Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
http://ypodomes.com/index.php/statheri-t...E%B9%CE%BF
Εδώ μιλάει για πύκνωση κομβικών γραμμών με πολύ κίνηση, ελάττωση γραμμών με μικρότερη ζήτηση. Αναφέρει και για την αποχώρηση των λεωφορείων από υπεραστικές γραμμές. Ρωτάω εγώ τώρα τι εννοεί κομβικές γραμμές με μεγάλη ζήτηση; 040, 049, 703, 608 ας πούμε; Τέτοιες γραμμές;
Καταρχάς, πρέπει να προσδιοριστούν το ποιες είναι οι υπεραστικές γραμμές. Φαντάζομαι στάνταρ θα συμπεριλαμβάνεται σε αυτές και η Ε22.
Με ποια λογική στα τέλη Ιουλίου που θα ανοίξουν οι νέοι σταθμοί θα κοπεί το Ε22 από Ακαδημία και θα πηγαίνει στο Μετρό του Ελληνικού και 2 μήνες μετά να κοπεί τελείως η γραμμή;
Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι ότι τα ΚΤΕΛ Αττικής έχουν σήμερα δρομολόγια κάθε 30' περίπου και οι περισσότερες γραμμές σταματάνε από τις 21:30. Τι θα γίνει με το Ε22 ή με τις γραμμές της Αρτέμιδας (και αυτές υπεραστικές) που το καλοκαίρι γεμίζουν από τον κόσμο που πάει στις ακτές;
Θέλω να πιστεύω ότι όλα αυτά είναι απλά σενάρια και όχι αυτοκτονικά σχέδια των ιθυνόντων του ΟΑΣΑ.
http://www.zougla.gr/greece/article/ta-pano-kato-737721
Έστω και από μη αξιόπιστη πηγή και αθλίως γραμμένο γίνεται αναφορά στο ίδιο πράγμα και νομίζω ότι έχει αποφασιστεί. Μάλλον αυτοκτονούν...
Βέβαια υπάρχει και η άλλη όψη που θέλει 4 Solaris να κάθονται σήμερα στο Σύνταγμα για το Χ95.
Και ένα ακόμα άρθρο του Βήματος για το ίδιο θέμα. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=516349 Εδώ πάντως μιλάει και για πύκνωση των γραμμών της Κηφισίας, της Συγγρού και της Πειραιώς.

(05-06-2013, 11:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Καταρχάς, πρέπει να προσδιοριστούν το ποιες είναι οι υπεραστικές γραμμές. Φαντάζομαι στάνταρ θα συμπεριλαμβάνεται σε αυτές και η Ε22.
Με ποια λογική στα τέλη Ιουλίου που θα ανοίξουν οι νέοι σταθμοί θα κοπεί το Ε22 από Ακαδημία και θα πηγαίνει στο Μετρό του Ελληνικού και 2 μήνες μετά να κοπεί τελείως η γραμμή;
Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι ότι τα ΚΤΕΛ Αττικής έχουν σήμερα δρομολόγια κάθε 30' περίπου και οι περισσότερες γραμμές σταματάνε από τις 21:30. Τι θα γίνει με το Ε22 ή με τις γραμμές της Αρτέμιδας (και αυτές υπεραστικές) που το καλοκαίρι γεμίζουν από τον κόσμο που πάει στις ακτές;
Θέλω να πιστεύω ότι όλα αυτά είναι απλά σενάρια και όχι αυτοκτονικά σχέδια των ιθυνόντων του ΟΑΣΑ.

Λογικά θα πυκνώσουν τα δρομολόγια για και θα γλιτώσουν από τις διαδρομές στο κέντρο και στους κεντρικούς οδικούς άξονες π.χ. Μεσογείων, Συγγρού/Ποσειδώνος κτλ. και θα ενισχυθούν περετέρω ώστε να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Επίσης, το ΚΤΕΛ έχει εισπράκτορα που σημαίνει ότι όσοι μπαίνουν πληρώνουν πάντα και λένε ότι θα λάβουν μέρος και απ' την κρατική επιδότηση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Βέβαια σαφώς δεν έχει διευκρινηστεί τίποτα ούτε ως προς τις γραμμές ούτε και ως προς τα κόμιστρα καθώς τα ΚΤΕΛ έχουν διαφορετική τιμολογιακή πολιτικη.

