Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(02-04-2013, 12:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Βγήκαν τα δρομολόγια Απριλίου στο site του ΟΑΣΑ.
Παρατηρήσεις:
-100 αραίωσε απο 10λεπτο σε 15λεπτο.
-404 αραίωσε τις Καθημερινές από ανά 20'-25' ανά 30' και τελυταίο δρομολόγιο από Χαλάνδρι 21:20 τις Καθημερινές.
-Προσθέθηκε το 070 με δρομολόγια ανά 30'-40'.

Εμ βέβαια. Από κάπου έπρεπε να κόψουν για να βγει και το 070. Και να δούμε τι θα γίνει και αν τελικά χρειαστούν λεωφορεία για να καλύψουν τη διακοπή δρομολογίων στον Προαστιακό λόγω έργων.
(02-04-2013, 12:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Βγήκαν τα δρομολόγια Απριλίου στο site του ΟΑΣΑ.
Παρατηρήσεις:
-100 αραίωσε απο 10λεπτο σε 15λεπτο.
-404 αραίωσε τις Καθημερινές από ανά 20'-25' ανά 30' και τελυταίο δρομολόγιο από Χαλάνδρι 21:20 τις Καθημερινές.
-Προσθέθηκε το 070 με δρομολόγια ανά 30'-40'.

Πρόκειται βέβαια για δύο εξαιρετικά "ψόφιες" γραμμές από απόψεως επιβατικής κίνησης.
Η μεν 100 ιδρύθηκε σε "καλές εποχές" για το εμπορικό κέντρο της Αθήνας, έτσι όμως που έχει καταντήσει το κέντρο της Αθήνας ποιόν να εξυπηρετήσει; Η φιλοσοφίας της (και της "200" που συγχωνεύθηκε) ήταν να μαζεύει τους επιβάτες από τις παλιές αφετηρίες (Κουμουνδούρου, Ζήνωνος, Κάνιγγος, Ακαδημία) και να τους πηγαίνει στο εμπορικό τρίγωνο. Όμως, οι αφετηρίες έφυγαν, το εμπορικό τρίγωνο μαράζωσε και όσοι πάνε για ψώνια, κατεβαίνουν με το μετρό. Έτσι, κατάντησε να είναι μια γραμμή που ελάχιστοι την ξέρουν και ακόμη λιγότεροι την χρησιμοποιούν, σε αντίθεση με τα 025/6 τα οποία πάνε κι έρχονται φίσκα μέσα από την Ευρυπίδου.

Η δε 404, που ιδρύθηκε το 2000 ως τροφοδοτική του μετρό για τις συνοικίες Κάτω Χαλανδρίου, ήδη καλύπτεται σε απόσταση περπατήματος από όλους τους σταθμούς μετρό πέριξ της Μεσογείων. Από το πιό απόμερο σημείο της διαδρομής, είναι ζήτημα αν χρειάζονται 15' περπάτημα για το μετρό. Κατά συνέπεια, οι περισσότεροι κάτοικοι των περιοχών αυτών μάλλον πηγαίνουν με τα πόδια στο μετρό.

Συνεπώς, καλώς τις αραίωσαν, αφού ούτως ή άλλως έχουν ελάχιστους επιβάτες.

Το 070 τώρα, χθές και σήμερα που το είδα (και το χρησιμοποίησα) είναι μισή λύση. Με δρομολόγιο κάθε 30-40', δεν το περιμένεις, αλλά χρησιμοποιείς το συνδυασμό 15/Α7, 14, 18, 19. Δεν πιστεύω ότι με τέτοια συχνότητα θα "περπατήσει".
Ελπίζω να προλάβετε να βγάλετε φωτογραφίες το 070 πριν καταργηθεί. Εγώ καλού κακού έκανα ένα print screen τα δρομολόγια.. Wink
(02-04-2013, 05:27 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Ελπίζω να προλάβετε να βγάλετε φωτογραφίες το 070 πριν καταργηθεί. Εγώ καλού κακού έκανα ένα print screen τα δρομολόγια.. Wink

ROFL
Σωστός! Μια φωτογραφία το όχημα και μια τα αυτοκόλλητα στις στάσεις. Συλλεκτικά! Tongue
Έτσι όπως πάμε, θα έχουμε μεταξύ των χειμερινών και των θερινών, δρομολόγια Απριλίου (Ανοιξιάτικο Ι) και Μαΐου (Ανοιξιάτικο ΙΙ)... :-P

