσλειτουργία στην 101 και υπάρχει πρόταση για σύνδεση του σταθμού "ΑΛΙΜΟΣ" με το Καλαμάκι, μέσω Κυθηρίων, Αλίμου και Ποσειδώνος.

Who knows...

ΥΓ: Το θέμα πάντως των συγκοινωνιών του Αλίμου έφτασε και μέχρι τη Βουλή, μέσω ερώτησης της βουλευτού της ΝΔ, Α. Καραμανλή (http://alimos.com/%CE%BF-%CE%B4%CE%AE%CE...E%BF%CF%85).
Πάντως για ένα διάστημα είχε παραμείνει και η στάση του κατηργημένου Χ40 στο Μενίδι η πρώην στάση ΗΡΩΩΝ περίπου για 2 μήνες.
Χθες θέλοντας να πάω στα Άνω Λιόσια πήρα το 878 από Μενίδι. Παρατηρήσεις:

-Το 878 περνάει πλέον από το κολμβητήριο των Άνω Λιοσίων
-Έχουν τοποθετηθεί στάσεις με βάση το νέο πρότυπο (μπλε στύλος / κίτρινο πλαίσιο)
-Πολλοί επιβάτες ήταν μπερδεμένοι γιατί δεν γνωρίζανε αν πάει στον κορμό* (μεταξύ αυτών και μένα) και αν κάνει την νέα διαδρομή.

*Κορμός λέγεται στην περιοχή η αφετηρία των 749/709 και το παλιό τέρμα του Β12.
(17-10-2013, 12:34 PM)nikost Έγραψε: [ -> ]Χθες θέλοντας να πάω στα Άνω Λιόσια πήρα το 878 από Μενίδι. Παρατηρήσεις:

-Το 878 περνάει πλέον από το κολμβητήριο των Άνω Λιοσίων
-Έχουν τοποθετηθεί στάσεις με βάση το νέο πρότυπο (μπλε στύλος / κίτρινο πλαίσιο)
-Πολλοί επιβάτες ήταν μπερδεμένοι γιατί δεν γνωρίζανε αν πάει στον κορμό* (μεταξύ αυτών και μένα) και αν κάνει την νέα διαδρομή.

*Κορμός λέγεται στην περιοχή η αφετηρία των 749/709 και το παλιό τέρμα του Β12.

Τι λεωφορείο είχε; Citelis ή Renault;
agora καθημερινές citelis τα σ/κ.
(17-10-2013, 12:34 PM)nikost Έγραψε: [ -> ]Χθες θέλοντας να πάω στα Άνω Λιόσια πήρα το 878 από Μενίδι. Παρατηρήσεις:

-Το 878 περνάει πλέον από το κολμβητήριο των Άνω Λιοσίων
-Έχουν τοποθετηθεί στάσεις με βάση το νέο πρότυπο (μπλε στύλος / κίτρινο πλαίσιο)
-Πολλοί επιβάτες ήταν μπερδεμένοι γιατί δεν γνωρίζανε αν πάει στον κορμό* (μεταξύ αυτών και μένα) και αν κάνει την νέα διαδρομή.

*Κορμός λέγεται στην περιοχή η αφετηρία των 749/709 και το παλιό τέρμα του Β12.

Μ' αρέσει πάντως που ο ΟΑΣΑ φροντίζει και για την ενημέρωση του ιστοτόπου του (στις σελίδες των 878/879 δεν έχει περαστεί η αλλαγή), αλλά και γενικά για την έγκαιρη πληροφόρηση του επιβατικού κοινού.

Πρόσφατα είχαμε τις εξής σημαντικές μεταβολές:
1) Τροποποίηση στις αφετηρίες των Α8 και Β8.
2) Επέκταση της 748 έως το σταθμό "ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ".
3) Τροποποίηση της 212 για να καλύπτει τμήμα της διαδρομής της πρώην 202.
4) Τροποποίηση των 878/879 για διέλευση μέσω του Κολυμβητηρίου στα Άνω Λιόσια.

4 αλλαγές και ΚΑΜΙΑ ανακοίνωση! Ουδεμία επίσημη ενημέρωση. Αυτή είναι η κατάντια του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών. Και καλώς έκανε ο Χρυσοχοΐδης και τους "ξήλωσε". Και πρέπει το ξήλωμα αυτό να επεκταθεί και στον υπόλοιπο Οργανισμό, μπας και αλλάξει κάτι.

Ελπίζω η νέα διοίκηση (όποτε θυμηθεί ο υπουργός να τη διορίσει) να είναι πιο δραστήρια, μπας και δούμε "άσπρη μέρα".