(05-06-2013, 11:48 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]http://www.zougla.gr/greece/article/ta-pano-kato-737721
Έστω και από μη αξιόπιστη πηγή και αθλίως γραμμένο γίνεται αναφορά στο ίδιο πράγμα και νομίζω ότι έχει αποφασιστεί. Μάλλον αυτοκτονούν...
Βέβαια υπάρχει και η άλλη όψη που θέλει 4 Solaris να κάθονται σήμερα στο Σύνταγμα για το Χ95.

Αν και άλλο είναι το θέμα όπως σωστά είπες από εγκυρότητα σκίζει το άρθρο. Tongue Σύμφωνα μ' αυτο το 2009 βγαίναν στους δρόμους 2300 λεωφορεία ενώ ποτέ ο στόλος της ΕΘΕΛ δεν έχει ξεπεράσει τα 2200 και το 2009 έβγαιναν νομίζω γύρω στα 1450. Επίσης, κάθεται συνεχώς και λέει για το 2009 που βγαίναν τόσα λεωφορεία στους δρόμους παραβλέποντας το γεγονός ότι ήταν εντελώς πλασματικά γιατί είχαμε σχεδόν όλες τις ακτινικές γραμμές στο κέντρο όπου κολλούσαν και γίνοταν όλη η δρομολόγηση μπάχαλο συν τις ανεπάδρωτες βάρδιες οι οποίες βασίζοταν σε δεδουλευμένα ρεπό που άμα ήθελε ο οδηγός τα δούλευε.
Εμένα από το άρθρο του ΒΗΜΑτος μου αρέσει η αναφορά περί αντιπαραγωγικότητας των γραμμών που ξεπερνούν τα 13 χλμ. Δηλαδή το 608 είναι αντιπαραγωγικό;
Πολλές περιοχές θα πληρώσουν την έλλειψη τόλμης του ΟΑΣΑ. Εδώ και 1 χρόνο υπάρχει η υπόσχεση για προοδευτική εισαγωγή του μέτρου της υποχρεωτικής εισόδου από τη μπροστινή θύρα, η οποία έμεινε στα χαρτιά. Ούτε καν δοκιμαστικό δεν έγινε σε γραμμές χαμηλής επιβατικής κίνησης.
Και μην τολμήσει κανένας να πει: "μα ο οδηγός μπορεί να αναλάβει και αυτή τη δουλειά;". Δε θα τους πέσει και καμία μέση. Και στα ΚΤΕΛ αυτό γίνεται. Γιατί δεν τολμάει κάποιος να κάνει το μάγκα στον εισπράκτορα και να μπει χωρίς να πληρώσει;
(06-06-2013, 12:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Εμένα από το άρθρο του ΒΗΜΑτος μου αρέσει η αναφορά περί αντιπαραγωγικότητας των γραμμών που ξεπερνούν τα 13 χλμ. Δηλαδή το 608 είναι αντιπαραγωγικό;

Nομίζω το αντιπαραγωγικό το λέει για τους επιβάτες ότι στις μεγάλες γραμμές υπάρχουν καθυστερήσεις γιατί οι πιο επιτυχημένες από θέμα επιβατικής κίνησης γραμμές είναι τα "μακαρόνια" π.χ. 140, 550, 608, 703 κτλ.

(06-06-2013, 12:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πολλές περιοχές θα πληρώσουν την έλλειψη τόλμης του ΟΑΣΑ. Εδώ και 1 χρόνο υπάρχει η υπόσχεση για προοδευτική εισαγωγή του μέτρου της υποχρεωτικής εισόδου από τη μπροστινή θύρα, η οποία έμεινε στα χαρτιά. Ούτε καν δοκιμαστικό δεν έγινε σε γραμμές χαμηλής επιβατικής κίνησης.
Και μην τολμήσει κανένας να πει: "μα ο οδηγός μπορεί να αναλάβει και αυτή τη δουλειά;". Δε θα τους πέσει και καμία μέση. Και στα ΚΤΕΛ αυτό γίνεται. Γιατί δεν τολμάει κάποιος να κάνει το μάγκα στον εισπράκτορα και να μπει χωρίς να πληρώσει;