Κατά τα άλλα, μια παρωχημένη γραμμή (π.χ. 100 - την 404 δεν την ξέρω πρακτικά) πρέπον είναι αντί να αραιώνει με αργούς και βασανιστικούς ρυθμούς, είτε να τροποποιείται, ώστε να παρέχει στοχευμένη εξυπηρέτηση και να φέρνει πελατεία, είτε να καταργείται προς αναπλήρωση ελλείψεων σε ζητήσεις που δεν καλύπτονται. Αλλά.......
(02-04-2013, 03:39 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Πρόκειται βέβαια για δύο εξαιρετικά "ψόφιες" γραμμές από απόψεως επιβατικής κίνησης.
Η μεν 100 ιδρύθηκε σε "καλές εποχές" για το εμπορικό κέντρο της Αθήνας, έτσι όμως που έχει καταντήσει το κέντρο της Αθήνας ποιόν να εξυπηρετήσει; Η φιλοσοφίας της (και της "200" που συγχωνεύθηκε) ήταν να μαζεύει τους επιβάτες από τις παλιές αφετηρίες (Κουμουνδούρου, Ζήνωνος, Κάνιγγος, Ακαδημία) και να τους πηγαίνει στο εμπορικό τρίγωνο. Όμως, οι αφετηρίες έφυγαν, το εμπορικό τρίγωνο μαράζωσε και όσοι πάνε για ψώνια, κατεβαίνουν με το μετρό. Έτσι, κατάντησε να είναι μια γραμμή που ελάχιστοι την ξέρουν και ακόμη λιγότεροι την χρησιμοποιούν, σε αντίθεση με τα 025/6 τα οποία πάνε κι έρχονται φίσκα μέσα από την Ευρυπίδου.

Η δε 404, που ιδρύθηκε το 2000 ως τροφοδοτική του μετρό για τις συνοικίες Κάτω Χαλανδρίου, ήδη καλύπτεται σε απόσταση περπατήματος από όλους τους σταθμούς μετρό πέριξ της Μεσογείων. Από το πιό απόμερο σημείο της διαδρομής, είναι ζήτημα αν χρειάζονται 15' περπάτημα για το μετρό. Κατά συνέπεια, οι περισσότεροι κάτοικοι των περιοχών αυτών μάλλον πηγαίνουν με τα πόδια στο μετρό.

Συνεπώς, καλώς τις αραίωσαν, αφού ούτως ή άλλως έχουν ελάχιστους επιβάτες.

Το 070 τώρα, χθές και σήμερα που το είδα (και το χρησιμοποίησα) είναι μισή λύση. Με δρομολόγιο κάθε 30-40', δεν το περιμένεις, αλλά χρησιμοποιείς το συνδυασμό 15/Α7, 14, 18, 19. Δεν πιστεύω ότι με τέτοια συχνότητα θα "περπατήσει".
το 070 το πηρα χτες απο τους αμπελοκηπους προς δικαστηρια και ειχε περιπου 10 ατομα μεσα μεχρι το ικα στην αλεξανδρας ειχε αδειασει και πολλοι στις στασεις το κοιταγανε και ρωταγανε που πηγαινει
(02-04-2013, 03:39 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Πρόκειται βέβαια για δύο εξαιρετικά "ψόφιες" γραμμές από απόψεως επιβατικής κίνησης.
Η μεν 100 ιδρύθηκε σε "καλές εποχές" για το εμπορικό κέντρο της Αθήνας, έτσι όμως που έχει καταντήσει το κέντρο της Αθήνας ποιόν να εξυπηρετήσει; Η φιλοσοφίας της (και της "200" που συγχωνεύθηκε) ήταν να μαζεύει τους επιβάτες από τις παλιές αφετηρίες (Κουμουνδούρου, Ζήνωνος, Κάνιγγος, Ακαδημία) και να τους πηγαίνει στο εμπορικό τρίγωνο. Όμως, οι αφετηρίες έφυγαν, το εμπορικό τρίγωνο μαράζωσε και όσοι πάνε για ψώνια, κατεβαίνουν με το μετρό. Έτσι, κατάντησε να είναι μια γραμμή που ελάχιστοι την ξέρουν και ακόμη λιγότεροι την χρησιμοποιούν, σε αντίθεση με τα 025/6 τα οποία πάνε κι έρχονται φίσκα μέσα από την Ευρυπίδου.

Η δε 404, που ιδρύθηκε το 2000 ως τροφοδοτική του μετρό για τις συνοικίες Κάτω Χαλανδρίου, ήδη καλύπτεται σε απόσταση περπατήματος από όλους τους σταθμούς μετρό πέριξ της Μεσογείων. Από το πιό απόμερο σημείο της διαδρομής, είναι ζήτημα αν χρειάζονται 15' περπάτημα για το μετρό. Κατά συνέπεια, οι περισσότεροι κάτοικοι των περιοχών αυτών μάλλον πηγαίνουν με τα πόδια στο μετρό.

Συνεπώς, καλώς τις αραίωσαν, αφού ούτως ή άλλως έχουν ελάχιστους επιβάτες.

Το 070 τώρα, χθές και σήμερα που το είδα (και το χρησιμοποίησα) είναι μισή λύση. Με δρομολόγιο κάθε 30-40', δεν το περιμένεις, αλλά χρησιμοποιείς το συνδυασμό 15/Α7, 14, 18, 19. Δεν πιστεύω ότι με τέτοια συχνότητα θα "περπατήσει".