Θεωρητικά εφαρμόζεται ήδη από πέρσι το Σεπτέμβριο σε 25 γραμμές (24 πλέον γιατί κόπηκε το 641) αλλά το θέμα είναι ποιος τον ελέγχει τον οδηγό αν τους βάζει όλους απ' την μπροστινή πόρτα και κάνει έλεγχο αλλά και πάλι έχω δει οδηγό να επιβιβάζει όλους απ' την μπροστινή πόρτα και να κάνει έλεγχο στο 114 που δεν είναι στην λίστα με τις 25 γραμμές.
(06-06-2013, 12:41 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Θεωρητικά εφαρμόζεται ήδη από πέρσι το Σεπτέμβριο σε 25 γραμμές (24 πλέον γιατί κόπηκε το 641) αλλά το θέμα είναι ποιος τον ελέγχει τον οδηγό αν τους βάζει όλους απ' την μπροστινή πόρτα και κάνει έλεγχο αλλά και πάλι έχω δει οδηγό να επιβιβάζει όλους απ' την μπροστινή πόρτα και να κάνει έλεγχο στο 114 που δεν είναι στην λίστα με τις 25 γραμμές.

Θεωρητικά. Γιατί τουλάχιστον για τις γραμμές των Νοτίων που αναφέρονται, όσες φορές τις έχω πετύχει, δεν έχω δει κανέναν οδηγό να υποχρεώνει σε είσοδο από τη μπροστινή θύρα.
http://ypodomes.com/index.php/astiki-ana...E%B1%CF%82
Μάλλον έχω καταντήσει κουραστικός ποστάροντας άρθρα από το Ypodomes.com άλλα η συνεχή αναφορά πάνω στο θέμα δείχνει πως έρχονται αλλαγές. Το άρθρο κάνει εικασίες και φαντάζεται διάφορα για Κηφισίας και Πειραιώς και λέει ότι δεν έχουν καλή συγκοινωνία και μάλιστα μιλάει για 7λεπτη συχνότητα. Να δω το 049 με 7λεπτη συχνότητα και τι στο κόσμο. Θα δείξει τι θα γίνει άλλα έχουμε ως δεδομένο ότι έρχονται αλλαγές.
Γενικά δεν είναι λάθος σαν σκεπτικό να αναλάβουν τα ΚΤΕΛ τις απομακρυσμένες περιοχές και να μην εισέρχονται στο κέντρο της Αθήνας, αλλά υπάρχουν κάποια θέματα που πρέπει να λυθούν. Το πιο σημαντικό είναι το κόμιστρο. Δεν μπορεί ο κάτοικος της Σαρωνίδας που πλήρωνε 1,60 έως τώρα, ξαφνικά να πρέπει να πληρώσει 3 ευρώ! Ούτε ο κάτοικος της Αρτέμιδας! Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει κάποια επιδότηση από το κράτος στα ΚΤΕΛ ώστε τα εισητήρια των διαδρομών αυτών να παραμείνουν σε "λογικά" ύψη. Επίσης δεν ξέρω κάτα πόσο είναι εφικτό να βγουν όλα τα ΚΤΕΛ από το κέντρο. Η γραμμή της Ραφήνας δηλαδή θα ξεκινάει από Πλακεντίας; Και θα αναγκάζεις ένα σκασμό επιβάτες με βαλίτσες κτλ. να ανεβοκατεβαίνει στο μετρό; (το οποίο ειδικά στη γραμμή 3 έχει και μειωμένη συχνότητα; ) Δύσκολο το βλέπω... σκεφτείτε ξαφνικά το Χ95 να ξεκινούσε από Πλακεντίας! Χαμός θα γινότανε!
Η Πειραιώς δε νομίζω ότι έχει ανάγκη από τόσο αυξημένη συχνότητα. Και η Κηφισίας σε καλή κατάσταση είναι.
Νομίζω ότι άλλου πρέπει να επέμβει ο ΟΑΣΑ. Δε γίνεται στη Βουλιαγμένης να μη μπορεί να υπάρχει ένας υποτυπώδης συντονισμός μεταξύ των γραμμών για να μην παίρνανε όλα μαζί και από εκεί και μετά το χάος.