Το 100 και το 404 όντως είναι ψώφιες γραμμές και ευτυχώς που κόψαν από 'κει και όχι από κάποια άλλη γραμμή. Το 070 θεωρώ πως είναι σαν ενισχυτική της σύνδεσης Κηφισίας-Αλεξάνδρας. Το πραγματικό σκοπό ίδρυσής του δεν πρόκειται να τον καλύψει και το βλέπω να καταργείται σύντομα. Καλύτερα αυτό το όχημα που απασχολέι να το δίναν στο 046 να φτιάξει λίγο τις συχνότητές του που έιναι σήμερα αιχμή ανά 15'-20'.
Λοιπόν μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά το ξαναγράφω γιατί τα πράγματα νομίζω χειροτερεύουν στο 250.. Το ότι τα 6 λεωφορεια το πρωι εχουν γίνει 5 είναι γνωστο.. το οτι το προγραμμα των δρομολογίων είναι διακοσμητικό επίσης! αλλά πλεον το ελληνικο στέλνει μολις 3 λεωφορεια και 1 από το μπραχάμι του 206 μεχρι τις 2=4 λεωφορεια και μετα τις 3 μόλις 2 για τη βασική γραμμή της παν/λης. Προχθες στο Ν1 #212 η σαρδελοποίηση που έγινε απλά δεν υπάρχει. Σταμάτησε στην ανηφόρα 3-4 φορές και με τόσο κοσμο αν συμβει κάτι απλά θα εύχεσαι να μην είσαι μέσα.
Κανω 20' απο ηλιουπολη μεχρι παν/λη με το 140 και περιμενω άλλα 20 λεπτα το 250 στην πύλη... και αν εισαι τυχερός και στριμωχθείς κάπου..
(03-04-2013, 01:25 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Λοιπόν μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά το ξαναγράφω γιατί τα πράγματα νομίζω χειροτερεύουν στο 250.. Το ότι τα 6 λεωφορεια το πρωι εχουν γίνει 5 είναι γνωστο.. το οτι το προγραμμα των δρομολογίων είναι διακοσμητικό επίσης! αλλά πλεον το ελληνικο στέλνει μολις 3 λεωφορεια και 1 από το μπραχάμι του 206 μεχρι τις 2=4 λεωφορεια και μετα τις 3 μόλις 2 για τη βασική γραμμή της παν/λης. Προχθες στο Ν1 #212 η σαρδελοποίηση που έγινε απλά δεν υπάρχει. Σταμάτησε στην ανηφόρα 3-4 φορές και με τόσο κοσμο αν συμβει κάτι απλά θα εύχεσαι να μην είσαι μέσα.
Κανω 20' απο ηλιουπολη μεχρι παν/λη με το 140 και περιμενω άλλα 20 λεπτα το 250 στην πύλη... και αν εισαι τυχερός και στριμωχθείς κάπου..

Είναι τραγική η κατάσταση στο σύνολο των γραμμών που εξυπηρετούν την Πανεπιστημιούπολη. Από που να ξεκινήσω;
250: Τα πρωινά αν είσαι τυχερός και χωθείς κάπου στη Ριζαρή, θα φτάσεις Πανεπιστημιούπολη. Αν πάλι ανέβεις στη Βασ. Σοφίας για να το πάρεις, δε θα σταματήσει ποτέ!
220/221: Χρεώνονται όλη τη Φιλοσοφική και τη Θεολογική λόγω του χάους με το 250. Στο διάστημα 8-10 το πρωί και 2-4 το μεσημέρι, στις ώρες αιχμής δηλαδή, επικρατεί συνήθως και σε αυτά ότι και στο 250, γιατί πέρα από τους φοιτητές, υπάρχουν και πολλοί εργαζόμενοι που το χρησιμοποιούν.
Εσωτερικό: Μειώνονται σε αυτό τα δρομολόγια, άρα και όσοι φτάνουν με 140 ή 221 στην Πύλη δεν έχουν εναλλακτική για να εξυπηρετηθούν παρά το ήδη κορεσμένο 250.
Και ανάλογες καταστάσεις συμβαίνουν αρκετές φορές και στο 608 και στο 235, συνήθως όταν υπάρχει κάποια καθυστέρηση.
Βρήκα αυτή τη σελίδα όπου κάνουν καταμετρήσεις στους χρόνους διαδρομής των συγκοινωνιακών μέσων της Αθήνας. http://metakinisi.melato.org/metakinisi/routes Όμως, εκτός το ότι δεν αναφέρεται πότε έγιναν οι μετρήσεις (ούτε ημέρα, ούτε ώρα) πολλόι χρόνοι έχουν πολύ μικρό ποσοστό καταγραφής και είναι πλασματικοί. Π.χ. για το 109 δίνει για όλο τον κύκλο 20 λεπτά. TongueChairChair